Printsess on spioon/ Nädalavahetusest / Mees minevikust

Pole jälle pikalt bloginud. Ega ma viimasel ajal nädalavahetusel eriti netis polegi olnud, seega on see põhjus ka küllaltki loogiline. Just rääkisin oma Tartu parima sõbrannaga 1,5 tundi telefonis. Sain teada, et Ego olevat kihlunud (nad on Facebookis ühised sõbrad veel). Vaat, vaat… kui hästi, siis vast somm mind enam ei tüüta. Tegelikult ta enam ei tüütagi, umbes kaks nädalat tagasi küll helistas, aga ma ei võtnud vastu, enne seda oli küll mitu kuud vaikus (äkki tahtiski mainida, et nüüd kavatseb kihluda? :D). Ja tundub, et vist leidis vene naise endale, mis oli tema unistus alati. Tegelikult olen ma ikka räme spioon, eksole, haha😀 Ma ikka tean, mis mu ekside elus toimub, aga see tuleb ainult sellest, et mu sõbrannad on nendega veel ühised sõbrad Facebookis. Minul on eksidest sõbralistis ainult Esimene ja Romantik, teisi ei ole, Egol on blokk peale, Võrratu eemaldasin ise ja Omakasupüüdmatu eemaldas minu. Mu sõbranna ütles, et Egol on endiselt sama kiimas pilk nagu siis, haha😀 Ja et Võrratu kitkub endiselt kulme😀 Ja kuna sõbrannad on ikka sõbrannad, siis saatis sõbrants mulle Facebooki chati Egost pildi, kus tüüp ülikonnas on. Krt, on jah pervo pilk sel tüübil😀 Äkki ma sellepärast temasse nii armunud üldse alguses olin? Kes seda enam mäletab😀

Kuid nädalavahetus ise möödus Terminaatori juures. Laupäeva varahommikul pärast saadet läksin tema juurde (sel korral oli meil diil olemas, ei läinud üllatuslikult nagu siis, kui ma täis olin ning pärast pidu Termika juures maandusin :D). Nägin päeval tema sedasama sõpra (kes muidu elab Soomes, aga hetkel oli Eestis lihtsalt), keda ma eelmisel nädalavahetusel nägin. Alguses istusime kolmekesi, aga siis läks Terminaator tuttu ning jäin ta selle sõbraga rääkima. Mainisin, et mul on blogi, mis Terminaatorile väga ei meeldi (mida ta tegelikult juba teadis, sest olin seda ka eelmisel korral maininud ja ilmselt teadis juba varemgi) ja see sõber ütles, et kui ma teda peaksin mainima seal, siis võin teda Karlssoniks kutsuda, haha😀 Ilmselt temast nüüd nii palju juttu ei tule, aga minugipoolest, sest tegelikult see sõber meenutab välimuselt küll natuke Karlssonit😀  Tegelikult juhtus ta rääkima lugusid ja kui Karlsson korra mainis täpselt samasuguste iseloomujoontega meest nagu Sõdur (et kogu aeg missioonidel jne), siis ma pidin kohe talt küsima selle tüübi nime, sest kartsin, et äkki ta jälle teab meest, kellega mina minevikus olen seksinud! Õnneks nimi ei kattunud, seega ma ohkasin kergendunult😀 Niigi Meremeest nad kõik teavad ju😀 Ma hiljem viskasin Termikale nalja, et Karlsson rääkis mulle kõik saladused tema kohta välja😀 Tegelikult ei saanud ma midagi sellist teada, mida ma varem juba teadnud ei oleks. 

Pühapäeval nägin Terminaatori teist sõpra, keda ma ka varem näinud olin. Mina tudusin sel ajal, kui nad tulid, seega Terminaator hellas enne ja mainis, et ma päris alasti korteris ringi ei silkaks😀 (mida ma vahel armastan tõesti teha).  

Nii et päris suhtlemisrohke nädalavahetus oli. Karlsson mainis, et ta oli minust kuulnud päris palju, aga nüüd siis eelmisel nädalavahetusel nägi päriselus ka ära. Lisaks õpetas Terminaator mulle enesekaitset (ei tea, miks mehed mulle seda alati õpetada tahavad, Romantik õpetas ju ka midagi, aga see küll enam meeles pole :D). Terminaatori õpetused olid selles mõttes edukamad, et hetkel on veel midagi meeles. 

