Hispaanlastele linna näitamas/ Kui Printsess hakkab iseennast analüüsima…

Jällegi oli nädalavahetus päris tegus. Olin lubanud oma Hispaanias elavale sõbrannale, et kui tema kallima sõbad Tallinnasse tulevad (ehk siis hispaania noormehed, sest mu eestlasest sõbrannal on hispaanlasest kallim, tutvusid kusjuures Couchsurfingu kaudu), siis võin neile natuke linna näidata. Tegelikult näitas linna mu sõbranna, kes ongi reaalselt giid (teeb Tallinnas giidekskursioone hispaania, inglise ja ka eesti keeles, kuigi meie emakeelt tal eriti vaja ei lähe, enamik ikka välismaalastele). Kuid asjadest kronoloogilises järjekorras siiski🙂

Laupäeva õhtul saingi nende hispaanlastega kokku, esimesel õhtul üksinda, sest sõbranna ei saanud tulla. Olin ühe noormehega väga põgusalt Facebookis suhelnud ega teadnud, mitme sõbraga ta reisimas on, eeldasin, et vast ühe või maksimum kahega. Tegelikult oli kolmega, seega kui ma Olde Hansa ees nelja hispaania meest nägin, siis taipasin, et need peavad nemad olema (pidime seal kokku saama, sest see oli koht, kuhu nad oskasid tulla, sööma me sinna muidugi ei läinud :D) Tüübid olid päris kenad ja hispaanlaste kohta suhteliselt pikad ka. Muidugi tervitasid nad mind põsemusidega (Hispaanias on kombeks kaks põsemusi, Prantsusmaal näiteks oleneb piirkonnast, seal võib vahel juhtuda, et kuni neli põsemusi ja kujutage ette, kui te olete võõras seltskonnas ja peate kõiki põsemusitama?😀 Mehhikos on kombeks üks näiteks).

Läksimegi siis sööma. Nende plaan oli edasi pidustema minna ja ma alguses eeldasin, et mul on vaba öö, seega oleks kaasa läinud, aga laupäeva päeval selgus, et pean siiski saates olema, sest teisel saatejuhil oli hääl ära. Nii et mina nendega edasi pidutsema ei läinud.

Hispaanlased olid jutukad, nii nagu hispaania mehed seda tavaliselt on. Kõik puha Madridist pärit, seega neile Barcelona ei meeldi (hah, nagu Tallinn-Tartu rivalitseemine vahel). Kuna mina Madridis käinud pole, ainult Barcelonas ja Valencias (seal viimases oli mul praktika), siis nad ütlesid mulle, et olen paljust ilma jäänud. Kõik neli meest kinnitasid nagu ühest suust, et siiani on Eestis küll kõige ilusamad naised olnud (nad olid natuke reisinud Poolas, Leedus ja Lätis enne, eile suundusid Soome). Et siinsetel meestel ikka veab (iga viimane kui välismaa mees on seda öelnud, keda ma tean. Mäletan, kui Jalgpallifänn käis Eestis ja lihtsalt mainis, et nii palju ilusaid naisi pole ta mitte kuskil näinud :D)

Riias taheti neile ühes ööklubis lausa peaaegu peksa anda… Nojah, eks vahel vist juhtub nii, et kui kohalikud noormehed näevad, et välismaa mehed on kuskil, siis tahavad nad nokaauti lüüa, et nad nende naisi ära ei rööviks vms, mis on minu meelest jumala haige suhtumine. Jah, üks asi on need seksturistid, kes sellel eesmärgil reisivad, aga ka sellisel juhul teevad naised ju ise otsused, kui nendega magavad. Ma olen alati olnud arvamusel, et rahvus ei loe, eriti sellisel juhul, kui on vähemalt üks keel, mida mõlemad mõistavad. Ma ei arva, et eesti mehed oleksid halvemad või paremad kui välismaa mehed. Kõik oleneb siiski konkreetsest inimesest. Miks aga eesti naised siis tihtipeale just lõunamaa meestega koos on? Jah, sest nad on võib-olla tüdinenud nendest tüüpilistest eesti meestest, kes toovad lilli korra kahe aasta jooksul ja sama tihti ütlevad ka välja, et armastavad neid. Kuid mida mina eesti meeste puhul hindan, ei olegi vbl nii väga need sõnad, vaid teod. Hispaanlased ise ka tunnistasid, et nad räägivad palju, aga teevad vähe, haha😀

