Naised, miks te nii “litsid” olete?

Üks lugeja lisas mu eelmise postituse kommentaariumisse Perekooli lingi, kus räägiti litsindusest (  http://www.perekool.ee/index.php?id=43743&class=forum_schnell&action=view_post&post=10464459 ).

Ma siis võtsin kätte ja lugesin, mida Perekooli kägud ka asjast arvavad. Lõpuks hakkasid vist kaks naist omavahel vaidlema ja teema läks juba jaburaks kätte, aga kõige esimene väide oli kohe, et 10 sekspartnerit on kindlasti liiga palju. Lisamata jäi muidugi, et mis ajaperioodil… Kui võtta aluseks, et naine elab umbes 80-seks, siis terve elu jooksul ei oleks 10 sekspartnerit üldse palju, pigem megavähe.

Kellegi väga tabav ja õige kommentaar sealt:

Mis me päriselt nagu debateerime teemal, kas sadade meestega maganud naist ja 10 mehega maganud naist võib ühe nimetusega nimetada või ei?

Naine, kelle eesmärk on järjest uusi ja uusi mehi vallutada, seksida nii paljudega, kui vähegi füüsiliselt võimalik, võib tõesti olla nümfomaan, mõne kibestunud inimese silmis ka lits. Naine, kes on maganud 10 mehega, ei saa mitte mingil juhul olla inimene, kes seksib nii paljudega kui vähegi suudab. 10 mehega seksinud naine on täiesti tavaline harju keskmine naine meie kõigi hulgast, kes ei ole keskkoolis eluarmastust kohanud ja temaga pere loonud. Ta on elanud aastaid vallalisena või ei ole suhetest, milles ta täieõiguslikult olnud on, midagi välja tulnud. Täiesti tavaline naine, kes alles otsib oma õiget. Mida kuradit on sellisel ühist nümfomaaniga, kellel koguaeg on vaja “iga nurga peal taha saada”, nagu üks siin väljendus?

Vabandage väga, aga kerige perse sellise jutuga.

Mina ise olen maganud küll rohkem kui 10-ne mehega, aga siiski on number sajast ikka väga kaugel, isegi 20 pole – mitte et see ka oluline oleks. Alates aprilli keskpaigast kuni praeguseni olen ma seksinud ühe mehega ja suudelnud viiega (Romantik läheb sinna suudluste alla küll, aga seksi alla enam ei lähe, sest me viimasel paaril nädalal enne lahkuminekut enam ei seksinud). Ehk siis viimase seitsme kuu jooksul üks mees.

Ma üldiselt hõivatud meestega ei seksi – tähendab, kui ma kindlalt tean, et nad on juba võetud. Kui nad mulle iba on ajanud, et nad on vallalised, siis on muidugi teine lugu (nagu ma Tegusa puhul hiljem kahtlustama hakkasin, et ta oli tegelikult abielus, ilmselt oligi, aga ma ei saanud kunagi seda päris täpselt teada). Jah, ma võin hõivatud meestega Facebookis iba ajada jne, aga tegudeni asi ei jõuaks.

On olemas naisi (ja ka mehi loomulikult), kes seksivad just nimelt abielus või hõivatud inimestega, sest see pakub neile pinget ja adrenaliini, sest vahele ei tohi ju jääda. Mina selline ei ole. Eelistan seksida vallaliste meestega, sest ma tõesti ei viitsiks hiljem sellist paska kaela saada, kui tüübi naine peaks kogu tõe teada saama. Üks noormees just hiljuti tunnistas mulle, et naised võivad külmavereliselt temaga magades oma mehele öelda, et nad on hetkel juuksuris, raamatukogus, sõbranna juures jne. Et ta poleks uskunud, et nad nii teevad. Ja ma muidugi mainisin kohe, et päris head topeltstandardid – sest meeste puhul selline käitumine on tema jaoks ju normaalne ja lubatud, eksole? Ta ütles, et kas just normaalne, aga rohkem mõistetav küll.

Ma ise ei ole kunagi sellises olukorras olnud. Jah, ma olen küll vallalisena olnud taolises olukorras, kus samuti vallaline tüüp mõtleb, et tegelikult on tal päris palju õigust öelda, kellega ma magada võiksin (loe: ehk siis mitte kellegagi peale tema) jne, aga see pole ikka päris see. Sest teadagi on sellised inimesed isekad.

