Nädalavahetusest/ Inimesed, kellel on väga head läbirääkimisoskused/ Kehakaalust – millal võtab Printsess alla, millal aga juurde?

Kas mul on ainult selline tunne või aeg tõesti lendab? Alles oli detsember, alles ma sain 20, alles ma olin 15, alles ma käisin esimeses klassis😀 Kuna ma hiljuti lisasin Facebooki just oma esimese klassi pildi (keegi oli selle kunagi arvutisse skänninud ja mul oli see siis niimoodi ka olemas), siis tegelikult ka – alles oli 1997😀 Millal see 2014 ometi kätte jõudis?😀

Elu sujub vaikselt. Nädalavahetuse veetsin Terminaatoriga. Nagu ikka, läksin ma pärast tööd hommikul tema juurde ja tulin nagu suur tornaado – ehk siis ma suudan alati ta üles ajada, kui ma tulen. Tavaline Printsess koperdab tavaliselt koridoris jalanõude otsa, siis paugutab uksi, kolistab väga palju ja Terminaator on selle aja jooksul juba mitu korda jõudnud silmad lahti teha. Kuigi ma üritan vaikselt tulla, aga see ei taha mul kuidagi õnnestuda😀 Samas kui mina tahan päeval magada (sest ma tulen öösel ja tavaliselt magan päeval ikka vähemalt 14.00-15.00ni), siis on Terminaator suhteliselt hiirvaikne, aga noh… ma olen nagunii sellise unega, et ma ei kuuleks maavärinat ka mitte, seega jah😀

Terminaator on lubanud uueks inimeseks hakata – ehk siis plaanib suitsetamise maha jätta. Ma küll ütlesin talle, et siis ma peaks vist paar nädalat temast eemale hoidma, sest ma kujutan juba ette, milline närvipudar ta olla võiks😀 Suitsetamine on tema jaoks sama oluline kui seks, seega jah – see ülesanne saab raske ilmselt olema. Noh, kui ta oktoobris Soome ehk läheb (veel ei ole päris 100 protsenti kindel siiski), siis on see suitsetamisest loobumine ehk lihtsam isegi. Samuti plaanib ta uuesti trenni minna. Ma kunagi juhtusin ta pilte nägema, mil ta eelmises suhtes oli ning siis ta nägi natuke kogukam välja küll. Minu meelest siiski suhteliselt okei, aga ta ütles mulle, et ma oleksin pidanud teda umbes aasta tagasi nägema, siis ta oli enda meelest just kõige paremas vormis. Ka hetkel pole midagi viga, aga ta on enda keha suhtes alati hästi nõudlik olnud (ja noh, naiste kehade suhtes ka tegelikult :D). Ma vahel küll mõtlen, et kuidas tal ometi õllekõhtu ei ole, arvestades seda, kui väga ta õlut ikka joonud on😀

Ma olen temalt küsinud, et kas ta on mõne paksu naisega siis maganud ka, ta on öelnud, et ikka on, aga see jäi pigem minevikku, kui ta magaski väga paljude erinevate naistega. Ja tavaliselt oli ta siis purjus ning kui hommikul üles ärkas, siis esimese asjana tahtis ta võimalikult kiiresti jalga lasta – paksud naised tahtvat aga alati kohvi ning võileibu pakkuda ehk siis koos hommikusööki süüa. Tundes Terminaatorit, siis mõtles ta ilmselt ükskõik millise ettekäände välja, et sellisest asjast pääseda ega helistanud enam mitte kunagi sellele naisele😀 Ma olen siis ikka öelnud, et äkki just paksud naised on voodis head, aga Terminaator samal arvamusel ei ole, sest tema meelest nad küll head ei ole. Samas… minu ja tema paksul on suur vahe sees, sest minu jaoks veidi kogukam naine on Terminaatori silmis juba paks. Noh… see et Mendi-Anna on paks, on meie mõlema jaoks suhteliselt loogiline😀

