Oh seda Flirticut küll :D /Blogijate võrdlus/ Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi!

Naljakas, et kõik teed viivad lõpuks ikka Flirticusse. Kuigi ma alati vihastan end seaks, kui ma tagasi lähen – sest mingi imeliku statistika kohaselt olen ma kohe populaarne kasutaja, mis tähendab seda, et mulle saavad ainult VIP-id kirjutada (ehk siis need, kes maksavad Flirticu kasutamise eest). Õnneks on see hooti, seega ilmselt varsti enam pole päris nii. Üks tüüp seletas mulle lahti selle niimoodi, et see annab võimaluse ka nendele naistele, kes topis vms ei ole (ma esimesel päeval olin seal eesotsas, nüüd enam pole), et ka nemad kirju saaksid – mis pole aga väga loogiline, sest naised saavad seal kogu aeg kirju. Ja üks tüüp ütles, et meie ühiskonnas on lubatud ka naistel esimesena kirjutada, mida ma samuti tean, aga minu isikliku kogemuse põhjal panen ma alati puusse, kui ma ise esimesena kirjutan😀 No Võrratu ja Salapärane on ideaalsed näited, kuigi viimane ehk ei olekski olnud nii suur möödapanek, kui ta hõivatud ei oleks. Salapärane lausa proovis mulle nüüd Flirticus kirjutada, sest tavaliselt on populaarsete kasutajatega see teema, et neile saavad kirjutada kas VIP-id või inimesed, kellega on varem kirju vahetatud, aga tema olles tavakasutaja ikkagi ei saanud seda teha, kuigi ta juulis kirjutas mulle Flirticusse küll midagi😀 Kuid omapärane on oma postkasti vaadata, kus mehed, kes kirjutavad, on VIP-id. Vähemalt hetkel, aga eks millalgi saavad tavakasutajad ka kirjutada jälle.

Üks noormees, kellega ma juulis veits kirjutasin, kribas mulle uuesti. Kuna  ma juulis tõmbasin sealt suht leebet (pärast seda, kui mu pilt ära blokeeriti), siis me pärast seda ei suhelnud enam. Ja kirjutasime siis natuke, kui ta mainis, et leidis mu blogi ning luges selle kõik läbi😀 Ütles, et sain ühe lugeja juurde, haha😀 Ja naljakas, et ta nüüd ka seda loeb, et ma kirjutan, aga nojah😀 Tegelikult on see vist isegi hea, et mu blogi nii kergelt leitav on – ehk siis need, kellele see ei sobi, siis need ei suhtlegi enam. Teeb minu elu ka lihtsamaks tegelikult.

Kui Salapärasest veel rääkida, siis ta vahel ikka kurdab mulle Facebookis oma nukrat elu, et seksiga on suhtes nadid lood. Ja lubab suure suuga, et küll ta üks kord lähimasse linna ööklubisse läheb ning mõne naise endale sebib😀 Kuna ta elab põhimõtteliselt täiesti metsa sees, siis seal pole tõesti midagi teha. Kunagi ta viskas nalja ka, et miks me omal ajal Rate tutvumismängus paari ei sattunud (niimoodi sai ta tuttavaks oma praeguse elukaaslasega) – et siis oleks elu hoopis teistmoodi läinud. Ma olen küll öelnud, et kahtlane, sest kuus aastat tagasi poleks ma 24-aastase süütu noormehega midagi osanud peale hakata (tüüp kaotas süütuse 25-selt). Ja pealegi… mina ja maale elama😀 Ma peaksin ikka seda meest nii väga armastama, et ma seda teeksin. No siis peaks tõeline eluarmastus olema. See pole isegi mitte alevik, kus ta elab, vaid seal ongi kaks maja kõrvuti ja kogu moos. Ma ise pole käinud, kuigi ta üks kord kutsus küll, kui elukaaslane ära oli😀

Kui välimusest rääkida, siis on Salapärane minu tüüp küll. 192 cm pikk ning kena, kuigi nüüd on ta küll juurde võtnud võrreldes selle ajaga, mil me suhtlesime (suvi 2012), aga sobibki paremini, selline turskem näeb välja kohe.  :D Ma olen talt küsinud ka, et miks ta nii hilja oma süütuse kaotas, mees on öelnud, et ei osanud naistega üldse suhelda, pealegi seal metsa sees on vist päris raske ka. Kuid ta on hõivatud siiski. Kuigi ta ise kinnitab alati, et kes teab, kui kauaks. Kuid hõivatud mehed mulle ei meeldi, kuigi tema naine on selline chill (nad mõlemad on üldse chillid tegelikult) – ja kui see nende teha oleks, oleks meil juba kolmekesi grupikas ka tehtud😀 Nii et jah, omapäraste inimesega võib Flirticus tuttavaks saada küll.