Jah, ka vallalisena on mul tulnud ette olukordi, kus ma olen lühikese aja jooksul seksinud mitme erineva mehega (2011 sügis, kus ma umbes nelja nädala jooksul seksisin kolme erineva mehega), aga üldiselt on see olnud pigem erand kui reegel. Kui ma ka ei ole suhtes, siis on mul suure tõenäosusega boonustega sõber, kellega ma seksingi regulaarselt. Esiteks on see mugavam variant, sest boonustega sõber teab, mida sa voodis tahad – ja lisaks seksile on ta ka su sõber, kellega saab ka muud mula ajada. Ehk siis kõvasti parem variant kui lihtsalt üheöösuhted vms – ja neid viimaseid pole mul enam sada aastat olnud. Aprillis saab kaks aastat sellest, kui mul viimati üheöösuhe oli. Ehk siis need ajad, mil ma suhtes ei olnud, on mul olnud boonustega sõbrad. Üks boonustega sõber korraga kusjuures.

Ja ometi ka minu käitumise puhul on mind tembeldatud maailma kõige suuremaks litsiks ever. Kui ma samamoodi jätkan, siis ma võiks öelda, et olen nunnaks muutunud hoopis😀

Kogu mu selle postituse point on aga hoopis see, et ma pole mitte iial kohanud “litsi” naist, kes kritiseeriks neid sookaaslasi, kes magavadki elu jooksul kolme mehega. Kui nad nii tahavad, siis jumal sellega. Ometi need korralikud vastupidist küll teevad. Miks ometi? Sest ühiskond arvab, et nii on õige? Totaalne bullshit jällegi.

Vallalistele naistele, kes nimelt abielus meestega magavad, võiks tõesti ehk midagi ette heita. Neile vallalistele naistele, kes mängivad vallaliste mängumaal, pole midagi ette heita (või neile, kes ei tea, et mees hõivatud on). Sama kehtib ka meeste puhul muidugi, aga kuna naised saavad sellise käitumise puhul nagunii rohkem kritiseerimist, sest millal te viimati kuulsite, et mehele erinevate partnerite arvu ette heidetakse? No näete – sellist asja ei meenu ju.

33 thoughts on “Naised, miks te nii “litsid” olete?

  1. “Miks on nii, et kui mees magab mitme naisega siis on ta kõva mees? Aga kui naine seda teeb, siis on ta järsku lits? Las ma seletan seda teistmoodi, kui üks võti teeb lahti hunniku lukke, siis on see peavõti, päris lahe oleks seda omada. Aga kui ühe luku teeb lahti mitu erinevat võtit, no siis on see päris sitt lukk.”

    Ei viitsinud ise seda juttu trükkida, tegin copy/paste kuskilt internetist. Seega kas ongi topeltstandardid?

    • Kunagi Rentsil oli sellele väitele oma blogis üks superhea vastus, aga ma enam ei mäleta seda täpselt. Või oli see mu enda blogis, kus ta mingile taolisele kommentaarile vastas?😀 Seda ka enam ei mäleta😀

    • Sõitke kuu peale oma luku ja võtme analoogiaga. See on kõige laisem, lollim ja vaimuvaesem seletus antud seisukohale. Inimesed pole asjad ja naist ei “tehta lahti” või “vallutata”, ja üldiselt ainus põhjus, miks see seisukoht endiselt prevaleerib, on jäänuk ajast, kui naine ei saanud oma rasestumist kergesti ise kontrollida. A

      • Mina olen AbFabiga absoluutselt nõus. Kui ma selle Rentsi tabava vastuse selle meeste idiootsusele leiaksin, aga ma ei viitsi otsida😀

  2. Perekoolis on nii rämedad idioodid ja eluheidikud koos, et ma ei viitsi sellist jura isegi kommenteerida.

  3. Tänapäeval on naine piisavalt iseseisev ja tugev persoon, et ise valida kellega ja kui palju ta seksib. Naine, keda on võimlik igal teisel voodisse rääkida… ehk jah vääriks mõnd nimetust. Aga naine, kes on omal valikul paljude meestega vahekorras olnud, on 21.sajandil isiksus normaalsete ihade ja vajadustega.

  4. See, et Printsessi litsiks mõnikord nimetatakse on mu meelest irooniline. Sest niipalju kui tema kirjutistest näha on, oleks ta vabalt võinud oma meeste arvu vähemalt kahekordistada tahtmise korral, kuid mingil kummalisel kombel pole ta neist võimalustest kinni hakanud.

    Elame ju ajal, mil tegevused, mida varasemal ajal sildistati litutamiseks ja hooramiseks, on nüüdseks soosituks ja eluterveks nähtuseks. Ennast tagasi pole nüüd küll vaja hoida.🙂 me elame ju vaid ühe korra.

