Kui valetad, siis peaks suu juba ammu suitsema… Ja oi, kuidas suitseski…

Vahel ma igatsen seda aega, mil ma igapäevaselt hispaania keelt rääkisin. Minu meelest on see üks maailma ilusamaid keeli, noh… peale eesti keele muidugi🙂 Kui ma oleksin kooliajal hoolsam olnud, siis ehk oskaksin ma natuke itaalia ja prantsuse keelt ka, sest neid ma ju ometi õppisin, aga kuna ma ei viitsinud nendega tegeleda, siis sinnapaika see jäigi. Nii prantsuse kui itaalia keele tundides mainisid õpetajad alati, et mul on liiga suured hispaania keele mõjud😀 Naljakas on see, et mingil perioodil oma elus olen ma õppinud lisaks inglise ja hispaania keelele ka itaalia, prantsuse, saksa ja soome keelt, aga no mitte essugi ei oska neist neljast😀 Ma usun, et neist viimasest neljast keelest oskan ma kõige rohkem saksa keelt. Vene keelt ei oska üldse, sest põhikoolis valisingi saksa keele (ning gümnaasiumis ma seda enam edasi ei õppinud) ja kuigi kutsekas mul oli kaks kursust vene keelt, siis see õpetaja oli nii lebo, et ma ei saanud tähtigi selgeks. Ta lasi nendel, kes polnud varem vene keelt õppinud, niisama tunnis lakke vahtida, samas kui need, kes polnud varem üldse saksa keelt õppinud, pidid kõike sama palju õppima, kui need, kes seda olid – seega mul oli natuke lihtsam😀 Mul üldse vahel ikka ropult veab, sest nagu ma kunagi ka kirjutasin, siis ma võisin kulutada tunde mõtlemaks välja strateegiaid, kuidas ma ometi saaksin lebomalt oma asju vastata – selle aja peale oleksin ma võinud juba need ka selgeks õppida, aga kes see viitsis, eksole😀 Mitte mina igal juhul😀

Tegelikult tahtsin ma hoopis kirjutada sellest meestega magamise värgist, eksole. Mallukas siin just kirjutas postituse teemal, et mitme mehega sa maganud oled, aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada, sest seda ma olen ka teinud. Pigem just sellest, et kui kaua võiks või peaks olema see optimaalne aeg enne voodisse ronimist – noh, ma mõtlen siis pigem sellistel juhtudel, kus ei ole tegemist üheöösuhetega, vaid tahaks nagu midagi ilusamat ka vms. Sest öeldakse ju, et kui esimesel ööl voodisse ronid, siis midagi tõsisemat sealt nagunii ei tule. No tegelikult alati võib tulla, aga pigem siiski mitte.

Kui ma endale mõtlen, siis kõige rohkem aega läks Esimesega, aga see on küllaltki loogiline ka, sest esiteks olime me mõlemad süütud… ja teiseks elasin mina Tartus ja tema Tallinnas (mis mul nende Tallinna meestega alati on :D). Ehk siis umbes kaheksa kuud. Kuna ma alguses nägime suht harva ka, siis selle tõttu see aeg veniski. Kui ma 2007 suvel Esimese juurde kolisin, siis enne läks veel kuu aega, kui me lõpuks teineteisega magasime. Noh… enne seda me olime küll juba muid asju teinud, aga päris maganud veel polnud😀 Ja kuna Esimene oli tol ajal ikka üpris tagasihoidlik noormees (enam ta ei ole), siis olin mina lõpuks see, kes ütles, et no tüüp, kas me kunagi süütuse ka teineteisele kaotame või ei😀 Nojah, sellest olen ma kirjutanud, et see süütuse kaotamine oli nii põrgupiin, et ma pärast seda uskusin, et ma enam iial ei seksi, aga jah…😀

Omakasupüüdmatuga läks vast mingi kuu, Egoga magasime esimesel öö, Võrratuga läks ka peaaegu kuu ning Romantikuga… ikka mitu kuud. Sest me olime ju sõbrad. Kui me lõpuks ka esimest korda seksisime (olles lihtsalt sõbrad), siis enne järgmist korda läks peaaegu kaks kuud.

