Tüüpide välimääraja / Vaga vesi, sügav põhi!/ Kui muidu sotsiaalmeedias aktiivne inimene pole neli päeva midagi Facebooki postitanud…

Kui ma peaksin numbriliselt mainima, mitmel kohtingul ma elu jooksul käinud olen, siis ma ei suudaks seda mitte kunagi teha (ma mõtlen konkreetselt siis erineva mehega ehk siis esimese deite). On selliseid, mida ma kindlasti enam ei mäleta, sest need polnud meeldejäävad. Eks sellised jäävad tõesti meelde, kust ma olen pidanud jalga laskma või on midagi eriskummalist juhtunud, aga mõned ei jää meelde, sest edasi suhtlemist ei toimunud – kas siis sellepärast, et mina polnud huvitatud või noormees polnud, nii et mõlemat varianti on olnud. On olnud ka selliseid variante, kus pärast esimest deiti oled nii armunud, et mõtled, millal sa seda noormeest ometi uuesti näed (viimati oli see Võrratuga, seega üle kahe aasta tagasi).

Minu kogemuse põhjal jagunevad esimesed deidid sellistesse kategooriatesse:

1) Enne kokkulepitud kohta kohale jõudmist mõtled, et miks sa ometi selle noormehe pilte rohkem ei vaadanud, sest sa taipad, et sa ei pruugi teda üldse ära tunda. Ja kui sa teda lõpuks näed, siis mõtled, et issand, järgmisel korral tuleb tõesti suuremat eeltööd piltide vaatamisega teha😀 Ja kui mingit juttu sealt ka ei tule, siis ilmselt järgmist kohtumist enam ei tule.

2) Kui sa oled noormehe pilte vaadanud ja ta tundub selline harju keskmine, aga siis tuleb selline kompu, et anna otsad. Siis istud kuskil kohvikus ja ila tilgub, sest ta on lihtsalt väga kena. Ja on palju tegemist, et mitte toitu kurku tõmmata ja mitte lollaka näoga seda naeratust või neid silmi kogu aeg vahtida. Enamasti läheb aga vastupidi ning sa vahidki teda lolli näoga, sest ta on lihtsalt nii nunnu😀

3) On noormehed, kellega sa oled netis juba nii pikalt enne kohtumist suhelnud, et sa kipud arvama, et päriselus ehk ei olegi midagi rääkida… või on just vastupidi – ehk siis netimaagia kandub ka pärisellu. Mul on olnud mõlemaid variante ja päris nukker on see esimene, sest vahel on netis kribades palju rohkem, mida arutada. Ja kui siis toimub päris kohtumine, siis nagu ei olegi enam millestki rääkida.

4) Noormehed, kellest sa ei oska alguses mitte midagi arvata. Kõik selgub alles kohtingu käigus, sest siis on näha, kas jutusoon leitakse või mitte. Ma võin üldiselt väga jutukas olla, aga on mehi, kellega isegi minusugusel lobamokal on nii raske suhelda. Ja ma vihkan piinlikku vaikust. Vihkan jah ja ei vastuseid, vihkan seda, kui ma pean kogu aeg midagi küsima. Ja ma PEAN midagi küsima, kui vaikus tekib, sest ma ei salli seda.

5) Noormehed, kes räägivad su surnuks. Jah, on ka minul paaril korral elus seda ette tulnud, kuigi see on pigem erand kui reegel😀 Tavaliselt räägin mina nemad surnuks😀

6) Noormehed, kes sulle mingil määral aukartust tekitavad. On see siis sellepärast, et sa oled nendega pikalt kirjutanud või telefonis rääkinud ning sa tegelikult pelgad natuke nendega kohtumist. Selliseid isendeid ei tule küll eriti ette, aga kui tuleb, siis on paanikaosakond juba enne deiti, sest ma tean, et tavaliselt läheb siis kõik valesti😀

7) Noormehed, kes teevad kogu aeg komplimente. Ükskõik, mida sa ütled või teed või kuidas oled, aga nad kogu aeg kiidavad. Alguses võib ju isegi tore olla, aga hiljem hakkab juba veider, sest see on kuidagi ebaloomulik.

8) Noormehed, kellega sa suudled esimese poole tunni jooksul. Neid pole ka mul eriti palju ette tulnud (ma räägin siis internetis tutvumisest, pubis või klubis on mul kahe minuti pärast ka suudlemist ette tulnud), aga siiski on.

