Omapärased öised vestlused…

Vahel ma Facebookis chatin Salapärasega. Kuigi tüüp on hõivatud ja puha, siis rääkida ikka ju võib. Kuigi veider on ta alati olnud. Näiteks ta just kribas mulle, et ta oli siin vahepeal haige ja tahtis endaga mängida – mõeldud, aga jama tekkis selles, et ilmselt see imeloom sellisel juhul eriti pead ei tõsta.

Salapärane: Aga kui sinu peale mõtlesin, siis hakkas liigutama ennast…

Printsess: Oh sa juudas. Miks sa oma elukaaslasele ei mõelnud siis?

Salapärane: Kättesaamatud asjad ikka paremad ju.

Printsess: Sa oled ikka tropp mees, et teistele naistele mõtled!

Salapärane: Võimalus, et sina ennast kunagi samasuguses seisus leiad, on päris suur.

Printsess: No ei tea. Elukaaslasega seksimise ajal oled ka mulle mõelnud või?

Salapärane: Ikka olen.

Printsess: Tuleb seda siis tihti ette või pigem harva?

Salapärane: Ei tea öelda. Kuna meil neid kordi nii vähe, siis eriti kaugele mälu ei ulatu.

Printsess: Nojah siis😀

Salapärane: Sa veel nii viletsas seisus pole olnud, et minu peale peaks mõtlema?

Printsess: Ma ei mõtle seksimise ajal kellelegi teisele😀

Salapärane: Sa ei mõtle üldse muule, kui ainult endale.

Printsess: Mis mõttes? Sa ei tea mind selleks piisavalt, et seda öelda.

Salapärane: Mis see nüüd siis oli? Ma leidsin Jaanikal närvi?😀

Printsess: Ah, ära nüüd ette ka kujuta😀

40 thoughts on “Omapärased öised vestlused…

  1. Kas see on nüüd tagamōttega “ABC” ülekordamine, et me ei unustaks põhilist ja kõige tähtsamat: a. sa oled kuum, b. sa oled seksikas, c. sa oled vastapandamatu, d. sa ajad kõvaks…
    Nuishtoo?

  2. Juku jättis mainimata viimase punkti…
    e) sa oled libu, keda on hea panna küll aga midagi tõsist sinuga ei taheta.

    • Ja Printsess jättis ka mainimata, et tema kuhugi maale mitme lehma ja muu loomakarjaga ei koliks anyway🙂 Pole minu maitse jällegi. Ei solva neid, kellele see meeldib.

  3. Tegele palun oma ebakindlusega. Sa üritad näida enesekindel, kuigi tegelikkuses õhkab sinust aga ebakindlust, milleks sul on vaja üldse teada, mida suhtes olles teine mees mõtleb. Tahad mingit ego-boost’i, kui kuuled, et ta ikka sinust mõtleb?

  4. eeee, miks teisest naisest mõtlemine üldse halb on? väga paljud suhtes mehed teevad seda ja fantaseerivad teistest naistest. väga tore, kui see ainult fantaseerimiseks jääbki, või sa pead lausa sedagi halvaks näitajaks?

    • Kusjuures ei pea halvaks näitajaks. Ikka parem kui petmine näiteks. Kuigi jah, seda vast ei tahaks, et partner kogu aeg seksiajal kellelegi teisele mõtleks. See, kellele ta endaga mängimise ajal mõtleks, on juba tema enda asi😀

      See et ma Salapärasele niimoodi ütlesin – me suhtlemegi alati niimoodi😀 Enamik asju, mis mina või tema ütleb, on naljaga mõeldud.

  5. Mul on kohe mitu küsimust sulle. Esiteks: Mis on Sinu tsölibaadi ettevõtmisest saanud, kas pead rangelt veel seksidieeti?
    Teine küsimus: kas said nüüd meikimise osas osavamaks?

    • Meikimise suhtes…. Kui ma selle meigikarbi ka kuidagi avatud saaks, mis me sealt kaasa saime😀 Ma arvan, et kui mul oleks umbes kaks samasugust koolitust veel, siis ma saaksin seda öelda küll. Aga meikar oli maruvinge naine, sest ta suutis isegi minusuguse käpardi juures väga rahulikuks ja optimistlikuks jääda. Tegelikkuses ma eeldasin, et suitsusilm on kõvasti keerulisem, aga kui olla algaja, siis saab ka päris hästi selgeks, kui on hea õpetaja – ja kui sa pole selline võhik nagu mina😀. Lihtsalt mulle endale ei meeldigi üldse meikida ning vabal ajal ei tee seda üldse. Tartus elades oli mul näiteks ainult üks huuleläige, rohkem meigiasju ei olnud.