Jutu käigus tuli välja, et neljast mehest kolm on vallalised ning on lummatud sellisest sebimisportaalist nagu Tinder, mida saab kasutada nutitelefonide puhul ning mis näitab kuumi mehi/naisi samas piirkonnas. Ma polnud sellest kuulnudki, aga kuna mul nagunii nutitelefoni pole, siis on see vist loogiline😀 Tegelikult neljast kaks nägid suht ilueedid ka välja ja see tüüp oli kõige ülbem, kellega mina olin Facebookis enne suhelnud. Lausa nii, et kui ühes alkohoolses joogis oli tema arvates liiga vähe alkoholi sees, hakkas ta ettekandjaga vaidlema ja mul oli veidike piinlik(Loe: tahtsin maa alla vajuda :D). Ega jah, Hispaanias pannakse kõikjale väga palju alkoholi, aga mujal Euroopas niimoodi siiski ei ole. Õnneks sai see asi siiski klaaritud🙂

Õpetasin neile terviseks selgeks, samuti kena pepu, haha😀 Kuid neile ma siiski ütlesin ka, mida see tähendab, mitte ei teinud tünga, et see tähendab ilus naine😀 (nii nagu Romantikule tehti, kui ta Eestisse esimest korda tuli ja kui ta ööklubis üritas naistele ligi ajada, siis vaatasid paljud teda mõrvaliku pilguga, samas kui mõnedele see vist isegi meeldis :D).

Õhtusöök oligi umbes 2,5 tundi, siis hakkasin mina saatesse minema ja nemad peole edasi. Jäi kokkulepe, et kui nad peaksid pärast saadet veel peol olema, siis saame kokku ja kui mitte, siis näeme pühapäeva päeval, et Tallinna vanalinna veidike tutvustada.

Enne saadet rääkisin Terminaatoriga telefonis ning jäi kokkulepe, et näen pärast saadet teda. Seega kui üks hispaanlastest mulle 04.50 sõnumi saatis, et tema sõbrad on kõik juba unemaal, aga kutsus mind õlut jooma (ei olnud see, kes mul FB, üks teine, kõige jutukam ja sõbralikum kogu seltskonnast), siis ma ütlesin, et näeme parem pühapäeva päeval kogu seltskonnaga, nii nagu kokkulepe jäi.

Kui Terminaatori juurde taksoga jõudsin, oli tema üks sõber ka seal, keda ma varem näinud polnud. Hiljem tuli jutu käigus lausa välja, et see sõber teadis kunagi Meremeest, haha😀 Eesti on ikka väike, ma ütlen😀 Isegi Terminaator oli teda kunagi ammu ühel ühisel sünnipäeval näinud😀 Hah, varsti ongi niimoodi, et ei saagi kuhugi peole minna, sest raudselt on seal keegi, kellega ma kas suudelnud, amelenud või seksinud olen või keegi vähemalt teab kedagi, kellega ma seda teinud olen😀

Kui sõber ära läks, siis rääkisime Terminaatoriga, olime teineteise embuses ja ma ei maganud enne uuesti linna minemist mitte silmatäitki😀 Aga kuna ma olin lubanud, siis pidasin seda, sest ma ise reisides olen ka alati arvamusel, et on nii hea, kui on mõni kohalik, kes siis linna näitab või niisama tead kedagi, kes on kohalik. Hispaanias ei tekkinud mul kunagi selliseid probleeme, aga Prantsusmaal on uute tutvuste loomine ülikeeruline, kui sa prantsuse keelt ei oska (eriti Lõuna-Prantsusmaal, kus mina olin).