Nagu näha… olen ma Flirticust ka sõltuvuses, vahelduva eduga olen seda kolm aastat kasutanud, kuigi suhtes olles olen sealt eemale hoidnud (kuigi kasutaja on enamasti alles olnud, Romantiku ajal blokeerisin ära ning siis kadus see ära ka). Nüüd on selles mõttes parem, et Tallinna mehed kirjutavad, varem Tartus elades kirjutasid tartlased ning need näod olid mul juba peas vist, haha😀

Kui muudel teemadel rääkida, siis juhtusin Merje aski lugema. Ja no aru ma ei saa, miks teda ja Mallukat alati nii võrreldakse. No et kumb siis parem on – kas Mallukas, kellel on laps ning kes varsti abiellub… või Merje, kellel lapsi pole ning pulmi ka varsti vist ei tule. Nagu keegi seal õigesti kommenteeris, et issand jumal, tegemist on kahe täiesti erineva blogijaga ning see pole mingi võistlus, et kumb teisest parem on – ja mis näitaja see laps veel on. Ei olegi. Nad elavad täiesti erinevat elu, mis neile mõlemale endale sobilik on. Või et kas õigem on saada laps suvakaga (või apsakaga) või siis, kui pikemas suhtes ollakse? Ma ise leian ka, et õigem oleks siis, kui olla enne pikemas suhtes (selle loogika järgi ei saa ma iial lapsi :D), aga kokkuvõttes teeb iga inimene oma valikud ise. Mina selle loogika järgi olen kõige viletsam blogija üldse – meest ei ole, lapsi ei ole ega niipea ilmselt tule ka, pulmadest rääkimata… aga nojah – eks tagantpoolt on ka hea esimene olla😀

Või siis näiteks see, et Eveliis pani blogi kinni, sest Perekoolis kritiseeriti. Nüüd on ta vist tagasi, aga eks see nõmedalt mõjub küll, kui kriitikat lendab. Jah, ma olen arvamusel, et blogijal peabki tugev närv olema, sellepärast muutun ma alati natuke nukraks, kui mõni blogija oma pesa (sest blogi ju tegelikult seda on) ainult kriitika pärast kinni paneb… Sest seda need anonüümsed kommentaatorid ju loodavadki. Ma olen täiega poolt, kui blogi pannakse kinni sellepärast, et enam ise ei jaksa kirjutada või mehele ei meeldi. Või lihtsalt aega ei jätku enam, kuid kui seda tehakse nende anonüümsete Perekooli kägude pärast, kes seda nagunii südamest loodavad, siis tekib mul alati see tunne, et no krt, miks te sellistele inimestele head meelt valmistatate! Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi – ja nii see peakski alati olema!🙂

41 thoughts on “Oh seda Flirticut küll :D /Blogijate võrdlus/ Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi!

  1. Pealkiri ja esimene lõik oleks nagu copypaste kusagilt samast blogist sarnasest postitusest.
    Ei mingit edasiliikumist ega arengut vaid sisutühi nämmutamine – midagi uut ja huvitavat öelda ei ole, aga moepärast kirjutan veidi suvalist paska…
    p.s. hea seegi, et “perekool” õpetas veidi paremini juukseid sättima avalikel väljanäitustel😛

  2. Mul on ka kopp nii ees, kuidas on nagu mingi Malluka leer ja siis Merje leer. Imelik on aga see, et need minu vihkajad seal hullult kaagutavad, kuidas ma olen loll ja vastik ja nõme, Merje kihistab seal nendega koos kaasa ja kõik on ilgelt tore. Mulle küll keegi kuskil kirjutamas ei käi, et kle Merje sitaks nõme😀

    • Sinu vihkajad hullult kaagutavad seal? Minu arust need jutud, mis seal räägitakse, vastavad küll tõele. Aga jah, olen juba ammu aru saanud, et on “head ja toredad inimesed” ehk siis sinu pooldajad ja siis “halvad ja mõttetud kaagutajad” ehk siis inimesed, kes reaalselt loevad ja näevad, kui tühine inimene sa oled.

      • Kuna ma eeldan, et sa mind ei tea, siis sa ei saa ju teada, kas need vastavad tõele või mitte. Kui sa ainult loed minu blogi, siis on üsna kurb, et sa viitsid lugeda “tühise inimese” blogi. On ka elutervemaid viise aega veeta.