9) Noormehed, kes on nii teistmoodi. Nad on lihtsalt nii erinevad kõigist nendest, kellega sa varem oled kokku saanud, et sa ei tea isegi, kuidas see üldse võimalik saab olla, sest sa oled umbes miljonil deidil käinud – ja sellisel puhul üllatada on üpris keeruline ülesanne.

10) Noormehed, kes on nii armsad, et sa viiks nad koju ära, peidaks voodi alla ega laseks neid mitte kunagi sealt välja. Ja eriti nunnud on nad siis, kui nad ise ei saa ka aru, et nad seda on. Tavaliselt selline fenomen käib kaasas väga tagasihoidlike noormeestega. Ja nendega ei oska ma suurt midagi peale hakata, kui neid ainult imetleda😀

11) On olemas selliseid mehi, kes räägivad ainult endast. Neid ei huvita mitte kunagi, mida sa tahaksid öelda, nad räägivad ikka ainult endast. Ja kui nad ka peaksid midagi küsima su käest, siis nad ei oota vastust ära, vaid hakkavad kohe ise rääkima. Ja loomulikult jälle endast. Ülbikud ühesõnaga😀

12) Mõnel mehel on nii läbitungiv pilk, et sa lihtsalt ei saa talle otsa vaadata. Ja ka kõige parema tahtmise juures sa lihtsalt pead mujale vaatama, sest muidu sul tekib tunne, et ta loeb sind kui avatud raamatut. Ja mulle ei meeldi, kui mul selline tunne tekib😀 Tähendab, eks ikka meeldib, aga selline pilk on ohtlik😀

13) Mõni mees tahab esimese 10 minuti jooksul teada, mitmel deidil ma varem niimoodi käinud olen – ja kui ma ütlen, et noh… on tulnud ikka ette, siis tekib tal täpselt selline küsiv nägu, et mis mõttes, miks sa varem kellegagi niimoodi kokku oled saanud. Jeesus, mees, rahune maha😀

14) Vahel olen ma kohtingule läinud väga suurte eelarvamustega. Ja siis on välja tulnud, et ei maksa nii suuri eelarvamusi omada, sest tegelikult on noormees palju toredamaks osutunud. Või on just vastupidi olnud, et lähed suurte ootustega ning siis tuleb välja, et polegi nii äge.

Eks neid variante ole veel igasuguseid, aga need on sellised põhilisemad, millega mina elus kokku olen puutunud.

Ja kui kohtumistest rääkida, siis ma reedel käisin üle saja aasta ühel. Kusjuures omapärane oli see, et see oli noormees, kes kirjutas mulle samal päeval. Ja ma enamasti enam niimoodi kunagi ei lähe, aga noh… vahel võib ju ka😀

See noormees ütles, et ta tavaliselt iial ei tee selliseid spontaanseid otsuseid, sest ta on selline, kes mõtleb kõik enne läbi. Ja mina kunagi ainult spontaanseid otsuseid tegingi, nüüd olen ka end natuke tagasi tõmmanud selles mõttes.

No igal juhul käisime söömas ja juttu jätkus ikka kauemaks, kuigi ma sain kohe aru, et tavaliselt ta ei käi väljas selliste naistega nagu mina😀 Ja kuna ta oli väga pikalt suhtes olnud, siis seda enam. Sest ma ütlesin talle, et minu elu on päris tormiline olnud😀 Ja ta siis küsis, et kas seksuaalselt tormiline. Ma ütlesin, et noh… kuidas võtta, et oleneb, kellega võrrelda, aga keskmise 24-aastase naise jaoks kindlasti.

Ja siis ta teisel kohtumisel mainis mulle, et kõigepealt vaatas ta Flirticus ainult paari mu pilti ja kui olime juba kokku leppinud, et näeme, siis ta vaatas neid natuke provotseerivamaid ka ja kui ta oleks neid kohe vaadanud, siis ta ilmselt poleks nii spontaanset otsust teinud, haha😀 Sest ta tavaliselt hoiab eemale naistest, kes selliseid pilte lisavad.

