Kuninganna aura/ Imelikud vanad härrasmehed

Vot ühest asjast ei saa ma aru. Ma olen mitu korda maininud, et mulle ei meeldi inimesed, kes tutvumisportaalis ilma pildita on, samuti ei saa ma aru neist meestest, kellel on üks pilt, aga seegi on päikseprillidega ja megakaugelt tehtud. Järelikult on neil midagi, mida nad varjata tahavad.

Viimasel ajal on aga kombeks see, et mehed ei lisa enam endast lihtsalt 5-aasta taguseid pilte, vaid selliseid, mis umbes 90-ndate alguses on tehtud. Ma nimelt juhtusin ühele sellisele pildile (kuna tüüp oli mind vaadanud ja ma mõne puhul vaatan ka, kes mind piilunud on) – mees paistis vinksvonks, aga pilt ise tundus, et oleks nagu arvutisse skännitud – ehk siis tõesti selline vanaaegse hõnguga. Vaatasin siis teisi pilte ja sain aru, et tegemist ei ole tõesti 30ndate alguses noormehega, vaid hoopis 50ndate alguses härrasmehega, kes endast megavana pildi on üles pannud. Milleks ometi? No vähemalt oli profiilis siiski vanus õige ning ülejäänud pildid olid vastavalt oma eale ka. Loogiline, et rohkem polnud mul põhjust seda profiili ka vaadata. Ma peaks ka mõtlema, et paneks 20-aasta tagused fotod üles, aga krt – siis ma olin alles pisike laps, seega ei mängi välja. Juulis juhtusin ka sellistele fotodele, kus pildid olid megavanad, aga vanus oli vähemalt õige pandud, kuid siiski – ma tõesti kahtlen, et mõni 50ndates härrasmees umbes 25-aastane välja näeb. Kuigi tänapäeval ei või enam vist milleski kindel olla, kes teab, mis nooruse eliksiirid välja on mõeldud😀

Täna juhtusin selle sama selgeltnägijaga vestlema, kellega ma kunagi rääkisin. Ta ütles, et mul olevat täna hoopis teistsugune aura. Ma siis alguses mõtlesin, et tohoh, ehk on väga halb värk, kuid hoopis positiivses mõttes🙂 Nimelt kuninganna aura, ma siis ehk mõtlesin, et vbl juuksevärv on mõjunud, aga ta ütles, et asi pole selles. Hiljem mainisin, et ei suhtle enam Terminaatoriga, millepeale ta ütles, et eks elus ongi niimoodi, et kui teatud inimesed meie elust kaovad, et siis on kaks võimalust – kas kogu energia kaob ära või tuleb seda hoopis kõvasti juurde. Minul olla see viimane variant. Et selline võimas sisemus lööb kohe välja. Kusjuures seda ei ole mulle mitte ainult tema öelnud, vaid ka teised tervendajad-selgeltnägijad on minevikus maininud, et ma olen tugev isiksus (ilma et ma ise midagi küsiksin selle kohta). Noh, olenevalt olukorrast ka muidugi😀

Käisin täna bikiinivahatuses. Tegin ikka puhta platsi, sest just nii mulle meeldib. Vahataja on marutore ning sõbralik naine, alati räägib samal ajal juttu jne. Ta tundus maksimaalselt 30, aga tegelikult on peaaegu 40, lausa 18-aastane tütar kodus. Mina üle 30ne ei oleks pakkunud.

