Flirticu stiilinäide

Ma olen alati olnud arvamusel, et pikad kirjad on vägagi teretulnud. Kuid tutvumisportaalides on levinud ka trend, et kopeeritakse kõigile sama sisuga kirju. Ja see ei pidavat ainult meeste hulgas levima, vaid on ka naisi, kes niimoodi teevad (ma siiani arvasin, et naised midagi sellist ometi ei tee, aga võta näpust – teevad!). Nojah, mis ma ikka kommenteerin, vaadake ise (nimi ja töökoht eemaldatud, aga muidu on kiri muutmata kujul):

Tekkis huvi katsetada,et kas siit ka on võimalik kellegiga tutvuda?Selline lihtne katsejänese meetod,kes ei riski,see ei joo ka shampust..:-)Aga väike lühikirjeldus siis minust:Nimi (),elan pealinnas…ja möödaminnes põikasin just siia ja ei saanud kohe mitte Sulle kirjutamata jätta!!…Kirjeldus klappis…ja mõtlesin,et proovin…ja soov lihtne,esmalt tutvuda,eks siis elu näitab.,kas ja mis ning kuidas?…,kui seda pole muidugi palju palutud.Elan linna ääres…meri ligidal…töötan (),teen palju sporti…ennekõike tegelen ujumise;ratta-ja rulluisu spordiga..Meeldivad toredad ja sõbralikud naisterahvad-neiud…,sest ega ma isegi pole vähem tore…nende vastu!!!…Annad ise,saad ka samas vastu midagi või kedagi?…,aga eks oma silm on muidugi kuningas…Yhesõnaga mis siin ikke keerutada julge hundirind on alati haavleid täis…ja ma loodan,et ka siin võiks minu ja Sinugi jaoks olla peidus keegi Tore suure algustähega,ning kellega sa just sooviksid esialgu sõbruneda,tutvuda jne…Ok!!:-)…Nyyd vist läks küll natuke keeruliseks see jutt!:-)…Lõpetame siis sedasi…,et olen positiivne,tore,töökas ja sportlik…Sinult ootan tutvumisel mõistvat suhtumist,sportlikku huvi tutvumise vastu ja kindlasti peale hakkamist…Edu Sulle isiklikus elus ja töös. Igatahes jään ootama su kirja ja Sinu soovi minuga lähemalt tuttavaks saada…Ole mõnus,tervitades () pealinnast…:-)

Kui nüüd välja jätta see, et kiri on väga vigane, siis kas tõesti on olemas mõni naine, kes sellisele kirjale ka reageeriks? Kui on kohe aru saada, et see on saadetud umbes 50-nele naisele?

Edit: Kirja autor on loomulikult mees, ma alguses mainisin selle naiste teema ära, sest tean, et ka nõrgem sugupool teeb niimoodi, kuigi mina arvasin, et nad seda ei tee.

96 thoughts on “Flirticu stiilinäide

  1. Suht taun inimene ikka, et kõikidele seda kirja kopib ja peistib.😀
    Ahjaa, Flirticus polegi ju normaalseid üldse.🙂

      • Ma võibolla olen imelik aga…
        Miks ei või kirjutada ühte kirja mitmele inimesele? Kui seal on kogu info olemas, siis milles on probleem? Ta kirjutab võõrale inimesele ja ei saagi teha mingit personaalset kirja. Kui tuleb vastus, siis sõltub edasi vastusest mida ta järgmisel korral kirjutab. Esimene kiri ongi täpselt see, et tegelikult ei olegi mingit vahet mida sa kirjutad, point on pigem selles, et sa kirjutad ja teed esimese sammu.

        See, et ühte kirja copy/pastetakse kümnele/sajale tibile, selle on tibid ise põhjustanud. Kui sajast 10 vastab, siis kujutad sa ette 100 inimesele erineva kirja kirjutamist? Fakt on see et 100st ei vasta sulle 10 inimest ja seega ei ole mõtet oma aga raisata sellele, et sa kirjutad 100 erinevat kirja ja saadad ära… ikka leidub selliseid kes kohe jälle mõtlevad, et “raudselt saatis sama kirja veel sajale inimesele”.

