Lugu sellest, kuidas Printsess otsustas oma sõltuvusest vabaneda… /3-kuuline tsölibaat algab tänasest (noh, loodetavasti…)! Eksid, keda ma aitaksin versus eksid, kellele ma kohe keskmist sõrme näitaksin!

Naljakas, kuidas elu vahel kujuneb. Kui Terminaator nädalavahetusel mulle helistas ning ta jälle teema mu blogini viis, siis ma teadsin, et head nahka sealt ei tule. Iga kord, kui me mu blogist rääkinud oleme, siis ta tahab sellel teemal nii palju arutada, et mul hakkab sellest kõigest lausa pea valutama – ehk siis ta tahab rääkida sellest, kuidas ta seda täiega vihkab… ning kuidas need kommentaarid ta tuju alati ära rikuvad. Etteruttavalt võin öelda, et enam meil selliseid teemasid ette ei tule. Mitte kunagi.

Ta ütles mulle, et ta ei taha, et ma temast enam kirjutan, sest talle ei meeldi see. Pole kunagi meeldinud, aga ta lihtsalt leppis sellega, sest see on minu jaoks oluline. Pealegi tõmbasin mina end kõvasti tagasi, kui ta palus. Et teda üldiselt ei ajagi mu postitused nii närvi, vaid need kommentaarid – ja see, kuidas ma ei suuda kunagi neile niimoodi vastata nagu tema meelest vaja oleks. Ja kogu see värk on ikka väga mööda asi, sest varsti ta ei taha mulle enam midagi rääkida, sest ta ei tea, kas see jääb ainult meie vahele või ma lähen pasundan sellest blogis tervele maailmale (mitte et mu blogil nii palju lugejaid oleks, aga see selleks). Ja ta palus, et ma temast enam ei kirjutaks. Ja ütles, et lõppkokkuvõttes teeb iga inimene oma valikud ise, aga tulemus oleks ilmselt see, et ta ei suudaks mind enam üldse usaldada, kui ma jälle midagi kirjutaksin ning lõpuks oleks meie suhtlus ainult tere-kuidas läheb tasandil. Ta ütles ka, et on mõelnud sellele, et mitte lugeda, aga see pole ka õige lahendus, sest siis ta ei teaks, mida tema kohta jälle kommenteeritakse ja mida ma üldse kirjutanud olen.

Tavainimesena ma mõistsin teda, loomulikult. See pole tema maailm ning kõigile ei peagi meeldima, et temast kirjutatakse, anonüümselt küll, aga siiski. Blogijana ma ei mõistnud teda, sest blogijana on mul suhteliselt kama, mida teised inimesed arvavad  – ehk ma võin vabalt nende tunnetest teerulliga üle sõita. Küsimus oligi selles, kumb neist kahest võidab. Terminaator mainiski, et me ei ole kunagi kahekesi toas, vaid meid on neli – tema, tema ego, mina ja minu blogi. Ja eks see nii ongi. Ning kokkuvõttes jääb üks kannatajaks – kas tema ülisuur ego või minu blogi.

Kogu selle vestluse ajal jõudsin ma umbes viis korda ohata ja öelda, et ma olen niigi end tagasi tõmmanud. Ta ütles, et ta teab seda ja hindab seda, aga ta tunneb, et see pole aus tema suhtes. Et ta tahab minuga suhelda sama vabalt nagu alati, aga see kuradima blogi rikub kõik ära. Kui ma lõpuks kogu jutu peale siiski ütlesin, et ma pole nõus selle asjaga, siis ta mainis, et olgu – siis sel nädalavahetusel me näeme viimast korda. Ma ütlesingi, et siis pole mõtet enam üldse näha, sest kui nagunii niimoodi läheb, siis milleks enam lolli mängida. Terminaator ei saanud asjast aru, sest kui nagunii tulemus on sama, et ma ei saaks temast enam kirjutada (sest kui ma valiksin selle variandi, et me ei suhtleks, siis mul poleks nagunii temast enam midagi kirjutada), siis võiksin ma sama hästi ju valida ka selle, et ma suhtlen temaga edasi ega kirjuta blogis enam temast. Kokkuvõttes on ehk jah sama, aga ma tundsin, et see pole minu suhtes aus.

Lõpuks rahunesime mõlemad siiski maha ja jäi kokkulepe, et me siiski näeme sel nädalavahetusel ning pärast seda ma siis teen oma otsuse blogi suhtes. Sel hetkel olin ma kindel, et me näemegi teineteist viimast korda, sest ma polnud nõus selle ultimaatumiga. Ja leidsin, et ehk nii ongi parem, sest tegelikult hoolisin mina rohkem – ja see, kes hoolib rohkem, jääb alati kannatajaks. Ma tean seda. Naistel on uskumatu komme kiinduda neisse meestesse, kes voodis väga head on – minul vähemalt küll. Ma ei arva, et ma oleksin über armunud olnud, kuid siiski väga sõltuvuses temast.

Ja miks ma veel kindel olin, et me näeme teineteist viimast korda? Sest ehk ma ei viitsinud enam kuulata, kuidas talle meeldib minuga koos olla, sest talle meeldib minuga seksida või kuidas ta tahab minu kõrval olla senikaua, kui mina leian endale kellegi või tema leiab endale kellegi. Tundsin, et olen oma elu autopiloodile pannud ning hetkel tunduks kellegi teisega magamine minu jaoks tema petmine, aga see pole ikka üldse õige asi. Järelikult olin nagunii juba supi sees, seega targem oleks olnud loobuda.

Kui me nägime, siis alguses me ei tõstatanud seda blogiteemat. Hiljem aga tuli see uuesti jutuks. Ma ütlesingi Terminaatorile, et ma vihkan ultimaatumeid, ta mainis, et see pole ultimaatum, et ta lihtsalt palus minult, et ma temast ei kirjutaks. Ja me võime ka pärast seda edasi suhelda, kui ma tema palvet ei täida, aga suure tõenäosusega siis ta lihtsalt ei ole minuga enam nii avameelne ning seda ta ei tahaks. Kuna ta aga ennast piisavalt tunneb ning teab, et just niimoodi see läheks, siis ta ei hakka ka endale valetama.

Ka siis olin ma veel üpris kindel, et see on viimane kord, mil me näeme. Pealegi oleks see nagunii õige olnud, sest tundsin ja tajusin, et mina vajasin teda rohkem. Ja eks nii oligi. Kes teab, ehk siiski olin salamisi natuke armunud, aga ega sel enam eriti vahet ei olegi.

Pärast kahte järjestikku orgasmi, mis ma sain, ma enam nii kindel ei olnud, et see on viimane kord, mil me teineteist näeme. Terminaator ütles, et ärgu ma loobugu sellest kõigest. Ja siis ma tegin otsuse, et okei, ma siis ei kirjuta enam Terminaatorist. See ei saa ju minu jaoks ometi nii raske olla? Või saab?

Ja selline jäigi esialgu meie diil, et ma enam temast ei kirjuta. Et kirjutan blogis, et ma enam Terminaatorist ega meie vestlustest ega mitte millestki temaga seoses ei kirjuta. Mitte kunagi.

