20 müüti meeste kohta, mida ma kunagi uskusin…/ “Maandumisrada” puhta platsi asemel ehk siis uus asi, mida ma bikiinivahatuses endale teha lasin :)

Sel korral lasin ma endale bikiinivahatuses väikse triibu teha, nii-öelda maandumisraja. Ma polnud seda kunagi proovinud, tavaliselt ikka puhas plats, aga järgmisel kuul jälle puhas plats😀 Mulle see maandumisrada ikka nii väga ei istu. Terminaator käis mulle selle idee välja, et ma võiksin proovida, aga mulle endale ei meeldi (ta ei ole veel näinud). Ma olen ikka ülirahul, et bikiinivahatuses käima hakkasin, enam ei kujuta küll ise raseerimist sealt ette, nii tülikas ja tüütu. Juba kaheksas kord oli nüüd (jaanuaris käisin esimest korda), see naine teab mind juba ka nimepidi. Kuid kindel on see, et ma ei lähe enam mitte kunagi pohmakaga bikiinivahatusse, ma aprillis käisin ja siis oli juba neljas kord ega poleks pidanud valus olema, aga ma surin… Terve õhtu oigasin voodis😀 Isegi esimene kord ei olnud vist nii hull. Siis oli teine tegija ka, aga ülejäänud korrad on see kindel olnud, nüüd enam valus pole, ebamugav ikka, aga ma mäletan oma esimest bikiinivahatust jaanuaris, see oli ka päris hull.  Pärast saime Romantikuga linnas kokku ja ma ütlesin talle, et ma ei suuda kõndida😀 Ja siis läksimegi Argentiina restorani sööma.

Kuid tegelikult tahtsin ma kirjutada hoopis sellest, mis mulle kunagi meeste puhul ei meeldinud või mida ma seoses nendega teatud asjadest arvasin, kuid nüüdseks on need arvamused kardinaalselt muutunud. Ehk siis minu jaoks nüüdseks juba müütideks muutunud arvamused.

1) Kiilakad mehed on koledad. ALATI!

Ma olin loll, kui niimoodi arvasin. Kiilakad mehed võivad olla nii seksikad, et sure ära. No mul nendega nüüd nii palju kokkupuudet ka ei ole, kuid Sõdur on ehe näide. Neil on mingi omapärane võlu, mida ei oska seletada. No mitte kõigil, aga mõnedel küll. Romantik oli näiteks ka alguses kiilakas, kui me veel sõbrad olime, aga hiljem ta kasvatas endale juuksed pähe ning muutus kahupeaks (kahupead meeldivad mulle ka… Oi, oi, siinkohal meenub Lokilammas ja tema lokid… Ta küll ajas need kahjuks ära pärast esimest kohtumist ja sai kohe aru ka, et mulle need vist meeldisid, sest mu ilme oli täpselt selline, et tüüp, kuhu sa oma krussis lokid panid, palun kleebi need pähe tagasi :D). Kuid kiilakate juurde tagasi tulles… Hmm… Jaa, seksikad… Mitte kõik, aga mõned küll.

2) Prillidega mehed on koledad. 

Jällegi minu mingi imelik teema, et mulle vanasti ei sümpatiseerinud prillidega mehed, no lihtsalt ei läinud peale. Esimesel küll olid prillid, aga üldiselt ma vaatasin alati ilma prillideta mehi. Jällegi avastasin hoopis hiljem, et prillidega mehed võivad olla maruseksikad. Pärast seda, kui ma Atlantises ise ühe prillidega tüübi tantsima kutsusin, hakkasin ma mõtlema, et tegelikult on mõnedel prillikandjatel ikka väga omapärane seksapiilsus juures, mis teeb nad isegi veel seksikamaks…

3) Kui mehel on suur riist, siis iseenesest see teeb ta juba voodis paremaks. 

Riist ise ei tee mitte sittagi. Kui see on suur ja sa ei oska sellega mitte midagi peale hakata, siis pole sellest mitte munnigi kasu (jah, just täpselt). Millegipärast on tihti niimoodi, et mehed, kellel on suured riistad… nad arvavad, et juba selle nägemine paneb naise niimoodi mõnust ohkima ja puhkima, et polegi muud vaja. Wrong, so wrong! Ego arvas, et kuna tal oli seda meheau ikka antud, et siis see juba ongi see, mis naisi võlub. Suured riistad ise ei tee suuri tegusid, mehed teevad. Nii lihtne see tegelikult ongi.