      • On elutervemaid mooduseid oma elu elada kui mängufilme vaadata, muinasjutte lugeda, kunsti nautida millel pole reaalsusega midagi pistmist… Aga see on meelelahutuslik. Miks mitte meeltlahutada harry pottery, sõrmuste isanda, suvaliste seebikatega ja tühiste mõttetute blogidega!? Lihtsalt mõtte

    • sul pole ask.fm’i ka😀 ja kui keegi isegi ütleb nii, siis saab sinu leeri fännidelt kolakat😀

  3. Aa ja seda tahtsin ka kirjutada, et mul ühel tuttaval oli nii, et 10a oli mehega koos ja kui rasedaks jäi, jättis mees maha. Nüüd ka näeb last üliharva jne. Niiet teinekord joppab selle lühikese suhte ja lapsesaamisega ka, nagu mul😀

  4. Asi ei ole ju meeldimises või mittemeeldimises, asi on lihtsalt selles, et antakse teada kuidas su blogi on muutunud. Mina olen ka püsilugeja, aga kui varem ma lugesin huviga kõik su blogipostitused läbi, mis olid ka reaalselt põnevad. Siis nüüd kui ma loen, venib see jutt ning jutt, mida sa kordad, seda on nii tohutult palju. Su jutud muutuvad iga korraga lihtsalt mingiks leierdamiseks.
    Kui sa võtad seda nüüd kui halvustamist, siis on mul küll Sinust kahju. Võta seda nii, et kriitika on alati lubatud. Sa ei saa jagada ka inimesi kellele meeldib ja kellele ei meeldi see blogi. Mõnel on lihtsalt kindlasti ka sama tunne nagu mul, et see blogi on end viimasel ajal väga kordama hakanud. Ja see näitab su enda ebakindlust, kui sa teed maha neid inimesi, kes räägivad ka negatiivsetest asjadest. Kõik ei saa koguaeg ilus ja lilleline olla. Ise sa pead avalikult blogi,lepi ka sellega, et on ka negatiivset vastukaja ja harju sellega.

    • Kusjuures ma ei tee üldse maha, praegune kommentaar on vägagi mõistlik, ju siis eelmine nii alguses ei tundunud, ma olen suht emotsionaalne inimene, kui ma mõnele kommentaarile vastan. Ma ise tean, et blogi on igavamaks läinud, aga asi on lihtsalt selles, et ma olen ise ka vaiksemaks muutunud. Nii et täiesti mõistan, mida sa mõtled.

      Ja kriitikaga saan väga hästi hakkama, olen alati saanud. Ja usu mind, ma olen selle kriitikaga väga harjunud😀

  5. Mina arvan, et keegi absoluutselt ilma mingi põhjenduseta teisele sitasti ei ütle ja kui peaks ütlema, siis on ütlejal endal arvatavasti tõsised probleemid ning põhimõtteliselt võib ta ainult kahjutunnet tekitada.
    Kui Mallukas veendunult ei pea ennast lolliks-vastikuks- nõmedaks, siis ei peaks teda karvavõrdki kottima mida keegi suvaline arvab, aga ilmselt Mallukas saab väga hästi aru, et isegi tema:) võib mõnikord nõme näida.
    (loll-vastik võib olla ilukirjanduslik liialdus nagu eesti eitedele kombeks).
    See kuidas keegi “kriitikasse” suhtub on palju isikuomadustes kinni – Printsess jääb reeglina külmaks kuigi sügaval südamepõhjas kindlasti nutab veidi, Merje lihtsalt krigistab hambaid ja leiab alati enda arvates sobiva õigustuse, Mallu lahvatab korraks põlema ja vastutustunne oma sõnade valikul kipub kaduma…
    Aga lahedad olete kõik:)

    • No ei nuta päris, aga jah – eks hinge on mõni kommentaar küll läinud, küll varasemast ajast, nüüd enam mitte nii väga😀 Eks ajapikku kasvab ainult paksem nahk, seega enam sellised asjad ei mõjuta.

      Kuid tänud!🙂

  6. Ise ma isiklikult loen Teie kõigi kolme(Mallukas,Merje,Jaanika) pean tunnistama,et kuna te kõik kirjutate erinevalt ja üldiselt ka teemad on erinevad, on minul kui lugejal väga huvitav🙂 elan kaasa ja loen kui romaani. Lihtsalt vahel mõtlen,et ise küll mingite negatiivsete kommenteerijatega vägikaigast vedada ei tahaks. Tublid olete igaljuhul.

    • Ega jah, eks blogijal oleks alati võimalus neid negatiivseid kommentaare mitte läbi lasta, aga siis kaotaks kirjutamine ka võlu, sest ma olen nõus sellega, et kõigile ei saagi meeldida. Lihtsalt vahel mulle tunduvad mõned kommentaarid nii-öelda ärapanemised, selle tõttu ma võingi vahel ülbelt vastata, emotsioonihetkel😀 Hiljem vbl loen, et ah, tegelikult polnudki midagi nii negatiivset, aga vastus on juba kirjutatud😀

      • no minumeelest ainuke, kes siin ärapanemas käib on too “westons” või midagi taolist. Ülejäänud püüavad lihtsalt su tähelepanu juhtida millelegi. Ja enamasti väga sõbralikult.