Kodus hakkasin ma aga asjade üle järele mõtlema ja sain aru, et ma olen ikka selline kahepalgeline bitch. Ise ma olin ju just mõelnud, et ehk ma ei viitsi enam lihtsalt kuulda, kuidas talle minuga seksida meeldib, et ehk on see aeg läbi saanud, mil me teineteise jaoks olemas olime, sest viis kuud on pikk aeg selleks, et olla kepisemud… ja ometi pärast suurepärast seksi ma mõtlesin, et okei, ma ei kirjuta temast enam blogis. Nagu mis mõttes? Oleks siis veel eluarmastus, kelle pärast nii suurt ohvrit tuua (ja minu jaoks on see väga suur ohver).

Sain aru, et pean temast lahti laskma. Lihtsalt pean. Ja ma ei teinud seda otsust puhtalt blogi pärast, kuigi eks see omamoodi mõjutas küll. Tundsin, et kui aeg edasi läheb, siis ehk ma armungi ikka ära, et siis ei saagi enam sellest nõiaringist välja. Ma oleksin hiljem ikka väga kibedaid pisaraid valanud, ma tean seda. Ja et seda kõike vältida, tegin ma otsuse Terminaatoriga kõik sidemed katkestada.

Kui ma talle helistasin ja ütlesin, et olen järele mõelnud ning leidsin, et ma pean oma eluga edasi liikuma, sest ma pean endale võimaluse andma kellegagi reaalselt õnnelikuks saada, siis ta sai sellest väga hästi aru, ta ütles, et ehk ta aimas, et kunagi läheb see nagunii niimoodi. Ma ütlesin ka, et küsimus polnud kas, vaid millal. Ei, see ei tähenda seda, et ma nüüd paaniliselt kedagi otsima hakkan, oh ei. Kuid siiski. Mul on olnud boonustega sõprusi varemgi, aga need on olnud ajaliselt palju lühemad. Seega see viiekuuline asi pani mu elu pausi peale. Terminaator mainis, et eks temagi pani tegelikult elu natuke ootele, aga see pole päris õige. Pealegi oli Terminaator alati maininud, et ma võin iga kell selle lõpetada, kui ma vajalikuks pean. Ja nüüd pidasingi.

Ta ütles, et see nüüd ei tähenda seda, et ta enam üldse mu kõnesid vastu ei võtaks, kui ma tahaks kunagi helistada vms. Ja üks kord näeme me veel nagunii, sest ta võtmed on minu käes ning üks mu kleit on ka tema juures, seega tuleb ta millalgi oma võtmetele järele ning toob mu kleidi ära.

Selliste otsustega on hea asi see, et tagasiteed enam pole. Terminaatoriga on selline teema, et kui sa üks kord oled otsustanud, siis tema jaoks see ongi lõplik. Talle ei meeldi inimesed, kes oma meelt muudavad, seega ongi see kõik. Ta küll veel küsis, et mis blogiga siis saab, ma ütlesin, et noh… see viimane postitus tuleb ja hiljem ei pea ta sellepärast enam muretsema.

Kas ma kahetsen seda? Absoluutselt mitte. Kui ma üleeile ehk mõtlesin, et krt, kui ma seda kahetsema hakkan, siis olen ikka parajalt plindris, aga ma pole seda kahetsenud. Õnneks ma hetkel väga pidudel ei käi ega alkoholi ei tarbi, sest purjus Jaanika ilmselt ikka helistaks talle😀

Eks kurb oli natuke ikka, aga nii oli kõige parem. Tegelikult oleks pidanud see asi juba juulis niimoodi minema, ma poleks pidanud juba siis oma blogi suhtes järeleandmisi tegema.

Ma ei arva, et Terminaator oleks halb mees. Sugugi mitte. Ja kahetse sugugi seda aega, mis temaga veetsin. Teistsugune kogemus jälle juures. Kuid kui see oleks jätkunud, siis ilmselt oleks ma mingi aeg kas temasse lootusetult ära armunud või siis oleks teda vihkama hakanud, et ta ma temast blogis kirjutada ei saa. Mõlemad variandid oleks halvad olnud. Ja lõpp oleks palju inetum olnud, seda ma aga ei tahtnud.

Kogu selle pika jutu peale olen ma otsustanud endale ühe väljakutse esitada. Mitmed blogijad kaotavad siin kaalu ja teevad fotoväljakutseid, aga minu väljakutse on hoopis teisest puust. Nimelt ma hakkasin mõtlema, et millal mul ometi oli üks normaalselt pikk seksipaus. Romantiku ja Terminaatori vahe oli viis nädalat ja enne seda oligi vist 2013-nda aasta alguses, kus ma üle kolme kuu ei seksinud. Seega olen otsustanud seda korrata. Või vähemalt üritada. Ehk siis alates tänasest ma vähemalt kolm kuud ei seksi. Selle alla läheb ka handjob, blowjob, keelekas. Selle alla ei lähe eneserahuldamine ega suudlemine (no mingi lõbu peab ju endale ka jääma :D). Kuid kui ma pidudel ei käi, siis polegi väga suur tõenäosus kuskil kellegagi kohtuda. Nojah, Flirtic, seal ma mõnedega kirjutan, aga siiski. Flirt ja kõik sellised asjad on lubatud, suudlemine ka, aga ülejäänud asjad mitte. Ehk siis algab minu kolmekuuline tsölibaat!

Miks? Ei, mitte sellepärast, et ma hullult arvaksin, et ma olen elus liiga palju ringi keppinud ja oma patte nüüd kahetseksin. Sugugi mitte. Ma tahan vaadata, kas ma reaalselt saaksin hakkama. Kui ma ei saa hakkama, siis ennast piitsutama sellepärast ka ei hakka, kuid viimasel ajal on mu otsuseid liiga palju mõjutanud seks ja kõik sellega seonduv.

Nii et jah, see kolm kuud ei olekski vbl eriti raske, aga arvestades seda, kui palju ma olen viimasel ajal seksinud, siis… Eks näis, millal võõrutusnähud endast tundma hakkavad andma😀 Õnneks on päris suur tõenäosus, et üheöösuhtes sellist seksi ei kogeks nagu ma viimasel ajal kogesin, seega pole mul vbl nii suurt tahtmist ka järele proovida😀

Kui kõik hästi läheb, siis oma 25-ndaks sünnipäevaks ma oma sekspartnerite arvu suurendanud pole. Ja selle reegli alla käivad ka kõik vanad sekspartnerid, ka nendega on keelatud kõik intiimsed tegevused – seega ei ole siin midagi niimoodi, et ma hakkan Sõdurile või Meremehele helistama, et kle, kus te olete! (mitte et ma seda nagunii teeksin)😀

Eile palus Esimene minult, et ma kirjutaksin talle mingi luuletuse, sõjaväes oli vaja. 20-realine. Kirjutasin ka, lausa kaks tükki, seega sai ta enda meelest parema valida. Kuna mul läks nende mõlema peale kokku maksimaalselt 18 minutit (kokku 40 rida, üks luuletus siis 20-realine), siis see pole minu jaoks mingi vaev. Ma pole küll suur riimiarmastaja, kuid vajadusel saan hakkama. Omamoodi, kuidas on eksid, keda ma olen valmis alati aitama ja on eksid, kellele ma kohe keskmist sõrme näitaksin, kui need minult midagi paluksid. Esimene ja Romantik lähevad sinna esimese kategooria alla – ja nemad on just need eksid, kelle pärast ma kõige kibedamaid pisaraid valasin. Kui Võrratu ja Ego minult midagi paluksid, siis ma näitaksin küll keskmist sõrme (pärast nendest lahkuminekut ma eriti ei nutnud ka). Ma omal ajal aitasin Esimest kirjanditega ning ta sai need alati viied, kuigi ma ise ei saanud enda õpsiga mitte ühtegi kirjandit viit, gümnaasiumist käib jutt siis. Ju neil oli siis leebem õps😀

Ehk siis jah – kolm kuud tsölibaati algab täna! Võinoh, loodetavasti… Kui ma endaga mängimise ka nimekirjast eemaldaksin, siis oleksin küll üks paras närvipundar, seega seda ma ei saa küll teha😀

75 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Printsess otsustas oma sõltuvusest vabaneda… /3-kuuline tsölibaat algab tänasest (noh, loodetavasti…)! Eksid, keda ma aitaksin versus eksid, kellele ma kohe keskmist sõrme näitaksin!