4) Kui mehel on olnud palju sekspartnereid, siis ta on voodis parem. 

Jällegi vale. Seksuaalpartnerite arv ei sõltu sellest, kui hea on mees voodis. Kui mehel on ikka olnud pikad suhted, siis ta on saanud selle jooksul palju rohkem proovida, kui niisama üheöösuhteid omades. Nii et ka see asi oleneb inimesest. Sa võid olla 100 naisega maganud, aga endiselt voodis tõeline käpard olla. Et erinevad sekspartnerid ei tähenda kohe seda, et mees oleks kindlasti voodis tõeline äss. See võib loomulikult nii olla, aga see pole mingi kindel asi, et see alati just niimoodi on. Jällegi oleneb kõik mehest. Mõnel mehel on pohhui naise heaolust, peaasi et ise saaks.

5) Kui sa suudad ühele/kahele mehele väga head blowjobi pakkuda, siis suudad ka teistele. 

Kui see vaid nii oleks… Mina pärast Esimest arvasin, et ma olen ikka krdima tegija… Ja siis sain ma aru, et sittagi ma olen😀 Ma endiselt arvan, et nii palju on õppida, sest mehed on erinevad, neile meeldib erinev tehnika. Täpselt sama on ka meestega, nad võivad ühe naise oma keelekaga ju taevasse lennutada, aga teise puhul ei mõju see pooltki nii hästi. Nii mehed kui naised on erinevad, tahavad erinevaid asju. Seega minu pettumus oli suur, kui ma mõistsin, et mitte kõigile meestele ei mõju sama tehnika😀 Nüüd ma olen juba targem ning tean, et see on lihtsalt niimoodi. Harjutamine teeb meistriks, mis seal ikka muud öelda😀

6) Kui esimene seks uue partneriga sakib, siis see jääbki sakkima. 

Õnneks siiski mitte. See võib nii ka jääda, aga see pole mingi kindel reegel. Uue partneriga seksides oleme me kõik närvis, sest me ei tea, mida teine voodis tahab jne. See on meie jaoks uus olukord. Ja siis on ka loogiline, et asjad võivad natuke nihu minna. See ei tähenda, et järgmised korrad on samasugused. Seda esimest seksi uue partneriga põevad vist mehed üldiselt rohkem kui naised (kui naine neile meeldib, ühesöösuhte puhul on jah suva, kärab see maha ja taha variant ka).

7) On väga nõme, kui sa näitad esimesel korral uue partneriga seksides välja, et sa kardad, põed vms. 

No kui inimene sulle mingil määral meeldib või sa tema suhtes mingit teatud aukartust tunned vms, siis on loogiline, et me kõik tahame endast parimat üldmuljet jätta. Üheöösuhte puhul inimesed tegelikult nii palju ei põegi, sest see nagunii pärast paned riided selga, kõnnid uksest välja ja ongi kogu lugu. Mina ei arva, et selle välja näitamine oleks halb ja minu meelest teine osapool peaks mõistma ka, kui sa närvis oled (vahet ei ole, kas siis naine on närvis või mees… või mõlemad). Mina üldiselt uue partneriga seksides nii väga ei põe, aga Terminaatoriga põdesin küll. Terve päev oli selline tunne, nagu läheks süütust kaotama (sest oli teada, et sel ööl me nagunii seksime)😀 Ma ütlesin seda talle ka, aga alles hiljem. Kuigi ta oli sellest nagunii juba aru saanud😀

8) Kui mees sinu juba jaoks alguses seksikas ei tundu, siis ta ei muutu selleks kunagi. 