Vahel ütleb Terminaator mulle asju, millest ma suurt aru ei saa, aga ta ei seleta ka, vaid lisab juurde, et küll ma aja jooksul hakkan aru saama. Näiteks kas või see, mida ta mulle mitu korda öelnud on – et ma ise ka ei mõista tegelikult, kui vaba inimene ma tegelikult seksis olen ja kui vaba ma võiksin veel olla, aga ma ise ei tea seda lihtsalt… Nojah, öeldakse, et naiste kõrghetk seksis tuleb nagunii pärast 30-ndaid, seega on mul veel kuus aastat aega, haha😀 Ja näiteks seda mainib ta ka päris tihti, et kui ma tema juttu natukene rohkem süveneksin, siis saaksin ma nii paljudest asjadest aru, aga kuna ma lasen pool juttu ühest kõrvast sisse ja teise poole välja (vähemalt tema arvates), siis ma ei analüüsi seda piisavalt – seega ma ei mõistagi nii paljusid asju. Ja kuna mul pole kombeks olulisi asju üle küsida, vaid kohe omad järeldused teha (mis tihtipeale on valed), siis ongi hästi palju möödarääkimisi.

Eelmisel nädalal ütles ta mulle telefonis vist üle pika aja Jaanika (ma arvan, et tutvuse alguses kutsus ta mind Jaanikaks, aga see oli tõesti väga alguses). Mis on naljakas, sest ta kutsub mind alati perekonnanime järgi. Aga siis oli meil vist mingi tõsisem teema ka käsil, seega tuli see Jaanika😀 Ma kohe mainisin ära ka, et naljakas, sest ma pole harjunud, et ta mind Jaanikaks kutsub😀 Ma vist ei reageeri oma eesnime peale, kui tema seda ütleb😀 Mina kutsun teda ikka tema eesnime järgi, aga samas mul ei ole kombeks jutu käigus palju nime kasutada. Kui ma Terminaatoriga koos olen ja näiteks küüsi närin (mis on mu väga halb harjumus, tunnistan), siis ta alati märkab seda ning keelab seda teha, sest ma olen nii mitu korda öelnud, et ma enam ei näri, aga ikka närin. Ma tean, aga ma ei saa sinna midagi parata, see on mu sõltuvus, millest on väga raske lahti saada.

Me arutasime ka seda, et olenemata sellest, et vahel me sööme teineteisel närve, siis mingil kummalisel põhjusel me ikka suhtleme edasi. Et päris seksis ka ainult asi olla ei saa, millepeale ma ütlesin, et seda saab väga lihtsalt kindlaks teha, kas asi on ainult seksis või mitte, Termikas pakkus, et niimoodi, kui me mõlemad magaksime kellegi teisega. Ma ütlesin, et seda ka, aga pigem just see variant, et kui me näeme ning me ei seksi😀 Aga siis lisasin kohe, et krt, see variant ei sobi mulle endale ju ka😀 Sest kui esimesed kolm korda välja arvata, mil me nägime, aga veel seksini polnud jõudnud, siis pärast seda oleme me vist küll peaaegu iga kord seksinud, kui me näinud oleme. Ma usun, et vast on olnud maksimum kaks korda, mil me oleme ilma seksita näinud, üks meenub kindlasti, aga vbl on veel mõni üksik kord olnud. Nii et seksil on olnud väga suur roll meie suhtluse juures, aga mind see ei häiri, sest mulle meeldib Terminaatoriga seksida, nii et see minu esialgne plaan kohtuda ja mitte seksida… ei meeldiks mulle endalegi😀

Terminaator käib mulle oma maandumisraja ribaga ikka peale ja arvestades seda, kui domineeriv ta on, siis kuulen ma seda nüüd söögi alla ja söögi peale😀 Kuna mul on hetkel päevad, siis ma pole veel bikiinivahatusse läinud, aga jah – aiman juba, et kuulen seda veel😀 Et see riba võiks suurem olla jne. Ta ütles mulle, et ta vahel ei mõista, miks naised arvavad, et päris puhas plats on just kõige seksikam, kui tegelikult on veel seksikam just nimelt maandumisrada. Vahel ma lausa imestan, kuidas kõik teda kuulavad – tema sõbrad, tuttavad, töökaaslased, isegi tema ülemus. Terminaator on vahel tänu oma läbirääkimisoskustele saanud isegi sellistes aspektides, mida ta tahtnud on, kus tavainimesed alati otsejoones perse saadetakse. Kui ma läheks sama suhtumisega kelleltki midagi nõudma või küsima, näidatakse mulle kohe ust, aga kui ta läheb näiteks, siis ta mitte ainult ei saa seda, mida ta küsis, vaid saab rohkemgi😀 Aga neil on see vist geenides, sest ta sugulane on samasuguse suhtumisega😀

