Oo, mu armas märmik, kuidas ma sind igatsen ehk siis lugu sellest, kuidas mõned olulised detailid enam ei meenu/ Mida külvad, seda lõikad. Alati.

Sina, kes sa googeldasid “Kuidas seksida” ja pärast seda mu blogisse jõudsid, siis… Ma täiesti mõistan, kui sa oled teismeline ning veel seksinud pole, sest ma mäletan ka neid aegu, kui ma pubekas olin ning mõtlesin, et mismoodi see seksimine siis ikka toimub😀 Veel vähem sain ma aru, miks seda üldse tegema peaks, kui just lapsi ei taha saada. Ja sina, kes sa googeldasid, et jutte anaalseksist, siis pole mul selle kohta ka midagi rääkida, sest ma pole seda veel proovinud. Eks elu näitab, millal ära proovin😀

Kuid tegelikult tahtsin ma hoopis sellest kirjutada, et söömise ajal tulevad ühed naljakad mõtted pähe. Kui ma rahulikult nosisin, siis ma hakkasin mõtlema sellele, et kolm aastat tagasi, kui ma selle blogiga alustasin (jah, viie päeva pärast saab täpselt kolm aastat sellest ajast, kui ma blogima hakkasin) ei suutnud ma meenutada ühe noormehe perekonnanime, kellega ma seksinud olin (just selle tüübi nime, kellele ma seda poolikut strippi tegin ja kes kolmas sekspartner oli). Nüüd ei meenu mulle enam… umbes viie mehe perekonnanimi, kellega ma seksinud olen😀 No see eelmainitud tüüp, siis Meremehe, Seksika, Tegusa ja veel ühe suvaka perekonnanimi ka ei meenu😀 Ja see märmik on mul Tartus, kus mul kõik nimed kirjas on, aga kui ma õigesti mäletan, on seal nagunii ainult eesnimed😀 Nojah, aga samas arusaadav ka, miks kolm aastat tagasi oli ainult ühe perekonnanimi täiesti ununenud, sest siis oli mu sekspartnerite arv… seitse. Nüüd on… no ikka kõvasti suurem number😀 Omamoodi on aga see, et kõigi viie välismaalase nimed on mul peas, kellega ma seksinud olen, millegipärast kipuvad ununema just eesti tüüpide nimed. Noh, vähemalt eesnimesid tean ma kõigil😀 Kolm aastat tagasi olin ma maganud seitsme mehega, kellest kolm olid välismaalased, nüüd on välismaalaste arv viis, seega kolme aasta jooksul on ainult kaks välismaalast juurde tulnud – ja mõlemad latiinod (Lokilammas ja Romantik).

Seal minu salapärases mustas märkmikus on toodud ka enam-vähem need noormehed, kellega ma suudelnud olen. Kuid kuna ma hakkasin seda suudlejate nimekirja koostama Mehhikos ja juba siis oli see piisavalt pikk, siis on kindlasti nii mõnigi mees meelest läinud. Seal nimekirjas enam nimedega nii hästi ei lähe, seega ongi mõne juurde pandud a la tüüp Püssirohukeldrist või tüüp sealt klubist vms😀 Või mingi kriteerium, et a la ülbik Atlantisest või midagi sellist😀 Kui ma viimati seda nimekirja vaatasin, aga see võis olla 2013 aasta alguses, siis oli suudlejate nimekirjas kuskil 53-54 erinevat nime (või mõnel siis lihtsalt tunnus või üritus, sest nime ei mäleta.). Nüüd jääb see vast alla 60 natuke. Jah, sest neid erinevaid tüüpe, kellega ma pärast 2013 aasta algust suudelnud oleksin, ei olegi nii palju.

Seksiga on asjad lihtsamad, nende puhul ma vähemalt tean eesnimesid – aga sealne nimekiri on ju ikka kõvasti väiksem😀 Kuigi see pole üldse nii oluline. Kuid Egoga oli see värk, et järgmisel hommikul ärkasime üles, kui olime seksinud ja mõlemad vaatasime teineteisele lolli näoga otsa ja küsisime, et kle, mis su nimi nüüd oligi😀 Rohkem pole seda kunagi juhtunud.

Kuid järgmisel korral võtan ma selle märkmiku Tartust kaasa, saan nii naerda, et vähe pole, sest aastal 2010 tegin ma igasuguseid muid nimekirju ka – a la kõige parem suudleja, kõige pikem/kõige lühem mees, kellega suudelnud olen/seksinud olen, kõige parem seks/kõige seksikam tüüp jne/kõige koledam mees, kellega suudelnud olen(see pole siiani muutunud, Kole on ta nimi, olen temast siin blogis ka kirjutanud, sebisime, kui olin 16, ta nii ootas, et ma talle oma süütuse kingiks, aga ma sain aru, et ta pole ikka õige…ega olnudki. Teine tüüp, kellega elus üldse suudlesin) Nüüd on need andmed nii palju vananenud, sest siis olin ma seksinud… viie mehega ja suudelnud vast kuskil alla 20-nega. Nüüd on see tolleaegne suudlejate arv suht sama, mitme mehega ma praeguseks seksinud olen.