Nii vale, nii vale, nii vale. Kunagi ma tõesti arvasin, et see on niimoodi, et esimese pilgu järgi saab juba otsustada, kas sellest saab midagi. Nüüd ma tean, et tegelikult ei saa siis midagi veel otsustada. Jah, mõne inimese puhul lendavad sädemed juba esimesest silmapilgust, aga teise puhul märkad sa seda kõike alles palju hiljem. Ja tihti see märkamine tuleb nii ootamatult, et sa järsku vaatad seda noormeest ja leiad, et appi, kus mu silmad varem olid?! Et nii kena mees ju.

9) Emotsionaalne klapp on suhtes olulisem kui seksuaalne… 

Sellisel juhul ehk tõesti, kui te olete 40-50 aastat abielus olnud ning seksimine võrdub südameinfarktiga. Emotsionaalne klapp on tõesti ülioluline, aga kui seksivallas on asjad halvasti, siis lõpuks see suhe närbub. Need mõlemad peavad paigas olema. Kui üks osapool ikka seksist väga pikalt viilima hakkab, siis on asjad halvasti (jätame siit välja igasugused olukorrad, kus see on loogiline –  a la pärast sünnitust, haigused, aeg, kus teineteist pikalt ei nähta). Ja ma ei räägi konkreetselt ainult seksist, vaid intiimsusest üldiselt. Kui ikka korra kuus suudeldakse ja korra aastas seksitakse, siis see pole küll õige suhe. Kõige alus on rääkimine ning teineteise soovidega arvestamine, aga selles viimases olen ma ise ka päris kehv (ja just sellepärast mul suhe Omakasupüüdmatuga ka lörri läks, et ma ei osanud talle öelda, et ma pole rahul sellega, mis seil voodielus toimub. Nojah, seal olid ka muud aspektid lisaks, aga see mõjutas ka piisavalt palju).

10) Mehed on mõtetelugejad, nad peavad ise aru saama, mida naised voodis tahavad. 

Idüllilises maailmas see just nii olekski, aga reaalsus on kahjuks teine. Kuna naised (täpselt nagu mehedki) on erinevad, siis nad ei pea teadma, mida just nimelt sina voodis tahad. Aga kuidas nad seda teada saavad? Siis kui sa ütled. Või näitad. Naistel on selles mõttes nii palju meestelt õppida, sest kui mehed midagi tahavad voodis, siis nad kas ütlevad või näitavadki, et nad seda soovivad. Sellisel juhul on konkreetsus väga oluline, aga kahjuks naised ajavad sellist ümmargust mulli… Ja sellisel hetkel pole see nii väga vajalik. Tunnistan, et ka mina pole alati nii avameelne, kui võiks, aga ma olen palju arenenud võrreldes sellega, kes ma kunagi olin.

11) Tunneteta seks võib olla sama hea kui tunnetega. Või veel paremgi. 

Kunagi ma tõesti arvasin seda. Nüüd ma tean, et kui tunded on ikka ka juures, siis on see igatpidi parem (muidugi sellisel juhul, kui seksuaalne klapp on ka hea). Ja ma ei räägi siinkohal ainult armastusest, kuigi see oleks kõige ideaalsem. Ka muud tunded tulevad mängu. Kui inimene on sulle kallis ja oluline, siis ka see teeb seksi palju meeldivamaks.

12) Välismaa mehed on voodis paremad kui eesti mehed.

Ei ole. Eesti mehed on voodis paremad, minu kogemuse põhjal küll. Selline asi on üldiselt individuaalne, seega ei saa nii üldistada. Kuna minu välismaa meeste kogemus on põhimõtteliselt latiinod (kolm latiinot, üks soomlane ja üks prantslane), siis ma võin öelda, et latiinod on tõesti voodis head, aga siiski mitte paremad kui eesti mehed.

13) Kui alguses on kõik nii ilus ja nunnu, siis see jääbki niimoodi. 

Mina olen aru saanud, et mida ilusam algus on, seda nukram on lõpp. Jah, mulle meeldib väga romantika, tunnistan, enamikele naistele ju meeldib. Kuid kui noormees laulab ja kirjutab luuletusi ning on muidu lihtsalt ilus mees, siis mis kasu sellest on? Trofeena tõesti hea, aga lõpuks hakkab igav.

14) Ilueedidega on lihtne suhtes olla. 