  1. Küllap terminaator lootis sama tulemust mis sa võrratule pakkusid, et kui sa võrratuga läbi käisid, siis sa ei kirjutanud ja sama oleks ka terminaator tahtnud… ja ma saan ka temast aru, arvatavasti mina tahaks ka… ja nagu see saaremaa kutt rääkis, siis ka tema ei oleks tahtnud endast siit midagi lugeda. Sina aga ei saanud sellest aru, et tegelikult terminaator tahtiski sinuga suhet mis oleks teie vaheline mitte avalik ja kõigile teada…

    Samas kui nüüd sedasi mõelda, siis ega me nüüd ei saagi teada kas terminaator läheb soome ära või mitte…siin on 2 võimalust A) ta ei lähe soome ja sa lihtsalt tegid sellise posituse, et temast kirjutamine siin lõpuks ära lõpetada ja te omavahel proovite ka mingit suhet või B) tõesti pidasid blogi tähtsamaks kui teda ja ei saanud aru sellest, et ka tema tegelikult oleks tahtnud suhet nagu normaalselt kulgevat asja mitte sellist mis on poolele eestile teada. Seega sina enam teda siin kinni ei hoia, seega võibolla lähebki nüüd soome ära.

    Viimase valiku suhtes olen mina arvamusel, et ega sa tõenäoliselt ei tunne omale head suhet ära ka siis kui sa sellele otsa vaatad aga loomulikult on õigus sul ikka valida mida sa tahad valida.

    Terminaatorile aga ütleks, et: See kui teie jutuajamised neljasilma all on tegelikult neljakesi (sina, sinu egu, jaanika ja tema blogi) siis Terminaator poiss… rumal oled… sa nõuad jaanikalt blogis kirjutamise aga mida sa vastu pakkusid? Oma suurest egost püüdsid loobuma hakata, mitte ei esitanud ainult temale nõudmisi? See, et sa endast sellist kontrollivamapoole oled maalinud (õigemini Jaanika on) siis tegelikult oled sa suhteliselt ebakindel tegelane… ja ebakindlus ei ole kuidagi kooskõlas selle alfa-isasega kelle jaanika sinust maalinud on.

    NB! Puhtalt isiklik arvamus ja ei pretendeeri mittemingisugusele tõele!

    • Soome lugu lükkus edasi, sest Terminaatoril tuli paar asja vahele, nii et detsembri alguses peaks minema. Ma tean ka neid põhjuseid, miks see edasi lükkus (ei olnud aboluutselt minuga seotud), aga neist ma siin küll kirjutama ei hakka, mis siis, et ma enam Terminaatoriga ei suhtle – see on küll selline asi, mis ei kuulu arutamisele. Ja seda tean ka, et see Soome asi ei olnud iba, nagu sina arvad, aga ma ei hakka sind ometi ümber veenma, sa nagunii ei usuks.

      Sinu teooria järgi ma valisin blogi jah, sest ma otsustasin temaga kõik sidemed katkestada. Nii et seda nüüd küll ei ole, et tegelikult oleme suhtes ning ma lihtsalt tegin sellise lõpuloo. Tegelikult ma valisin selle sidemete katkestamise, et kokkuvõttes mitte hiljem haiget saada, sest mina vajasin teda rohkem. Ja ilmselt lõpuks oleks ma ikka ära armunud. Ja Terminaator mainis ka alati, et ta ei taha mulle haiget teha.

      Pealegi mis suhtest sa räägid, kui Terminaator ei ole minusse iial armunud olnud? Ta on minuga selles mõttes ka väga aus olnud, pole iial öelnud, et oleks seda olnud. Ka siis, kui mul need kahtlused olid, et ehk ma olen armunud, siis ta ütles mulle otse välja, et tema pole ega armu ka kunagi. Selles mõttes ei saa ju öelda, et ta oleks manipuleerinud või iba ajanud. Nii et suhet pole ta minuga iial tahtnud, ka ilma selle blogita poleks ta seda tahtnud.

      Ja realistina arvan mina ka niimoodi, lihtsalt vahel oli periood, kus ma kahtlesin ning mõtlesin, et ehk ma siiski olen armunud. Vbl olin, vbl polnud. Kui ei olnud, siis ilmselt lõpuks oleks ära armunud tõesti. Või siis oleksime tülli läinud, sest mulle ei istu see asi, et ma oma blogi ei saa vabalt kirjutada.

      Ta pole mulle iial tähti ega kuud lubanud, seega pole ta mulle ju valetanud. See et mina vbl mingil ajal ehk lootma hakkasin, on puhtalt minu enda probleem.

  2. Siin on varasemates kommentaarides juba öeldud, et tegelikult hr. Terminatooril oli piinlik su blogi ehk sinu pärast ehk selle pärast millise maine sa ise oled loonud endast ja millise maine on tänu sinu blogile loonud sinu lugejad sinust. Kui ühe blogipidaja elus on kõik valikud, suhtumised ja otsused õiged, siis tegelikkuses ei ole tal ju mitte midagi häbeneda. Sina oled midagi valesti teinud – eriti kui sanüüd ise otse tunnistad, et blogipidja Printsess ja päriselu Jaanika on erinevad. Ausa ja usaldusliku suhte korral blogipidaja ja blogilugeja vahel ei peaks olema midagi kiivalt varjatut. Sina pidid kõiki oma sekspartnereid meeleheitlkiult eksponeerima sellisel kujul, et nende tegelik isik ei paljastuks.
    Terminaator kartis paljastust. Ja põhjendusega.
    Võimalik, et mitteanonüümnse autoriga seksblogi on üleüldse võimatu?
    Ma isiklikult ei soovitaks sul enam kaua sellisel kujul blogiga jännata – su nimi on veidi määritud ja kahju sellest…sinu valik muidugi.

    Järgmine kohting on austajaga Flirticust?😛

    • Terminaatoril ei ole piinlik maine pärast, vaid talle meeldib, kui ta saab teda kritiseerivatele inimestele otsa vaadata ja nendega niimoodi asju klaarida, aga blogilugejatega kahjuks see võimalus puudub, sest otsest kontakti ei ole. Talle ei meeldi, kui asjad temast ei sõltu, ta lausa vihkab seda. Minu blogi puhul aga just niimoodi ongi.

      Ei mõtle hetkel kohtingutele😀

      • Mis omakorda kinnitab seda, et tal on probleeme enesekindlusega… seega ei ole ta mingi alfaisane sest nendel on absoluutselt savi kes, kus ja mida temast arvatakse. Kellegi teise arvamus näitab midagi selle arvaja kohta mitte selle inimese kohta kellest see arvamus on. Tema seda nii ei tunne, seega pole seal ka enesekindlust.