      • Ah, ära jaura henry, jälle üritad kedagi endaga vaidlusse meelitada.

      • Sul on ju koguaeg midagi öelda ja enamasti, see mis sa ütled on negatiivne… Kas sulle endale ei tundu, et kui sulle pidevalt “diagnoose” pannakse… et äkki ongi asi sinus endas, mitte teistes? No ega ma muidugi ei loodagi mingit arukat vastust sellele, aga vastamata ei suudaks sa nagunii jätta.

      • Kahjuks tuleb tõdeda, et enne läheb põrgu jäässe, kui monsieur westons suudab jätta kellelegi teisele viimase sõna.

  7. Selle blogipostituse esimene osa on tõesti copypaste😀 Aga, mis siis ikka, ju tuli samasugune situatsioon jälle ette ja samad mõtted sellega kaasa ka🙂 Mina loen kõiki kolme blogi, mis eelmine kommentaator mainis ja minu meelest ka erinvad üksteisest väga😛

    • Hehe, olukord oli jah sama nagu juulis, ju sellepärast tundub sarnane jutt. Aga nüüd seesama noormees, kes mu blogi loeb (ja kes mulle Flirticus seda mainis), kinkis mulle seal VIP-staatuse😀 Nii et ma olen ka Flirticus VIP nüüd😀

  8. Ilmselt see flirticu noormees tahab ka sinuga vahvat vahekorda proovida – suuseksi igas asendis nautiv, alt kiilakas ja pauku neelav noor ja näljane naine on tegelikult kõikide normaalsete meeste unistus. Keegi ei vaidle ju vastu?
    Ja see ei ole halvustus vaid kompliment🙂
    Kuidas Tjerminaatoril läheb?

  9. Kuidas Flirticus üldse populaarseks saada? Mul on kasutaja küll, aga saan 1-3 kirja päevas.

  10. Mulle meeldib Jaanika blogi lugeda juba sellepärast, et siin ei ole ühtegi reklaami, mis lugemist segaks!!🙂 Seevastu malluka oma ei suuda üldse avada, eriti häirivad on need vasakul laiutavad reklaamid, kogu ekraani pikkuses ikka, seega peangi lugemisest loobuma. Ei näe mõtet lihtsalt, kui suurem osa ajast kulub reklaamide sulgemisele või lehe refreshimisele, lootuses, et äkki viskab reklaami minema.😦 Adblocki pole mõtet soovitada, millegipärast ei suuda seda funkama panna.

    Eks ma loodan, et mallukas vähemalt näeb siin mu kurba kommentaari😀

    • Mul on kurb küll jah, aga see sama tüütu pop up annab mulle iga kuu u 500 euri. Kui sa ise mulle selle annaks, siis võtaks maha😀

      • See lause oli nüüd küll ilmselge lugejatele näkku sülitamine.

      • Ses suhtes, et miks sa üldse omale asju kokku rotid siis, kui väidetavalt nii palju teenid?

      • Heh, vaevalt ma ise midagi andma hakkan😀 Aga ma arvan, et ma pole ainus, kes nii mõtleb. Pikas perspektiivis kindlasti kehv variant sinu jaoks, kui lugejaid väheneb. Reklaami omaniku jaoks samuti. Mis teha, elu on karm.🙂

      • Ei tea, lugejanumbrid kasvavad iga päev, nii et ma ei saaks öelda, et oleksin täheldanud massiivset lugejate vähenemist.

    • Proovisin adblocki… No ma malluka blogi ei loe muidu aga no mingeid reklaame ma seal ei näinud… Seega minu arvelt ta omale seda viitesotti ei teeni nüüd.

  11. Mina olen see esmase kommentaari kirjutaja (reklaamide osas). Aga no see “Kui sa nalja ei mõista, siis kasi jah välja mu blogist ja sellist lugejat polegi mulle tarvis “…kuigi see vastus polnud ilmselt minule, sest mina järgnevat kommi ei kirjutanud (sellest sa muidu aru ei saanud), on see siiski ikka kõige tipp, aitäh et selle välja kasimise nii lihtsaks muutsid!😉

    • Nõustun viimasega. Samas, ega väga ju midagi kaotada ka ei ole – mingit põnevat lugemist seal enam nagunii ammu ei olnud.

  12. Eveliisi blogi sulgemise kohta ei tea ma midagi, kuna pole ta püsilugeja, aga kas keegi teab miks Kartulimardikas oma blogi sulges ?😦 üks hea ja huumoririkas blogi jälle kadunud:/

Lisa kommentaar