Sel korral liitus meiega mu parim sõbranna (see, kes samuti lapsepõlvest peale hispaania keelt armastab ja kes nüüd räägib seda nagu kohalik, sest on Hispaanias elanud ja hetkel puutub sellega ka igapäev kokku, sest teeb giidiekskursioone ka hispaania keeles). Mulle ütlesid hispaanlased, et ma räägin nagu inimene, kes on Mehhikos elanud (seda mainitakse mulle tihti ja mulle meeldib see, sest just nimelt Mehhikos räägitav hispaania keel on mulle nii omane, just mu lemmik). Nii et siis saigi alguse mitmetunnine Tallinna vanalinna ekskursioon, sest mu sõbranna teab iga majakese kohta mingit lugu või legendi rääkida. Mul endal hakkab ka varsti juba meelde jääma, sest see on teine kord, kui niimoodi linna näitame (võinoh, pigem sõbranna näitab siis :D). Esimene kord oli oktoobris, kui Romantik ja tema mehhiklasest sõber meiega olid, olime siis neljakesi väljas. Kui Romantik minusse juba armunud oli, aga mina temasse veel ei olnud.

Ma ise olin pühapäeval vaikne, sest olin täiesti magamata. Pärast ekskursiooni käisime seltskonnaga söömas, hiljem veel natuke ringi ja siis suundusid hispaanlased tagasi oma hotelli, et õhtusele Helsingi laevale minna. Enne seda päästis mu sõbranna olukorra, sest üks hispaanlasest oleks oma ostetud suveniiri kuhugi pingile maha unustanud, aga kuna ta tavaliselt peab alati turiste jälgima, et nad midagi maha ei jätaks, siis on see tal juba harjumuseks. Viimati jäi tal ekskursioon üldse pooleli, sest üks turist kukkus näo veriseks, pidid hoopis kiirabi kutsuma, nii et tuleb ka selliseid olukordi ette. Ja eelmisel kevadel juhtus selline apsakas, et talle saadeti Brasiiliast tulnud turistid, aga sõbranna ju portugali keelt ei oska, inglise keelt see seltskond ei rääkinud. Seega pidi ta siiski ekskursiooni kuidagi hispaania keeles läbi viima, õnneks üks turikatest oskas seda ning tõlkis teistele siis portugali keelde. Ma oleksin vist sellises olukorras närvivapustuse saanud😀 Tegelikult peab üldse palju kannatust turistidega olema, sest mõned on kas liiga aeglased vms.

Kui hispaanlastega hüvasti jätsime (ja põsemusitatud kõik :D), siis sõime sõbrannaga veel Scnelli tiigi ääres jäätist ning rääkisime. Kes oleks võinud 11-aastaselt arvata, et ühest tavaliselt Hea Lapsest leitud kirjasõbra kuulutusest võib selline sõprus alguse saada? Mul on hea meel, et ma talle kirjutasin siis, kuigi vahepeal oli meil ka see teema, et mu sõbranna ei saanud mu käekirjast aru ning ma nähvasin talle sellepeale, et mul jumala suva sellest😀 Õnneks ta siiski kirjutas edasi. Ja vahepeal läksid kirjad kaduma ning ma mõtlesime, et teine pool lihtsalt ei vasta. Ja siis üks kord 14-aastaselt viskas mu sõbranna msnis nalja, et ta kirjutab ka sellele tüübile rate.ee-sse, kes mulle tollel ajal meeldis (aga keda ma kordagi näinud polnud). Mina naljast aga aru ei saanud ning solvusin, haha😀 Oh neid pubekaid küll😀 Kusjuures me pole kunagi eriti koos vallalised saanud olla, sest tema on viimased viis aastat juba suhtes olnud, enne seda oli vist aasta aega seda aega, mil me mõlemad vallalised olime, aga veel enne seda olin ma Esimesega suhtes.