No tegelikult üheks meeldejäävamaks kogemuseks on siiani seks Sõduriga. Nüüd kindlasti mitte enam kõige meeldejäävam, aga tolleaegsete andmete kohaselt küll oli. Teine sekspartner elus ja kohe ikka see kõige paham poiss üldse, kes olla võis😀 Olin enne seda ainult Esimesega seksinud ja sellestki oli juba mingi pea 10 kuud möödas… Ja see, kuidas see tüüp suudles… Nojah, tol ajal oli see kõik nii uus ja huvitav jne. Mina, kes ma olin siis veel suhteliselt korralik… Tegelikult on see mingi naiste haige teema, et elus on mingeid perioode, mil need pahad poisid lihtsalt võluvad. Ja noh, neid pahasid poisse, kes voodis väga halvad oleksid, ma vist küll eriti nimetada ei oska😀 Eks ma sellepärast omal ajal vist Omakasupüüdmatu maha jätsin, et mul oli surmigav, ta oli maailma heasüdamlikum mees, aga mina vajasin actionit. Nüüd ma enam sellist otsust ilmselt ei teeks, aga 21-aastaselt näed asju teistmoodi. Nagu ka Terminaatori sõber Karlsson mainis, et nii mõnigi naine on talle minevikus öelnud, et ta on liiga hea mees, keda saab ainult sõbrana näha jne.

Miks aga naistele tihti need natuke pahelised või eriti pahelised mehed meeldivadki, ongi selle tõttu, et paljudele naistele meeldib meestele pähe astuda(aga pahadele poistele ei saa pähe istuda, sest nad ei lase!). Ühtepidi on see lõbus ja tore, sest kui sa vingud ja jorised, siis sa enamasti saad, mida sa tahad (nagu mina Esimese ja Omakasupüüdmatuga sain, eriti viimasega). Kuid teistpidi on see nii igav, sest pruugib vaid natuke lolli mängida ning nad teevad seda, mida sa tahad. Mida mina alati olen enda puhul ära kasutanud, on see, et välimuselt näen ma krdi ingel välja ja kui vaja, siis ma võin ka sellise mulje jätta. Nagu Sõdur ka ütles: “Sinu puhul võiks eeldada, et sa ei teeks kärbselegi liiga.” Tegelikult samal ajal, kui ma Sõduriga trukkisin, olin ma Kavalale valetanud, et ma jäin Tallinnas sõbranna juurde ööseks. Nojah, me polnud Kavalaga päris paar, aga siiski, suht sebisime või nii, nii et ilus käitumine see nagunii polnud. Kuid karma is a bitch ja pärast sain selle mitmekordselt tagasi, et alguses lolli mängisin – Kaval saatis mind hiljem kahe erineva naise pärast kaks korda pekki. Nii et mida külvad, seda lõikad.

Mis mind 18-aastaselt aga eriti naerma pani, oli see, kuidas vanad mehed jooksid mu järgi. Jah, nad tahtsid keppi saada, ma tean seda, aga kuidas ma seda 32-aastast Vana alati ära kasutasin, et ta mind igale poole sõidutaks jne. Kes oleks võinud arvata, et seesama pealtnäha nii armas ja tore neiu sebib samal ajal veel umbes kahe-kolme tüübiga (ei seksinud nendega, aga amelesin küll). Või siis, kui Kavalaga megaromantilise sõbrapäeva õhtu olime veetnud ja mingi teine tüüp mulle just helistama hakkas, olin veel ta autos ja naeratasin Kavalale ning ütles, et sõbranna helistab. Läksin trepikotta, võtsin kõne vastu ja oli hoopis tüüp, kes mulle 20 minutit pärast järgi tuli ja kellega ma uuesti romantilist õhtut veetma läksin – vat kaks romantilist õhtusööki ühe õhtu jooksul😀

