Otsingud, millega Printsessi blogisse jõutakse vol 300000

Vaatame üle pika aja, milliste otsingutega on mu blogisse jõutud.

Henry Westons Printsess – Lausa 12 korda on niimoodi googeldatud, aga nad on siis ilmselt juba teadnud, mida nad otsivad. Nojah, mis seal ikka😀

Mallukas, Malluka blogi, Malluka blogi parool – No esimene vaste sellele otsingule oli vast ikka Malluka enda blogi. Malluka paroolist pole mul halli aimugi. Seda igivana ma teadsin, mis tal kunagi oli, aga kui ma ka praegust teaksin, siis ilmselgelt ma seda avalikult ei levitaks.

Rasedusblogi –  No beebiblogisid on väga palju, aga konkreetselt keegi, kes hetkel rase oleks? Lipsuke ju ka juba sünnitas, hetkel ootab Britt oma teist last. Rohkem ma vist ei teagi.

Seks firmapeol –  Mul endal kogemused puuduvad, aga väga ei soovita ka. Marunõme on vist hommikul üles ärgata, kui kõik teised töötajad sind vahivad ja sellest veel kuid räägitakse. Eriti hull on olukord vast siis, kui ülemusega voodisse jõuad. Kahe töökaaslase vahel veel, aga… Mina igal juhul seda ei teeks. Aga noh, elu olevat lühike, seega…😀

Kättesaamatu mees –  Tean, mida sa tunned. Ilmselt on sinulgi, kallis naine, selline tunne olnud, et sa annaksid pool elu, kui sa selle mehe endale saaksid. Emotsionaalses plaanis siis. Noh, vbl ka füüsilises, kes teab. Ma olen niimoodi mitu korda tundnud ja ütlen ausalt – pole midagi hullemat siin maailmas, kui mees, keda sa iial endale ei saa. Ühtpidi tekib selline tunne, et ah sa mait, ma sulle näitan, ma saan su endale. Ja kokkuvõttes on ikka niimoodi, et sittagi sa saad😀 Või kui ka saad, siis see tahtmine iseenesest oli nii suur, et sa enam ei tahagi. Mõttetu üritus nagunii.

Habemega mehed –  Mõnele mehele sobib habe nii hästi, et ilma selleta ei kujutakski teda ette. Teise puhul tahaks ainult nutta. Kui oled selle esimese otsa sattunud, siis on sul vedanud.

Kodune vibraator –  Hmm… No ma tahaks seda pilti näha, kui sa ise vibra endale valmistasid😀 Kuna sekspoed on siiski olemas, siis soovitan sealt osta. Mis sa ikka liiga palju vaeva näed!

Parim tutvumissait –  Maitsed on erinevad. Võib-olla mõne jaoks on need Iha või Sexinestonia, kus mul iial kasutajat pole olnud, aga jah… Kuna ma olen ikka Flirticut kasutanud, siis ütleks, et see ongi. Kas ta just parim on, aga ma pole end väga teistega kurssi viinud. On veel mingi date24 või suhted24, üks neist vist oli tasuta, aga ma ei mäleta, kumb täpsemalt. Endal kogemus puudub.

Kuidas seksida –  No aja lihtsalt jalad harki ja oota, millal mõni riist tuleb ja sulle ära tonksab. Või tonksa ise, eksole😀 Kui nüüd asja sügavamalt uurida, siis tegelikult on see päris keeruline küsimus. Me kõik teeme seda, aga väga erinevalt. Mida vanemaks sa saad, seda enam sa mõistad, et fakk, tegelikult sa ei tea veel pooli asjugi. Mina näiteks ei pea ennast seksis väga kogenuks. Jah, mul on piisavalt palju erinevaid partnereid olnud, aga nagu ma olen alati öelnud, et ühe partneriga võib aastaste jooksul palju rohkem õppida, kui lihtsalt ringi keppides. Ja nii ongi. Ma ei lähe ju tüübile, kellega ma esimest korda seksin, ütlema, et kle, tead, mulle hoopis meeldib niimoodi… Võinoh, nüüd äkki isegi läheksin, aga varem ei läinud. Aga seda, millal mul lihtsalt üheöösuhe oli, ma enam ei mäletagi😀 Meremehega oli vist nelja öö oma, seegi kuskil aasta tagasi.