Terminaator tahab enda käele suure tätoveeringu teha, näitas mulle netist pilti sellest. Mulle see üldse ei meeldinud, aga mulle tätokad ei meeldigi, seega mul on suht ükskõik, mis seal oleks või ei oleks, need jätaksid mu ikkagi külmaks😀 Ma endale ei teeks mitte kunagi mitte ühtegi, pole minu teema eriti.

Kuigi Terminaator ajab oma domineerimisega mu vahepeal küll hauda, aga kui ma hauast jälle välja ronin, siis… tegelikult on ta vist üks omapärasemaid inimesi, keda ma elus üldse kohanud olen🙂 Ja nagu selgeltnägija ka ütles, siis me oleme hetkel teineteise elus, sest me aitame teineteist (kuigi me hetkel väga ei saa aru, kuidas täpsemalt). Sest see on praegune periood, see ei jää alatiseks niimoodi. Sest tema ei ole tegelikult see mees, kellega ma kappaksin kuuvalgel ööl pimedusse. Ma vahepeal küll kahtlustasin, et ehk ma olen armunud, aga viimasel ajal ma polegi isegi selles kahelnud, sest ma tunnen, et ma ei ole armunud. Ma olen järele mõelnud ning mõistnud, et ta ei ole see mees, kellega ma tahaksin romantilisi õhtusööke ning kinoskäike. Võib-olla vahepeal mulle tundus, et ehk ma isegi tahaksin neid asju temaga, aga nüüd olen aru saanud, et tegelikult oli asi lihtsalt selles, et siis tuleb see väike romantikahull minus välja ning kuna mul hetkel ju teisi mehi pole, kellega ma sebiks vms (sest ma isegi ei viitsi hetkel), siis olen selle tähelepanu nendel hetkedel tema peale pööranud. Kui ma kunagi tunnen, et ma tahan kõike seda ülapool kirjutatud jälle, siis ma liigun edasi. Või kui seda tunneb Terminaator, siis ta liigub ka edasi. Sest praegune olukord on mulle ülimalt mugav ju tegelikult – regulaarne hea seks on garanteeritud, ma saan temaga vabalt kõigest rääkida.

Kuid ma vist lähen nüüd seebikat vaatama🙂

Ahjaa, Romantik hakkas millalgi Facebookis rääkima. Küsis niisama, et kuidas läheb jne. Rääkisime natuke, ei midagi erilist. Ja ta oli uusi pilte lisanud, tüüp on alla võtnud😀 Vallalisena võtavad inimesed ikka alati alla. Mul seda probleemi suhtes pole ette tulnud, et ma juurde võtaks, aga välismaa on minu jaoks alati ohumärk. Ma mäletan, et kui ma eelviimasel kuul Mehhikos olles ühes kaubanduskeskuses ennast kaalusin, siis ma pidin küll pikali kukkuma! Ma tajusin küll, et olen ilmselt natuke juurde võtnud, aga kui kaal näitas 81 kg, siis jah😀 Mehhikosse minnes kaalusin ma 69 kg (hetkel olen umbes 65-66). Kui ma Eestisse tagasi jõudsin, olin 84 kg😀 Peaaegu 20 kg raskem kui praegu. Kui ma oleksin veel aastaks saanud jääda (alguses mulle pakuti seda võimalust, ma olin loomulikult nõus, aga kuna projekt oli nii tihe ning viisaga oleks jamad tekkinud nagunii, siis kahjuks sain ainult pool aastat olla), siis oleksin ilmselt 100 kg-sena tagasi tulnud😀 Aga nojah, need kogused, mis ma Mehhikos sõin… ma arvan, et ma ei söö hetkel nädalas ka nii palju, kui ma seal sõin ühe päeva jooksul. Toidud olid lihtsalt nii head, aga nii rasvased! Tegelikult ma vahel igatsen seda, et Mehhikos sai öösel turu pealt tacosid osta vms ning neid lihtsaid toidukohti, kus inimene oli lihtsalt oma koduaknad avanud, käsitsi kirjutatatud sildi pannud, et mida sealt süüa osta saab jne. Üks kord, kui me Erilisega niimoodi söömas käisime, siis sõimegi ühe perekonna elutoas, kus selle perekonna laps tuli ja küsis minult, mida ma telekast vaadata tahan, et siis ta paneb sinna kanalile🙂 Ma ütlesin, et mul on ükskõik, aga väga armas žest igal juhul🙂 Ka mu Euroopa peaaegu kolmekuuline seiklus mõjus mulle selles mõttes, et ma võtsin siis seitse kilo juurde, vahepeal olin 2,5 kuud Eestis, siis võtsin jälle kõik alla, siis pool aastat Mehhikos, 15 kg juurde ning Eestis olles jälle ilma midagi tegemata kõik alla. Hispaanias praktikal olles ei võtnud ma viie nädalaga üldse juurde, vaid kaks kilo alla hoopis, sest seal ma kõndisin teiste eestlastega päris palju ning ma kokkasin Kuumaga koos, järelikult toitusin üsna tervislikult🙂 Eestis söön ma ikka vahel kräppi, aga siin see ei mõju mulle üldse. Ja Tallinnas elades olen nagunii alla võtnud. Võib-olla varsti mahun enda gümnaasiumi lõpukleiti ära, ma mahtusin enne ka, aga lukk ei tahtnud päris kinni minna, ehk nüüd läheb😀 Kui ma kunagi Tartusse lähen, siis ma proovin🙂