        Arusaamatuks on mulle jäänud ka see kui jaanikasugused tibid ootavad “arukaid kirju” samas enamasti kirjadele ei vasta. Millist arukat kirja sa esimesest kirjast ootad? Inimene ei tea ju sind ja edasine vestluskäik toob välja selle kas ta midagi arukat ka kirjutab. Seda küll jah alles siis kui sa oled vastanud talle, et sa oled üldse valmis edasi suhtlema. Selleks esimeseks kirjaks peaks/võiks piisata ka kolmest sõnast “Tere! Saame tuttavaks!”. Kui vastad, siis läheb jutt edasi, kui ei vasta siis ei ole vähemalt sinupeale aega raisatud ja mingit kirjandit kirjutatu mille kohta sa jooksed kohe sõrannade juurde et kontrollida kas nemad ka samasuguse kirja said või mitte.

      • Alati võib kirjutada mitmele inimesele sama kirja, aga sellisel juhul peaks vähemalt kuidagi mulje jätma, et sellest poleks nii lihtne aru saada.

        Kusjuures lühikesed kirjad võivad ka tabavad olla, kõik oleneb kirjast. Nii et see kõik on suhteline.

      • Milleks sa pead üldse pingutama, et mingit muljet jätta? Eesmärk esimesel kirjal on teada saada kas inimene on üldse avatud pakkumisele tutvuda. Kui vastust ei tule, siis järelikult ei ole. Kõik. Ei mingit muljet, ei mingit pingutamist muljejätmiseks.. See sama flirtic on muljejätmiseks loonud võimalusepostitada pilte ja kirjutada mingeid arvamusi ja asju… sellest luuakse mulje. See on see mis on kõigile faktiliselt teada, et ta näitab ja ütleb seda kõigile, seega see ta on. See aga et sina arvad, et ta kindlasti saadab seda kirja veel 100le inimesele… see on ainult sinu arvamus. Vahest läheb pihta… aga võibolla saatis ta sellise kirja ainult kahele inimesele. See ei ole oluline, sest see on sama mis esitada küsimus: “oled sa avatud uutele tutvustele või oled sa lihtsalt niisama siin ja kellegagi ei suhtle”

  2. Henryl jutus on tegelt iva. Ta pole üldse nii loll, kui soon arvatakse. Aga see selles.
    Minul tekib üldse küsimus, et miks peab kuskil flirticus tutvuma. Milleks? Miks mitte tutvuda päriselus ja reaalselt lives? Siis ei teki ka igasuguseid probleeme, et miks inimene kirja sajale erinevale saadab, milline koletis ta teiselpool arvutiekraani välja näeb jms.
    Iga kell eelistaks silmast silma tutvumist ja no andke andeks, ega ikka normaalne inimene flirticusse ei roni. normaalne seltskondlik inimene suudab ka nt baaris tutvusi luua, mitte kuskil tutvumisportaalis..

    • Haha, baar on sinu meelest normaalsem koht? Ma saaks aru, kui sa oleksid öelnud tuttavate kaudu, poes vms, aga baaris… Nojah😀

      Muidugi suudab. Mina suudan ka. Kuid miks on internetis tutvumine hea? Sest kui sa baaris ühega tutvud, siis sa ei saa samal ajal teistega ka suhelda (no saab, aga samal ajal mitte), internetis saab.

      Tegelikult saab kõikjal tutvuda – internetis, baaris, ööklubis, raamatukogus, tänaval, sõprade kaudu jne – ja igal pool on normaalseid, imelikke jne. Ma ei saa aru, miks seda internetti nii väga maha tehakse? Kuigi väga paljud tutvused just sealt alguse saavadki tegelikult, kõvasti rohkem kui näiteks baaris või ööklubis.