Vahepeal oli mul üks omapärane situatsioon. Mingi tüüp kirjutas mulle Facebooki, kus küsis mult, kas ma kunagi kasutasin ühte megavana e-maili aadressi. Ütlesin siis, et jah, kasutasin küll, aga mis sellega on siis. Ta mainis, et oli leidnud enda postkastist kirja, umbes seitse aasta tagasi olin ma mingile Poogna (üks lehekülg, kuhu sai oma luuletusi lisada ja osad olid seal väga ässad koos, ma ka korraks panin, aga siis võtsin ära) mehele kirjutanud ja küsinud, kas ma võin tema mõeldud lauseid oma msni pealkirjades kasutada (mul oli siis kombeks igasuguseid mõtteterasid msnis pealkirjades kasutada). Noormees oli lahkelt nõus😀 Ma ikka mõtlen, et väga viisakas käitumine minu poolt, sest kus see tüüp oleks saanud teada, et mu msnis tema mõeldud laused on? Siis küsis noormees, et kas ma olen vallaline jne ja kui ma ütlesin, et jah, siis kutsus mu välja… Kui pilte vaatasin, sain aru, et tegemist polegi nii väga noore mehega, vaid vanema härraga (no piltide järgi tundus 50), seega ütlesin, et niimoodi ma pole küll tutvumisest huvitatud😀 Oleks olnud noorem, siis kes teab, eks ole😀 Mõtle, kui vinge, suudab megakiiresti ühe luuletuse välja mõelda või midagi sellist😀 Nime järgi mäletasin (kuna tal on hästi omapärane nimi), et Poognas oli see mees ikka selline, kes alati noorte luuletusi kritiseeris ja neile ütles, et nad ei oska üldse kirjutada😀 Mu sõbranna sulges selle mehe pärast lausa oma konto, sest talle see ei meeldinud, et noortele ei anta üldse võimalust midagi kirjutada, ilma et üks onkel tuleks ütlema, et su luuletused sakivad sajaga. Samas… kuna mulle meenus see, et ta alati noortele tuult tahtis alla teha, siis ma poleks ilmselt siis ka nõustunud temaga välja minema, kui ta nii vana poleks olnud. Kuid kes teab, eksole🙂

38 thoughts on “Kuninganna aura/ Imelikud vanad härrasmehed

  1. Kuuule, Printsessakas, keda peaks huvitama karvaeemaldus sinu suguelunditelt või sealt piirkonnast? Miks sa sellest ikka ja jälle teada annad nagu see oleks lugeja jaoks ülioluline info?
    Või noh pane siis juba pilt kah (soovitatavalt avatariks) et me ikka ülevaatlikult näeks, et kannikate vahelt on ka kõik seitse persekarva eemaldatud (sa ise kunagi detailidesse laskusid täpsustamisel). Et oleks usutav ja puha. Ja stiilne offkoors.

    • No millal mind on huvitanud, mida keegi mu blogist lugeda soovib?🙂 Pealegi minu jaoks oli see oluline info – ja see oli postitusest kõige väiksem osa, ülejäänud asi oli teistel teemadel🙂

      • Muidugi on see oluline info – ikkagi reklaam, kuhu tsölibaadi lõppedes maandumisjärjekorda seada. Ja kui veel ette kujutada, et blogipuu, bloglovin, google jne kõik seda tuhandetele levitavad – ja seda nad tõesti teevad -, siis on ju tegemist olulise infoga kogu vabariigi ja maailma lõikes – ühe seksimoori sabaalune…
        Mina Terminaatori asemel tunneksin rõõmu, et sellest kõigile kuulutatud maandumisplatsist lahti sain!

      • No minge tantsige siis koos jalalabavalssi, et ta minust lahti sai🙂 Mina tegin selle otsuse, Karl, mitte tema. Kuid see selleks.

    • Kuuule, Daipohh, kes sul käsib siin silmad krõllis istuda ja lugeda? Vaata, seal üleval paremas nurgas on üks RISTI kujuline märk (X vot selline). Mulju seda ja su elu on palju ilusam.

      Lisaks võiksin soovitada ka väikest puhkust Paldiski maanteel, mõjub ehk su niigi närbunud närvikestele hästi.

      • Hoo- oot, valodj, mis sind kotib Printsessi vitt (mida ta ise reklaamib rõõmsalt) veel rohkem kui mind? Või millest selline erutus?