      • Vot just, enesekindlud probleemid. Minul on küll sügavalt savi kui mitu inimest mulle siin diagnoose panevad… Sellegipoolest ei pea na ennast ka mitte alfaisaseks… Ega mõneks eneseimetlejaks nagu keegi siin kunagi arvas mind olevat.

  3. Ma tahan sulle öelda, Printsess, et tegelikult tundud sa olevat väga halb inimeste tundja sügavamal tasandil. Järeldus? Sind ei huvita lihtsalt?

    • Mis mõttes halb inimeste tundja sügavamal tasandil? Paluks põhjendust. No ma pole kunagi arvanud, et ma väga hea oleksin, kuid põhjendust tahaks ikka.

  4. Oled ajapikku minu jaoks väga sümpaatseks blogijaks muutunud!

    Olen vist kuskil pool aastat või natuke rohkem Su blogi jälginud ja alguses oli mulje sinust pehmelt öeldes veider. Aga mida rohkem ma loen, seda rohkem mulle meeldid. Eriti meeldivad Sinu ausus, siirus ja otsekohesus.

    Mina arvan, et tegid õige otsuse, et selle suhte lõpetasid ja saan Sinust 100% aru, erinevalt eelnevalt kommenteerinud meesterahvastest. Tegid ainuõige otsuse iseenda jaoks. Järelikult see suhe ammendas end Sinu jaoks praeguseks hetkeks. Eks näis mis tulevik toob. Ja tulevikutarbeks – eluarmastus aktsepteerib Sind sellisena nagu Sa oled, kas siis blogiga või ilma blogita. Tead seda ilmselt isegi.

    Pikk pai Sulle, tubli oled!

    • Suured tänud, Sandra!🙂

      Ma olen ka kindel, et tegin õige otsuse. Kunagi oleks see nagunii juhtunud, see oli ainult ajaküsimus. Parem juba praegu, sest hiljem oleksin ma ilmselt juba väga haiget saanud. Ennast tundes see oleks nagunii niimoodi läinud.

  5. Sina ja 3 kuud tsölibaadis, kui seda pealkirja lugesin, hakkasin kõva häälega naerma. Aga edu sulle selles, kullake.🙂 Ehk varsti näeme, mul järgmine kuu puhkus ja siis Tallinna.🙂

    • Haha, ma alguses mõtlesin, et kes see mind nüüd kullakeseks kutsub, et mingi lugeja teeb nalja😀 Kuid siis vaatasin, et kes kirjutas. Kle, aga anna teada, kui Tallinnas🙂 Vbl siiski õnnestub mõnel peol ka ära käia koos, sest Viljandisse ma ilmselt niipea ei juhtu.

  6. Ma sooviks väga näha sinu kirjutatud luuletust. Kas see oleks võimalik? Palun, kas sa siia kommentaariumisse võiksid midagi üles panna?🙂

    • Ma siia seda konkreetset ei hakka panema, sest ei kirjutanud seda enda tarbeks ju. Pealegi oli luuletus väga toores ja kiiresti kirjutatud – ja see pealkiri oli suhteliselt mõttetu, eks nad seal sõjaväes teevadki noormeeste elu vist keeruliseks😀

      • Ja ma neid vanu ei hakka ka siia lisama, mis ma vanuses 14-18 kirjutasin, ma vahepeal pole eriti ühtegi kirjutanud, seega olen roostes nagunii. Ja vabavärss on mul enamasti teemaks olnud, kuigi olen riimis ka kirjutanud.

        Kuigi vbl ma kunagi lisan mõne, mis siis kirjutatud sai😀

  7. Jaanika, ka mulle meeldid Sa iga korraga vaid rohkem🙂 Õige otsus ja tubli! Minu arvates väärid sa mitu korda paremat meest kui see Terminaator. Kuidagi vinguv ja mitte midagi ütlev mees tundus (sorry) kuigi jah hea seks on mind samuti minevikus eksitanud🙂 Samas nagu Sinagi ma ei loobunud ja ei leppinud vaid hea seksiga🙂 Usun, et üsna varsti leiad sellise mehe kes lööb Su jalust kõigi omadustega. Samuti ükski naine ei peaks kuulma sellist juttu, et oleme niikaua koos kuni paremad leiame (sorry veelkord) Edu Sulle pausiga ja kirjuta ikka edasi ja palju🙂

  8. Jaanika, ma loodan, et sa nüüd Termika juurde enam tagasi ei vaju. Sel pole mõtet. Seda oli juba sinu blogist näha kuidas sa lihtsalt mandusid tema kõrval.Sa ei ole ju noor vanainimene kellel ei tohi olla mingisuguseid rõõme ja erilisi asju. Sinu jaoks on tähtis blogi, Termika jaoks on tähtis tema ego. Huvitav on see, ma olen seda pannud ka enda meessõprade seas tähele, et naisele heidetakse ette mida tehakse valesti ja sunnitakse neid loobuma neile meeldivast asjast. Kuid mehed ise? Nemad ei leia, et nad peaksid millegist loobuma ja on niisamagi uhked ja ülbed. Ning kui naine nende provokatsioonile ei allu, siis on naine halb ja paha.
    Ja siis see seksivärk, no mida iganes. Mehed manipuleerivad sellegaka ikka korralikult.

    No Termikale edu ülejäänud elus! Loodan, et ta leiab endale samasuguse kõrvale, kes ta ise on.

  9. Mina soovin ka Terminaatorile kõige paremat, ei pea teda üldse halvaks meheks. Loodan ka, et ta sellise naise leiab, keda ta otsib.

    Eks asi oli vast selles ka, et tegelikult me ei olnud ju paar, seega ei tahtnudki kumbki järeleandmisi teha. Kui oleks tõsised tunded olnud, siis eks ikka vast oleks seda teinud. Kuigi… mulle sobiks selline mees, kes mu blogiga lepiks ja sellega, et temast kirjutan, aga ma tean, et sellist on vist suhteliselt keeruline üldse leida😀 Mu point on see, et kui ikka olekski suur armastus ja mees tahaks, et ma temast enam ei kirjutaks, siis ma ilmselt oleks valmis seda tegema, aga see peaks ikka tõesti tõeline tunne olema, mitte ainult seksijoovastus.

    Terminaatori puhul oli pigem see, et ta on harjunud saama, mida ta tahab. Ja talle ei meeldi, kui asjad nii ei lähe.