6 thoughts on “Nädalavahetusest/ Inimesed, kellel on väga head läbirääkimisoskused/ Kehakaalust – millal võtab Printsess alla, millal aga juurde?

  1. Ja juba on jutt, et päris kindel ei olegi see tema minek…
    Härra Terminaator (ei hakka sind nimepidi nimetama, jaanika ei laseks seda niikuinii läbi) ole mees ja käitu natukenegi nagu mees. Jaanika võibolla naisena ei saa aru sinu käitumisest aga mehed enamasti saavad. Ma olen täiesti veendunud, et sa loed seda blogi ja hoiad siin silma peal. Milleks see mäng?

    • Terminaator loebki seda blogi, ma olen seda ammu öelnud ju, tean seda ise ka. Ja Terminaator ongi selline, et tihti teeb oma otsuseid liiga rutakalt, aga hiljem hakkab kaaluma ning mõistab, et vbl see kõige rutakamalt tehtud otsus ei olegi kõige parem… aga see selleks.

      Ei hakka Terminaatorit nimepidi nimetama? Henry, ära nüüd üle ka paku, ma sügavalt kahtlen selles, et sa tead, kellega tegu on, seega ei maksa provotseerida🙂

      • Eh, see ei olegi oluline kas ja mis sa usud. Las ta jääda, ei näe põhjust bluffida. Aga see, et ta seda loeb… Viimati ütlesid, et ta vahest harva loeb seda… Usu mind, see harva on palju tihemini kui harva. Puhas manipulatiivne käitumine… paneb sind proovile

      • Ma enda arust ütlesin, et ta loeb kõiki postitusi, aga niimoodi, et otsib enda nime neist, sama lugu ka kommentaaridega. Seda et ta harva loeb, ma küll ei ole öelnud.

  2. Olgu olgu, aga mingit soomet ei ole ja ei ole olnudki. Kui ta nüüd just spetsiaalselt, et mitte lubajaks jääda mingit soome otsa kähku ei sebi. Aga no mis mul sellest, püüan sulle lihtsalt seletada kuidas sellised mehed mõtlevad.

    • Jaa, ma arvan ka, et ta nimelt laseb endale mingil inimesel helistada ja räägib ning küsib konkreetselt Soome tööpakkumise kohta küsimusi jne🙂 Ja see oli juba enne seda, kui ma üldse blogis mainisin, et ta ehk Soome läheb. Kindlasti, ma arvan ka🙂

      Nojah, aga sina usud ikka seda, mida sa usud. Täpselt nagu mina olen kindel, et sa eksid.

Lisa kommentaar