      • Vaata, mina lihtsalt, tolerantse inimesena, leian, et inimene võib OMA ENDA ISIKLIKUS blogis kirjutada sellest, mida ta heaks arvab.

        Ja ma leian, et ei ole mingi suvalise asi seletada, millest ta võib kirjutada ja millest mitte.

        Kui sulle ei sobi, siis on ju veel muud “kvaliteetkirjandust”, mida lugeda – näiteks staarajakirjanik Mallukas. Mine istu ja mölise seal.

      • sa, valodj, võta siin KÕIK mölisejad ükshaaval ette ja pane paika. saad oma päeva kasulikult sisustatud…

      • Mis erikuradi asi see tolerantsus siis on? Jah ta võibki oma isiklikus blogis ükskõik millest kirjutada… see on toleratsus… siit edasi nüüd kas see mida ta kirjutab mulle ka meeldib või mitte sellel ei ole tolerantsusega midagi pistmist.
        Täpselt nagu peetakse neid inimesi ebatolerantseteks kes selle koosealuseaduse vastu on. No halloo… üks asi on olla tolerantne ja elada teadmisega, et peedikud elavad meie ümber, teine asi on see kas see mulle meeldib või mitte

  2. Proovi oma kulmudega midagi teha, vales kujus on nad sul.. Nagu keegi juba ütles, siis ilmetu oled, nagu mitte midagi ei ütle su nägu, bleh

    • Ma ausõna tahaks neid kõiki inimesi näha, kes mu blogi anonüümselt kommenteerivad, raudselt pooled näevad palju hullemad välja kui mina, aga kritiseerima on küll varmad. Tüüpilised eestlased, mind see ei üllata ka🙂

      Ja mulle mu kulmud meeldivad, seega ei võta nendega midagi ette, aga aitäh soovituse eest🙂

      • Ma iga kord hakkan öökima, kui näen selliseid kulmusid, mis pähe on joonistatud, aga no… nende valik, mis seal ikka😀

      • Raudselt pooled näevad hullemad välja kui sina?🙂
        Eksid rumaluke…sinu arvamus heast välimusest ja ilu mõiste selgusest kõigile teada ju. Üldsuse vääramatut ja jõulist arvamust ei saa murda sinu arvamusega.
        Ja keegi pole kuskil väitnudki, et sa oled algmaterjalina kole, aga seda su ilmetust ja tuhmust on korduvalt ja korduvalt esile toodud. Miks? Sa vist ei kujuta ettegi kuidas sul on oma kaasasündinud välimusega vedanud mida sa kahjuks enda kasuks ära kasutada ei oska. Oma rumaluses? Sul pole vist aimugi mida tähendab mood ja trend, mida tähendab ajaga kaasaliikumine?
        Sa vist käiks suu kõrvuni peas igal pool ja terve oma elu mingis suvalises kulunud fliispusas ja lotendavates teksades🙂 ooõudu.

      • Õige, mind mood ei huvitagi, pole kunagi huvitanud. Kui sind huvitab, siis palun väga, kanna moevärve ja ole trenditeadlik🙂 Mind jätab see külmaks🙂

  3. Mina ei saa ka aru, et miks endale mingit nö korralikku tööd ei otsi. Ngau sa rääkinud ka oled, oskad puhtalt hispaania keelt, tee sellega midagi! Eestis ei ole ülemäära inimesi, kes hispaania keelt oskaks, kasuta ära seda!

    • Issand jumal, mitu korda ma pean ütlema, et mulle mu töö meeldib? Ma ei tea, mõnele meeldib kassas töötada jne, siis tehku seda. Vbl mõne teise jaoks ei ole ka see korralik töö, aga juudas küll – inimsed tehku seda, mis neile meeldib. Ja minu jaoks see on korralik töö, pole iial sellega probleeme tekkinud teiste inimeste pärast. Kui mulle üks hetk enam ei meeldi, eks ma siis otsin.

