Kui sõnadest jääb puudu…

Naljakas… Keegi küsis eelmise postituse all ühe küsimuse seoses Terminaatoriga, ma vastasin selle ära, aga mõte hakkas hoopis mujale jooksma. Ma olen siin korduvalt maininud, et Terminaator on isekas, domineeriv, kangekaelne, jonnipunn, ta arvab, et tal on alati õigus – mida iganes. Ta on seda kõike ja rohkem veelgi, aga…

Ometi on temas nii palju head, mida ta küll väga maailmale näidata ei tihka… Tal on tegelikult uskumalt hea kuulamisoskus ja ta on hästi mõistev. Ning kuigi vahel ajan mina oma käitumisega teda närvi, siis ei ole ta mitte kunagi mu peale häält tõstnud. Alati suudab ta hästi rahulikult asju seletada, näha ka teist vaatenurka. Ja mis peamine – olla alati olemas. Et kui mul on näiteks halb päev olnud, siis ma tean, et saan talle hellata ja sellest rääkida. Et selles mõttes on ta nagu kalju, millele saab toetuda.

Tegelikult tahaks vast nii palju veelgi öelda, aga… ehk ma ei oskagi?

Ma olen vist ise palavikus, sest ma ei ole selline. Terminaatoriga mitte.

19 thoughts on “Kui sõnadest jääb puudu…

  1. Ühel korralikul mehel peavadki sellised iseloomujooned olema nagu Termikal. Olen mina ja ka kindlasti Sina näinud neid pehmeid ja oma arvamuseta mehi,õudne ju! Jaanika, juba jutust saab aru,et Teil armastus🙂 Andke võimalus üksteisele !

    • Ei, see pole armastus. Minu poolt on see sõltuvus. Ma pole küll kunagi narkootikume tarbinud, aga eks sõltlasel on ikka uut doosi vaja. Terminaator on minu jaoks narkootikum. Narkootikum, kes on minu jaoks oluline.

      Ja tema poolt… ehk mugavus? Ikka on ju lihtsam, kui seksi saab niimoodi, et ei pea seda kuskilt otsimas käima. Ning suhte jaoks peab alati seda tüüpilist tere-kuidas-läheb- juttu alustama😀 Me oleme laisad inimloomad siiski😀

      • What? Sinu suhe võib olla täpselt selline nagu sina tahad. miski ei “pea” algama kuidagi “tere kuidas läheb”. Muideks ma armusin ka alguses nii, et puuga pähe ja liblikad kõhus ja lõpuks oli mul siuke tüüp, kellega oli täpselt nii nagu sul terminaatoriga. Ise ka tükkaega arvasin et kuule aga liblikaid ju ei ole, kepime niisama, sest seda sa oskad. Samamoodi arvasin, et liblikad on mingi indikaator. Lõpuks sain aru, et päris ongi. Ja kui ma olen iga mehega, kes mul on olnud, kohe alguses seksinud ja üsna vähe terekuidaslähebit harrastanud, kas see tähendab et me ei ole suhtes, kuigi elame juba mitu aastat koos?😀 Ära takerdu mingitesse reeglitesse, a’la aga teistel on ju nii.

  2. Noh, termikal ei pruugigi midagi olla, aga Jaanika on küll puhta ära keeranud. Sa ikka loed ka need postitused läbi, mis kirja paned?😀 Kõikides on üks ja sama hala ja pidev ülistamine. Reaalselt võin kihla vedada, et tegemist on täiesti harju keskmise mehepojaga. Nojah, eks maitsed ole erinevad, aga…

    Rõhutades muidugi, et mehike pole armunud, loodad, et kui tema seda loeb, siis sa ei paistagi nii naiivselt roosa? Sest lootused oled ilmselt üsna suureks juba ajanud, kuigi kirjutades katsud varjata ja alla suruda. Oeh, see on nagu väääga igav ja pikale veninud seebikas, mille viimase osa tahaks ette ära vaadata.😀

  3. Oeh – same shit all over again. Jutu järgi sa nüüd küll eriti arenenud pole… pigem on pärast Terminaatoriga kohtumist terve su blogi muutunud tüüpiliseks 14 aastase armunud pliksi ibaks. Ja nagu anonüümne juba eespool mainis, siis see pidev rõhutamine, et Terminaator ei ole armunud, see näitab kui väga sa ise ikka sees oled omadega ja kui kõrged su lootused-ootused on. Päris nukker tegelikult ja tuletab meelde iseennast kahekümnendate alguses. Sealhulgas ka see roosad klapid peas inimese idealiseerimine. Oota paar aastat, saad oma reaalsuselaksu kätte, kukud pilve pealt alla ja saad aru, et su iidol on täiesti tavaline mees. Sinu jutu järgi veel tundub manipuleeriv töll olevat, ju tal siis vaja midagi oma elus kompenseerida sellega, et keskmisest naiivsemaid noori ullikesi magatab ja nende silmis jumalat saab mängida🙂 Tale as old as time..

