Mis Argo Aderi pojaga tegelikult toimub???

Kui Argo Aderi pojaga Tais õnnetus juhtus, siis mina olin samuti veendunud, et vaatamata tema tumedale minevikule ning kindlustuspettusele see kulturist ei valeta, sest milline isa midagi sellist teeks? Kusjuures ma endiselt arvan, et mingi õnnetus ikka juhtus, aga asjalood lähevad aina kahtlasemaks… Küll ärkab poeg kunstlikust koomast ise üles (ja sellest ju äratatakse üles, mitte ei ärgata), siis ütlevad arstid, et ajukahjustust pole, siis väidab Ader, et väga suur ajukahjustus; siis öeldakse, et seis on väga kriitiline, aga nüüd on poeg juba kodusel ravil… Ja seda kõike nädala aja jooksul!

Nojah, selle kindlustuse teema saab veel andeks anda, sest äkki isa tõesti polnud sellega kursis, et pojal oli see olemas. Samuti ei ole see mingi näitaja, et Ader oma haiglas viibivast pojast mitte ühtegi pilti pole lisanud, sest kes tahaks selliseid pilte kuhugi avalikkuse ette tuua. Lisaks lisab õli tulle ka mingi isehakanud Delfi ajakirjanik, kes käis nii-öelda haiglas Aderite kohta informatsiooni hankimas, aga teda juhatati igale poole mujale, mitte aga sina, kuhu vaja. Samas ka see võib olla vabandatav, sest ega mingile suvalisele ajakirjanikule ei jagatagi niisama informatsiooni, lisaks võis seal nagunii keelebarjäär tekkida.

Ma alguses mõtlesin ka, et inimesed on ikka julmad, mõtlevad kohe, et keegi teeks mingi sellise olukorraga nalja… Ma endiselt ei arva, et õnnetuse kohta oleks valetatud, aga siiski on kahtlane tunne tekkimas, et midagi nagu ei klapi…  Ehk on asjad maalitud olulisemalt hullemaks, kui need tegelikult on?

Kuid ma siiski südamest loodan, et levinud info on ikka õige, sest päris nõme, kui nüüd tuleks välja, et tegelikult murdis Jarmo ainult käeluu ning kuna isa ei osanud enam kuidagi sellest valedekeerisest välja tulla, siis hakkas hämama.

Mina ei annetanud, sest ma ei anneta mitte kunagi mitte kellelegi võõrale. Teeksin seda ainult juhul, kui lähedane inimene vajaks abi.

Mida teie sellest loost arvate?

12 thoughts on “Mis Argo Aderi pojaga tegelikult toimub???

  1. Mina arvan, et see on puhas petuskeem. Aderid ei tekita lihtsalt usaldust. Küll tulevikus tõde välja tuleb.

  2. Arvan, et ära topi oma nina sinna kuhu pole vaja ja ära arva asjadest mille kohta sa mitte tuhkagi ei tea. Täna õnne, et keegi sinu lähedastest pole sellises olukorras. Parem veel kui ei sattuks ka. Eriti sinu oma laps. Või mis me sellest räägime, sa ei teagi mis tunne on olla lapsevanem. Sa ei tea, mis tunne on, kui su laps on haige. Rääkimata sellest, kui ta on koomas. Suudad sa üldse ette kujutada seda tunnet? Suudad sa ette kujutada tunnet, kui istud lähedase voodi ääres, ümber ringi liigub muukeelne haiglapersonal, kellelt sa suurt midagi ei kuule või ei saa neist aru? Kas sa suudad mõista, et tavainimene, emotsionaalselt kokku kukkunud lapsevanem, ei pööra tähelepanu meditsiinilistele terminitele? Siiani tundisid sa suht mõistuspärane olend olevat, nüüd on põhjust selles kahelda.

    • Kusjuures ei kujutagi, sul on õigus. Loodetavasti ei pea ka kunagi seda ette kujutama, sest isegi oma vaenlasele ei tahaks sellist olukorda. Ja sul on jumala õigus – ega neile terminitele emotsionaalselt kokkukukkunud lapsevanemad tähelepanu ei pööragi. Ega peagi.