Kunagi ma tõesti eeldasin, et see ei saa ju nii raske olla. Oeh, kui ma oleksin vaid teadnud… Kuid kui sa pead kogu aeg kuulama, et neil on vaja uusi kingi (kuigi neil juba umbes 40 paari on) ja nad lähevad närvi, kui sa ei märka, et neil on jälle uued kingad (kuigi alles eelmine nädal olid). Ja siis need lõputud ootamised, millal mees end peegli ees valmis sätib… Need kreemitamised/ geelitamised ja sada muud häda, mis sellega kaasnevad. Ma üks kord läksin Võrratule külla, ta ema tegi ukse lahti ja ütles, et Võrratu on vannis. Ja ma siis tema toas ootasin teda… Umbes kaks tundi, enne seda oli ta juba tund aega seal vannis passinud😀 (ja kusjuures tüüp teadis, et ma pidin tulema, ei teinud talle ootamatut visiiti) Isegi mu geisõbral Truul ei lähe nii kaua aega enda valmis sättimisega, kui sellistel ilueedidel😀 Ego oli natuke leebem variant, tema ma suutsin veel kuidagi välja kannatada. Selle tõttu olen ma aru saanud, et sellised mehed pole minu jaoks, nad peavadki koos olema beibedega, sest siis on neil midagi ühist😀 Eks ilueedil ja ilueedil on ka vahe sees, mõni lihtsalt hoolitseb enda eest, selle vastu pole midagi, aga selline ülepakkumine meeste puhul ei ole päris minu teema.

15) Kui ühel on veel tunded ja teisel enam ei ole, siis on veel võimalik midagi teha…

Üldiselt enam ei ole. Mina oma idüllilises maailmas ka lootsin, et äkki Romantik hakkab minu vastu hiljem sama tundma, mis ta kunagi tundis või arvas end tundvat (siis kui meil need kriisiajad olid)… Kui ikka rong on läinud, siis üldiselt on see ka läinud. Ega siis polegi muud teha, kui olukorraga leppida ja eluga edasi minna. Igavesti pole mõtet nutma jääda, ju siis pidi niimoodi minema.

16) Kui üks mees teeb haiget, siis on maruvahva teistele tagasi teha, sest siis sa enda arvates oled ikka üks kõva mutt. 

18-aastase Printsessi loogika just selline oli. Las need teised mehed nüüd kannatavad, et Esimene Printsessi kukele saatis! Las see Vana sõidutab ja las see Macho teeb seda, mida Printsess ütleb (ja oleks nad siis kannatanud, tegelikult tahtsid tüübid ainult seksi). Niikaua oli tore, kuni… kuni saabus Hurmur ja ma seitse kuud nagu loll teda Iirimaalt tagasi ootasin.

17) Kui mees sinust alguses huvitatud pole, siis ta ei hakkagi kunagi olema. 

Jällegi vale. Meestel tekivad need tunded hiljem, seega võib vabalt nii minna, et nad mõistavad alles siis, mida see konkreetne naine nende jaoks tähendas, kui ta on eemal või kui ta pööra enam neile nii palju tähelepanu.. Egoga just nii ju oligi. Ma olin kogu aeg tema jaoks olemas, aga kui ma enam järsku ei olnud, siis sai tüüp aru, et ta vist ikka on minusse armunud. Vahel mõistavad nad aga siis, kui on juba liiga hilja.

18) Kõige ohtlikumad on need mehed, kelle puhul on kohe aru saada, et nad on tõprad. 

Ei ole, sest nende puhul saab üldiselt kohe aru, et nad seda on. Kõige ohtlikumad on need mehed, kes on alguses inglid, aga siis kaotavad oma tiivad (nagu Kaval). Need armsad ja nunnud mehed, kes ei teeks pealtnäha kiisupojalegi liiga, on tavalised need, kes jätavad südamesse kõige suuremad armid, sest sa ei oska neilt seda oodata, see tuleb täieliku külma dušina.

19) Iga mehega saab mängida… ja kui sa väga osav oled, siis tuled sellest puhtalt välja. 

