Rasked valikud :D

Pühapäeval ootab mind vbl deit ees. Ma mõtlen, sest eks näis, kas viitsin – olen vist vanaks jäämas😀. Ja uuel nädalal peaks ka mõni olema. Ma olen juba selle värginduse natuke unustanud, aga peaks ju ometi meelde tuletama. Kuid vbl loen hoopis Cosmopolitani kodus ning mõtlen, et ei viitsi. Eks ma homme otsustan, mul on harva täiesti vabad päevad ning ööd, seega eks näis, kuidas tuju on🙂

Ja see üks Flirticu tüüp (kes mulle VIP-i kinkis) ütles mulle, et vaatas mu saadet ning mu hääl olla ka teistsugune, seksipaast annab vist tunda, haha😀 Huumor missugune😀

 

2 thoughts on “Rasked valikud :D

Lisa kommentaar