  10. Ma olen ka ikka kaasa elanud sinu seiklustele. Ja mõned mõtted on ikka tekkinud, kui ma olen end sinu olukorda pannud. Võib-olla on see tõesti parim otsus, mis sa tegid. Sest edaspidiselt oleksid sa nagunii päris sees olnud ja sügavalt kohe. Ja no mõningatel naistel ( nt mina ) on ikka komme mõelda, et no hea küll, see mees ütles nii mulle aga ehk ta siiski ei mõtle nii. Sest no näed seks klapib ja jne, et äkki ikka olukord muutub ja ta ka armub. Sest eks endalgi on ju aeg-ajalt olukordi kus tunded võivad ikka suure pöörde teha, näiteks alguses ei midagi aga inimest tundma õppides võivad vägagi ehtsad tunded tekkida. Aga kuna teil on see nii otseselt mitmeid kordi läbi räägitud ja arutatud, siis mine tea, äkki ei muutugi Terminaatoril tunded. Meeste tundeid ju ( st üldse teiste inimeste ) ju ei tea ja teise inimese sisse ei näe ja peab usaldama juttu, mida sulle räägitakse. Ja see oleks ikka päris kole tunne, kui sina oled ikka temaga koos ja lootused ( võib olla enda teadmata ) muudkui suurenevad ja üks hetk ütleks sulle Terminaator, et no nüüd mul on uus naine, keda ma armastan ja ära nüüd mulle enam helista ja head aega. Aga samas teisest küljest jälle võttes, julge hundi rind on rasvane või siis kes ei riski, see shampust ei joo:) Ma looda, et tegid õige otsuse, jääd endale kindlaks ja ei pea seda tulevikus kahetsema! Edu!

    • Terminaatori tunded poleks kindlasti muutunud, mina oleksin ikka kannatajaks jäänud. Kuigi päris nii see vast ka poleks olnud, et Terminaator oleks mulle öelnud, et tal on nüüd uus naine, keda ta armastab… Kuna ta oli suht avameelne alati, siis ta ilmselt oleks kohe alguses maininud, kui mõne naisega deitima oleks hakanud, sest ta hindas seda ausust, mis meie vahel alati oli. Kuigi kes teab, eksole😀

      Et jah oma eluarmastust ma käest kindlasti ei lasknud, sest kui mina vbl mingil perioodil ehk olingi armunud, siis tema seda ei olnud.

      Mul on õnneks suurepärane komme asjadest üle saada ja noh, ma kurb ei olegi. Kui ma pärast Romantikut arvasin, et elu on läbi, siis nüüd polegi mingit tunnet. Ja sain isegi Romantikust üle, kuigi siis tundus, et nutan aasta pärast ka teda taga😀

  11. Krt, blogimaailm on viimasel ajal imelikuks läinud. Varem blogisid mingid suvalised inimesed, kellel tuli aeg-ajalt tahtmine midagi öelda. Aga nüüd on Blogijad. Kellel on Idenditeet. Kes ometigi ei saa aru, et teise inimese privaatsuse rikkumine on räigelt nõme, sest nad on ju ometi Blogijad ja privaatsuse rikkumine käib nendega kaasas!
    Ükski normaalne inimene ei taha niimoodi enda kohta blogist lugeda, eriti kui sellele järgneb üldine arutelu, et “mida ta ikka ütles ja kuidas” ja kas imeline Blogija ikka on sellist kaaslast väärt või ei.

  12. Teemast mööd: Vau, kas sul on uus look? Nii ilus juuksevärv ja sobib väga hästi! Ei tundnud alguses kohe äragi. Huulevärv ka kena. (Y) (Ära nüüd ütle, et vana pilt, hehee)

    • Aitäh, uus look jah🙂 Täna tehtud pilt, käisin juuksuris, nüüd on mul tumedamad juuksed🙂 Lühemad ka natuke, aga hetkel pole näha, sest lokkis.

  13. Ma ei saa aru, kui teda häirisid enim sinu vastused kommentaaridele, siis kas ta on liiga uhke, et ise midagi siin kirjutada? Või milles probleem? Mina loogiliselt mõtleksin, et kui ikka mõni loll kommentaar pinda käib ja täielikke valesid levitab, siis ei ole selles ju midagi madalat või nõmedat, et ise vastata ja inimesed lõpuks paika panna.

    • Terminaator oli arvamusel, et vahet pole, mis ta kommenteeriks, kõik saaksid temast nagunii valesti aru. Pealegi ta ütles, et siis jääkski see vaidlus kestma ja ta niimoodi ka ei taha.

  14. Tubli, et juuksed korda said, aga, Printsessike, sa näed sellel pildil vanem välja, lausa 30 pakuks või tiba rohkem…
    Ja miks aluspesus pildil oled ja kas see kardinast õmmeldud hõlst on hommikumantel? Sa vist väga püüad endast siia seksikat pilti üles riputada, aga ma pean kahjutundega möönama, et tulemus on null…
    veidi koomiline on see pilt siin:)
    Tegelikult oled ju kena välimusega, aga enamus pilte sinust on leebelt öeldes veidi…kentsakad.

    • Kulla Sass, see mu eesmärk oligi😉 Ma tahangi vanem välja näha, nii et see on kõik taotluslikult tehtud🙂

      Hommikmantel pole, lihtsalt üks pluus, mida ma tavaliselt tõesti just päris nii ei kanna, aga täna juhtus🙂

      Ja mulle meeldib, soenguga olen ka rahul. Kui kunagi tahan jälle noorem välja näha, siis värvin blondiks tagasi🙂

  15. Jee, hea, et sellest eidest lahti said😀

    Sest, et kamoon. Tal ei ole mingit suurt ego. Ta on lihtsalt üks suur eit.

  16. Terminaatori “suureks rõõmuks” siin temast juttu jätkub kauemaks nagu näha, ilmselt Printsess võib enda antud lubadusega tagumikku pühkida.
    Milline mees lepiks teadmisega, et TEMA magamistoas toimuvad intiimhetked paisatakse tuhandetele võhivõõrastele detailselt nämmutamiseks?? Ja blogija ise ütleb, et tal emotsioonidest suva. Tema võib tekitatud tunnetest lihtsalt teerulliga üle sõita. Mis õigusega?
    Täiesti õigustatud otsus selle isiku (Terminaator) poolt selline naine (Printsess) oma elust välja heita.

    • Suure tõenäosusega sellist meest pole olemas jah🙂 Tean seda ise ka.

      Ma ei olnud lubanud, et ma temast ei kirjuta. See kehtis ainult siis, kui me edasi suhtleme, mida me enam ei tee. Ja ma lihtsalt ütlesin, et siis ei kirjuta.

      Ma olen täiesti nõus sinuga kusjuures. Nüüd tal ka muret vähem, sest ei pea enam sellise inimesega nagu mina suhtlema. Ja ma ei pea mõtlema, et ehk ma teen talle blogiga haiget.

      Nii et win-win situation ju🙂

    • Termikas, sina ise või? Minu arust küll jättis Printsess sinu, mitte vastupidi. Aga ega see ongi ilmselt egole päris suur laks jah, kui naised sind tegelikult ei taha. Et selline tössike oled.

      Meenutad kangesti üht mu suure egoga, aga väikeste tegudega eksi, kes pärast seda, kui ma tema maha olin jätnud, rääkis suure suuga oma sõpradele, kuidas ta “selle mittetöötava suhte lõpetas”.

      Muidugi-muidugi🙂

      • Terminaator niimoodi ei kirjuta, pole tema stiil. Pealegi ma väga kahtlen, et ta mu blogi üldse kommenteeriks.

        See kirjastiil ( a la osad sõnad suured ja rõhutatud) meenutab kangesti ühe proua stiili, kes mind karvavõrdki ei salli, kuid siiski mu eluga alati nii kursis on, aga kuna kindel ei ole, siis ei tea ka. Kuigi väga meenutab seda stiili. Vbl lihtsalt kokkusattumus.

        Ja kui ma poleks sellist otsust teinud, oleks Terminaator selle ilmselt nagunii ise teinud, sest kahtlane, et ma oleks suutnud temast mitte kirjutada.