      Mõni leiab endale eluarmastuse Sexinestoniast või Ihast, nii et ei ole see Flirtic midagi nii hull. See on vist mingi inimeste pseudoprobleem, et appi, kuidas ma teistele ütlen, et ma oma partneriga internetis, liiati veel FLIRTICUS tuttavaks sain, mis nad siis minust ometi mõtlevad…

      • Üks väheseid asju milles ma jaanikaga nõus olen. Ma tõmbaks siin paraleeli, et miks inimesed peavad internetis tutvumist ebanormaalseks aga homosid normaalseks? Ärge minust ka valesti arusaage, ma olen homofoob, minule nad ei meeldi ja miks peakski. Mina pean homoseksuaalsust ebanormaalseks, samuti nagu ka internetis tutvumist aga sealjuures olen ma ise väga paljude inimestega just internetis tutvunud. Kõik oma pikemad suhted olen ma internetivahendusel leidnud, pikim neist 7 aastat. Ja tegelikult olgem ausad, lühisuhet, korra tonks keppi leida on märgatavalt suurem võimalus kui sul samaaegselt mitu rauda tules on.

  3. Henry Westoni homofoobiat oli kooseluseaduse vastuvõtmisel pool FB täis. Kohutav inimene :S

    • Ma malluka teemas ütlesin ka, et see põhjustab varsti koolitulistamisi ja ei läinud 3 nädalatki mööda ja see sai tõeks. Ja ei ole vaja hakata teoretiseerima, et see polnud asjaga kuidagi seotud. Ei peagi olema aga see on üks põhjus miks järgmine selline saab juhtuma

      • Sa oled ikka peast jumala soe :S
        Kuidas sa võid siduda gayde teemat üldse selle koolitulistamisega???
        Vot sinusuguste pärast ongi piinlik olla eestlane, annaks jumal, et mu lapsed sinusuguste ajukääbikute poolt ajuloputust kuskilt ei saa.

      • Annaks jumal, et Henry ise üldse lapsi ei saaks, ütleks ma sellepeale…

        Henry, sa tead, et ma pole sinust kunagi midagi head arvanud, aga nüüd teen ma seda veel vähem.

      • Mõtle nüüd natuke laiemalt. See konkreetne ei olegi sellega seotud aga kuna meie ühiskond ei ole selleks valmis, siis see geide teema põhjustab koolikiusamisi ja see omakorda põhjustab seda, et mõni labiilse närvikavaga inimene läheb tulistamise teed. Ja mina ei tahaks, et minu laps oleks sellel ajal seal koolis. Asi pole mitte konkreetselt geides vaid selles, et meil on liiga palju neid kes selle vastu on ja neid kes sellepärast teisi narrima on nõus hakkama.

        Mina olen passiivne homofoob. Mul on oma tutvusringis homosid küll ja enam aga see ei tähenda, et see mulle meeldima peaks. Ei pea ja ei hakka ka. Ma tolereerin neid sellega, et ma tean et nad olemas on ja et ma nendega samas ruumis viibides neid alandama ei hakka ja neile jalaga ei löö.. nemad peavad leppima sellega, et mulle see aga ei meeldi. Tolerantsus peab olema siiski kahepoolne.

      • H.W – Koolikiusamisi põhjustavad hoopis sinusugused väärastunud lapsevanemad, kes lastele juba sünnistsaadik juurutavad, et teistsugused inimesed on haiged. Laps ei tule ise selle peale, et neegrit, homo jne vihata.

      • Kui sa ütled, et sulle ei meeldi pomelo, siis kas ma peaksin sellest aru saama, et sa vihkad seda? Või kui ma ütlen, et mulle maitsevad kaheksajalad, siis sina saad aru, et ma armastan neid?

      • raske uskuda, et passiivne homofoob oled, kui väidetavalt terve facebook homofoobset sind täis olla olnud😀 Mulle ei meeldi paljud asjad, aga ma ei õpeta ka oma lapsi neid asju mitte sallima, mis mulle ei meeldi. Mina ei pruugi jah eriti kõrvitsasalatit kannatada, aga ma ei õpeta oma lastele et see on sitt ja kõik need, kes seda söövad on haiged. Kui kõik inimesed nii oma lapsi kasvataks, siis kiusataks lapsi oluliselt vähem. ja kui asjadega kunagi algust ei tehta, siis ei saagi see ühiskond kunagi millekski “valmis”