Ja siis ta küsis minult, et kas mul ongi selline pilk või ma kogu aeg flirdin. Ja mina kusjuures ei flirtinud, aga ta ütles, et ta pole harjunud selliste silmadega. Ja siis ta vaatas mu saadet ja ütles, et mul vist ikka ongi selline pilk kogu aeg😀 Ja ta ütles, et tegelikult ma ei tundu päriselus nii edev olevat, kui mu Flirticu profiil võib mulje jätta.

Ma arvan, et ma pole mitte iial ühelt mehelt nii palju kordi kuulnud, et ma olen ikka väga erinev sellest naisest, kellega ta tavaliselt väljas käiks😀

Ja me suudlesime siis ka teisel kohtumisel. Ja see mees oli küll selles mõttes vaga vesi, sügav põhi. Ma poleks uskunud, et ta nii krdi hästi suudleb😀 See on see eelarvamuste teema, aga vaga vesi, sügav põhi, eksole😉

Hetkel ta kribab mulle oma ideaalnaise varianti. Juba viimased viis minutit kribab, nii et jah😀

Aga mu sõbranna helistas mulle natuke aega tagasi ja ütles, et ta oli päris mures, sest mul oli telefon just kinni olnud (rääkisin teise sõbrannaga) ning ma pole Facebooki neli päeva midagi postitanud, samuti pole ma blogi kirjutanud. Kuna ma olen sotsiaalmeedias suhteliselt aktiivne inimene, siis ma täiesti mõistan, miks inimesed muretsema hakkavad, kui ma neli päeva midagi lõustaraamatusse ei postita. Tahtiski kontrollida, et kas kõik ikka okei ja kui telefon ka kinni oli, siis… Sest ega ma igapäevaselt oma sõbrannadega ka ei hella, aga jah. Minu puhul on see vist tõesti loogiline mure, mõni teine postitabki Facebookis aastas korra, seega tema puhul ei paneks tähelegi vist😀

59 thoughts on “Tüüpide välimääraja / Vaga vesi, sügav põhi!/ Kui muidu sotsiaalmeedias aktiivne inimene pole neli päeva midagi Facebooki postitanud…

  1. Kuna siin viimasel ajal on väga vaikne olnud, siis provotseeriks natuke. Teoreetiliselt käisime me ka esimesel deidil ja tegelikult oleks peaaegu ka teisele läinud aga tänu minu otsusele natuke vett sogaseks ajada jäi see ära. Aga nendest 14 punktist mille alla mina oleks siis liigitunud. Püüa mõelda ja vastata sedasi nagu kõike muud pärast seda olnud ei oleks. Ma tean, et raske on mõelda “mis oleks olnud enne seda kui ta mind terroriseerima hakkas” aga püüa.

    Lihtsalt provotseerimise mõttes, et mingit elu siia sisse raputada ja et keegi saaks hakata jälle mulle diagnoose panema

    • Henry, ma ei allu provokatsioonidele, sinu omadele veel eriti. Ja meie sinuga küll deidil ei käinud. Me saime lihtsalt kokku. Ja oleksime teisele läinud? Hmm, mina küll sellist asja ei mäleta. Meie järgmine kohtumine pidi olema kolmekesi: sina, Babuulja ja mina, aga ma otsutasin Babuuljaga enne kahekesi kokku saada ja sulle see ei meeldinud.

      • Ega see siis sinu provotseerimiseks mõeldud ei olnud. See ikka lugejate provotseerimiseks.
        Aga esimene plaanitud kokkusaamine on minumeelest justnimelt deit. Või mis teeb lihtsa kokkusaamise deidiks? Kuidas neid eristada?

      • No meie sinuga saime sellepärast kokku, et sa olid selle blogimaailmaga nii kursis (Babuulja kaudu). Ja mina olen uudishimulik inimene, mis seal muud. Eks mu uudishimu on mu vahel hauda ka viinud😀

  2. No sellel “hauda viimisel” ei olnud tegelikult ju midagi pistmist selle kokkusaamiseg. Ja tegelikult sai tema sinu blogi teada minu kaudu mitte vastupidu.