  4. Kihluge ja vaadake, kas peate kihlaajale vastu. Kui jah, siis jah. Kui ei, siis oled jälle tutvumiseelses seisundis.

      • Sa ikka tead mida tähendab kihlumine? Kui sa kunagi ei kihlu, siis järelikult a) kas kunagi ei abiellu või b) peale seda kui sulle tehakse abieluettepanek, siis ütled oma jah sõna kohe seal kus sind ära laulatatakse.

        Kihlus on see periood mis jääb ettepaneku ja laulatuse vahele.

      • Tean muidugi, mis kihlus on. Järelikult ma ka ei abiellu kunagi😀 Ma sügavalt kahtlen, et ma kunagi abiellun, tegelt ka🙂

      • Kas ka isegi siis, kui elad juba kellegagi kokku ja lastega, ning su partner üllatab sind kalli kihlasõrmusega, lükkad sa ettepaneku tagasi?🙂 Sul ei olegi soovi kõndida kõigi tähelepanu keskpunktis uhkes pulmakleidis?
        Poleks arvanud.

      • Muuk, muidugi unistan ka mina sellest, aga jah… Kahtlane, et mul nii kunagi läheb😀 Seega ma ütlengi, et pigem on väga kahtlane, et ma kunagi abiellun😀

  5. Naljakas kuidas 90% kommenteerijatest teavad nii hästi Terminaatorit ja Printsessi, et teavad mida nad tunnevad ja teavad, et Terminaator on üks paha manipulaator ja ainult kasutab Printessi ära.
    Miks te ei võiks uskuda Printsessi sõnu? Tema on reaalselt selles olukorras, tema teab enda tundeid kõige paremini. Kui Printsess pole armunud, siis pole, keegi teine ei saa tema eest seda otsustada ju. Samuti tunneb Printsess Terminaatorit kõige paremini ja ühelgi anonüümsel kommenteerijal ei ole õigust hakata rääkima,et Terminaator on manipuleeriv mõlakas, kes Printsessist suurt ei hooli. Kus teie teate? Ainuüksi Printsessi sissekannete põhjal? See on vaid väike osa nende suhtlusest ja juba nendeski paistab välja, et Terminaator hoolib Printsessist ja Printsess Terminaatorist. Kui Printsess on rahul nende praeguse suhtega, siis ei tohiks kellelgi mingit kobisemist olla.

    Printsessile pai.🙂

    • Kas sa ei ole veel aru saanud, et siin on hullem seltskond koos kui selgeltnägijate tuleproovis?😮 Mulle on siin pandud vähemalt viie eluea jagu diagnoose külge inimeste poolt kes pole mind kunagi näinud või on mind näinud max 1 korra🙂 (viimaseis on siin blogis kokku 3)

      • No mina olen sind ühe korra näinud, Miiu vist ka, aga kes see üks veel on? Kas Miiu ei olnud mitte see, keda sa minu blogi kaudu näinud oled? Mirjam peaks nimi olema (tema kommentaaridest sai tookord see draama ka natuke alguse vms, võinoh, tema vastustest sulle, mille peale sa üles keesid).

    • Suured tänud pai eest, sulle ka pai vastu🙂 Selles ma ei kahtlegi, et Terminaator minust hoolib, mina hoolin temast ka. Eks ta on seda välja näidanud ka, omal moel küll. Kas või see on tema jaoks hoolimise märk, kui ta mulle enesekaitset õpetada tahab, sest noh… minu jaoks tundub maru ebavajalik, aga tõsiasi on see, et ma liigun palju öösiti ringi jne. Kui ma kunagi ütlesin, et ma ei viitsi, mõttetu, siis ta ju ütleski, et ta ei taha, et minuga midagi juhtuks. Tema viis välja näidata, et hoolib😀

Lisa kommentaar