      • Grete, ma ei õpetagi. Kui sina kõrvitsasalatit ei söö, sest see sulle ei meeldi, siis arvatavasti sa seda ka ei tee, jörelikult sa ka ei paku seda oma lastele ennem kui nad maal vanaema löest saavad ja siis küsivad sinult seda. Sama ka pededega… Miks ma peaks hakkama nendest rääkima kui ta ei tea sellest midagi ja puudub kokkupuude. Ma ei hakka talle ka seletama, et mulle nad meeldivad kui see tegelikult sedasi ei ole. Kui temale nad meeldivad, siis on see tema valik mitte minu väänamine ja manipuleerimine. Fakt on see, et mulle nad ei meeldi ja mina nendekohta midagi ise rääkima ei hakka ennem kui küsitakse. Kui küsitakse minu arvamust, siis ütlen ma oma arvamuse mitte ei mõtle kuidas teda manipuleerida, et temale meeldiks/ei meeldiks.

    • Ei teadnud, et sul juba mõni laps on. Aga noh – eks meeste puhul on alati see, et nad ei pruugi isegi teada, et nad isad on. Sina vähemalt seda tead.

  4. Henry, aga kas sa sellest aru saad, et sinu ja teiste selline negatiivne suhtumine just seda põhjustabki, et koolis seda kiusamist ja hoidku jumal selle eest, et midagi veel hullemat juhtuks? See on just nende inimeste pärast, kes geisid ei salli.

    Kui sina oled passiivne homofoob ja ometi oli sul pool Facebooki täis seda, kuidas sulle geid ei meeldi, siis me kõik võime ainult ette kujutada, milline see aktiivne homofoob on – eks meil neid näiteid ole küllaga tuua ju…

    • Ütle üks asi mis sinule ei meeldi… no kasvõi mõni söök mis sulle ei maitse. Kas sa sunnid ennast seda sööma? See, et see sulle ei meeldi lihtsalt nii ongi, siin ei ole valikutega mingit pistmist. Minule homod ei meeldi, miks ma pean ennast sundi!a ja tegema nägu, et see mulle meeldib? Jah nad on homod, olgu. Minule ei pea see ikkagi meeldima. Minujaoks on homod haiged inimesed, nagu mina olen mõne teise arvates. Ükski arst ei kinnita ei seda et mina olen haige ega ka seda, et homoks olemine on haigus. Aga see on minu sisetunne. Ma ei pea sellepärast hakkama muljet jätma, et nad mulle meeldivad. Ei, ei meeldi. Ma võin teha erandi väga lähedase inimesepuhul aga teised ho!od mulle ikka ei meeldi.

      See, et mina enam ei ole koos selle inimesega ja tema kasvatab last, elu on selline mis parata. Seda blogi loeb kümneid ja kümneid üksikvsnemaid kes on laiali läinud.

      • Muidugi, ega ma üksikvanemaid ei solvagi. Minu jaoks oli see lihtsalt uudis, et sa isa oled. Ja seda ma ka küsima ei hakka, kas ja kui tihti sa oma last näed, sest mind tegelikult ka ei huvita.

        Homode teemal ma sinuga vaidlema ei hakka, sest ega sina oma arvamust ei muuda. Täpselt nagu mina ka ei muuda.

      • Kas sa sunnid ennast midagi sööma mis sulle ei meeldi? Kas sa sunnid ennast seksima mõne mehega kes sulle ei meeldi? Miks mina pean sundima ennast suhtuma pederastiasse hästi kui ma ei arva sellest midagi head?

      • Ja jaanika, usu mind, sa tegelikult ei tea minust mittemidagi. Sa arvad minust teadvat midagi, sa arvad minust midagi aga sa ei tea minust midagi

    • Mina olen passiivne ho!ofoob… Mis kas ma peaks vait olema ja oma arvamust mitte avaldama? Miks?

      Ma tunnen väga palju neid kes on aktiivsed homofoobid ja olen lüll ja enam kuulnud neid jutte, et kui homod selle seaduse saavad ja tänaval avalikult silmapaistma hakkavad, siis varem või hiljem mõni selline raekoja platsis öösel oksa tõmmatakse. Ja tead mis, ma usun neid inimesi.