    • Nojah, sest sina olid pool netti läbi googeldanud, sest sa tahtsid leida, et ehk ta peab mingisugust sellist blogi, mida ta kunagi pidas. Ja siis arvasid pikalt, et ehk peabki, aga tuli välja, et oli keegi teine hoopis. Müstika on see, kuidas sa kohe alguses matsu ära ei jaganud, et mina ja tema pole seesama isik, aga noh… see on juba teine teema🙂

    • Ära muretse… Ei saanud. Lihtsalt mina ei oska küll vahet teha esmasel lihtsalt kohtumisel ja esmasel deidil.. Kui sina oskad, siis seleta mulle ka.

      Ärgem unustagem et ma olin kellestki teisest huvitatud sellel hetkel kui ma jaanikaga kokku sain.

      • Ma olen aru saanud, et deidi ja niisama kohtumise vahe ongi see, et kui sa saad kokku kellegagi ja oled temast huvitatud – deit. Kui saad niisama kokku, siis on see niisama kohtumine.
        Mulle näiteks on saadetud kolmanda isikuga sõber-maailmarändurilt pakk. Sain ka nö. võõra tüübiga kokku, et pakk võtta. Ühtlasi käisime kelgutamas ja pärast külmunult teed joomas. Siiski ma ei nimetaks seda deidiks, sest sellist deidihuvi polnud. Mõtlesin lihtsalt, et kui ta tunneb mu sõpra ju siis on äge inimene ja oligi. Sain veel ühe sõbra.

  3. Ja mida oligi tarvis tõestada – HW on kogu aeg olnud Printsessi armunud aga ei taha tunnistada seda. Ega ta ilmaasjata oma haiget saanud au siin Printsessi blogis lakkumas ei käiks ja blogi omanikku ei mõnitaks. Valus egopauk tõesti.

    • Näed jaanika… ma olen “tegelikult ka” olnud koguaeg armunud ja … no kuulge, olge normaalsed… seda räägite teie kes te ei tea sellest so called printsessist midagi. Saage kokku temaga ja siis saate aru miks temaga enamik ei taha midagi.
      Ma võin tuua kolm punkti miks jaanika mulle kuidagi mingit huvi ei paku, sest ta ei ole absoluutselt minu maitse

      1) Mulle meeldivad naised kellel on rinnad A-korv vs. DD-korv,
      2) Mulle ei meeldi naised kes on sama pikad kui mina või peaaegu sama pikad
      3) Kõik naised kes on mul olnud on kõrgharidusega meditsiinitöötajad ja oma eluga toimetulevad (psühholoog, patoloog, hambaarst)

      • Henry, noh… siis on meil suht sama teema, sest sina ei ole ka absoluutselt minu maitse. Ei välimuselt, ei sisemuselt. Ja pealegi… nii omadega sassis meest ma enda ellu küll ei tahaks🙂

  4. 1) Mulle meeldivad naised kellel on rinnad A-korv vs. DD-korv

    Mis see tähendab?😀 Printsessil polegi rindu?

    • No üle A-korvi sealt välja ei pigista.

      Omadega sassis ma järelikult siis ei ole, sest see kui sina seda arvad kellel on poolik haridus ja ja väga madal haritus ei tee seda veel tõeks. Mul on pikk püsisuhe seljataga selles vanuses nagu jaanika on. See, et sina said korraliku kättemaksu osaliseks oli puhtalt sinu enda teene. Inimesed ikka käituvad erinevate inimestega vastavalt sellele kuidas nendega käitutakse.

      See A vs. DD korv oli konkreetne võrdlus sellel hetkel kui ma jaanikaga kokku sain, samas olin ma huvitatud teisest

      • Henry, mul on B-korv, aga see selleks🙂

        Ja mis poolik haridus mul sinu meelest on? Pole mul midagi poolikut, ülikoolis pole jah käinud, aga eriala on mul täiesti olemas, kuid see ka selleks.

        Noh… Ei saa just öelda, et sa Babuuljaga ka väga viisakalt oleksid käitunud, seega ei olnud mina ainuke, kes sinult ainult jama kaela sai.

      • No sellest kas ja mis babuuljaga ma käitusin, sellest ei tea sa suurt midagi… ja see mis tema omale kaela sai oli täpselt samal põhjusel mis oli sinuga😉

      • Henry, ma tean päris palju. Ma tean asju, mida ma siin blogis iial maininud ei ole, sest ma ei taha talle halba. Nii et jah, ei saa öelda, et ma just vähe teaksin🙂 Aga ma usun, et eks seda on veel rohkem, seega jah – kõike ma kindlasti ei tea.