        Samas mina mõistan Terminaatorit ning teda tössikeseks ei pea, pole kunagi pidanud. Mõnele inimesele lihtsalt ei meeldi see, et temast kirjutatakse, ei peagi meeldima.

  17. Minu arvates väga vale otsus :(Miks võtad sellise hoiaku,et naguinii saad kõrvetada ja termikas naguinii ei armu jne? Tundub,et mõlemad olete kanged ja tahate üksteisele näidata,et igaüks teeb,mis tahab. Kahju ju,et midagi ilusat seepärast tulemata jääb. Või sa ise oled Termikast tüdinenud ja tõid blogi ettekäändeks

    • Ei olnud Terminaatorist tüdinenud. Kuid ma ei saa ju oodata niisama ja oma elu pausile panna. Nagu ma ütlesin, siis mina ehk tõesti olin armunud, ma ei tea seda, see on selline kaheldav küsimus. Kui ka ei olnud, siis mina üks hetk oleksin armunud. Terminaator puhul väga suur küsimärk, et nii oleks läinud.

      Ma endiselt hoolin sellest mehest tegelikult. Väga. Ja pean teda väga heaks meheks.

  18. Miks sa lased mingil tühisel blogil endale pähe istuda? See ei ole ju esimene ebameeldiv sekeldus seoses sinu blogiga ning targem inimene õpiks samalaadsetest vigadest mitte ei kordaks neid järjekindlalt. Lase end oma blogist lahti ja sa ei kujuta ettegi kui vabana sa võid end tunda🙂 Tõsiselt.
    Sul on tõsine sõltuvus feedbackist ja sa ei oska enam ilma selleta oma elu elada, lased ennast mõjutada kõikidest kommentaaridest siin ja oled pidevas segaduses.
    Blogipidamist ja kirjutamist ei pea võtma nagu kohustust – kui inspiratsioonist tingitud kirjutamistung vastapandamatuks muutub, siis pane aga julgelt kõik kirja, aga KÕIKE sa ei pea ju jagama.
    Kirjutad, et unistad kunagi reaalselt õnnelikus suhtes olla (eestlasega?:)) selleks pead sa ilmselt blogi sulgema ja hiljem nime vahetame, kuna sul on see “häbimärk” nii kõvasti juba küljes. Kahjuks on see su oma teene…

    • Oh ei, ega ma mingi kurjategija pole, et oma nime peaksin vahetama. Ja kui ma üks kord tunnen, et tahan blogi kinni panna, siis ma seda teen. Siiani ma seda tundnud pole, Võrratuga korraks tundsin ja paningi kinni, aga hiljem pole seda tundnud.

      Ma nüüd küll sellepärast ei hakka endale meeldivat tegevust sulgema, et ehk mu tulevasele mehele see ehk ei meeldiks. Teen seda siis, kui tunnen, et ise tahan. Kui ma sellepärast endale meest ei leia, siis mis seal ikka – minul ongi parem, elimineerib need inimesed, kes ei lepi sellega🙂

  19. Minu arust super juuksevärv ja soeng. Täiesti sinu! Ära palun värvi tagasi ennast blondiks, need rikutud valged karvad on nii ebaseksikad just ja puberteetlikud. Sa oled väga kaunis naine selle soengu ja värviga ja kohe kindlasti mitte ei tee see sind vanemaks. Näitab hoopis, et oled küps noor naine🙂

  20. Jaanika, sa oled loll. Terminaator oli üks mees, kes sind ohjeldada suutis. Ma muidu ei arva siidri Westonist midagi head, aga vähemalt nüüd oli tal õigus. Sa ei saa siis ka aru kui midagi tõelist su uksele koputab, kui see juba kohal on.

    • Ei, minu blogi puhul neid enamasti ei ole. Ma ei pea neid inimesi kurjadeks, kes arvavad, et ma pole õigesti käitunud, kuid kes ei lahmi niisama ega pole oma elu eesmärgiks võtnud kõiki mu liigutusi endale pähe õppida, kuigi inimene ise mind karvavõrdki ei salli. Sellised isendeid on ainult üks, isegi Henry pole nii manikaalne kunagi olnud🙂

  21. Brrrr…, kas sul on päriselt ka mingi maniakaalne jälitaja?😮 Kustkohast ta sinu “kõiki liigutusi” teab? Miks ta sind karvavōrdki ei salli? Politsei?

    • Ta vaatab saateid, mis ma teen, siis ta kommenteerib kõikvõimalikke portaale, kus sellel teemal sõna on võetud, seda juba üle aasta – isegi seal, kus jutt on hoopis muu, pole üldse näiteks minuga seotud, toob ta ikka minu välja, kunagi ma nägin, et keegi kommis vastu, et kaua me sellest Jaanikast ometi jahume, kui küsimus oli hoopis selgeltnägija kohta- minu meelest jumala õige tähelepanek, aga see proua viitsib mind kõikjale toppida😀. Ei, ei, õnneks ta mind ei jälita ega midagi, seega päris maniakk ei ole, vahel helistab saatesse ka, viimati hellas vast umbes kolm nädalat tagasi. Ja ainuke põhjus, miks ta mind ei salli, on see, et ma tema arvates on mu eluviis nii suur patt, et jube lausa. Noh, eks pensionäridel ongi teistsugune mõtteviis, aga samas… internetti oskab ta väga hästi kasutada🙂

      Ta reklaamib kõikjal mu blogi, et siis kõik teaksid, milline inimene ma olen, et kuidas ma üldse julgen hommikul üles ärgata😀 Mida ta aga ei tea, on see, et selle tõttu olen ma veel rohkem lugejaid hoopis juurde saanud😀 Mingi kasu on temast ka olnud.

      Kunagi ma kirjutasin temast eraldi postituse, aga panin parooli alla, sest tundub, et tal pole päris kõik korras. Pealegi talle meeldib, kui ma talle tähelepanu pööran, seega seda rõõmu ma talle valmistada ei taha🙂

  22. Sa oled väga tubli! Ilmselgelt panid enne oma elu ootele, kellegi palju paremaga kohtumise lükkasid alateadlikult edasi ja sellest oleks kahju olnud kui see olekski nii jäänud. Aga tore, et oled selline nagu oled, su blogi on jälle huvitav lugeda! Terminaator jah…tundub küll enesekindel, kuid see, et tal on vajadus iga enda kohta käiv kommentaar ümber lükata/üle selgitada/täpsustada, näitab justnimelt tema enesekindluse puudumist, sellest on kõik lugejad aru saanud. Saad sinagi kunagi võibolla, arvestades, et sinu puhul on tegemist just väga enesekindla inimesega. (Ok, loogiline, et mõni nõrk hetk ja ebakindlustunne võib vahel tulla, kellel ei tuleks?!)

  23. Päris kummastavalt planeerid oma aega – 5 kuud aktiivset keppi pikas perspektiivis potensaalitu tüübiga ja nüüd lambist 3 kuud lihtsalt ilma kepita. Mis mõte sellel on? Kui selle kolme kepivaba kuu jooksul paeks su teele sattuma hr. Õige, siis on jälle jama ju, härrad Õiged valivad sinu kõrvalt seksipaastuvabad printsessid ja oledki sina jälle ilma oma unistuste printsist. Ajaraisk on see sinu 3 kuud. Ära tegele rumalustega, vaid pane oma ilus peanupuke tööle ja leia endale ükskord sobiv mees kellega aastateks kokku jääda.
    Alustuseks võiksid veidi trendikama välimuse kallal vaeva näha, siis hakkavad sind loodetavasti ka tõeliselt lahedad mehed märkama mitte ainult suvajorsid.