      Näiliselt olla homodega rahul ei muuda seda, et suuremenamus ei ole sellega rahul. Ja kui peaks juhtuma, et homod lapsendada hakkavad saama, siis see lükkab niimõnelgi katuse pealt ära ja ma ei imestaks kui siis mõni selline põlema pannakse või ära skalpeeritakse.

  5. Boošemoi, sellel opakal on laps ka veel? No ma ei imesta muidugi, et ta seda last ei kasvata, arvestades milline maniakist homofoobik ta on, aga no ikkagi – karp on lahti praegu :O
    Tahaks teada mida siis HW teeb kui ta oma laps omasooiharaks osutub.

    • Kas sa üldse mõelda ei suuda? Kui oma laps osutub omasooiharaks, siis tegeletakse selle probleemiga. Mitte ei hakata selliseid asju ette mõtlema. Samas ma arvan, et 14 aastasel on juba selge tema seksuaalne orientatsioon.

      • Hah, 1) 14-aastase orientatsioon on pahatihti vägagi ebaselge; 2) see võib elu jooksul muutuda ja 3) ma eeldan, et “probleemiga tegelemine” tähendab seda, et see lilled-mesilased jutt tuleb ette kanda veits teises võtmes😀

        Oh seda jehoova zooparki küll… arvad, et enam miski ei üllata, ja siis, näe, jälle üllatab.

      • Saad sa ise ka aru, et sa räägid praegu homode enda väidetele vastu? Nende väide on see, et homoks sünnitakse. Sina aga ütled, et see võib muutuda… täna nii, homme naa.. Aga teie kurvastuseks ja enda rõõmuks… tüdrukutega on asi lihtsam… mul pole lesbiliste vastu midagi… pederastiavastu aga küll… lilledest ja mesilastest ei tea ma midagi

  6. Kinsey skaalast oled kuulnud?
    Tra kui tüütu, ise hull nümfomaan, aga ei suuda leppida, et seksuaalsuse skaala ei ole must-valge, see-teine, õunad-pirnid, vmt. Ma ei räägi kellegi väidetele vastu, ma esitan neid pigem jupikaupa. A inimne, kes arvab, et miskine seksuaalne eelistus on vaat’ et alati välja kujunenud 14 eluaastaks, vist ei tea sellest seksi-värgist üldises plaanis väga palju.
    Meid on maailmas 7 miljardit, ei maksa eeldada, et kõik on ühe või teise lauaga löödud. Rohkem ma ei kommenteeri, googelda ise, kui tuju on.

  7. See henry ajab mind niii närvi. Ta on nii loll,nagu lauajalg. Kas sa ei saa teda siin ära blokkida et ta sõna ei võtaks. Nagu takjas perses , igat postitust ta komenteerib ja miks ta loeb seda kui talle ei sobi mitte midagi sinus ega blogis???? Lesbid meeldivad aga homod ei….appi kui loll😀

    • Sulle kallis, kasvõi loll🙂 aga kui me nüüd järgime mõttekäikku “sinu arvamus minust ei näita seda les olen mina vaid kes oled sina” siis loll oled sa ise. Lisaks labiilsele närvikavale…enamasti lollile käivad närvidele arukad arvamused mitte vastupidi.

      Miks ma loen ja kommenteerin? Sinu pärast, ikka sinu pärast:)

      Kui sa aga nüüd vähe uuesti loed, siis “mul pole lesbide vastu midagi, küll aga pedede vastu” ei tähenda just seda, et “lesbid meeldivad aga homod mitte”

  8. Henry: sinu mõtetega olen nõus. Kui lugesin Jaanika postitust sellest,kuidas ta avastab maailma,et mehed ja ka naised saadavad flirticus kopeeritud kirju mitmele veel siis mõtlesin küll,et nii muna annab ju olla. Mulle meeldis Sinu kommentaaride sisu ja olen samal arvamusel🙂

    • Ee… Jaanika, kõik ikka korras või veel hommikune pohmakas!? Oletame isegi, et eela oli nõus minu homofoobiaga ja zx oli nõus eelaga, siis sa ei saa ju ometi eeldada või arvata, et nemad oleksid homopooldajad. Või saad?