      • Jaanika, sa oled temaga kohtunud sama palju kui minuga… st. 1. korra. Keegi ei suuda ühe korra kohtumisega teada inimesest palju aga sina suudad seda lausa kahe iniesega? Ja ometi oled sa nii kehva inimeste tundja, et astud igal sammul oma isiklikes suhetes ämbrisse!? Sa arvad, et sa suudad õppida inimest tundma paari tunniga aga fakt on see, et inimesed kes teavad teda 6-7 aastat said üsna alles üllatuse osaliseks kuidas neid petetud on ja ega ma ka endakohta ei ütle, et oleks palju inimesi kes mind tunneksid. paar-kolm tundi kohvikus jutuajamist ei anna enamasti suht midagi teada võõra inimese kohta

      • Meesterahvas kättemaksmas? See peab küll olema olematu riistvaraga mehelaadnetoode, kes iseennastki ei austa, ja hakkab naisterahvale kättemaksma. Ise veel selle üle ka uhke olles.
        Masendav.

      • Martin, tore lugeda sinu arvamust. Kahjuks sinu arvamus ei peegelda kuidagi seda kes olen mina vaid peegeldab seda kes oled sina.

      • Vaata, Henry, kirjaoskamatuse saab jah peita düsgraafiks olemise taha, saab ilusti enda, noh kuidas öelda… sellesamuse oskamatuse, nö tõve ehk diagnoosi taha peita…
        Aga seda, et naisterahvaid ei austa (ok võib-olla tõesti on vaid üks selline), madaldutakse nende suhtes kättemaksmiseni, selle kohta ikka kaunist, võõrsõnalist ja ennastõigustavat diagnoosi pole kuskilt võtta.
        Seega jääb 2 varianti, kas pole koolis/vanemate kodus/suurkoolis korralikku õpetust saanud, et naisterahvaid austatakse, valimatult või siis ollakse märgatavalt madala juuksepiiriga ja kokkukasvanud kulmudega suhteliselt sootu isend…
        Tervitades.

        PS, mulle meeldib mu arvamus meestest, kes naisterahvaid ja iseennast ei austa. Ma jätkuvalt arvan, et sellisel juhul on tegemist mehelaadsetootega. Ahjaa, kesksugu võib ka öelda selliste kohta.

      • Martin, ütlen veelkorra… Sinu arvamus ei peegelda seda kesnolen mina vaidbseda kes oled sina. Mitteükski inimene ei austa valimatult kõiki inimesi. Austus tuleb välja teenida. Ma saan aru, et sa hetkel ütleks ükskõik mida, et saaks kuidagi mind alandada aga see omakorda näitabki seda, et valimatult ei saa kõiki austada. Seda mis ja miks põhjustas selle mis on minu ja jaanika vahel, see ongi minu ja jaanika vahel. Sa ei tea sellest midagi, seega ei saa sa siin ka mingit arvamust öelda, sest sinu arvamused ei saa tugineda nendele teadmistele mida sul ei ole.

      • Ääh, ma lootsin siit leida vaimuvärskendust, meeldivat flame war’i, aga sattusin olukorda, kus juba tuntakse ennast alandatuna, või siis teel sinna poole. Juhtub. Äkki abi otsida?

        Ütleme selgituseks siis nii, et mind antud hetkel ei huvita Sinu ja Jaanika vahelise suhte põhjus, mind ei huvita miks ja kuidas ja milleks ja ka Jaanika suutmatus Su austust välja teenida .-) mind ei huvita.
        Mind lihtsalt, kui meest, hämmastas, et on olemas nö meestarahvas, kes lubab endale madalduda kättemaksuni, seda jätkuvalt endas kanda, ennast õigustada, kiideldagi sellega. Ja niimoodi kuid vinduda, ennast ja teisi mürgitada. Mulle tundus see uudne, huvitav, masendav. Kahjuks, siiski õnneks, pole ma varem selliseid kohanud. Aegajalt vist kuskil raamatus on ette tulnud taolist olukorda, aga siis on see ilmselt olnud kirjanduslik fiktsioon. Kellegi väljamõeldis.
        Ja nüüd, oi rõõmu, tüüpide välimääraja all ongi olemas selline nö mees, kes meenutab uhkusega momente oma elus, mida peaks häbenema, peitma, mitte meenutama…

        Kui siin kohtaks veel ka Tšehhovi poolt kuulsaks kirjutatud õnnetut hinge, kes teatris aevastas ja…, siis oleks galerii täiuslik.-)

      • Henry ju ongi naiselik mees, mida tõestab juba ka see, et ta sama õela keelega on. Ehk isegi õelam kui naised. Pole veel ühtki sellist kiusukotti meeste seas märganud.