Mul on üldse parimate sõbrannadega see teema, et teine on juba neli aastat suhtes olnud(kes Tartus elab). Ta peab kaudselt mind tänama, et oma praeguse kallimaga tutvus, sest äsja Mehhikost jõudnuna ma hilinesin 35 minutit, mis viis selleni, et nägime kesklinnas meie gümnaasiumiaegseid teisi sõbrannasid, kellega me peole läksime. Ja mu ühe endise sõbranna kallima hea sõber oligi see noormees, kellega mu sõbranna praegu koos on. Naljakas oligi see, et kui Püssirohukeldri ees väljas istusime, siis tahtis mu sõbranna koju minna, sest sääsed sõid teda meeletult, aga ta praegune kallim ütles, et neiu võiks talle sülle istuda, siis ta tapab neid sääski😀 Ja sealt saigi see asi alguse. Teise sõbranna (võinoh, nüüdseks juba endise sõbranna, tema on see neiu, kellega me enam kahjuks sõbrad pole, olen sellest kirjutanud ka) kallim arvas, et nad võiksid edasi korterisse suunduda, et mulle panevad Desperado filmi käima, aga ma sain ilmselgelt aru, et ma olen viies ratas vankri all, sest olin ainuke ilma tüübita, seega turteltuvid suundusid korterisse edasi😀 Ma läksin koju ära😀

Vahel mu sõbrannad mainivad mulle, et küll mul ikka veab, et ma vallaline olen (nojah, nende aastate jooksul olen ma ka suhtes olnud, aga üldiselt siiski vallaline). Seda ei tule küll eriti tihti ette, et nad nii ütleksid, aga just siis, kui suhtes mingi probleem on vms. Ja mina ütlen neile jällegi vastupidist asja. Nagu ikka… on rohi alati rohelisem just teisel pool.

Pärast sõbrannaga jäätist söömist läksin ma uuesti Terminaatori juurde, ta magas õndsat und. Kobisin ta kaissu ning jäin ka tuttu, sest olin väga väsinud. Ning kuigi kell oli 19.00, magasin vist suht hommikuni välja😀 Vahepeal siiski ärkasin natukeseks üles, aga väheseks ajaks. Kuigi vahepeal tundus, et me vbl üldse ei suhtle enam niimoodi edasi, on mul hea meel, et see siiski niimoodi ei läinud. Olen viimasel ajal jälle mõistnud, et Terminaator on kallis. Eks ta on seda alati olnud, lihtsalt vahepeal ma ei mõelnud sellele isegi, äkki vbl ei tahtnudki mõelda. Tegelikult olen ma temast teadlikult vähem kirjutama hakanud, sest ma tean, et talle ei meeldi see, et ma temast kirjutan. Ja minu puhul on see uus asi, et ma üldse sellise arvamusega arvestan.

Naljakas ongi see, et kuidas saab keegi üldse teist inimest mõista, kui ta iseennastki ei mõista? Räägin endast siis hetkel. Ma olen viimasel ajal üldse omadega ära olnud, emotsionaalses mõttes. Pealtnäha ei saa sellest aru, võõrad küll mitte. Aga need, kes mind isiklikult teavad, saavad. Võinoh, need, keda ma usaldan.

Ma otsustasin oma elu rahulikumalt võtma hakata. Just meeste ja deitimise mõttes. Vbl juba see, et mu pilt Flirticus ära blokeeriti oli märk sellest, et Jaanika, rahune maha (ma tean, et tegelikult oli see lihtsalt kellegi poolt ebasobivaks märgitud foto, aga see selleks).

Ma ei ole seda teemat eriti puudutanud, sest tavaliselt mul polegi selliseid kõrvalmõjusid olnud, aga nüüd tulid – nimelt kogu selle deitimise ning flirtimise vms hoopis negatiivsem külg, mis alguses jääb varjatuks. See on lõbus, see pakubki adrenaliini, aga teatud piirini. Ja pärast seda, kui ma eelmisel nädalavahetusel Terminaatori embuses pisaraid valasin, on midagi muutunud. Minus endas. See oli esimene kord, kui ma tunnistasin endale, et kohati ma teen seda lihtsalt üksinduse matmiseks. Mõni inimene joob selleks, et üksindusest üle saada, teine inimene sööb palju magusat, aga mina… leian alati mehi. Või kui ise ei leia, siis juhus saadab nad mu teele. Ma ei räägi inimestest, kes tõesti elus mingi jälje jätavad, vaid mõttetutest flingidest, mis nagunii mitte kuhugi ei vii. Kellega reaalselt pole mitte midagi rääkida.