      Tsölibaadi kohta ütleks nii palju, et idee oli muidugi hea😀 Kuid kahjuks peab tõdema, et ma olen vist selline naine, kes tõesti ei saagi ilma seksita väga kaua hakkama, vähemalt siis mitte, kui tal reaalselt selleks vajadust ei ole.

  6. Mida sa teeksid, kui sul oleks mees ja su mees tuleks koju sõbrannaga. Ütleks sulle, et nad said juhuslikult kaubanduskeskuses kokku ja siis mees otsustas ta teile külla kutsuda. Kas oleksid pahane või tervitaksid viisakalt mehe sõbrannat?

    • Hmm, väga omapärane küsimus. Mina olen alati arvamusel, et suhte aluseks on usaldus, seega üldises plaanis ma ei oleks pahane. Samas oleneb ka terve loo nüanssidest – kui ma seda sõbrannat ka ise tunnen ja tean, et nad saavad hästi läbi, siis fine by me. Kui see naine oleks minu jaoks võõras inimene, kellest ma varem mitte midagi kuulnud pole, siis see tekitaks küll juba küsimusi.

      Kui suhe on täisväärtuslik ja terve, siis usaldus on nii tugev, et sa ei hakka iga tühiasja pärast tülitsema. Liigne armukadedus näitab alati ebakindlust, aga ka teine äärmus pole hea, kus ei märgata või ei taheta märgata, et mees tõesti ehk petab.

      Kui ma seda sõbrannat tean ning meest usaldan, siis ma ilmselt pahane ei oleks. Ja kui see igapäevaseks ei muutuks. Kui see naine oleks minu jaoks mingi võõras, keda mees mulle kui oma sõbrannat tutvustada niimoodi tahab, siis see kaubanduskeskuse lugu tekitaks küll kahtlust.

      • Ajame asja keerulisemaks. Oled suhtes, tuleb mees õhtul töölt hiljem koju ja räägib, et põrkas kokku lunagise exiga. No kellegi sellisega kellest pole varem sulle midagi rääkinud. No ja siis ütleb, et lähevad homme või noh lähipäevil jälle välja et natuke catch-up’ida aga sind ikka kaasa ei võta. No ja siis mingil kolmandal korral siis veab ta koju ja siis tutvustab sulle kui “no tead see ex ja sõbranna kellega ma siin eelmine nädal kokkupõrkasin ja kellega me siin väljas chattimas käisime”

      • Henry, see lugu küll usaldust ei tekitaks… See tekitaks ikka küsimusi ja kahtlusteks oleks alus täiesti olemas.

  7. Ja minu jaoks on üsna loogiline, et ma suhtes olles mehe eksidest midagi tean. Ma ei pea teadma nimesid ega detaile jne, aga vähemalt mingit lugu vms küll. Nii et selline teema, et see on eks, kellest mulle pole mitte midagi räägitud… tekitaks juba küsimusi.

      • Henry, no ma ei tea, ma hetkel ei öelnud siin, et ma tahaks teada, mis poosides vms need kaks inimest seksisid või mida neile koos meeldis teha, aga jah – üldiselt, kui ma olen suhtes olnud, siis ma mingeid detaile olen meeste eksidest küll teadnud. No näiteks eelmise suhte lahkumineku põhjust vms. Kas see liigitab mu kohe kontrollfriigiks? Ma küll nii ei arva.

  8. Ja siis pead sa ennast vabameelseks?!

    Mina arvan, et eksidest rääkimine ei ole vajalik oma praegusele partnerile… Keegi ei eelda, et sul pole varem kedagi oönud.

    Alati võib kuskil kokkupõrgata mõne exiga ja ka kohvikus jutustamas käia ja ma ei näe küll sellest mingit probleemi ja loomulik, et suht vähe oleks asi läbimõeldud lui sa oma naise/mehe kutsud kaasa lui sa vanuaegu heietama võid hakata… Seega minumeelest pole mõistlik oma kaaslast sinna kaasa võtta. Ja no see lui inimeste teed misiganes põhjusel ongi väga tihedalt ristuma hakanud, siis sellele on enamasti vägagi loogiline põhjendus olemas. Üks vahetas tööd ja nüüd ongi lihtsalt ajaliselt sedasi, et teed ristuvad. Kui inimesed läksid laiali sõbralikult, siis ma ei näe ka mingit põhjust millegi muu kahtlustamiseks… Aga no mida mina ka tean

    • Minu meelest pole ka eksidega suhtlemises midagi halba, kui lahku mindi sõbralikult. Aga see sinu esitatud lugu oli veidike imelik, sest kui ma suhtes olen, siis ma vähemalt midagigi olen kuulnud partneri suhtemineviku kohta. Nagu ma ka mainisin, siis ei eelda see seda, et ma peaksin detaile teadma.

