Kuidas edukalt strippi teha?

Paar postitust tagasi küsis üks neiu minult nõu selle kohta, mida peaks arvestama, kui tahad oma kallimale/armukesele/abikaasale/sekssemule vms ühte korralikku striptiisi teha. No tegelikult ta tahtis teada seda, kuidas oma kallimale seda teha, aga vahet pole – point on ju sama. Et kas peaks vaatama Youtubest õpetusvideosid vms. No alati võib vaadata, kui see toob julgust juurde, aga mina leian, et kui sa kuskil stripiklubis just 100 mehele esinema ei hakka, siis pole see nii vajalik. Neiu kommenteeris, et julgusest jääb vajaka, sest ei oska midagi teha. 

Kuidas siis aga edukalt strippi teha? Kõige esimene asi, mis selle juures peab selgeks tegema… on see, et kui naine juba sellise otsuse vastu võtab, siis spontaansus ja mängulisus on kõige olulisemad asjad üldse. No seda ei pea vast nagunii mainima, et enda kehas tuleb end väga seksikalt tunda, aga seda peaks iga naine juba loomulikult teadma, nii et selle osa jätame vahele. 

Mina olen strippi teinud kahte moodi: üks variant ongi olnud see, et kamandad mehe istuma ning kogu tantsu ajal võib ta ainult vaadata, aga katsuda ei või. Teine variant on see, et kui strippi teed, siis käid nii-öelda kogemata mehe juures, näpid teda natuke (jällegi “kogemata”, haha), siis lähed jälle eemale, siis lähed jälle tema juurde, näpid kogemata riista (aga hästi põgusalt! ja mees on loomulikult riides kogu stripi ajal!). Ja siis lähed jälle eemale uuesti, kus oma seksikat keha muusikarütmis liigutad. Siililegi on vist selge, et sellise asja puhul on ülimalt oluline silmside, ei tohi vaadata lakke ega kõrvale jne (no kes sul keelab, aga silmside annab väga palju juurde). Mingit häbi ei tohi tunda, täiesti vaba peab olema. 

Alustad stripi tegemist riietega, see on ka iseenesest loogiline. Ja vähehaaval korjad neid siis vähemaks – mida seksikam pesu/ kostüüm seljas on, seda parem. Jällegi on see osa vist suhteliselt loogiline, sest kui naine juba hakkab strippi tegema, siis vaevalt ta vanaema aluspükstes seda mõtleb tegema hakata. 

Mis mulle stripi tegemise juures meeldib, on see, et mul on täielik kontroll kõige üle, mis toimub. Kui mees ikka liiga palju näppima hakkab (näiteks sellise stripi ajal, kus ma korraks teda puudutamas käin), siis tõmban jälle eemale – sest asja point ei ole see, et kohe läheks seksiks, oh ei. 

Mina isiklikult soovitan mitte väga kiiret laulu, sest stripp võiks olla sensuaalne ning riided peaksid aeglaselt seljast lendama, samal ajal loomulikult õrritades. Kõige tähtsam ongi asja juures see, et sa naudid kogu olukorda, saad aru, et sina oled kogu olukorra boss (just sellepärast ongi strippi väga hea teha minu meelest :D). 

Mina vahel tantsin niisama peegli ees, aga siis ma muidugi üksinda strippi ei tee, aga ju selle tõttu pole mul julgusest ka kunagi vajaka jäänud😀 Meremehega oli mul küll selline olukord, et ma isegi ei teadnud, mis laulu järgi ma seda tegema hakkan, sest kuna meil oli diil, et kui ta mulle strippi teeb, siis ma teen talle ka – ja seda niimoodi, et ma ei tea, millise muusikapala ta taustaks valib, õnneks midagi nii hullu ta ei valinud, kuigi ma hetkel isegi ei mäleta, et mis laulu järgi ma seda tegin. Kuna mitte ükski mees polnud mulle varem strippi teinud, siis ma eeldasin, et ta lööb araks, aga ei löönud😀 Ja järgmisel korral, kui nägime, oli siis minu kord seda talle teha. Huvitav kogemus just sellepärast, et tavaliselt olin ma ise alati laulu välja valinud jne, sel korral pidin leppima sellega, mis tuli. Kuid samas adrenaliini pakkus juba selle olukorra uudsus, nii et kuigi alguses võis tunduda ehk natuke hirmutav, siis tegelikult oli maruvinge🙂 Et mees vajutab laulu käima ja sul pole aimugi, mis laul see on – ja hakkadki siis improviseerima. Improviseerimine on nagunii teemaks, aga tavaliselt teadsin ma vähemalt seda, mis laulu järgi ma seda teha kavatsen😀