Ehk siis on igasuguseid variante olnud. Ma olen maininud, et suhtes olles ma petnud pole (kui välja jätta see, et ma Egoga suhtes olles tõesti ühel peol kahe noormehega suudlesin, aga see oli natuke enne meie lahkuminekut, okei, tegelikult siis olen ikka küll ju). Kuid neid kordi, mil ma niisama sebides trikitanud olen… ma ei jõua kokku lugedagi😀 Meestel on aga krdi hea nina sellepeale, sest tavaliselt kipub üks sebimisobjekt helistama just siis, kui sa teisega voodis oled😀 (Ego helistas, kui me Armsaga seksisin – kui veel boonustega sõbrad olime ning ta Soomes pikalt oli; Romantik helistas, kui ma Meremehega seksisin). Loomulikult ma siis kõnedele ei vasta, aga hiljem tagasi helistades olen ikka sellist kelbast ajanud, et ise ka ei usu. Kuigi Egole ma tol ajal vist üldse tagasi ei helistanud, aga kui Meremees suitsule läks, siis hellasin Romantikule ning valetasin, et olin kinos (ja ta isegi küsis, mis filmi ma vaatamas käisin ning õnneks mulle meenus mingi eesti film, mida tol ajal kinodes näidati). Jah, kuigi me olime siis vaid sõbrad, ei saanud ma talle ometi öelda, et ma teise mehega voodigümnastikat teen, sest noh… eks ta mulle ju meeldis ikka ja ma ei saanud oma võimalusi niimoodi tuulde lasta. Aga nagu ma olen alati öelnud, siis olen ma kõik selle pasa tagasi saanud, sest me kõik teame, mis juhtus lõpuks – kaotajaks jäin mina. Karma.

Kui ma Kavalaga sebisin, siis valetasin ma talle kogu aeg, küll oli mul sõbrannadega peod (loe: tegelikult läksin ühe teise tüübiga välja). Kui ma Tallinnasse sõbrannale külla läksin, siis tegelikult seksisin ma hoopis Sõduriga. Jah, järgmisel päeval oli päris nõme Kavalale otsa vaadata, aga me polnud ju paar… ametlikult mitte. Aga ka selle sain ma kõik tagasi, sest hiljem… jah, armusin ma Kavalasse ära ning ta saatis mu kaks korda kukele.

Kui ma samal ajal Targa ja Salapärasega sebisin, siis olin ma juba nii kaval, et panin telefoni hääletuks, kui ühega aega veetsin (Meremehega ei teinud ma seda sellepärast, et meid tõesti ühendas ainult kepp, pealegi rääkisin ma Romantikuga hispaania keeles, seega ta ei saanud nagunii aru… ega küsinud ka). Kuna Salapärane helistas nagunii kindlatel kellaaegadel, siis ma teadsin, et õhtuti ta hellama ei hakka. Kuid vahel ma unustasin, seega kui Tark mulle helistas ning jaanipäeva plaane välja pakkus, siis üritasin Salapärase kuuldes nii tavalist häält teha, kui vähegi võimalik. Targale ma ütlesin, et plaanid juba tehtud, tema eeldas, et ehk sõbrannadega siis. Ma siis ütlesin, et jaa, on küll, sest ma ei saanud täislauset öelda, sest Salapärane istus kõrval😀 No seal olime mõlemad süüdlased, sest Salapärasel oli elukaaslane, nii et mina ei olnudki kõige hullem valetaja.

Kui Ego tagasi tuli Soomest üle pika aja, siis alguses olime veel niisama boonustega sõbrad. Ma siis sebisin rahulikult Guapoga, aga Ego helistas just siis, kui ma temaga amelesin. Kusjuures Guapost ei saanud Ego kunagi teada, sest juba see mõjus talle šokina, et selle nelja kuu jooksul, mil me ei näinud, olin ma niigi kolme erineva mehega seksinud, ma ei hakanud ütlema, et peaaegu neljaga. Nii et minu ja Guapo viimane amelemine leidis aset vast paar päeva enne seda, kui me Egoga otsustasime, et nüüd võiks meist paar saada. Ja ma siis kirjutasin Guapole mingi vabandava kirja Facebookis, sest noh… päris omamoodi, kui järsku on naine, kellega ta paar päeva tagasi ameles, hõivatud (Facebookis sai seda näha ju, sest panime, et suhtes kasutajaga). Ja rohkem ma Guapoga ei amelenud ka, hiljem nägin teda küll paar korda, aga siis ainult sõpradena (umbes aasta hiljem vist).

Üldiselt ei ole mehed, kellega ma maganud või amelenud olen, mitte kunagi ühte seltskonda sattunud – vähemalt koos minuga mitte😀 (noh… Romantik ja Meremees ka nägid juhuslikult teineteist, aga siis ma polnud veel Meremehega seksinud, samuti ei olnud ma siis veel Romantikuga suhtes, olime vaid sõbrad… See oli päev enne seda, kui ma Meremehega esimest korda kokku pidin saama, aga ta tundis mu peol ära… Romantikule valetasin, et see on saatevaataja, kes mind tervitab… ning üritasin võimalikult palju Meremehest eemale hoida, öeldes talle järgmisel päeval, et ma olin oma seltskonnaga väga hõivatud :D) Kuid kui ma Egoga koos olin ning me Püssirohukeldris pidu panime, siis juhtus nii, et Guapo oli seal oma seltskonnaga. Ja kuna seal need lauad ning toolid on eriti pikad ning kõik muud kohad olid võetud, siis Guapo istus just sinna teisele poole tooli otsa… siis oli mu käekott, siis mina ning siis Ego – ehk siis istusin kahe tüübi vahel. Kuna Ego oli tol ööl ikka eriti vindine, siis kuigi Guapo ei öelnud mulle midagi, siis ta nägu oli täpselt selline: “Sellise pärast saatsidki mu perse või?”😀 Mina tahtsin ruttu uttu tõmmata, aga Ego ei saanud aru, et miks ma seda teha tahan. Kuna tal aga polnud Guapost aimugi, siis ma ei saanud talle seletada ka, et mul on hetkel nagu veidike imelik olukord.