  9. Printsess, mul tekkis huvi, et milline see Henry välja näeb? No läbi sinu silmade siis? Saan aru, et iseloomult ta sulle ei sobi aga välimuselt?

    • Välimuselt ka ei sobi. Kui ma ei teaks ta vanust, siis ma arvaks, et ta on kuskil 40 +. Ma ei tea, kas tal Facebookis on pildid avalikud, sest ta on mul seal blokeeritud, aga ta on vist seal ka Henry Westonsi nime all. Vbl pole ka, ma ei tea.

      Seega ta ei sobi mulle ei välimuselt ega iseloomult. Vist on kuskil 190 cm pikk, aga kui ma peaks teda kirjeldama, siis on tal väga karmid näojooned. See nüüd ei ole küll see põhjus, miks ta mulle välimuselt ei meeldi, aga no… ei tõmba lihtsalt.

  10. Mis teema teil on, et te läbi ei saa? Nagu ma aru saan, pole sa sellest siin avalikult blogis rääkinud ja teil on mingi teema, mida kahekesti vaid teate…

    • Olen sellest avalikult ka rääkinud, kopin mingi vastuse, mille ma mingisuguse igiammuse postituse alla kirjutasin: Henry on üks mees, kes kunagi pidas mind üheks teiseks seksblogijaks – ta jõudis googeldades mu blogini. Lõpuks ta taipas, et ma ikka pole see inimene. Kuna ma suhtlesin ka selle teise naissoost seksblogijaga, kellesse Henry armunud oli, siis alguses saime kõik päris hästi läbi.

      Hiljem aga ei meeldinud Henryile, et ma Babuuljaga (selle seksblogija pseudonüüm) omavahel kahekesi kokku saime, sest ta arvas, et teeme tema vastu mingit plaani, aga see polnud üldse õige (jah, Babuulja hoiatas mind Henry eest, aga ma ei öelnud seda mehele edasi, talle hakkas see ka vastu, aga see oli olnud juulis, siis oli juba uus aasta, mul oli vahepeal blogi Võrratu ajal kinni, seega olin selle peaaegu unustanud juba). Ja lõpuks kees asi üles niimoodi, et ma kirjutasin Babuuljast ning polnud nõus teatuid kommentaare kustutama, mida Henry tahtis, et ma kustutaks (ja vist isegi tahtis, et ma terve postituse eemaldaksin). Kuigi alguse sai see hoopis sellest, et Henryle juhiti tähelepanu, et ta grammatika on halb, mis talle sugugi ei meeldinud. Ja sealt hakkas lumepall veerema ning Henry tõi mu isiku avalikuks (siis ma olin veel täiesti anonüümne) – tegi mulle nii-öelda “fännilehe”, kuhu märkis kõik mu kontaktandmed, isegi telefoninumbri. Õnneks on blogilugejad siiski suhteliselt normaalsed ega hakanud mulle helistama. Lisaks ta andis mõnedele mu eksidele teada, et ma sellist blogi pean. Kuna ta nägi mu Facebooki sõpru, siis ta teadis, kes mu osad eksid olid. Ja eks ma olin naiivne ka, usaldasin teda alguses piisavalt palju – vbl isegi mainisin mõnda eksi tema päris nimega, mitte blogi pseudonüümiga.

      Kuna ma ei viitsinud enam teiste inimeste draamadesse segatud olla (Babuulja ja Henry omavahelised värgid, kuhu mind kogu aeg tiriti), siis ma lõpuks panin need kaks postitust parooli alla, kus Henry kõige rohkem paugutas. Siis ta ei kommenteerinud umbes aasta ja paar kuud mu blogi, aga kui Romantikuga pekki läks, hakkas ta uuesti kommima, alguses parastavalt.

      Henry näeb asja muidugi teistmoodi ning arvab, et mina olin kogu selle draama tekkimises süüdi. See selleks, see oli ammu.