    • Ja veel, kui keegi kutsub sind litsiks vms, ei ole tarvis solvuda. See räägib rohkem ütleja enda kui sinu kohta. Ütle lihtsalt tänan, ning kirjelda õhinal mõne lausega viimasest kogemusest, jättes mulje, et sa nautisid seda.🙂

      • Ei solvugi, ma üldse solvun väheste asjade peale, sest solvumine kulutab liiga palju minu väärtuslikku energiat🙂

  5. Mul savi sellest teemast. Ma üldse tahaks rääkida teisest asjast. Sinu eluviisi ma kindlasti hukka ei mõista, üldiselt on mul teiste eluviisidest savi ja las inimesed elavad nii nagu heaks arvavad.
    Aga…ma olen vaadanud hoopis su juukseid, need on nii heinad kui üldse olla saavad. Need tõesti karjuvad niisutamise järele. Ma ei tea, kasuta mingeid õlisid juustele või niisuta neid mingil moel, igatahes praegu on nende seisukord suht kriitiline.
    Riietuse kohta ma ei hakka parem mainimagi. Justkui hall hiireke. Mitte, et sa peaks mingi über-tibi olema kõrgetel kontsadel ja miniseelikuga, aga midagi teistsugust võiks küll olla, kui igavad vanaema maikad ja ilmetud topid. Miks peaks üks noor inimene üldse igavalt ja vanamoelikult riietuma, sellest ma küll aru ei saa.

    • Hmm… Ja ma ei saa aru, miks peaks keegi Buduaari kommentaari põmst sõna-sõnalt mu blogisse ümber jutustama? Või oledki seesama inimene, kes seal ka sõna võttis?😀 Ma ju näen, kust vaatamised tulevad🙂

      Riietuse kohta nii palju, et võiks, aga ei pea. Juustest nii palju, et tumedamad juuksed on asja kõvasti paremaks teinud🙂

      • Ja kulla inimene, oleneb, mis saates sa mind ikka näinud oled. Suhteliselt loogiline, et päevasaates ma päris selliseid riideid ei saa kanda nagu öösel, sest tegemist on hoopis teistlaadi saatega🙂

    • Ei, neljapäeviti pole Night Chati, on “Südamelt ära” Diana Klasiga. Vahepeal tegin mina ka seda, aga nüüd on Diana tagasi, sest tema on seda algusest peale teinud.

  6. Rootsi junn: sulle teadmiseks, tead vahel juhtub nii,et õlita ja maskita ja poputa neid juukseid,kuidas tahad ja ikka nad on heinad!!! Mul sama mure muidu:) ja nende nunnade kohta nii palju,et tegelikul nad ise unistavad ka taha saamisest aga kuna keegi ei võta vedu siis käivad internetis normaalseid naisi maha tegemas:) üldiselt rahulolev ja rahuldatud inimesed teiste tegemised ei huvita

  7. Siis tuleb juukseotsad maha lõigata, kui miski ei aita. Jumal küll, Google on igast näpunäiteid ja nippe täis mida ette võtta, et juuksed kuivad ei oleks ja kui järjepidevalt neid niisutada, siis ikka aitab küll lõpuks.
    Samamoodi ka riietumisstiiliga. Ja ma ei räägi üldse sellest, mis sul saates seljas on olnud, ma olen sind piltide pealt näinud. Siin päises enne seda pilti mis sul praegu on, oli ka üks jube läbipaistev hõlst seljas. Ja kui aus olla, siis kontsad tegelt ei teeks paha. Savi, et ise pikk oled. Pikad naised kannavad ka kontsad kenasti välja.

    • No kontsi ei kanna ma nagunii, sest mulle ei meeldi. Kui sulle meeldivad, siis kanna, kes sul keelab? Ja lisaks võiksid oma pildi ka kommentaariumisse visata, ehk ma leian ka midagi, mille kallal vinguda🙂

  8. Aga tegelt ka, Printsess, millega sa pead pesed? Kas sa oled proovinud niisutavaid maske vōi juukseōlisid?

  9. Soovitaks ka, jah, nagu eelmisedki kommenteerijad välimusele rohkem rõhku panna, kui sellele blogile siin.
    Aga ei saa mainimata jätta sinu naiselikku naiivsena tunduvat maailmavaadet. Samas on kohati see isegi kadestamisväärt.
    Samas oli ka arvata, et kui sa ükskord selle teema Perekoolist leiad, siis kohe selle kohta ka teema üles võtad enda blogis. Sellest ma aru ei saa, et miks sa pead kõike teemasid, mis puudutab mehi, litslust, ringi hooramist jms omaette hiljem lahkama?

