Toredad vestluskaaslased/ Kui Printsess omadega ämbrisse astub…/Kuum-külm-kuum-külm kartul

Juhtusin täna pärast päevast saadet jälle selgeltnägijaga vestlema (selle sama naisega, kellega ka Terminaator rääkis, kui ta kolm nädalat tagasi saatesse helistas). Mulle see selgeltnägija kohe eriti istub. Saade sai läbi ja kui ma tavaliselt lasen suht kohe stuudiost jalga, siis nüüd oli kell juba 16.15, kui ma minema läksin (saade lõpeb kell 13.30, aga kõnedele vastame kuni kella 14.00). Ta on 45-aastane naine, viie lapse ema, aga nii chill inimene. Nooruses oli ikka väga vabameelne (mina tema kõrval olen lausa nunn :D), nüüd on vaiksemaks jäänud. Leppisime lausa kokku, et ehk peaks kunagi ka väljaspool stuudiot sööma minema vms.

Ta rääkis mulle oma elust nii palju, ma rääkisin enda omast ka. Lõpuks rääkisime mu blogist, meestest jne. Kuna naine on elanud nii kirevat elu, siis ta mõistab mind suurepäraselt . Ja sellised inimesed mulle meeldivad🙂 Rääkisingi talle sellest, et latiinod on mulle alati südamelähedased olnud, näitasin isegi Romantiku, Erilise ja Lokilamba pilte😀 (vat kui hea, kui Facebookis sellised pildid üleval on, no Romantikuga on see üks pilt veel taggitud :D). Talle nii sümpatiseeris Romantik välimuselt😀 Haha, ma ütlesin, et mina alguses ei pannud teda küll eriti tähele. Ja et Romantik olevat sellise hästi armsa ning õrna välimusega noormees.

Ja Terminaatorist näitasin ka pilte. Kuna see selgeltnägija on temaga telefonis rääkinud, siis ta ütles, et kujutas teda välimuselt natuke teistmoodi ette. Kuid ta mainis, et Terminaator näeb piltide põhjal täpselt selline välja, kellel ongi mingisugune omamoodi mõju naistele. Et mitte selline tüüpiliselt kena mees, aga jah… nagu mingi omapärane sarmikus vms, samas selline machopilk on ka olemas. Mulle näitas ta oma silmarõõmu(de) pilte. Ja kuidagi läks jutt meeste vanuse peale ning mingi 50-aastane mees olla ikka liiga vana tema jaoks, kuigi neil on ainult viis aastat vahet, ta ütles, et tema mehi üle 30ne ei vaata😀 Haha😀 No ta oli pikalt abielus, aga hetkel on peaaegu lahutatud. Tuli välja, et meil on ühiseid sõpru isegi Facebookis, näiteks Häälega on ta kokku puutunud ja see on teda sebida üritanud😀 (Hääl on üks noormees, keda ma kaks korda elus näinud olen, see juhtus üle kahe aasta tagasi ühel üritusel, kui ma argentiinlasele eesti keele tunde andsin, siis viimane korraldas enda juures ühe söömingu ning Hääl oli sinna kutsutud. Hiljem käisime korra veel väljas, aga meil polnud mingit klappi, seega rohkem ei kohtunud). Nojah, kui talle nooremad mehed meeldivad, siis on loogiline ka, sest Hääl peaks praegu vast kuskil 30 olema? Ma ei tea, aga midagi sellist jah😀

Mulle ütles see selgeltnägija veel, et ma võin olla hästi kannatamatu ja hästi rahulik – olenevalt olukorrast. Kuna saates peab võimalikult palju sõnumitele vastama (sest peaaegu kogu aeg on kõned), sest paljud sõnumid jäävad ajapuuduse tõttu vastamata, siis ma pean kogu aeg tempot üleval hoidma ning selgeltnägijad saavad vahel selles mõttes vatti, sest ma võtan ruttu järgmise sõnumi ette (kui juhtub kõnede vahel paus olema, mida tihti ei tule üldse aga ette). Ja siis ma olen suht kannatamatu, aga seal lihtsalt peab. Tegelikult peaks veel kiiremini neile sõnumitele vastama, aga ma pean selgeltnägijatele ka aega andma kaartide segamiseks jne.

Kuid jah, väga tore naine on🙂

Eile astusin ma omadega veidike ämbrisse. Nimelt kirjutasin ma seda vastust sellele ühele kommentaarile ning kuna ma alati olen paugutanud Terminaatori halbade iseloomujoonte suhtes, siis järsku ma mõtlesin, et tal neid häid iseloomujooni ka ikka jagub, millest ma eriti ei kirjuta (või pigem isegi ei mõtle sellele). No ma siis helistasin Terminaatorile ja rääkisin talle ka sellest avastusest ning kuna mu hääl oli alguses päris nukker, siis arvas tema, et minuga on midagi tõsist juhtunud. Kui ma siis ütlesin, et tegelikult ma avastasin, et temas on palju head ka peidus, aga see on halb, et ma seda avastasin, siis ta ei saanud nagu väga aru, et miks see halb on. No ma siis enda meelest seletasin selle lahti ning ta siis küsis, et kuhu jäi see jutt, et me pole teineteise jaoks loodud. Ma ütlesin, et arvan endiselt sama, aga jah… No ma siis rääkisin sellest sõltuvusest jne, Terminaator ütles, et lõpuks läheb nagunii niimoodi, nagu läheb, et seda nagunii ette ei tea, mis saab. Nii diplomeeritud ja tasakaalukas vastus😀 Tegelikult ta ongi nagu kuum-külm-kuum-külm kartul, kellele vahel aga ei meeldi, kui mina nii-öelda kaugemale lähen (näiteks siis, kui meil see emotsionaalne nädalavahetus oli ja ma seda tegin, siis talle see ei meeldinud… võinoh, vähemalt üritasin alguses). Kuid ta ise käitub täpselt samamoodi vahel. Ja ma ütlesin veel talle, et ma polnud isegi purjus, et sellist asja öelda, Termikas viskas siis nalja, et siis peaksin rohkem jooma hakkama😀