      Armunud see mees minusse kohe kindlasti ei ole, pigem pole ta mind kunagi sallinud. Armunud oli ta Babuuljasse (sellesse teisesse naisesse, kes seksi ja suhete teemal kunagi blogis, aga kelle blogi nüüdseks kinni on).

      Henryt olen ma päriselus ainult ühe korra näinud (täpselt nagu Babuuljatki). Kuid netis suhtlesime kunagi küll ikka kõvasti rohkem. Nüüd ainult blogi kaudu, sest olen ta Facebookis ära blokeerinud.

      Postituse link: https://minumoodimaailm.wordpress.com/2014/09/03/miks-naised-ilusatele-meestele-rohkem-vigu-andeks-annavad-kui-sa-ei-vaata-mehi-enam-sama-pilguga-kui-sa-ise-oled-uhe-mehe-endale-nii-oelda-vaimseks-opetaja-maaranud-temalt-endalt-kusimata-mu/#comments

  11. Kuidagi kibestunud ja kuri vihane tundub see Henry…Vahepeal nagu tõmbab tagasi, aga siis jälle selline kommentaar, et mõtled, mis tal viga on.

    • Ei ole ei kibestunud ega ka mitte vihane… vähemalt enamasti mitte. Lihtsalt on asju mida ma ei andest, nagu mitte kunagi ei andesta.

      See, et ma jätkuvalt siin jututeemaks olen… jah see mulle ei meeldi ja see on üks nendest põhjustest miks ma seda blogi siin edasi jälgin ja ka jaanika tegemisi jälgin. Kui jaanika lõpetaks minust kirjutamise, siis ma ei peaks tal silma peal hoidma… vähemalt mitte nii aktiivselt. Aga kuna ikka ja jälle leiab ta, et on vajalik uuesti minu nimi välja tuua… küll kahtlustada et mina helistan/kirjutan talle mingitelt võõrastel numbritelt ja seda täiesti lambist.

      See “lühikokkuvõte” mida ta siin kirjutab ikka aegajalt, palun ka seda mitte väga tõsiselt võtta sest esiteks pooleaastaga suudab ta ära unustada niimõndagi, mida siis arvata mida ta kolme aastaga unustanud on. Juba puhtalt see fakt, et “ma suhtlesin temaga ka” aga samas minu kaudu küsisid temalt juurdepääsu tema blogile… ehk siis jätsid minule muljet, et te pole tuttavad ja nüüd ütled, et sa isegi ei mäletanud. See, et mina arvasin, et kui te kokku saate ja midagi minu seljataga mätsima hakate, see pidas ju paika. Te olite minu seljataga juba mätsinud ja siis oli vaja ennem kokkusaada et kui me kolmekesti kokku saame, siis teie väike kokkumäng välja ei tuleks… ka see on seljataga kokkumängimine, seega mina ei eksinud.

      Aga see, et sa “henry olen facebookis ära blokeerinud” on pigem ikka see, et sa oled ennast ära blokeerinud. Mina näen sinu kontot ikka ja täpselt niipalju kui sul seal avalik on aga sina samas tänusellele ei näe midagi mis on minuga seotud… jah isegi mitte profiilipilti või meie ühiseid sõpru. Olgugi, et mul kõik pildid avalikud. Seega jah, kes see siin küsis, on küll mu profiilipildid avalikud.

      • Henry, sa ise kommenteerid siin kogu aeg, seega selle tõttu oled sa ka teemaks. Ja mind tõesti ei huvita sinu tegemised, et ma üldse tahaksin sinu eluga kursis olla, seega mul on suva, et ma ei näe, mida sa Facebookis teed. Kuulnud olen ma seda niigi, et sa väga paljudes foorumites ja gruppides imelikku juttu ajad, seega teavad teised ka, et sa ei tee seda mitte ainult mu blogis, vaid oledki selline inimene. Nii et jah – mina ei pea su eluga kursis olema, sest mind see ei huvita.

      • Sellekohta mida ma kuskil sõnavõtan… jah eks teie võtke sõna nii nagu enamus seda ootab… sellekohta käib ideaalselt see lugu:

      • See ahvide-jutt on kökimöki, ma räägin parem palju ägedama mõistuloo.