  4. Välimus välimuseks ja töö tööks, aga nii kindlameelset inimest kui sina leidub harva. Tavaliselt pärast selliseid kommentaare paneks blogija ammu juba internetipäeviku kinni, aga sina oled küll kahtlane tegelane.

  5. Mulle Sa ka meeldid ja see,et teed,mida ise tahad, mitte ei hakka teiste arvamuse pärast nt.blogi sulgema vms. Aga kahjuks on nii,et mida rohkem erined, seda enam inimeste pasarahet tunda saad!
    Ilus,enesekindel ja arukas oled minu arust.kel endal neist kolmest puudu jääb ,need kadetusest salvavadki .

  6. Kui keegi veel ei tea, siis sellisel kujul “kindlameelsust” nimetatakse IDIOODI JÄRJEKINDLUSEKS. Ega rumal inimene ei saagi enamjaolt aru, kui talle korduvalt vihjatakse, et tema suhtumine, otsused ja valikud näivad rumalad. Tema arvab “kott peas”, et kõik mis ta teeb on tema jaoks õige.
    Selle blogi autor on rumal ja ei varja seda. Ausatel lollidel on “ilus” elu, seda me teame juba muinasjuttudest, aga kadedaks see kohe kindlasti ei tee…

  7. Selle tööga on nii, et kahjuks tuleb töö osas osata mõelda ka pikas perspektiivis… Praegu võibolla tõesti sulle meeldib su töö ja on huvitav ja lihtne ja tunnipalk on parem võrreldes nt klienditeenindustööga, aga…
    Mul on tegelikult kama kaks, mis tööd inimesed teevad, aga sa ju reaalselt pead aru saama, et see töö ei ole lihtsalt mõistlik. Ok, võibolla lisatööna oleks, juhul, kui selle tööga kaasnev maine on ok. Aga olla 23 või 24 või 25 või mis vanuses sa parasjagu oled, ja pidadagi seda oma põhitööks… Sorry… Ei ole lihtsalt mõistlik sinu tuleviku pärast… Rõhutan veelkord sõna “mõistlik”!
    Jah, sa oled noor jne, aga ega sa nüüd päris 16 või 17 ka enam ei ole. Pubekaeas võivad inimesed endale lubada asju, mis on lihtsalt fun ja easy, aga sinu vanuses võiks natuke mõistust peas olla, et mõelda, mida sa tahaksid teha nt 20 aasta pärast ja hakata vaikselt ka oma elu sinna suunama.
    Mehed on teine asi. Hõiska minugi pärast, et oled noor ja vallaline ja otsid ja katsetad ja lõbutsed, aga kamoon, otsi vähemalt töö mõttes oma elule mingi sisu…

    Jaanika, ma tõesti ei mõista kedagi hukka ja eks igaüks teab, mis talle hea on, aga ma lihtsalt natuke muretsen selle pärast, et kas sa ise ikka teadvustad endale, et sinu kergemeelsus ja eesmärkide täielik puudumine võivad sulle hiljem kätte maksta. Sa ei taha ju eluaeg elada pensionäriga samas korteris? Sa ei taha ju olla kunagi 40 ja tunnistada, et sa ei ole elus mitte midagi saavutanud? Muidugi, saavutused on erinevad, aga saavutusele peab eelnema mingi eesmärgipüstitus.
    Palun tee endale (mitte kellelegi teisele) teene ja hakka natukenegi mõtlema kaugemale kui homne päev.

    Uhh… Ma olen seda blogi nii palju lugenud ja tegelikult mulle Jaanika meeldib, aga ma lihtsalt ei suutnud seekord moraalitsemisele vastu panna enam ja kirjutasin selle pika jutu… Ja ma ei tahtnud üldse olla kritiseeriv, aga minu arust ei saa päris nii ka, et lased kogu kriitikal mööda külge maha joosta, ilma korrakski mõtlemata, et võibolla on sellest abi.