      • No Eela ju konkreetselt mainis, et ta on nõus selle osaga, kus sa sellest kirjade kopeerimisest rääkisid. Ja järgmine kommenteerija nõustus. Seda ma ei tea, kas nad on homofoobid või mitte, aga ma millegipärast eeldan, et nad seda pole. See selleks.

        Pohmakat mul ei ole, sest nädalavahetustel ma eriti väljas ei käi.

  9. Kas sa oled sündinud loll või kukkusid kõvast? Ta täpsustas ju selgelt, MILLISE osaga sinu mõtetest ta ühel nõul on. Tsiisas kraist, kas sa ikka erakonnas juba oled? Selline (halb) demagoog, kes ei lase ennast faktidest segada, kuluks igale poole marjaks ära.

    • Okey, võtame siis ikka sõnasõnalt ette asja

      “Henry: sinu mõtetega olen nõus. Kui lugesin Jaanika postitust sellest,kuidas ta avastab maailma,et mehed ja ka naised saadavad flirticus kopeeritud kirju mitmele veel siis mõtlesin küll,et nii muna annab ju olla. Mulle meeldis Sinu kommentaaride sisu ja olen samal arvamusel ”

      Pöörduti siis minu poole ja nenditi, et ollakse nõus minu mõtetega (mitmuses). Täpsustav osa on see, et kui eela jõudis selle osani kus jaanika sinisilmselt avastas, et inimesed saadavadki sama kirja mitmele inimesele, siis pidi ta piltlikult öeldes toolilt maha kukkuma, et jaanika nii rumal on (kõige muu kõrval aga see oli see osa mis pani tordile kirsi)

      Ja siis jätkame sellega, et ta täpsustab, et meeldis minu kommentaaride sisu (mitmuses, seega ei saanud see olla ainult seda flirtikut ja kirja puudutav kommentaar vaid ka mõni teine)

      Seega tundub, et loll oled sina… sündinud lollina oleme me kõik… aga küllap see kas sind sünnitusmajas peapeale pillati pead sa ise teadma

      • Sa tegid mitu sellist kommentaari, kus kirjade kopeerimisest juttu oli. Nendega ta oligi nõus. Mitte sinu idiootsete homofoobsete arvamustega.

  10. Pole teist keegi loll, aga mōnel paistab olevat lausa haiglane tunnustusevajadus. Tulenevalt millest?
    Häid ja arvestatavaid arvamuseavaldusi on nii Henryl kui Printsessil ja paljudel teistel, aga see lasteaia tasemel praegune materdamine siin on küll veidi, mkmh… piinlik vaadata.

    • Zx, millegipärast WordPress suunas su praeguse kommentaari prügikasti, nüüd alles avastasin, vahel teeb neid trikke, kuigi tavaliselt on seal spämm.

    • Arvad sa tõesti, et peale… kolme aastat tuleksin mina siia tunnustust otsima? No ma ei usu… Pigem oli seda vaja et kellelegi konkreetsele teha selgeks, et “assumption is the mother of all fuckups”. See sai kinnitatud, et nad ei peaks eeldama vaid õppima lugema.

      • Jah Henry, jään selle juurde, et sa mulle näid sellisena. Teisalt tunnustuse- ja tähelepanuvajadus kuuluvad inimloomusega kokku, näedsa sain minagi oma väikese tähelepanuvajaduse rahuldatud. Danke.

  11. Oioi, näed, tõmban kohe sae käima.😀
    Sellist kuju ikka annab otsida. Korra kõdita ja kohe hakkab laulma. Tantsi, pärdik, tantsi!

    • Ma ei tea, mina olen siin omast tahtest mitts sellepärast, et sina tahad või ei taha, et ma siin oleks… Aga kui see laseb sul öösel paremini magada, siis whatever tickels your pickel

    • Aga sa ei saanud ka sellest tsiisase vastasest kommentaarist aru… Mul ei ole kombeks kellegi kirjavigu välja tuua. Viitasin sellele, et inimene kes on usklik, kristlane või kasutab väljendeid mille kasutamiskohta ei mõtle, siis see inimene ei kasuta just tihti oma ajusid. Mulle ei meeldi ka usklikud… Ääretult rumalad on… Küll ma juba tean, mul lähisuguluses neid usuhulle on küll ja enam.