Tegelikult on palju asju, millest blogija Printsess võib-olla kirjutada tahaks, aga ma ei tee seda, sest ma arvestan Terminaatori soovidega. Terminaator on minu jaoks oluline inimene, eriti viimasel ajal. Mitte et ta seda varem poleks olnud, lihtsalt see vahepealne aeg oli kuidagi selline kahtlane, sest me ei suhelnud nii palju. Temaga on lihtsalt nii hea rääkida ja ta on alati olemas. Ja vahel, kui mul tuleb tuju endale valetada (mida ma mõnikord teen kahjuks), siis ta toob mu maapeale jälle tagasi ja ta saab aru, mida ma tegelikult öelda tahan, kuigi ma seda reaalselt ei ütle. Ma vahepeal ei peagi midagi ütlema, ta saab ikka aru, mis toimub. Ma hindan Terminaatorit väga kõrgelt. Ja tema kaisus on ka alati hea olla :) 

Samas ma tean, et üks hetk võib see kõik läbi saada, sel hetkel, kui tema või mina endale kellegi leiame. Nojah, ma tegelikult ka ei usu, et ükski naine või mees lepiks sellega, et “Oot, ma nüüd natuke räägin vana sõbra/sõbrannaga…” ja siis möödub kaks tundi ja endiselt veel räägime. Aga äkki meid praegu ühendabki see olukord, et me oleme mõlemad vallalised. Kui üks meist kellegi leiab, siis seksi peab nagunii meie suhtlusest ära lõikama… Kuid meid omavahel ühte ruumi kahekesi jätta oleks vist natuke ohtlik, haha😀😀

Kuid nüüd muudest asjadest rääkida, siis täna ma sõitsin bussiga ja seal oli üks noormees, kellel oli nii tuttav lõhn peal. Mees minevikust kasutas sama lõhna, mees minevikust, teadsin ma kindlalt, aga KES? Ma teadsin, et mingi mees oli seda lõhna kasutanud, aga ma ei teadnud, milline. Ja terve bussis oldud aja ma mõtlesin, et millise mehega see seostub, just enne väljumist sain aru, et Võrratuga… ja just meie esimese deidiga, kui tal see konkreetne lõhn peal oli ( ja kui me bussipeatuses pikalt kallistasime ja ma kodus ikka veel oma juustes ta lõhna tundsin). Ma tavaliselt ei suuda lõhnasid niimoodi seostada, aga kui mulle juba meenub, et kuskilt ma seda tean, siis ma pean suutma meenutada, et kust ometi, just nii friik olengi😀

2 thoughts on “Printsess on spioon/ Nädalavahetusest / Mees minevikust

  1. Sa kirjutad peaaegu igas postituses, kus Terminaatorit mainid, et see kõik on seniks kuni emb-kumb kellegi teise leiab… Aga kas sa ise ka usud, et niikaua kuni teie läbikäimine on selline nagu hetkel võiks üldse kummagi ellu keegi teine tulla? Sa räägid, et kui tuleb keegi, kes on teie “suhtest” üle , siis peate tegema oma suhtlemises muudatusi, aga pigem tundub, et teie suhe on tegelikult see nr.1 ja enne kui te ise selles midagi ei muuda, ei suuda te ka kedagi uut oma ellu lasta. See tema soome neiu ja sinu pick-up artistid + vahepealne paus suhtlemises ei muutnud ju lõppkokkuvõttes midagi, jõudsite tagasi sinna kust alustasite.🙂

    • Jah, ka see on loogiline. Tegelikult ma siiani ei saa aru, mis mul selle mehega toimub, sest ma ei ole armunud (kuigi vahepeal kahtlustasin, et äkki siiski olen Terminaatorisse salamisi armunud, sain aru, et pole). Kuid miski tõmbab mind tema poole ja ma siiani ei saa aru, mis täpsemalt. Müstika, ma ütlen.

Lisa kommentaar