      Nagu ma ka oma postituse lõpus ütlesin, siis ma loodan, et see kõik on niimoodi, nagu Argo Ader rääkinud on – väga suure tõenäosusega see seda ka on. Eks asi on ka selles, et meedia ise on selle nii suureks puhunud, et vahel tekivad ka neile inimestele, kes algusest peale veendunud olid (nagu mina), et see kõik on õige, mingid küsimused. Ja hetkel ma just nendest kirjutasingi.

      Vbl sõnastasin end valesti, ilmselt ei ole see olukord hullemaks maalitud, aga ehk ongi asi pigem selles, et emotsionaalselt omadega läbi inimene võib ka arstidest valesti aru saada – mis on ka loomulik, kui oma poeg sellises seisundis on, liiati veel võõral maal.

      Ma olen endiselt üsna mõistuspärane inimene.

      Jarmole soovin ilusat paranemist ning eks sellesse loosse saab üsna varsti rohkem selgust ka.

  3. Minul on laps. Ja ma olen tema pärast surmahirmu pidanud tundma oodates kiirabi. Kuid ka mulle tundub veider, et ajukahjustusega koomapatsient saab nädalaga nii korda, et koju lastakse. Imeline tervenemine.

  4. Sa loodad, et lekkinud info on õige? Ma küll pigem loodaks, et Jarmo murdis vaid käeluu ja asi paisutati üles. Et ennem olgu petturid kui noorel inimesel ajukahjustus. Et kust otsast see parem oleks, et tüüps sai ajukahjustuse aga oh vähemalt isa on ikka aus inimene ja ei valetanud?

  5. Printsess, päevakajalistel teemadel lollide sissekannete tegemine on libe tee. Esiteks närib kollane meedia närib teemat nkn piisavalt. Teiseks pole sul mingit sisulist infot ja ainus, mis sa saavutad, on enda lolliks tegemine.

    Kui su eesmärk ongi Nelli teatajale konkurentsi pakkumine… ok, lase siis käia. Aga sa oled sümpaatsem, kui sa kirjutad iseendast või vähemalt endaga otseselt seotud teemadest, mitte ei võta ette kogu ühiskonda alates Anu Saagimist kuni Rail Balticani.

    Ma näiteks loeks, täiesti siira huviga, mida sa pöffil vaadata plaanid. Aga Ader… mis sul või mul tast?

  6. Ma millegipärast ei usu, et Printsess väga pöffi publik on. Ma võin küll eksida, sest ei tea ta filmieelistusi. Ladina-Ameerika saastseriaalide vaatamine millegipärast annab aimu, et ta pigem vaatab mingisugust imalat Holliwoodi paska.

  7. Mehhiko seep, cosmo, burks, night chat – häbi peaks olema sellele pildile pöffi toppida, austatud Kaur!

    • Pöffil on ka suhtkoht kõike. Burks ja cosmo ei välista veel kinos käimist.. aga mehhiko seep on juba tõsisem argument, sorry🙂

      • Burks ja Cosmo tõesti ei välista seda, et mu lemmikkirjanik on Erich Maria Remarque ning et ma Flauberti “Madame Bovary’d” naudin. Samuti ei välista see seda, et ma Pöffile võiksin minna.

        Ma just eile silmasin hästi korraks neid filme ning silma jäi see Kuuba oma, oli vist “Kombed”? Kuna ma naudin hispaaniakeelseid filme, mida ma ka ise vaatan (mida laiem üldsus üldse ei teagi), siis oleks see nagu rusikas silmaauku. Pablo Escobarist vändatud tõsielul põhinev film oli vist ka nimekirjas? Seda tahaks ka näha, sest vaatamata sellele, et narkokuningas juba üle 20 aasta surnud on, on tema mõju Kolumbias endiselt suurelt tunda (Romantik rääkis mulle sellest pikalt, kui koos olime, seega oleks huvitav nüüd seda filmi ka näha). See oli vist küll inglise keeles, aga sel vahet pole.

        Nii et jah – ma vaatan nii Hollywoodi imalat kräppi kui ka palju muud. Mis mulle tõesti ei meeldi, on ulmefilmid – neid ma ei taha vaadata. Pole minu maitse.

Lisa kommentaar