  12. MÕTETEGA, mitmus jah. Ei ole erilist viitsimist romaane kirjutama hakata. Homode koha pealt ka. See,et ma näppu ei viska neile ei tähenda ka seda,et ma näpuga näitaksin. Valikute küsimus.

  13. “Tsiisas kraist” vihjab sinu arust usule? Mwahaha!

    Aga jah, minu viga, eeldasin, et Eela on normaalne, aga tuleb välja, et samasugune kitsarinnaline debiilik nagu sinagi! “Ega ma ei ole rassist, aga oma koju ma ei taha.”

    Noh, mis veel tuleb? Delfi-solvang on juba kasutatud, proovi veel midagi!

    Dance, monkey!

      • “Foobia ehk foobne ärevushäire on psüühikahäire, mille korral ärevuse on põhjustanud ainult (või peaasjalikult) kindlad olukorrad või objektid.

        Foobia erinebki teistest ärevushäire tüüpidest üksnes selle poolest, et ärevus on seotud millegi konkreetse ja inimese suhtes välisega. “

    • IVSH. Mille p6hjal sa otsustasid,et mina kitsarinnaline debiilik olen? Selle põhjal,et ma yritan aru saada meestest ,kes yksteisele peeru vahele panna tahavad kuigi see pole minu arvates normaalne,elan nendega samas yhiskonnas ja lasen neil olla,kes tahavad? Ka sarimõrvarite puhul yritan ma mõista ,miks ta seda tegi.Igal asjal siin elus on põhjus ja mina yldjuhul mõtlen kaugemale ja otseselt kedagi isiklikult syydi milleski ei pea ja naljalt ma kedagi hukka ei mõista. Debiilikuks nimetamine on ilmselge liialdus sinu poolt ja näitab ikkagi pigem sinu kui minu haritust. Aga normaalse inimesena katsun ka sinust ,Ivsh, aru saada,eks sinulgi vb kodus midagi nii pahasti,et pead tulema siia ennast välja elama. Loodetavasti paistab päike peagi ka sinu õuele

      • ivsh… loe nüüd rahulikult uuesti ja hästi aeglaselt seda linki mille sa siia jagasid… Ma aitan sind välja “Homophobia encompasses a range of negative attitudes and feelings toward HOMOSEXUALITY or people who are identified or perceived as being lesbian, gay, bisexual or transgender (LGBT). It can be expressed as ANTIPATHY, CONTEMPT, prejudice, AVERSION, or hatred, may be based on irrational fear, and is sometimes related to religious beliefs.”

        Need millele ma viitasin on toodud välja suurtetähtedega!
        Mingil põhjusel enamik kes kasutavad sõna homofoob seostab seda vihkamisega või kartmisega kuigi tegelikult on seal mitmeid erinevaid külgi homofoobial aga seda ei osata lugeda millegipärast

      • Vaata, erinevalt homoseksuaalsusest on foobia haigus. Ja täitsa ravitav.🙂

      • Oi…kas homod on ainult mehed?😦 Mida need homoseksuaalsed naised siis tegema peavad? Kas nad on rohkem okei, sest neil ei ole miskit, mida üksteisele peeru vahele panna? Kas mees naisele võib peeru vahele panna? Nii palju vastamata küsimusi…

      • AbFab… kahte amelevat meest näha või ettekujutada omavahel… see on lihtsalt kole vaatepilt. Puhtalt subjektiivne arvamus. See on kole ja ma ei tahaks seda näha ega tajuda. Mul ei teki sellist reflektiivset käitumist kahte naist nähes/vaadates. Miks ma peaks midagi sundima endale meeldivaks kui ma tunnen, et see ei ole mulle meeldiv või meelepärane? Siin ei ole sellega midagi pistmist kas ja kes ja kuhu piluvahele mida pistab vaid puhtalt esteetiline osa kuidas asi minule paistab.