Nüüd ma enam selliseid mänge eriti mängida ei viitsi. Kuigi… ega ma Romantikuga ka alguses eriti korralik ei olnud. Me ei olnud paar veel, aga ma sain ju aru, et tüüp on minust huvitatud. Seega ei hakanud ma talle mainima, et ma Meremehega natuke lollusi teen. Tegelikult Meremeest nägin ma juhuslikult esimest korda Püssirohukeldris, kus ma olin seltskonnaga peol, kus oli ka Romantik. Tegelikult oli mul plaanis nagunii järgmisel õhtul Meremehega kokku saada, aga ma ei eeldanud, et ta õhtu enne seda Püssis on. Läksin siis sõbranna ja Romantikuga baarileti äärde, kus Meremees küsis, et kas ma olen Jaanika. Ma alguses ei tundnud teda üldse ära, aga siis ta tutvustas end ja nime järgi sain aru, et see tüüp, kellega ma Flirticus kirju olen vahetanud… Kuna olin seltskonnaga, siis me pikalt vestlema ei jäänud (Meremees oli ka oma seltskonnaga). Kui hiljem Romantik küsis, et kes see oli, siis ma ütlesin, et üks saatevaataja, haha😀 Ma olin küll vallaline, aga ma ikkagi ei hakanud Romantikule mainima, et tead… tegelikult ma deidin teistega ka. Ja hiljem juhtus mitu korda nii, et Romantik helistas millegipärast just siis, kui ma Meremehega koos olin. Muidu ta eriti tihti ei helistanud (see oli siis, kui me alles sõbrad olime, aga suudelnud olime me küll juba), aga üks kord ta helistas, kui me parasjagu seksisime ning ma loomulikult ei võtnud vastu, hellasin hiljem tagasi ja ta siis rääkisime suht pikalt, ta oli mingi räige kass peal ja ma siis tundsin end veidike imelikult tegelikult. Ja mis te arvate, mis ma ütlesin, et miks ma telefonile ei vastanud? Kinos olin, ütlesin😀 Meremees ei küsinud kordagi, et miks ma telefonis hispaania keeles alati räägin, kui temaga koos olen, aga kuna meid suht ühendaski kepp, siis teda ei kottinud ka ilmselt. Ja Romantik oskas just siis alati helistada, kui ma Meremehega koos olin. Nagu tajuks või midagi😀

Ja mis sai hiljem, seda me teame juba kõik… Iga kord, kui ma alguses bitch olen ning mees minust huvitatud on, aga mina temast veel sel tasandil ei ole, siis hiljem saan ma sajaga tagasi selle, mille ma ära olen teeninud. Romantiku jaoks olin ma ainult vallutus, nii et jah. Seega peaks ma mõistma, et pole mõtet sitta keerata või kui seda teha, siis peaks hiljem vähemalt ära rääkima. Ei, Romantik ei saanud kunagi teada, et ma sel ajal mitmel rindel sebisin, ma ei öelnud seda talle hiljem. Sest Meremehega lõppes see asi kõvasti enne ära, kui Romantikuga suhe tekkis ja tundus mõttetu seda siis enam öelda, et kle, tüüp, tegelikult ma siis päris kinos ei olnud, kui sa helistasid, vaid hoopis trukkisin teise mehega. Jah, ma polnud siis veel paar, aga tüüp siiski oli mulle oma tundeid juba tunnistanud ja ma teadsin, et ta on minust huvitatud. Nüüd järele mõeldes vist ikka nii ei olnud, nagu ta arvas end olevat, aga see selleks😀 Mäletan selgelt veel seda aega, kui Rents mulle FB kirjutas, et Romantiku mehhiklasest sõber oli talle maininud, et Romantiku tüdruk Jaanika ütles seda või toda, millepeale Rents siis mehhiklasele mainis, et ta väga ei usu, et ma Romantikut enda kallimana näen (ja jumala õigesti ütles, sest siis ma tõesti ei uskunud, et meist paar saada võiks). Kui Rents mulle seda FB mainis, siis ma läksin suht närvi, sest siis ma end tõesti veel Romantiku neiuks ei pidanud ja ütlesin ka, et never gonna happen😀 Mind ajas närvi, et Romantiku sõbrad mind selleks juba pidasid.

Nii et jah, oma elus ma olen siiski päris palju valetanud, kuigi päris suhtes olles õnneks eriti mitte. Et need valetamised on tulnud pigem siis ette, kui sebid mitmel rindel, aga päris kindlat suhet veel ei ole. Nii et päris suhtes ei hakka ma küll petma, siis ootaks mind vist veel suurem karmalaks, kui niisama lollitades😀 Mis minu kasuks on siiani mänginud, ongi just nimelt see, et ma suudan endast vajadusel alati nii ingelliku mulje jätta. Kuigi enam ei saa, sest nüüd tuleb googeldades see blogi nagunii välja. Seega ma enam ei ürita ka😀

3 thoughts on “Oo, mu armas märmik, kuidas ma sind igatsen ehk siis lugu sellest, kuidas mõned olulised detailid enam ei meenu/ Mida külvad, seda lõikad. Alati.

  1. *päris suhtes ei hakka ma küll petma*

    Hakkad küll. See käitumisharjumus on sull sees ja see kas sa oled pärissuhtes või mitte see tegelikult mingit rolli ei mängi. Iga asja jaoks on lihtsalt oma aeg. Meenuta seda siis kui sa kunagi “päris suhtes olles kõrvalt paned”

  2. Olen ammu tahtnud mainida, et nii kole on lugeda su muu jutu kõrvale, kuidas sa “trukkisid” või “keppisid”.
    Sa suudad olla intelligentsem.

    • Kindlasti suudan, aga vahel on sellised väljendid minu meelest päris okeid😀 Olenevalt kontekstist loomulikult, aga ma leian, et mõnikord on sobilik neid kasutada.

Lisa kommentaar

