Mees nagu narkootikum/ Kui su eks sulle teada annab, et ta on kihlatud ning kavatseb abielluda (kuigi sa teadsid seda juba).

Olin eilse öö Terminaatori juures. Tegelikult on ta minu jaoks võrreldav narkootikumiga, sest vahel ma tunnen, et ma vajan teda. See ei tähenda sugugi seda, et me peaksime igapäevaselt suhtlema või nägema, aga mingil hetkel tekib jälle see vajadus. Ühtpidi ajab see mind närvi, et see nii on, teistpidi on see ka meeldiv. Ma olen mõelnud, et äkki need vahepealsed sebimised (see Flirtic ja pick-up artist) olidki ka sellepärast, et ma tahtsin endale nii väga tõestada, et tegelikult ei vaja ma Terminaatorit oma ellu. No sel juhul täielik läbikukkumine – ehk siis selle tõestamine ei õnnestunud. Kuid kui järele mõelda, siis päris tore läbikukkumine tegelikult😀

Terminaator on mind palju õpetanud, ka seksi valdkonnas. Ma nüüd ei arva, et ma enne päris tumbajumba oleksin olnud, aga alati on hea uusi asju õppida🙂 Ma usun, et igal naisel võiks elu jooksul olla üks mees, kes neid õpetab. 

Just praegu helistas soome number mulle. Kuigi ma eeldasin, et see on Ego, võtsin ikkagi vastu (mul pole ta number salvestatud, aga kui soome number helistab, siis ei saa see keegi teine olla). 

Ego: Hei, Jaanika. Ego olen. 

Printsess: Jaa, sain aru. 

Ego: Ma tahtsin sulle lihtsalt öelda, et ma abiellun järgmisel kuul… Olen kihlatud. 

Printsess (tegelikult juba teades seda, sest meil on ju ühised sõbrad Facebookis): Palju õnne siis🙂

Ego: Mõtlesin, et annan sulle ka teada. 

Printsess: No head uudised ju. On ta soomlane? (hah, kuigi ma juba teadsin, et tegu on vene naisega, haha, spioon nagu ma olen :D)

Ego: Ei, venelanna. Tutvusime internetis eelmisel talvel.

Printsess: Tore kuulda, sa ju alati unistasid vene naisest🙂

Ego: Ei, mitte nüüd päris seda, lihtsalt läks nii. Ja sa ise? Vallaline, hõivatud?

Printsess: Vallaline nagu alati :D 

Ego: Küll sa leiad ka selle õige, sa oled seda väärt. Sa tead seda. 

Printsess: Ma arvan ka, et kunagi ikka leian. 

Ego: Ma suhtlengi oma tüdrukuga vene keeles ja vahel inglise keeles, aga rohkem ikka vene keeles viimasel ajal (Ego oskas juba siis vene keelt, ilmselt nüüd saab eriti palju praktikat). Soome keelt ta eriti ei oska. 

Printsess: Nojah, tore siis. Tuleb siis ka suur pulm?

Ego: Ei, suhteliselt väike tegelikult, lähimad sõbrad ja sugulased. Ma olen nii õnnelik, et nutan igapäev, sa ei kujuta ette. Ma igatsen sind, aga mitte nagu naist, nagu sõpra. 

Printsess: Mis sellest enam igatseda, sa abiellud ju varsti. 

Ego: Jaa, aga just see sõprus, mis meil oli. Ma loodan, et äkki kunagi saaksime jälle need sõbrad olla.

Printsess: Ma küll väga kahtlen selles, aga nojah. Muide, ma tegelikult teadsin, et sa oled kihlatud😀

Ego: Kuidas nii siis?😀

Printsess: Meil on ühised sõbrad Facebookis, mu sõbranna mainis, et oli Facebooki uuendustuses näinud, et sa oled kihlatud.

Ego: Aaa, õigus jaa. Aga miks sa endiselt vallaline oled?

Printsess: No vot… olen. Mis seal ikka🙂

Ego: Sa ju tead, et ühel päeval sa leiad selle õige mehe, sa tõesti väärid seda.

Printsess: No eks tulevik näitab. Kui ei leia, siis ei leia, nutma vast ka sellepärast ei hakka😀

Ego: Olgu, ma nüüd lõpetan, lähen oma kallima juurde. Hea oli su häält kuulda üle pika aja. 

Printsess: Ilusat abiellumist siis sulle🙂

Ego: Oi, aitäh🙂 Ole tubli. 

Printsess: Sina ka. 

Hmm… Tundub, et mu eksidel läheb pärast mind aina ülesmäge😀 Vähemalt selles mõttes mõjun ma hästi, haha😀 Ei, tegelikult ma ei soovi Egole halba ega midagi, aga sõber ma temaga ikkagi olla ei taha. Miks ma siis kõne vastu võtsin? Sest uudishimulik olen ma alati olnud ja eks ma aimasin, et ta mulle oma abiellumisest teada tahab anda, ilmselt tahtis ta seda juba paar nädalat tagasi teha, aga siis ma ei vastanud kõnele. Seda ma ei hakanud Egole mainima, et tegelikult ma tean, milline ta tulevane ka välja näeb (sest mu sõbrants saatis ühe pildi FB chatti, kus nad koos on :D). Ilus naine on, väga ilus. Vene naised ongi ju ilusad nagunii. Samas Ego puhul ei olegi vist väga võimalik, et tal kole naine oleks😀

Lisa kommentaar