    • Hannes, mul pole olnud probleeme välimusega, aga mu sisemus on see, mis meestele tihti ei sobi. Välimuses pole iial asi olnud, pigem on see boonus olnud.

  24. Kui vaadata veidi Printsessi ringikäimisi ja tegemisi, siis ega ta kellegi eriti normaalsega just kohtuda ei saagi. Ma ei tea isiklikult ühtegi inimest, kes vaataks saadet, kus ta töötab. Pole seda ka ise kordagi näinud. Ja ausalt öeldes on see ikka pigem piinlik värk nagunii. No ei tahaks ju, et oma õde või naine vms sellises kohas töötaks. Olgem nüüd ausad – selleks ei pea seda vaatama, et mõista, mis saate point on🙂 Samas – töö on töö ja eks seegi töö vajab tegemist. Piinlikkus on üleüldse iga inimese jaoks väga isiklik teema. Kas mitte Vändra-Aveli ema või isa või keegi ei olnud ka sillas, et ta tütar nii kuulus on ?
    Blogi lugeja olen olnud vast aastakese. Pean tunnistama, et pingelise töö kõrvalt on mu salajane räpane hobi vaadata vahepeal mõnda eriti labast seriaali või siis lugeda midagi samaväärset, kuna igasugused naistekad kordavad oma “20 põhjust..” saasta liiga palju, siis olen avastanud Eesti oma sopastaarid : Mallukas ja Printsess. Mulle on mulje jäänud, et ka vabal ajal käib Printsess kohtades, kus valdav enamus on ikka mingid madalama klassi jorsid. Tartlasena ei tõstaks eales oma jalga kusagile Alexandri pubisse või Big Beni. (Ei, ma ei ole samuti klubitaja aga mingi süldibändi taustal passida karja jorsside keskel ei ole samuti minu teema. On kordi viisakamaid kohti intelligentsema külastajaskonnaga.) Olen 2 korda elus vist Big Beni astunud olude sunnil ning need kümmekond minutit on olnud suhteliselt piinarikkad. Loomaaed on ikka kirju🙂 Arvata on, et ta käib Tallinnas samasugustes kohtades, kus töölised pärast nädalat lasevad rihma lõdvaks, enne on kellegi juures pudel odavat viina keresse keeratud ja siis saab õlts käes ringi jaurata ja ilaseid kommentaare pilduda. (See kusjuures ei olnud mõeldud halvustavalt inimestele, kes ei tee nö valgekrae tööd, vaid sellisele kahtlasele kontingendile, keda paratamatult nende hulgas päris tihti leidub.)
    Flirticut ma isegi ei hakka kommenteerima.

    Ühesõnaga – blogis leiduva põhjal on veidi totter oodata, et Printsess mingi normaalse tüübiga kohtub. Samas, iga pott leiab kaane ja küll ka Printsess leiab mingi endale vastava jorsi.

    • Kusjuures ma pole enam ammu klubides ega pubides käinud. Viimane parim elamus oli Tallinna vanalinnas üks koht, kus saab erinevaid õllesid proovida (Helenaut ja Õllenaut vms). Hopner oli vist see koht. Tõeliselt hubane atmosfäär ja kuigi ma joon muidu ka õlut, siis need õlled olid ikka hoopis teine tera. Varsti plaanin uuesti minna, oleks pidanud meelde jätma, et milliseid ma juba proovisin, et siis ei kordaks, aga hetkel enam meeles pole😀

      Flirticuga on nii ja naa. Seal on tegelikult väga toredaid ja intelligentseid inimesi. Ma kusjuures olen märganud, et viimasel ajal on see aina paremaks läinud, sest meeste kirjutamisoskus on ikka kõvasti paranenud. Aga vbl oli asi selles, et kuna vahepeal said mulle ainult VIP-id kirjutada, siis need, kes oma teenuse eest ka maksavad, ongi grammatiliselt paremad. Või on asi lihtsalt selles, et ma enam ei viitsi selliste meestega suhelda, kes ei suuda ühtegi koma õigesti panna.

  25. Vabandust, sul pole probleeme välimusega?
    Sel juhul näen mina probleemselt, sest minu arvates vaatab sinu piltidelt vastu ilmetu, vanamoodne, veidi tädilik noor neiu.

    • Nõustun Hannesega! Tegelikult oled sa päris kena neiu – pikakoivaline, sale ja täitsa kena näolapp kah. Kui nüüd natukene stiilitaju oleks, siis võiks täitsa asja saada. Lihtsuses peitub võlu🙂 Vähem odavaid kulinaid ja veidraid hõlste. Lihtne väike must kleit, kena taljes jakk ja juba oleks hoopis teine tera.

      Aga taaskord – välimus on maitse asi, kuid see läheb jälle sinna “igaühele oma” kategooriasse. Teisele Eestile läheb just see kulinavärk päris hästi peale. See pigem tädilik on igastahes etem kui see päris Teise Eesti klassika : Strippari küüned, võltspäevitus, räbalad juuksepikendused ja pulstis ripsmed. Seega, asi võiks ka hullem olla.

    • “Ära tegele rumalustega, vaid pane oma ILUS (!) peanupuke tööle ja leia endale ükskord sobiv mees kellega aastateks kokku jääda.”

      Hannes, sa ei suuda ära otsustada vä?😀 Et kumb siis on – ilus või ilmetu?

  26. Ei ole sul välimusel midagi viga, küll aga nõustun eelneva kommentaariga selles osas, et see töökoht tõmbab su mainet tõesti tugevalt alla. Kas sa tõesti endale ei tahaks juba otsida mõnda korralikumat töö? On sul keskharidus vähemalt?

    • Jaa, mul on keskharidus ning reisikorraldaja paberid ka lisaks (ehk siis pärast gümnaasiumi olen seda õppinud, läksin reisikorraldust siis kutsekasse õppima).

      Kuidas kellelegi, mulle mu töö meeldib, seega ei leia põhjust, et peaksin seda vahetama🙂 Pealegi ei ütleks, et alla tõmbab, siiani pole mul küll kunagi sellega probleeme olnud, ütleme nii, et ma olen nii paljude erinevate inimestega saanud suhelda, et üks kord helistas saatesse lausa psühholoog ja küsis, et kas ma olen kunagi psühholoogiat õppinud. Ütlesin, et pole, ta ütles, et talle tundus, et natuke olen. Kuna iga saade on erinev, siis pole kunagi igav. Ja noh… eks kriitikat on ka olnud, seega selline asi ei löögi mind enam ammu verest välja🙂

  27. Ilus oled sa küll, aga mitte seksapiilne. Pigem selline malbe neiu ning sellele tugevusele sa rõhuma peakski;). Hetkel olevas blogipäises näed sa välja nagu neiu, kes on endale vanaema kampsiku peale tõmmanud ning peale pildi tegemist avastanud, et sul pluusi all pole. Noh, nagu 0 seksikust, pigem selline “I have no idea what I’m doing” here olek..
    Ja kusjuures, ma tõesti ei mõtle halba ja olen konstruktiivne, su blogi meeldib mulle väga, kuid sa ilmselgelt ei arvesta sellega, mida jumal sulle andis ja mida mitte.