Nii et jah, valetanud olen ma palju. Aga kui ma vahel olen kuulnud, mida mehed naistele kokku on valetanud, siis on minu valed ikka väga pisikesed olnud. Sõdur ja Ego rääkisid mulle ikka selliseid lugusid… Ego näiteks vastas telefonile samal ajal, kui ta teist põrutas, aga oma tolleaegsele kallimale valetas, et tead, arvutis istun😀 Terminaator on mulle ka ikka rääkinud, kuidas ta kunagi ikka meeletult valetas, et puhtalt välja tulla ning mitte vahele jääda.

Aga iga vale tuleb üks kord kas välja… või siis saad sajakordselt tagasi. Ja mina olen saanud ka.

Kui palju teie valetanud oma silmarõõmudele olete? Või kallimatele, abikaasadele?🙂

10 thoughts on “Kui valetad, siis peaks suu juba ammu suitsema… Ja oi, kuidas suitseski…

  1. Mul ei ole pika suhte kõrvalt ühtegi musitamist või seksivärki olnud, aga selliseid kuuajalisi salajasi kokkusaamisi on olnud küll, millest ma lihtsalt ei tahtnud armukadeduse tõttu rääkida. Kuna midagi ei juhtunud, siis hiljem olen maininud, et olen “kogemata” valetanud..😛 Õnneks pole draamat tulnud🙂

    • “Kuuajalisi” kokkusaamisi? Ot misasja.. Saad mingi jorsiga kuuks ajaks kokku salaja ja mees ei saa arugi või😀 No vabandust, proovin mõista lihtsalt!

  2. Mida sa selle lausega öelda tahad: “Vahel ma igatsen seda, et ma hetkel enam igapäevaselt hispaania keelt ei räägi.”? Kas “vahel igatsen seda, et saaksin hispaania keelt iga päev rääkida” või “vahel kahetsen seda, et ma enam iga päev hispaania keelt ei räägi”? Igatsen, et ei räägi, nagu sa kirjutad, tähendab, nagu räägiksid iga päev palju hispaania keeles ja oleksid sellest tüdinenud.

      • On jah sõnastusviga, aga ma mõtlesin ikka seda, et hullult igatsen seda aega, mil ma seda tegin.

        Aitäh selle vahemärkuse eest, parandasin ära, ma ise poleks oma viga märganudki🙂

  3. Varasemates suhetes on valetamisi ette tulnud. Kõik tulid varem või hiljem välja. Praeguses suhtes ei valeta. Lihtsalt räägin kõik ausalt ära, mida rääkida on. Ja kõvasti lihtsam on. Kergem, sõltumata mis tagajärjed olla võivad. Mingeid rumalusi ei tee kui teine pool on tööl ära, kellegagi seljataga ei susserda ega mehkelda.

    • Õige🙂 Ausus on väga oluline, sest see on suhte alustala nagunii. Lõpuks tulevad alati kõik valed välja, seega pole mõtet seda teha. Pealegi näitab valetamine nagunii, et suhtes ei ole kõik korras.

  4. Meenus kohe see, et sebisin ühe tüübiga ja üks õhtu olin kursavennaga niisama väljas (suht suured sõbrad oleme) ja siis see tüüp helistas ja ma ütlesin, et jalutasin poodi ja nüüd koju. Ja mõni minut hiljem helistas kursavennale ta õde, ütles sama, mis mina😀
    Kuigi täiesti tühine asi, siis miskipärast on ka kõige süütumat asja vahel raske seletada ja siis pigem ütledki, et ah, käisin poes…

    • Samas selliste pisivaledega on alati oht sattuda suuremasse valedevõrkku… ütled, et käisid poes ja jalutad koju, samas keegi tema tuttav või hoopis tema ise näeb sind jalutamas… siis vaja kuidagi väljavabandama hakata ja on 50:50 võimalus teha valik… ja rakendub 50:50:90 reegel… kui sul on vaja teha 50:50 valik, siis 90% tõenäosusega teed sa vale valiku.

Lisa kommentaar