    Jaanika, sa oled tark tüdruk, aga palun ära jää mugavustsooni, sest sealt järsku välja rabeleda (kui millalgi peaksid tahtma) on hullumeelne….

    • Ma võiksin vabalt endale ka eraldi elamise üürida (nojah, kesklinna piiresse nüüd küll mitte), sest ma ei saa palga pärast kurta. Miks ma seda teinud pole veel? Sest kui ma siia kolisin, siis ma veel ei teadnud, kauaks ma jään – mina olen hetkel rahul🙂 Lisaks meeldib mulle ka raha kulutada ja kui ma ise elaksin eraldi, siis peaks lihtsalt rohkem kokku hoidma, aga ma söön enamasti väljas jne. Eks see on muidugi ka minu probleem, sest ma tean jah, et laristan palju raha, seega kui ma eraldi koliks, siis ma peaks rohkem mõtlema hakkama, et krt, ei saagi enam kogu aeg väljas süüa jne. Tegelikult mul puudub rahatajumine, tean seda. Üks kuu sain 250 eurot lihtsalt palgale veel lisaks, aga raiskasin ka kohe rohkem, nii et jah – see on asi, mida ma ei oska. Ma näiteks ei kujuta ette, kuidas inimesed 400 euroga üksinda hakkama saavad – ja kui neil veel lapsed ka on, siis… Mina ei saaks hakkama. Või töötavadki kuus 160 tundi ja saavad 500 eurot. Ma töötan sellest vahel neljandiku (no olenevalt kuust, nüüd on rohkem töötunde olnud,) ja saan hoopis rohkem palka. Ja mulle selline elukorraldus sobib🙂

      Tartus sain ma kõvasti vähem palka ja ma siiani imestan, kuidas ma üldse hakkama sain😀 Aga noh, öeldakse vist, et anna lollile raha ja ta kulutab selle kõik ikka ära, seega ma selles mõttes nõustun, et rahaga ma ümber käia ei oska.

      Ja ma ei tee ainult öösaadet, vaid teen ka päeva oma. Kui ma ühte saadet teeks, siis see muidugi ei saaks olla põhitöökoht. Aga ma teen mõlemat, seega on see täiesti arvestatav töökoht. Tunde küll kuus tuleb palju vähem kui tavainimestel, aga mulle just see meeldibki, vaba aega on küllaltki palju, viimasel ajal on kiiremad ajad olnud. Mulle see 09.00st -17.00ni värk ei istu, olen ka seda teinud, kuid pole minu teema.

  8. Tule taevas appi, Printsess, on see tõesti võimalik, et sa ei saanud üldse aru, mis Pireti sõnumi tegelik sisu oli või sa lihtsalt mängid juhmi?

    • No sain aru loomulikult🙂 Kui need vitsad mulle tulevikus kätte maksavad, siis eks ma tulen ja ütlen seda. Oma vitsad pidid ju kõige rängemini peksma. Keegi meist pole eksimatu ja kui ma kunagi leian, et see elu, mis ma praegu elan, ei sobi mulle enam, siis ma muudan seda. Täpselt nagu ma oma Tartu eluga seda tegin. Lihtsalt tegin päeva pealt kannapöörde ja kolisin Tallinnasse, võttis aega umbes nädal, et kogu oma elu Tallinnasse üle viia. Mul käivad need asjad alati kiiresti, pole selline inimene, kes pikalt mõtleks, kui miski hakkab ära tüütama. Siiani seda praeguse elukorraldusega juhtunud pole.