    • Hmm, oled sa ma mu blogi tutvustust lugenud? Umbes 70 protsenti mu blogist keskendubki meestele, seksile ja suhetele, seega on üsna loogilne, et ma neid teemasid ka lahkan. Vanasti oli see protsent veel suurem, aga nüüd kirjutan vahel ka teistel teemadel.

      Täpselt nagu on olemas beebiblogid, trenniblogid, kokandusblogid jne – nemad keskenduvad ka enamasti just ühele asjale. Minu blogiga on põhimõtteliselt sama teema🙂

  10. Aga, kas sul on juuksed alati sellised olnud? Ega tegelt väga uduste eblakatega muud teha pole kui ravida/otsad pikalt maha (olgadeni soeng annaks ka kohevus) või panna naturaalsed pikendused/tihendused. Ükski nendest variantidest ei sobi? Teles töötavatel inimestel on väga paljudel pikendused/tihendused, neid keratiinkinnitusega naturaalseid kasutades pole nähagi eriti.

    • Mu juuksed on kahused pigem, mina nende kohta päris heinad ei ütleks. Ja otsad on mul ära lõigatud hiljuti. Ega ma ei tea, millal see naine mu pilte või saadet näha võis, vahepeal jah ma kasvatasin oma värvi välja ja otsad olid ka katki.

  11. Teist naist kutsub litsiks ainult kompleksides naine – ja neid on Perekool täis. Kõik kõige tihkemate vagiinadega (laps tuli nina kaudu välja), kõige rohkem trimmis tagumikega (vorm tuli pärast sünnitust ise), kõige rikkamate ja võimsamate meestega (ärikaksikud Tiit ja Teet iga Kägu voodis?) ja kõige pringimate rindadega (ehkki imetamise lõpetas alles siis, kui laps oli 4) naisisendid. Aga kui fantaasiad ja mögin aitab inimestel oma päeva üle elada, siis elagu Kägud, eksole?

    Ise olen maganud keskmisest rohkemate meeste ja pisikese arvu naistega ning pea kõigisse neisse väga armunud olnud, mis siis, et vahepeal ainult mõneks tunniks. Löön risti ette päris tihti, kusjuures. Meestuttavad ei põe, naistuttavad teavad mu enesekindlust oma seksuaalsuse teemal piisavalt hästi, et mitte pidada vajalikuks mind litsiks kutsuda. Nii ongi normaalne.
    *laulab Christina Aguilera Can’t hold us down’i ja hõljub minema*

    • Maia, nõus sinuga. Perekooli käod on väga sapiste ütlemistega. Vahel harva, kui sinna lehele juhtunud olen, olen isegi arukaid asju näinud, aga üldiselt tehakse seal maha kõike, mida vähegi annab. Sama hea, kui mõne uudise kommentaarium avada – sealt vaatab samasugune fenomen vastu.

      Jah, nagu ma enne ka ütlesin, siis ma pole iial näinud, et need “litsid” naised kommenteeriksid halvasti “korralikumaid” sookaaslasi, alati on lugu ikka vastupidi.

      Maia, ma küsiks hoopis, et kuidas naisega magamine on? Ma pole seda kunagi teinud, aga never say never, eksole🙂

      • Soovitan piiride kompamist absoluutselt kõigile, kel selleks julgust jagub. Avastad kedagi teist, avastad ennast. Minu seksuaalelu muutus pärast esimest korda naisega magamist kardinaalselt – ja paremuse poole. Küll aga pean tõdema, et pole piisav minu jaoks.. ja ka kõige vabameelsematel meist tekib jube tahtmine ennast kuhugi kasti sokutada selle peale. Mina olen aastatega lihtsalt aru saanud, et mul on olnud õnne olnud kohata naisi, kes on nii põnevad, et tahan. Mitte biseksuaalne, vaid lihtsalt…seksuaalne!😀

  12. Kunagi sa mainisid midagi taolist, et sul on täiesti suva mis sul seljas on ja moetooted jätavad sind täiesti külmaks, seoses sellega kahtlustan juusksehooldusvahendite puhul sama suhtumist, mis tähendab, et vōin oletada, et kasutad ainult suvalist odavshampooni. Sel juhul ei imesta, et juuksed nirud välja näevad, eriti kui algmaterjalina niikuinii kehvakesed…
    Küüntega oli sul ka mingi probleem – närimisprobleem?

    Mis ma tegelikult öelda tahan? Seda et, kasva ükskord suureks, Printsess!🙂

Lisa kommentaar