23 thoughts on “Toredad vestluskaaslased/ Kui Printsess omadega ämbrisse astub…/Kuum-külm-kuum-külm kartul

  1. Kas see siidrinimega mees (HW) on mingi sinu poolt korvi saanud psühhopaat või? Küll viitsib vana süveneda alati sinu postitustesse ja nagu inspektor Kõps alati kohe kommentaare pillata😀

  2. HW on siiski suht lilleke🙂 Loodame, et närtsid peagi ja loobud oma idiootsusest siin blogis eksisteerida.

  3. Lootus on tegelikult päris võimas edasiviiv jõud elus. Vahel ei olegi inimesel midagi muud peale lootuse, lootuse paremale tulevikule näiteks. Et mitte alla anda. Kui Sina pead seda lollide lohutuseks, siis.. mis seal ikka. Aga mina ikka loodan, et Sa ükskord tagasi tõmbad, ja ega mul muud polegi peale lootuse. Aga nii on elu ilusam, et ehk kunagi see päev tuleb!!😀

  4. tahaks sellele Westokale öelda, et piltide tuunimine on tänapäeva digifotograafiaga seoses igati ok ja võib hea kaadri veel paremaks muuta jne, aga ÜLEtuunimine teeb pildid NII igavaks ja ühetaoliseks ja impersonaalseks lihtsalt, et üle 2 sekundi ei suuda raisata sellisel lehel… just sayin.

    • Tead mis ma sellele vastan? Tänan! Aga esiteks miks ma seda kriitikat eriti millekski ei pea on see, et 95% inimestel pole arvuti monitorid kalibreeritud, seega ei näe nad pilti sedasi nagu mina oma monitorist. Teiseks, igal inimesel on oma käekiri ja omad katsetused ja igat pilti võib ja saab töödelda sadu ja tuhandeid erinevat moodi. Kolmandaks, kriitika inimeselt kellel pole midagi vastu panna see järelikult ise ei pildista, ei töötle ja seega on see asjatundmatu arvamus. Sinu arvamus! Niipalju kui on inimesi on arvamusi ja ma pildistan siiski eelkõige endajaoks mitte kellelegi teisele. See, et sulle need ei meeldi, sul on see õigus. Ja need kellele meeldivad on ka see õigus.

    • Aga ming ikka huvitab, et kust sina tead, et on “ületuunitud”? Olid seal kui see pilt tehti?

      Olles ise fotograafiaga tegelenud ajast kui veel filmile pildistati, ka siis tuuniti pilte… selle nimi oli ilmutamine. Suurem enamus fotograafe ei teinud ka seda ise. Arusaadavatel põhjustel, sest värvifotode ilmutamine oli äärmiselt mürgine ja samuti ka väga aeganõudev (sest ilmutati ju iga värv eraldi)… mis siis oligi omakorda see töötlemine või sinu keeles “tuunimine”.

      Teine asi on see, et täielikult “tuunimata” või siis töötlemata digipilti ei ole olemas. Seda töötlust teed kas sina oma arvutis, või kasutad fotokas olevaid eelprogrammeeritud seadeid mille keegi “bitinikkar” kuskil keldris kaamera tarkvara programmeerides on heaks arvanud, et sedasi võiks või peaks olema. Võttes 10 erinevat kaamerat ja tehes samal hetkel samas suunas pilti, siis kõik erinevad aparaadid teevad erineva pildi. Jah need on suuresti seadistatud, et nad enamvähem samasse suurusjärku selle pildi salvestavad aga siiski mitte samasuguseks.

      Aga kui sulle fotograafia vähegi rohkem huvi pakub, siis ma aegajalt korraldan erinevaid fotoggraafia töötubasid tutvustamaks tehnikat ja võimalusi ja vajadusi mida fotodega tehakse. Hoia silmad lahti, enamasti on need täiesti avalikud. Või vähemalt avalikud ühes eesti suurimas fotograafe ühendavas grupis facebookis.

      Rohkem tehnilist juttu saab lugeda ja ka küsida siin:
      https://www.facebook.com/groups/127112170794787/

      Pilte vaadata ja endaomi näidata saab aga siin:
      https://www.facebook.com/groups/403588999757756/

      Vaata, liitu, ehk saad targemaks ja hakkab midagi endalegi külge😉

      • 😀 omg riläks, vend. Selleks ei pea olema kokk, et tunda, et toit ei maitse, eksole?

      • Ei sulle ei peagi meelgima, lihtsalt minu seletus sulle mis see sinu meeldib/ei meeldi ei tähenda mulle midagi. Sulle ei meeldi, palun, sul on selleks õigus aga kriitikana ma seda tõsiselt ei võta, see on lihtsalt sinu maitse… Kuna ma isegi ei tea kes sa oled, siis miks see mulle korda peaks minema?

        Mõnele meeldib kass oggy ja kurjad prussakad ja ta peab seda suurimaks kunstiks… kunst on kunstis kunsti näha.

    • Mul on alati hea meel täheldada, et kui kellelgi on isiklikud probleemid, siis ta elab need minu blogis välja. Ja naljakas on ka, kuidas inimesed nii närvi lähevad, ma iga kord naeran omaette selliste lollide üle😀 Aitäh, et jälle põhjuse andsid😀

Lisa kommentaar

