Kui meie ümber on karvased pelmeenid :D

Käisin üle miljoni aasta jutukas. No teate küll neid kohti, kuhu saab enter vajutades kellegagi suhtlema hakata. Kui viis aastat tagasi tahtsin ma võimalikult kiiresti noormehe pilti näha, seega ma üle viie rea ei viitsinud kellegagi enne suhelda, kui pilt nähtud, siis nüüd ma enam selline pole. Ise ma rääkima ei hakanud, aga mingid noormehed hakkasid (ja üks naine ka, kes tahtis teada, et ega ma naisega seksimist proovida ei taha, ma ütlesin, et hetkel küll plaanis pole :D). No vaatasin siis neid kasutajanimesid natuke ja imestasin – miks keegi küll endale KarvanePelmeen on kasutajanimeks võtnud?😀 Ei, aga tegelikult kaval trikk, sest siis on kindel, et vähemalt keegi hakkab rääkima, kas või esitab selle sama küsimuse, mis ma just esitasin😀

Hah, küsisingi just sellise küsimuse ja mehel on vähemalt huumorimeel olemas😀 Ütlesingi, et naljakas nimi ning küsisin, et kas naine või mees, ta küsis vastu, et palju karvaseid naissoost pelmeene ma tean, samas lisades, et tänapäeval ei või enam milleski kindel olla😀

Ma mäletan, et omal ajal ma ainult jutukates passisingi. Seal sain tuttavaks Hurmuri, Vana, Macho…. ja veel nii mõnegi noormehega. Olid ajad, olid majad😀

Keegi küsis ka, et mis mul seljas on ning kas rinnad on pisemad. Ütlesin, et rinnad on nii suured, et ei jaksa kõndidagi ning seljas on vanaema kampsun ning mantel😀

2 thoughts on “Kui meie ümber on karvased pelmeenid :D

  1. Aitähh, et mind kuulsaks tegid. Oskaks ma pastakaga kirjutada, hakkaks autogramme jagama!

Lisa kommentaar