Üks kord ühel korteriläbul tegime me sõbrannaga kahekesi poolikut strippi. Mehed istusid toolidel ning sõbranna siis tegi oma tüübile ja mina siis sellele oma tüübile (kolmas mees, kellega elus seksisin). See oli selles mõttes poolik värk, et päris paljaks ei võtnud, aga naljakas oli selle juures see, et ma läksin nii õhinasse selle kõigega, et ei märganudki, kui sõbranna ja tema tüüp olid juba kadunud – ilmselt läksid teise tuppa seksima😀 Küsisin siis hiljem sellelt oma tüübilt, et kuhu nad kadusid, tal polnud ka aimu, haha😀 Sest ta polnud ka seda märganud, millal nad uttu tõmbasid. Järgmisel hommikul küsisin sõbrannalt, et millal nad minema läksid, sõbrants ütles, et minul ja minu tüübil läks ikka asi suht kuumaks ära, et nad oma kutiga otsustasid, et jätavad meid parem kahekesi😀 Sest ma olin üldse unustanud, et me pole seal ruumis kahekesi… Kui ma ikka millessegi väga sisse elan, siis ülejäänud maailm kaob minu jaoks. 

Üldiselt on selle stripi tegemine ikka selline asi, mida ei saa peale sundida. Kui naine ikka üldse ei taha seda teha, siis pole mõtet end sundida ka, et a la ma pean seda tegema. Kuid kui juba tegemiseks läheb, siis häbelikkus on küll üks asi, mida su omaduste nimekirjas sel hetkel olla ei tohiks🙂

Ma siiani mõtlen, millal ma uuesti saan kogeda seda, kui mõni mees mulle strippi teeb. Mainisin seda Terminaatorile ka, aga… ta sellest ideest vist nii vaimustuses polnud😀 Kuigi kes teab😀

8 thoughts on “Kuidas edukalt strippi teha?

  1. Sa unustasid mainimata mis on striptiisi eesmärk?
    Niisama kõvaks ajamiseks ei ole striptiis vajalik…välja arvatud kui naisel on tõeliselt ilus keha pluss tantsuoskus ja on mida näidata. Siis oleks see lihtsalt silmale nauditav vaatemäng. Palju neid ilusate rindade, ja prinkide pepudega naisi ikka on? Kui sinakasvalge tsellu ja lodevad rippmelonid välkuma hakkavad siis ei taha ükski mees seda pikalt vahtida. Milleks?
    Samas kui partnerite vahel on usaldusväärsed tunded siis mehe erutamiseks on ka kümneid teisi võtteid kui klassikaline striptiis…
    Armastussuhte puhul oleks just lahe teha sellist naljastriptiisi vanaema öösärgis ja vanaisa dressipükstes. Koos naermine on üks parimatest sidemetest.🙂

    • Jaa, nõustun selle viimase lausega. Armastussuhte puhul on see tõesti väga armas viis koos naerda näiteks.

      Muidugi on teisi vahendeid ka, striptiis on lihtsalt üks neist. Seda võib võtta eelmängu ühe osana näiteks, samas on õige ka see, et liiga tihti ei maksaks seda nagunii teha, muidu läheb igavaks ära🙂 Kuid paarid on erinevad, kõigile ei peagi see sobima ega meeldima.

  2. Väga teemast kõrvale kalduv küsimus, aga mis sai sellest naisest, kes sulle saatesse helistas ja oma muret kurtis, et mees on vägivaldne? Oled temaga veel ühendust saanud või midagi?

    • Ei, rohkem ei ole ühendust saanud. Tegelikult on meil see andmekaitse värk ka, et meie sekkuda nagunii ei saaks, seega saatejuht ei saa ise midagi ette võtta, naine peab ise abi otsima. Ma siiani arvasin, et olen 17 kuu jooksul kõike otse-eetris kogenud, aga selline kõne võttis minult ka korraks jalgealuse alt. Pani ikka mõtlema küll, et millseid nõmedaid mehi on maailmas olemas…

  3. Korteriläbul tegid strippi mingile tüübile? Olles üle keskmise joobes?Kas samal korteriläbul kus sa nii sigalakku täis olid, et rõdult alla oksendasid?

    • Ei, mitte samal. Sama korteriga küll tõesti tegemist, kus ma rõdult alla oksendasin, aga erinevate üritustega, neid pidusid oli seal mitmeid🙂 Ja selle stripi ajal olin ma joonud küll, aga mitte nii palju, kui siis, kui tõesti rõdult alla pidin oksendama😀

Lisa kommentaar