      • Kallikene… Kolimine ühest linnast teise on käkitegu võrreldes sellega, kui sa peaksid nt 30-selt tahtma hakata “päris tööd” tegema…
        Mitte keegi ei võtaks sind enam tõsiselt ja ma tahaks tõesti näha tööandjat, kes sind mingile tõsiseltvõetavale töökohale tööle võtaks, arvestades seda, et su töökogemus päädib mingis imelikus saates vadistamisega… Rääkimata sellega kaasnevast mainest… Tegelikult ka…
        Kannapöörde tegemine tööalaselt on jube raske… Kuna töötan värbajana, siis natuke isegi tean, millest räägin… Ja mida vanem sa oled, seda raskem see on. Ok, kui sa oled nt 40-nene raamatupidaja ja otsustad üleöö, et tahad tegelikult olla müüa suveniiripoes, siis tegelikult ei ole see raske, kui see on see, mida inimene ise tahab. Aga kui sa oled nt 30 ja sinu CV-s on mingi mõttetu kogemus labaste saadete juhtimises ja tahad teha kannapööret ja hakata näiteks kliendihalduriks, sest juhtumisi meeldib suhtlemine jne, siis… Näita mulle ettevõtet, kes taolist inimest tööle võtaks.
        Kogemus on näidanud, et inimesi guugeldatakse enne värbamist ja “kahtlase” imagoga tegelasi võetakse tööle vaid nendesse ettevõtetesse, kus mingil põhjusel töötaja tuntus ja skandaalsus kasuks tuleb….

        Ma ei tea, võibolla olen mina millestki täiesti valesti aru saanud, aga suures plaanis ei ole ju see nii lihtne, et “kui ma kunagi leian, et see elu, mis ma praegu elan, ei sobi mulle enam, siis ma muudan seda”.
        Kas sa kujutad ette, kui raske võib sul olla tulevikus normaalset (jah, kasutan seda nõmedat sõna siin, aga kõik saavad ju aru, mida mõtlen) tööd leida, kui sa nii jätkad?
        Pealegi, sa ju saad aru, et sinu praegune töö ei arenda sind mitte milleski? Nimeta mulle mõni oskus või omadus, mida see arendab?

        Kas tõesti on nii raske aru saada, et töökoha sisu ei määra ära ainult selle eest saadav palk ja töökellaajad ja sellest tuleneva vaba aja hulk?

  9. Ja seda tahtsin ka küsida, et ok, kui su praegune töö jätab sulle üsna palju vaba aega, siis kuidas sa seda enda kasuks ära kasutad? Õpid sa midagi? Arendad ennast kuidagi teistviisi, a la trenn või mingi mõttekas hobi?
    Ega vist… Vaatad seebikaid ja itsitad Flirticu üle…
    Jaanika, kui sa oleks mu õde, siis ma võtaks sul kratist kinni ja teeks sulle seda ja teist ja leiaks mingi viisi, kuidas sulle mõistus pähe saada, kui see juhtimisi ise sinna teed ei leia…
    You just don’t get it…

    • Just plaanin salsasse minna, Casa de Baile algkursused magasin maha, aga Tallinna Ülikoolis saab ka seda õppida. Kunagi sai ju ka seda tehtud, siis küll bailatino vormis, aga tahaks ikka paaristantsu selgeks saada🙂

  10. Kui salsast rääkida, siis minu tutvusringkonnas Tallinna Ülikooli salsakursustele ära mine (vähemalt nii palju, kui ma olen oma tuttavatega rääkinud, siis seda ei kiideta). Pigem oota see paar nädalat, minu mäletamist mööda alustavad nad iga kuu alguses uue kursusega. Lisaks Casa de Bailele saab salsat õppida ka Fusion Dance studios ja Euphoria Dance studios.

    • Jah, ma kuulsin ka midagi, seega olen mõelnud pigem oodata tõesti. Kaks kuud peaks see algkursus kestma ja nad alustasid oktoobris (Casa de Baile oma).

  11. Kes see Piret nüüd on, et teise elu nii väga perset torgib? Tegelegu aga värbamisega edasi ja mõelgu “oo, olen jumal, mul on nii asine töökoht!” Isegi kui kellegi elukorraldus ei meeldi, võiks arvamuse enda teada jätta, eriti kui pole õpetussõnu palutud..