      • Martini kommentaariga väga nõus!🙂 Henry, ehk sullegi mõtlemist natuke. Ahjaa, õigus, ma unustasin, sa ju ei mõtle😀

      • Jaanika, sina kes sa kunagi ei mõtle… Eriti veel võimalike tagajärgedele kui sa midagi teed, siis sa oled ikka üks viimaseid inimesi kes võiks öelda kellelegi, et ta ei mõtlegi.

        Martin, ei ma ei tunne et mind oleks alandatud ma lihtsalt nägin, et sa püüad seda teha aga ebaõnnestunult. Ma ei pea ammu enam mingit vimma jaanika vastu vaid lihtsalt hoian ennast kursis sellega mis ta teeb, et siis kui on õige hetk saaks ma talle anda kätte mingi konkreetse koha kus ta samasse ämbrisse on juba korra või paar astunud.

        Kui ma tahaksin mingit kättemaksu, siis ma seda ka teeksin. Ma ei ole see inimene kes ähvardab millegagi aga teoksteha ei julge. Kõik see mis ma olen lubanud olen ma ära teinud. Nagu ma aga millalgi siin ütlesin, siis mul hetkel ei ole midagi jaanika vastu. See tähendab, et oleme jõudnud üksteisele kärukeerata võrdselt ja midagi rohkemat ma korraldama hakata ei viitsi, ta saab sellega ise ideaalselt hakkama aga parastada kavatsen ma ikkagi kui ta järgmises ämbris kolistab järjekordselt.

        Kunksmoor, tänan! Su arvamust on kuuldud, võid edasi liikuda sest see on sinu arvamus mitte kirjeldus sellest kes ma olen. Sul on õigus oma arvamusele, ma ei hakka seda sulle keelama.

      • Nojah, “eit mis eit”, vastu pole, midagi pole, aga istub, jälgib. Ja siis kui saab kargab püsti ja hakkab parastama.

        Kuidas saaks küll mõelda sellisest kui mehest.

        Mina ilmselt peale sellist avaldust astuks parteisse ja laseks ennast saadikuks valida, emigreeruks, või vähemalt vahetaks nime ja laseks, nagu eelpool öeldud, endale pükstesse mingidki munad panna; läheks juuksuritöökotta juustepiiri tõstma, kas siis masinaga või vahatamise abil ja asendaks autos pesasapallikurika golfikepiga i ja q märgatava tõstmise nimel.
        Nojah, peale konsulteerimist rahvusarhiivi ja vanasõnadega, võib öelda, et ega ei külvata ega künta, need kasvavad isegi.
        Kurb.

  5. Päris huvitav ja lai klassifikatsioon.

    Võiksid ka näiteid tuua iga kategooria kohta, oleks huvitav lugemine.🙂

      • On-on kõrgem haridus😀 Juhtusin ükskord Feissis lugema ühte postitust, kus räägiti mingist autoõnnetusest, mis tipptunnil (kella 17 ajal) Tallinnas toimus. Härra intelligendi intelligentne kommentaar selle peale oli midagi taolist:

        “Targad inimesed ikka, kes õnnetuse tegemiseks sellise aja ja koha valivad.”

        No mis haridust ja intelligentsi sa selliselt inimeselt ootad? Oleks nagu mingi 10-aastase poisikese kommentaari lugenud.

      • Ma isegi tean millest sa räägid ja küll on halvad lood sinu huumorisoonega…. diagnoos… puudub! Aga mida tahta ühelt anonüümikult

    • Minu kõrgem haridus on omandamisel (loe: ootab lõpetamist) äriinfotehnoloogia erialal… Seda siis lisaks kolmele kutseharidusele mis on juba omandatud.

  6. kule, ole nüüd normaalne🙂, mis krdi kodune ülesanne? hakkan googeldama või sinu kommentaare analüüsima.. eeem, ei viitsi
    simple yes on no answer will do..