    • Oma malbusele olen ma oma elus palju kordi rõhunud, seega ei saa väita, et ma seda teinud poleks. Olen sellest ka lausa kirjutanud, et just see on mu plussiks olnud. Nii et arvestan küll sellega🙂

      Ja ei võtagi su kommentaari üldse halvustamisena.

  28. jesus christ, näed sellel pildil välja nagu mingi vanaema, ma kohe ehmatasin kui seda pilti nägin😀 juuksevärv on iseenesest kena, kuid kahjuks sa ei oska oma ilu rõhutada, oled lihtsalt maitsetu. kui ise ei oska midagi ette võtta, siis peaksid stiilinõustajalt vms abi otsima.
    ma kohe tahaks näha millised need mehed on, kes väidetavalt sinusuguse “seksika” naise järgi tormi jooksevad…ilmselt samasugused, koledad jorsid, nagu siin ka keegi mainis.
    ära võta solvanguna, but that’s true😀

    • No ei tea, just kirjutasid kaks 190 cm meest Flirticus – ja päris kompud, seega ei tea😀 Ja mul on Flirticus see pilt ka üleval🙂

      • Aga vbl on asi selles, et kuna ma pean ennast ilusaks naiseks, siis mehed tajuvad seda?😀 Ja enesekindlad on neile alati meeldinud😉

  29. Kas see 190 cm ehk siis pikkus on mingi näitaja, mis muudab mehed kohe kompuks? Aga okei, mitte sellest ei tahtnud ma siia kommenteerima tulla.

    Nimelt on viimased miljon kommenteerijat teinud siin märkusi sinu stiilitundetuse kohta, aga sina oled niiöelda “ära pannud” nendele kommentaaridele hoopis.. valede vastustega. Stiilitundetus ja ILU on kaks erinevat asja. Kõikidele kommentaaridele, mis on riivanud su stiilitust oled sa vastanud a’la “aga ma olen ilus ja kena ju!”. Sa võid ilus ja kena olla, aga kui sul STIILI ei ole ja inimesed sulle siin heatahtlikult annavad teada, et võiksid midagi muud proovida kui see praegune stiil siis.. miks sa vastu puikled “AGA MA OLEN ILUS, KANNAN MIDA TAHAN, AGA MA OLEN ILUS!” lausetega kui.. päris nii tegelt ei ole?

    Mis on sinu meelest stiilne riietus? Milline on sinu meelest stiilne mees?

    • Minu jaoks 190 cm on küll väga suur näitaja jah😀 Üle pika aja võiks ju jälle endast pikemaid mehi vaadata, endal ka huvitavam😀

      Ma ei puikle vastu, ma pole kunagi öelnud, et ma midagi muud ei proovi, aga hetkel meeldib mulle nii olla, nagu ma olen🙂 Pealegi pole see mulle iial probleemiks tutvuste sõlmimisel olnud, aga kui kunagi tuleb, siis eks ma annan teada🙂

  30. Sina? Enesekindel?
    Irhww…Mitte ükski enesekindel naine ei otsiks tunnustust labase blogi kaudu mängides kedagi kes ta tegelikult ei ole.
    Ükski enesekindel naine ei roniks kahtlase väärtusega nõmedasse tutvumisportaali endale kaaslast otsima, võimalik, et loll ja enesekindel isegi ronib.
    Ükski enesekindel naine ei poseeriks oma võrgupäeviku päisepildil pesuväel (?) nähes välja nagu kopli lits (sa vist ise ei saa aru, aga sellel pildil tundub nagu oleks üks silm sul sinine ja paistes ja nina punane nagu joodikul)
    Siin on vist kombeks kommentaari lõppu lisada, et ei taha ära panna ega maha teha ega isegi mitte kritiseerida?😛. Kuna eespool on juba ridamisi ausaid ja otsekoheseid arvamusi, siis võta heaks või pane pahaks…

    • No mind panevad imestama inimesed, kes pole iial tutvumisportaalis tutvunud, aga teevad maha need inimesed, kes seda kasutavad. Jumaluke küll, sama võiks ju öelda nende inimeste kohta, kes pubis-klubis vms tutvuvad, isegi tänaval. Mulle tutvumisportaal sobib, sest saan juba enne näha, kas ma tahan selle mehega suhelda või mitte. Kui sa nii vinge naine või mees oled, et ei kasuta tutvumisportaali, siis on see sinu valik🙂 Mina olen sealt väga normaalsete meestega tutvunud, jah, on ka veidrikke olnud, aga nagu iga koha puhul, siis see on alati võimalik. Ja kas keegi on üldse öelnud, et ma sealt kaaslast otsin? Kui tuleb, siis tuleb, senikaua on puhas niisama kirjade vahetamine, ma pole iial seal konkreetselt suhte eesmärgil olnud🙂

      Kahju, ma pole kopli litse näinud, aga kuna sa oled vist nii kursis, kuidas nad välja näevad, siis peab sul endal see kogemus olemas olema🙂 Öeldakse ju ka, et kui midagi nii väga häirib, siis pidi see olema just see asi, mis enda juures ei meeldi? Seega tundub, kulla kommenteerija, et sinu arvamuse järgi oleme täiesti samas paadis, aga ära ometi mind paadist välja lükka, mulle ei meeldi nii külma ilmaga märjaks saada😀😀

  31. Esiteks, tahaks üldse küsida, et milleks see seksipaast vajalik on? Et endale midagi tõestada, teistele tõestada? Inimene on loodud selliseks, et tal on seksi vaja ja hakata piirama seda, mida loodus juhib on ebanormaalne. Tundub justkui sa tahaks pidevalt kellelegi tõestada midagi, või on sul lihtsalt tähelepanu vaja… Igatahes arvan, et selline enesele seksi ära keelamine ja seksist hoidumine on hale ja naeruväärne. Medalit sellest eemal olla suuta niikuinii ei saa, seega äärmiselt absurdne “eksperiment”, kui nii saab üldse seda nimetada.
    Teiseks, sinu välimus… Nagu ka siin eespool palju öeldud, siis sa tõesti ei oska oma ilu ära kasutada. Õigemini sa ei oska seda esile tuua. Sul oleks kohe kindlasti vaja suurpuhastust esiteks juba sinu garderoobis. Praegune riietumisstiil on nii vanaemalik, kui vähegi üldse olla annab. Kammoon, sa oled noor inimene, miks sa peaksid riietuma nagu miskine mammi. Tänapäeval on ju nii palju moeajakirju, moekanaleid, netilehekülgi jms kust ammutada inspiratsiooni, mida seljas kanda, kuidas riided hästi istuks jne. Sinu praegune stiil on tõesti nii vanaemalik ja kas näed, seda ütlevad paljud? Soengu kohta ma ei ütle midagi, tume on vahelduseks väga okei. Peaasi, et juuksed oleks terved ja puhtad.

  32. Isssssand, Printsess. See hõlst su seljas on tõesti BIG NO! Nagu siin keegi enne ütles, siis vähem odavaid kulinaid ja veidraid hõlste. Lihtne väike must kleit oleks kindla peale minek.

  33. Kas oled orgasmi siis ka saand, kui mees samal ajal sul sees ja samal ajal kliitorit hellitab?

Lisa kommentaar