        Perekoolis oli kunagi (võib-olla on siiamaani, ei tea, pole uurinud) tegelane kasutajanimega Yxikmees. Päris nime ei hakka siia kirjutama, ehkki ta ise sellest saladust ei teinud. Kõik teda teadsid ja kõik teda tundsid, sest et härrasmehel oli üks läbiv mure või siis ehk lausa idee fixe, nimelt oli tal vaja naist ja seda ta maa alt või maa pealt (aga põhiliselt siiski erinevatest netiportaalidest) otsimas käis. Konks oli see, et tal olid naise-kandidaadile väga spetsiifilised nõudmised ja kinnisidee, et kui ta seda pruuti teatud aja jooksul ei leia, siis ta tapab ennast ära.
        Foorumis tekitas selline sonimine muidugi palju furoori ja tema naiseotsimise-teemad venisid alati sadade postituste pikkuseks. Enamasti vaidlesid temaga üks-kaks naist, kes üritasid tüübile selgeks teha, mis tema ideel täpselt viga on, panid diagnoose ja üritasid muud moodi mõistust pähe panna. Eriti frustreeriv oli, kui foorumisse sigines mõni uustulnuk, kes Yxikmehest varem midagi ei teadnud – siis oli kindel, et tulemas on jälle üks mammut-teema, milles osaleja käis vältimatult läbi kõik Yxikmehega vaidlemise staadiumid (entusiasm, empaatia, ärritus, viha, frustratsioon, käegalöömine).

        Üldiselt tundus, et mees on seal kõigile pinnuks silmas ja solvab oma eksistentsiga naissugu. Seda veidram oli aga tõik, et niipea, kui tüübil veidi mujal tegemist oli ja teda foorumis hulk aega näha ei olnud, tegi mõni igavlev harakas ilmtingimata teema stiilis “Noh, Yxikmees, kus sa kadunud oled? Enekat ei hakka juba tegema vä? Naist pole leidnud vä? Tappiski maha ennast vä?” – mille peale siis mees väga viisakalt vastas, et oh ei, naist ikka pole, ajasin siin saekaatri-asju vm. Muidugi hakati selle peale kohe torkima, et miks ta ikka nii-ja naasugust naist tahab blablabla ad infinitum.

        Mina lugesin ja vangutasin pead, kuni enam ei viitsinud.

  12. Oh sa raks, ma ei oleks elusees uskunud et see Henry on SEE Henry. Mul on temaga nii palju ühiseid tuttavaid, ühiseid üritusi kus mõlemad käinud on, ning tõenäoliselt oleme ka kohtunud .. Maailma on ikka meeletult väike.
    Ma olen märganud ta olemasolu siin ,kuid ma ei ole kunagi mõelnud nagu vaadata või otsida kellega tegu on.
    Nojah, mis seal ikka., nalja peab ju saama.😀

    • Nonäed siis… mis ma teha saan, mul on palju tuttavaid ja see kui meil on palju ühiseid tuttavaid… no mis siis parata. Kuna mina sind ei tea, siis järgminekord tule astu ligi ja tee tutvust. Siis saad ka ehk teada kes mina olen mitte kes ma teiste arvates olen.

      • Ma olen terve elu olnud arvamusel et igal lool on 2 poolt, ning tõde on tavaliselt nende kahe loo vahepeal.. Kuna ma ei ole ausalt öeldes sellesse teie loosse eriti süvenenud, siis mul ei ole ka mitte mingisugust arvamust sellest. Ja kui veel ausam olla, siis ega mind eriti ei huvita mis oli ja kes mida tegi, pole nagu minu asi eriti..
        Lihtsalt naljakas oli avastada su facebookist enda sõprade pildid,🙂

      • Nuh siis arvatavasti on meie ühised tuttavad kas bikerid, muusikud või matkajad… rohkem teiste pilte mul seal eriti pole. Sul on toredad tuttavad, mis ma muud oskan öelda

  13. Vaatasin ka Henry FB üle, pikk ju küll, peaks Printsessile teoorias meeldima😉 Aga Henry, sulle Printsess iseloomult ei sobi ma saan aru? Aga välimuselt on täitsa sinu maitse vast? Võibolla salaja armunud😉

    • Pikkus pole minu jaoks nüüd nii oluline ka😀

      Ja nagu Henry siin sada korda öelnud on, siis mina ei ole ka teps tema maitse, ei välimuselt, ei iseloomult – seega vähemalt mingis aspektis oleme me ühel nõul😀

  14. Aga äkki ta on ikkagi salaja armunud sinusse?😉 Kust sa nii täpselt tead, vihkamisest armastuseni pidi olema ainult üks samm😀

Lisa kommentaar