        Ameeriklased ei söö verivorsti ka puhtalt sellepärast, et see näeb välja nagu junn ja nimetatakse seda verivorstiks. Samas neil on endal olemas sarnased asjad nagu verikäkk (ma kahjuks küll ei mäleta kuidas nad seda nimetasid) ja seda nad söövad küll, samas oma olemuselt on ta lihtsalt väike variatsioon verivorstist.

        No ei meeldi mulle mees kes õrnutseb mehega vaatepilt/kujutluspilt ja sellevastu ma ei saa.

  14. Kusjuures päris mitteoluline on nende kahe mehe seisukohast see, et sul on sundmõte neist meestest seksimas ja sa kohe kuidagi ei saa olla seda ette kujutamata😀 Aga hea argument, sa muidu kuskile väitlustiimi ka kuulusid?

    • AbFab … meie, inimesed oleme emotsioonidega inimeseloomad ja me kujutame endale paljusid asju ette. Vahest tahtlikult, vahest tahtmatult… ma tänaseni vaadates telekast filmi ja kui seal ootamatult kaks meest suudlema hakkavad (Näiteks teleseriaal Kättemaks) siis see on mulle emotsionaalselt nii jäle, et ma panen silmad kinni… täiesti tõsiselt.

      Vastates küsimusele, siis ei, väitlusklubisse ja võitlustiimi ei kuulunud aga juba siis soovitati seda ja soovitatakse tihti ka tänapäeval.

      • Täpsustuseks veel, et ei ei ole sundmõte vaid pigem lihtsalt see ei ole mehelik käittumine. Ma arvan, et ma olen mehelik mees (sorry, kellegi teise arvamust mul võtta ei ole) ja ma lävin väga palju teiste mehelike meestega (bikerid näiteks) ja ma ikka võrdlen ühte inimest millegi/kellegi teisega. Kui öeldakse mees, siis see tähendab mingite mehelike tegevustega võrdsustamist. Kui ma aga ei näe neid mehelike asju, siis hakkan ma otsima neid ebamehelike asju, et ise aru saada kas ta siis on ebamehelik. Sama kehtib ka naistega. Aga no ma ei kujuta ette, et üks selline tüüpilise väljanägemisega näiteks siis motomees läheb hellalt silitama teist samasugust karvast. No ma ei saa seda endale valetada normaalseks.

        Kui sa ei tea milline on tüüpiline biker, siis noh näiteks selline:

      • Henry, see pilt sobiks hästi ühe gay’de subkultuuri ajakirja esikaanele.

  15. Henri, sa poed siklimeestele külje alla, kun nad on mehelikud (sinu arusaamist järgi. Tegelikult on nad lihtsalt lapsikud) Täiesti mõistetav, ise sa ju mehelik ei ole. Ehk probleemid lapsepõlves, seoses isaga? Otsid isalikku eeskuju hoopis.
    Tegelikult ei ole paksukssöönud ja habetunud naljanumbrid mehelikud. Mehelikkus on midagi muud, mis ei peagi kajastuma välimuses. See on midagi, mida sinul seal sees ei ole ja sellest paljud su hädad algavadki. Rohkem enesekidlust, suuremeelsust ja viisakust Henri! Saad ka kunagi MEHEKS ja ei suru kogu minumoodimaailmale omamoodimaailma peale.

    • Ei mul isaga kõik suhted korras, ei kasutatud mind ära ja ei lukustatud kappi. Sinu prühholoogi oskus jätab soovida. Aga kui sinule sobivad teineteise kintsu silitavad geelipeadest homod, siis palun see on sinu vabadus valida. Minule sellised ei meeldi. Enesekindlust ei ole sinul, kui oleks ei kommenteeriks sa siin tundmatu pseudonüümi all. See käib enamike kohta kes siin ei julge avalikult sõnavõtta.

      Mehelikust välimusest tead sina aga samapalju kui lehm lennumasinast. See kas ja kellega sulle aga meeldib lävida… No minupoolest olgu need kasvõi peded kui see sulle rahuldust pakub.

  16. su kommentaarid ja mõtted, henry, on üks klišee teise otsa. mitte ainumat originaalset ideed..mõttepojakest ka mitte.
    vot see ongi põhjus, miks sa nii tüütu oled. originaalne loll on vähemalt naljakas.

Lisa kommentaar