Rahuldamata naine –  See on üks jube olevus, ma ütlen teile!😀 Ausalt ka😀 Mehed, kui te tahate, et teie naised ei oleks jubedad olevused, siis rahuldage neid😀 Ja kogu aeg😀 Nojah, eks ise saab ka muidugi endaga mängida, aga… see pole ikka päris see.

Kuidas hästi suhu võtta-  Kui lihtne oleks naistel, kui kõik mehed reageeriksid samadele tehnikatele täpselt samamoodi. Aga looda sa, eksole!😀 Ma pole küll kunagi naisele keelekat teinud, aga ma olen üpris kindel, et nõrgemale sugupoolele on seda veel raskem teha. Ma ei tea, aga lihtsalt tundub. Kui ma enda peale mõtlen, siis… ma ei saa just väga lihtsalt orgasmi, seega😀😀

Kuidas tekitada mehele seksiisu, et tahab kogu aeg –  Ei, ei, ei! Ära sa seda küll taha😀 See võib teoorias päris tore tunduda, aga praktikas see pole nii tore. Seksida on tore ja puha, aga mina näiteks mitu korda päevas küll seda ei teeks, kui ma oleks suhtes. Isegi päevas kord ilmselt mitte.

Tahaks olla kallima kaisus –  Täiesti mõistan sind. Sest isegi, kui sa mingi suvakaga seksid ja järgmisel hommikul oled ta kaisus, siis see pole iial võrdväärne selle tundega, kui sa oled kellegi kaisus, keda sa armastad. Mitte iial.

Blogid lahkuminekust –  No panid oma otsinguga väga täppi😀 Neid olen ma ikka mitu korda kirjeldanud. Mõned vähem valusamad kui teised.

Mehe välimus ei ole tähtsam seksist –  Kusjuures ei ole jah. Kui mees on voodis ikka krdi hea, aga ei näe välja nagu totaalne hurmur, siis see kaalub sajaga üles selle, kui ta näeb välja nagu totaalne hurmur, aga on voodis äpu. Mina võtaksin igal juhul esimese variandi.

Miks igatsus vale järele teeb haiget –  Sest sa saad ise ka alateadlikult aru, et see inimene pole sinu jaoks õige, aga sa ikka igatsed. Miks? Sest alateadvus on üks jama asi, see paneb ka siis lootma, kui tegelikult on näha, et nagunii midagi ei tule. Ja see teeb haiget. Loomulikult teeb.

Hea seks üle pika aja –  Jaa, see tunne on taevalik, eksole? Muidugi on! Mis seal muud ikka, kui naudi! Ja loodame, et läheb aina paremaks🙂

Kuidas käitud, kui mees on kadunud – No mis seal ikka, ju siis pidigi niimoodi minema. Maja juurde teda jälitama ei lähe, lootuses, et ehk ta märkab mind, sest selline asi viitab juba hullumeelsusele. Kui ta aga kaob niimoodi ära, et keegi temast midagi ei tea, siis peaks politseisse pöörduma.

Miks täis peaga mehed petavad –  Täpselt samamoodi, miks täis peaga naised petavad. Pole need naised nii süütukesed midagi. Kui juba petmiseks läheb, siis on asjad valesti. Ma arvan, et ehk on mindki suhtes petetud, aga mul on lihtsalt nii hästi läinud, et ma pole sellest iial teada saanud😀

One thought on “Otsingud, millega Printsessi blogisse jõutakse vol 300000

Lisa kommentaar