    • See näitab kui kehva tähelepanu võimega sa oled. Minu amet on siit korduvalt läbi käinud, sa oled kindlasti ka mu FB kontol luusimas käinud ja ka sealt tuleb mu töö välja… Riigiteataja ja maanteeameti koduleht annavad selle ameti minimaalse haridusnõude ka välja… Aga kui sina ei viitsi või ei taha olla tähelepanelik, siis ei taha ka mina tähelepanna et sa minupoole pöördusid. Nii lihtne see ongi.

      Lihtsalt jube kiiresti tehakse siin kommentaariumis otsuseid kellegi kohta ilma absoluutselt süvenemata kelle kohta või mida öeldakse. Seega jah, lihtsat vastust ma ei anna, see ei pane sind piisavalt liigutama, et sa natuke uuriksid, süveneksid ja mõtleksid kas ja mida sa järgmiseks ütled. Niisama heastpeas ei ole mul mingit vajadust täiesti võõrale inimesele midagi tõestada ja minupärast võid sina ja/või kõik ülejäänud arvata ükskõik mida. Sinule “kallis” võin ma kasvõi psühhopaat olla😉

  7. Kui õigesti mäletan on herr Henry autokooli sõiduõpetaja ehk harimatu madalapalgaline. Õigus, kool ei pidanud ju midagi andma nagu sa siin millalgi mainisid? Miks siis järsku Jaanikal kõrgharidust vaja peaks olema?

    • Haridust võiks jaanikal vaja olla sest haritus tal puudub. Ilma harituseta ei ole inimesel ka sihti silme ees. Kui saab hariduse saab ka ehk sihi. Ja üldse kuidas kogu see jutt minuga seotud on? Mina eelistan kõrgharidusega meditsiinitöötajaid naistena kui “vallatuid tisse” või telefonimüügiga tegelevat. See on puhtalt minu valik, et mulle sobivad humanitaarid.

      Kui mulle meeldivad naised kes ei ole taimetoitlased, siis see ei tähenda, et ma ise ei võiks/peaks olema taimetoitlane. Ärge siit nüüd vale fakti üles korjale… Ma ei ole taimetoitlane aga piisavalt täpselt võik kirjeldada olukorda mida ma mõtlen.

      • Kas ma sain praegu õigesti aru, et herr Henry peab meditsiini humanitaarteaduseks? No mõistus pole ikka oma teha. Henry, sul ei ole kohe kindlasti piisavalt ei haridust ega haritust. Palun võta midagi ette.

      • Jah sa ei oska lugeda ja/või aru saada, et mingit näpuviga siin parandada ei saa. mõeldud oli meditsiini ja humanitaarteaduseid. Jääb üks “JA” kirjutamata ongi segadus majas.

  8. Näitab hästi, et herri arvamused muutuvad tihedamini kui ilm, vastavalt sellele kuidas talle kasulik on muidugi.

  9. mina ütlesin kohe, et ma kusagilt otsida ei viitsi.
    juhul, kui sul kõrgharidust ei ole, soovitan see hankida. veel pole hilja. mitte et ma ise arvaks, et see iga inimese puhul vajalik on, aga sina näikse selleta inimesi alamaks pidavat ja see võib enesehinnangule halvasti mõjuda.
    teine võimalus on, et sul on kõrgemharidus olemas. siis sobib meenutada mõttetera, et ega kool ei pruugigi midagi anda.

    • tänan muretsemast, aga pole vaja! Mul on piisavalt haridust, haritust ja oskust valikuid teha. Õnneks on kõrgharidusega see hea asi, et jaanika saab seda omandada ka 15 aasta pärast. Aga õmmeks või kahjuks on sul kana õigus… haridus ei anna võibolla midagi aga aitab kaasa ehk selles kuhu sa tööle saad… jaanika sai oma tissid letti lükata teleekraanil… piisava harituse korral ta seda teinud ei oleks ja piisava haridusekorral oleks tal muid võimalusi pakutud. See, et mina eelistan kõrgema haridusega naisi on puhtalt minu isiklik valik… ma samuti eelistan cappucinot lattele… või õlut siidrile, ega see ei tähenda, et üks on halvem kui teine. See on minu eelistus. Teine inimene usub muinasjuttudesse ja igavesse armastusse ja tuhkatriinusse ja võibki olla koos ühe “tahmanäoga”. Mina nendesse asjadesse ei usu ja leian, et inimestel peab olema midagi sarnast ja peab olema midagi sellist mida ta eelistab näha teises.