Kui juba tikud kätte võtta, siis võib väga suure tõenäosusega kõrvetada saada. Mõne mehega ei saa mitte kunagi mängida, sest sa ei tahagi seda teha või kui ka tahad, siis sa ei saa, sest nad saaksid sellest kohe aru – ehk siis lõikaksid su mängu niimoodi katki, et sa ise saaksid haiget. See on naiste loll unelm, kus nad usuvad, et nad kavaldavad mehed üle. Mõne mehe võib-olla tõesti, aga mehed on tegelikult palju targemad, kui me neid enda jaoks ette kujutame.

20) Kättemaks mehele on nii magus asi, njämmmmm! 

Oi ei. See jätab tegelikult väga tühja tunde sisse. Kui ma Kavalale ja tema uuele tüdrukule ikka paraja käki kokku keerasin, siis kas ma pärast seda olin õnnelikum? Jah, tüüp oli mind kaks korda kahe erineva naise pärast perse saatnud, aga kes see tegi mind õnnelikumaks, kui ma nüüd talle ja tema uuele neiule (kes polnud tegelikult süüdi selles, et Kaval mu metsa saatis ega mu Mehhikost tulekut oodata ei jaksanud) käki kokku keerasin? See näitas ainult seda, et ma ise olen üks kibestunud inimene. Kas see, kui ma Võrratu pildi blogisse üles panin, tegi mind õnnelikumaks? Ei. Seega olen ma mõistnud, et kättemaks on mõttetu. Ja ma olen ikka kõik tagasi saanud, mis ma korda olen saatnud. Alati (sest alguses olin ju Kavalaga mina see, kes lolli mängis ja kes kogu aeg teda pettis. Jah, me polnud suhtes, aga siiski). Seega ei maksa end kättemaksuga õõnestada, sest kokkuvõttes ei tee see sind õnnelikumaks. Korraks näilselt võib olla teeb, aga see on enesepettus.

Hetkel vist piisab 20-nest ka🙂

Millised on teie müüdid, mida te kunagi minevikus meeste/naiste kohta uskusite, aga nüüd olete teistmoodi mõtlema hakanud?

27 thoughts on “20 müüti meeste kohta, mida ma kunagi uskusin…/ “Maandumisrada” puhta platsi asemel ehk siis uus asi, mida ma bikiinivahatuses endale teha lasin :)

  1. kui tohib küsida, siis kus sa käid vahatamas? sa enivei nii vabameelne, et küsin edasi:D kas lased vahatada ainult seda “tutiosa” või kasvab jalge vahel ka karvu?;D jessas, kui tobedad küsimused, aga tahaks ka minna, aga ei kujuta päris hästi ette, kuidas see välja näeb seal:P

    • Vahatamas käin Meloni Ilusalongis, täpselt kesklinnas, Estonia pst 1/3.
      http://meloniilusalong.com/index.php/est/

      Ei, kui vahatatakse, siis ikka kõike🙂 Jalgevahelt ka, isegi tagumiku vahelt (no see on sinu valik, aga hinna sees, seega keerad ennast korraks kõhuli ka – tegelikult on naistel seal ka väiksed karvad, mida nad ise muidu ei märkagi :D). Ja see praegune riba on ikka seal üleval (seal “tutiosas”), jalgevahel on ikka puhas plats. Muidu poleks minu jaoks mõtet, kui igalt poolt puhtaks ei tehtaks.

      Alguses on valus, esimesed korrad, aga hiljem enam mitte eriti. Ma pole mujal käinud, sest mulle meeldib seal. Esimene kord oli 35 eurot, teine 30 ja alates kolmandast on kõik korrad 25 eurot (sest siis oled nende jaoks juba püsiklient). Kuskil Mustamäel pidi 20 eurot ka olema, aga mulle meeldib see Estonia pst koht väga, pealegi kesklinnas kohe.

  2. Tahtsin ka vahatamise kohta küsida, aga sain juba vastused🙂
    Minu jaoks kiilakad ja prillidega (sobivate prillidega) mehed on lausa nõrkus🙂
    Müüte ei olegi väga olnud, aga nõustun nii mõnegi punktiga.