    Jah, mul endal on ka teistsugune ettekujutus elust ja selle kulgemisest. Püüan kuhugi jõuda ja uusi eesmärke seada. Aga, kes ütleb, et just nii on õige ja nii peabki olema? Ja kõik teisiti elajad on kuskil patusel teel ära eksinud? Mina seda vastutust küll enda peale ei julge võtta, seda absoluutse tõekuulutaja oma siis. Igaühel on õigus oma elu nii elada nagu õigeks peab! Teha oma vead ja eksimused ise. Kohutavalt häirivad sellised “sateedsedavalesti” inimesed.

  12. Mind küll Pireti kommentaar absoluutselt ei häirinud – ta suutis jääda viisakaks ja väljapeetuks oma arvamusega…vastupidiselt sinule.

    • Väga tore, et sind ei häirinud, 5, võid istuda.
      Mõni tõesti leiab, et asi on serveerimises. Osaliselt nõus, kuid antud juhul see Pireti mõtet ju ei muutnud. Vaata, ma ei teagi nüüd, kumb on parem- kas see, et viisakate sõnadega öelda, sa oled oled täiesti ära eksinud oma eluteel (subjektiivne arvamus suvaliselt inimeselt!?) või ebaviisakalt öelda, et pole kellegi asi otsustada teiste elu üle?

    • Ei ta kirjutas täiesti õige sõna. Kas sina ei tahaks olla poes müüa selleasemel, et olla tänavanurgal müüa🙂

      Aga tõsisemalt rääkides, siis tegelikult see kas sa oskad või ei oska kirjutada ei mängi eriliselt mingit rolli sest liiga palju on tänaseks neid ameteid kus see on absoluutselt ebaoluline oskus… Nagu ka matemaatika või keemia või füüsika või bioloogia või peaaegu ükskõik mis aine mida meile koolis õpetatakse. Ma tean ka seda, et selleks, et seda mõista tuleb aru saada swllest, et koolid õpetavad meile ainult mälu kasutamist mitte ei tee meid haritumaks.

      Mõtle korra läbi, mis oskuseid on vaja ühel müüjal… ja nüüd, et mitme klassi haridusega ta siis reaalselt hakkama saaks? Kolme? No mõeldes, et arvutamist saja piires võiks osata.

      • Matemaatika, füüsika ja keemia õpetavad inimest loogiliselt mõtlema, oma mõistust kasutama, arenema. Need õpetavad sind tervet oma aju kasutama, mitte vaid mälu. Sellega olen nõus, et koolis saad sa põhja ja enamus tööl vajaminevast oskusest omandatakse nagunii töö juures, kuid selleks, et sinna tööle saada, siis on nt inseneridel piisavalt nõutavaid põhioskusi, et üldse jutule võetaks ja need oskused omandatakse just õppeasutuses. Neid ei tule sulle keegi tööl enam pähe taguma, vaid eeldatakse, et oskad juba kasutada teatud programme ja teha nt tugevusarvutusi. Sa arvad tõsiselt, et mingigi hariduse saanud inimene on harituselt samal tasemel kui mingi suvaline koopas elanud udupea? Ja ma ei räägi praegu mingitest iseõpijatest või muudest eranditest.

    • Jah, ma päris kindlasti ei oska kirjutada sõna “müüja”… Päris kindlasti kohe…
      Oeh… See ei ole ju võimalik, et inimene teeb lihtsalt kirjavea? Ei ole, eks? Ei, ma lihtsalt ei oska seda sõna kirjutada, see on fakt.

  13. Piretile ütleks niipalju, et kui sa tõsiselt arvad, et ükski tööandja ei oska hinnata head suhtlemisoskust, avatust, kuulamisoskust, head stressitaluvust ja kõike muud, mis käib Printsessi praeguse tööga kaasas, siis ei ole sa kuigi tõsiseltvõetav värbaja. Palju on õpitav, aga üleöö suhtlemisspetsiks ei hakka.

Lisa kommentaar