      • Henry, ma ei kahtlegi, et sa mõnest valdkonnast võid ju midagi teada, aga no kle, ma ei pea selliseid inimesi väga harituks, kelle igas lauses on mõni viga sees. Aga no jällegi, see on puhtalt minu isiklik arvamus🙂

      • Henry, ma olen alati parajalt edev inimene olnud. Miks ma muidu seda blogi pean? Just sellepärast teen ma ka saadet🙂 Mulle see meeldib. Kõigile ei peagi meeldima, ehk ma arvan ka, et sõiduõpetaja on mõttetu amet, aga kuna sulle meeldib, siis edu.

        Lihtsalt kuna sul endal ka kõrgharidus puudub, siis ära hakka mulle ette heitma seda, et minul seda pole.

      • Sõiduõpetaja ongi mõttetu amet, mõni teeb seda PÄRIS töö kõrvalt hobina.

      • Henry, ma väga kahtlen selles, et sa düsgraafik oled, nemad kirjutavad niimoodi valesti, et on võimalik tajuda, et nad düsgraafikud on. Sinu puhul on tegemist lihtsalt sellega, et sa pole koolitundides grammatikale piisavalt tähelepanu pööranud. Ja kui sa düsgraafik oleksid, siis kas eesti keele lõpukirjandi puhul sul seda arvestati? Ega vist ei arvestatud, eksole. Nii et ainult vabandused.

      • Kunksmoor, peaaegu igat ametit on võimalik teha hobina. Samas enamik neid kes seda hobina teevad on teinud omale sõidukijuhi juhendaja tunnistuse millels pole vaja muud kui maksta oma riigilõiv ja siis mine ja õpeta oma tütart/ema/venda/tüdruksõpra… Nad ei saa töötada autokoolis, nad ei saa seda tööd teha ja teevadki seda hobina. Neil on ka piiratud see kellele ja kui paljudele nad seda sõiduõpet teha saavad.

  10. Minu arust sobiks HW ja Printsess ideaalselt kokku. Üks on napakas ja psühhopaadina käib aina lugemas ja kommenteerimas blogi, mille kirjutajat ta vihkab. Ja teine peab oma tissisaadet kõrgeks karjääriks. Täiuslik paar, mõlema IQ annaks kokku ilmselt ühe inimese oma🙂

    • Ja tissisaade pole enam ammu tissisaade, nüüd on jälle ilusti Night Chat. Vahepeal oli jah teine nimi, aga muudeti ümber tagasi. Auhinnad ei ole ka enam erootikapoe omad.

    • Reinur, ma ei tea kui palju sa oled kursis aga VIHKAMINE on täpselt sama suur tunne nagu ARMASTAMINE. Lühidalt, ei ole tunne vaid on valik. Nüüd aga miks selline valik, see on puhtalt minu isiklik valik. Vaevalt sa oma iq’ga seda mõistaksid.

  11. Nii äge, kuidas igasuguse süntaksi- ja stiilitajuta inimene, kes kohati sõnu ja väljendeid väga vales kontekstis kasutab, suudab ometi eksimatult välja peilida, kes on düsgraaf ja kes mitte.
    Printsess, ära palu mul näiteid tuua, see eeldaks su tekstide teistkordset lugemist.

    (P.S ei ole mõtet mu lausetest vigu otsida, neid on siin sitta kanti.)

    • No kui Henry on düsgraafik, siis on. Ma ütlesin, et ma kahtlen selles, aga mina võin ju ka eksida. Pigem ongi mu küsimus hoopis selles, et kas keegi on talle seda kinnitanud ka? Või on see tema isiklik arvamus, et ta düsgraafik on? Ta on seda mitu korda ise väitnud, aga kust ta seda võtab, kas ainult mingisugune lambist võetud eeldus?

  12. No sa võid kahelda, aga jah on arvestatud mul mõlema lõpukirjandiga seda. Ja on seda kinnitanud ka erinevad logopeedid. Ma küll ei oska mõelda välja põhjust miks ma peaks sellise asja välja mõtlema või ise arvama vms. !?

Lisa kommentaar