    • Ojaa, ma täiesti mõistan seda prillide fenomeni😀 Õiged prillid peavad tõesti olema, need peavad väga hästi mehele sobima!🙂

  3. Mina käisin City Spas Rävala puiesteel ja jäin väga rahule. Esimene kord käisin pohmelliga ja kartsin tohutult,aga ei olnud midagi hullu.Väga kiire ja hea töö. Hind oli vist 31 €.

  4. 15-18 kulusid hetkel meeldetuletusena nii marjaks ära, mind jäeti 8h tagasi maha nimelt…:(

    • Edu!🙂 Ja pea püsti, ju see pidi niimoodi minema. Küll tuleb uus ja parem, seega varu kannatust. Ja mõtle, et selle inimese kaotus, kes su maha jättis, see aitab. Alguses võid nutta ja pisaraid valada, aga mitte lõpmatuseni, pane endale kas või mingi tähtaeg, et nii kaua võid masetseda ja nukraid laule kuulata. Hiljem läheb elu ilusamaks, küll näed🙂 Jõudu ja jaksu!🙂

  5. Kui ma prille kandma hakkasin, tundus mulle küll, et naised viskavad rohkem pilke, aga võib-olla on asi lihtsalt selles, et ma nägin neid järsku paremini…

  6. Jah, kusjuures uskumatu. Ka mina olen viimase aasta jooksul avastanud kiilakad ja prillidega mehed, terve eelnev elu kujutasin ma ette, et nad ei hakka mulle iial meeldima. Nagu näha siis never say never😀

  7. Eriti tiivustav on vaadata suurt avapilti blogi kirjutajast ja kujutada ette, kuidas tal seal riiete all kutsuv maandumisrada jookseb. Nämma… et mitte vängemini öelda.. Aga Maril on õigus oma küsimusega.

  8. Kui AINULT SEDA postitust lugeda, siis vōib tõepoolest naiivselt oletada (olemata idioot vōi debiil), et kirjutaja on prostituut. Aga mis siis, kui oleks?
    Printsess ei talu naisi kes raha eest seksivad?

    • No inimeste viga, et ühe postituse põhjal kellestki arvamust hakkavad kujundama (ja veel nii mööda arvamust)… Minul on teistest naistest ükskõik. Kui tahavad, siis las olla prostituudid, mis mul neist? Mina tean väga hästi, et mina seda pole, seega jah. Mind paneb aga imestama hoopis see, et kirjutad ühe natukenegi avameelsema postituse asjadest, mida enamik teevad (aga nad lihtsalt ei räägi sellest avalikult) ning siis oled kohe lits valmis. Nii kitsarinnalised inimesed elavad ikka Eestis, kahju lausa. Kuid mis sa ette võtad, sellised me oleme🙂 Tegelikult isegi hullemad. Need kõige hullemad kritiseerijad on tavaliselt just need, kes elavad sellist porduelu, et vaata ja imesta😉

  9. Muide, tänapäeval ei ole sõna “lits” midagi niiväga kolesõna ja mõnitava alatooniga.
    Paljud tänapaeva niiöelda keskmiselt julgemad, vabameelsemad ja uhkelt eneseteadlikud inimesed määratakse stagnaaegsete ohvrite silmis (ja mitte ainult) “joodikuteks” vōi “litsideks”. Ilmselt sina oma elustiililt vabalt mõnede arvates oled lits. Ja mis siis?

  10. Ma ei saa aru, mis just selles postituses nii litsakat oli, et taolise reaktsiooni esile kutsus?😀 Juhuseksist peaaegu et polnudki juttu, enamus on siin suhte teemad ja selline ninnunännu armumise teemal jutt, mida kõik 20ndates neiud avastavad. Hämming!😀 Ju siis tõesti see detailne bikiinivahatus erutas niivõrd😀

  11. Nr 10 käib mitte ainult seksi vaid ka muude asjade kohta. Mäletad meest flirticust, kes ei taibanud, miks sa temaga edasi ei suhelnud? Sa paistsid olema üllatunud ja pahane selle peale.

    • Ei, Muuk see pole, ta on mu blogi kommenteerinud juba 2012-ndast aastast, seega ma olen üpris kindel, et päriselus ma pole selle noormehega üldse kokku puutunud🙂

Lisa kommentaar