Ehk siis ilmselt läheb mu blogi igavamaks, aga ma tahan vaadata, mis saab mu elust siis, kui ma natuke tuure maha võtan. Vbl tunnen varsti igavust, kes teab.

Vbl tahan ma iseennast üles leida. Sest äkki ma olen iseenda kaotanud? Ma ei tea, aga igal juhul hetkel ma olen otsutanud elu rahulikumalt võtta. Ma ei viitsi enam tutvuda ja rääkida seda kõige tavalisemat asja: “TeremaolenJaanika. Missinunimi on?” jne.

Kes teab, äkki nädala pärast mõtlen jälle teistmoodi, aga hetkel ma tunnen niimoodi. Võib-olla on vanus ka juba selline, kes teab. Võib-olla on lihtsalt ajutine teema. Ma ei tea. Kuid niimoodi olen ma hetkel otsutanud🙂

23 thoughts on “Hispaanlastele linna näitamas/ Kui Printsess hakkab iseennast analüüsima…

  1. Naljakas, et just eile sõbrannaga tuli sama teema korraks jutuks. Selle jaoks ei ole vaja erilist süvaanalüüsi, et aru saada, et paljude meestega magamine ja nende tähelepanu otsimine jne ei ole mitte midagi muud, kui üksinduse varjamine. Iseenda eest näiteks. Teiste eest. Been there, done that. Aussis mõtlesin küll, et jeje, ma olen nii noor ja lahe ja küll on mul palju mehi, aga nüüd mõtlen küll, et elusees enam ei tahaks ega viitsiks niimoodi elada. Mis need võõrad munnid mulle ikka annavad😀

    • No aga kunagi ilmselt ju andsid midagi? Muidu ei oleks sellist elu elanud?

      Eks Printsess hakka ka oma arvamusi ilmselt siis muutma, kui abielu ja lapsesaamine päevakorral on.

      • Eks ta kunagi oli niipalju rumal, et oli vaja ennast veenda, et tegelikult on kõik korras aga see ei muutnud asju selliseks et need korras oleks. Aeg läks ja õppis ennast tundma. Kui seda poleks teinud siis oleks rumal valmis. Tark õpib teistr vigadest, loll ei õpi enda vigadestki (google arvas tegelt, et loll õpib enda vigadest)

      • Abielust ja lastest on asi kaugel, ma kahtlen, et üldse kunagi abiellun. See et ma asja rahulikumalt võtan, ei tähenda nüüd, et ma päris nunnaks muutun🙂 Ja kellega mul praegu abielluda oleks😀

        Kindlasti andsid. Võib-olla annab tulevikuski, lihtsalt hetkel on see periood, kus võtan vaiksemalt🙂

      • see esimene lause oli tegelikult malluka viimase lause kommentaariks.

        Et ju need võõrad riistad talle siis ikkagi mingit rahuldust pakkusid, et paar aastat tagasi mööda neid oli vaja ratsutada.

        Nüüd on jah mees ja laps, kuid ega see siis minevikku olematuks tee. Samamoodi võib ka Printsess tulevikus “härdusega” meenutada, milliseid tempe tehtud sai.

  2. Ma võin sulle lubada, et ühel hetkel sa hakkad kahetsema. Igal inimesel on elus see hetk millalgi, iseasi kas ta seda tunnistab või eitab ja valetab endale samamoodi nagu see meeste kollektsioneerimine seda on.

    • Ei tea, eks elu näitab, aga samas miks ma seda kahetsema peaksin? Ma üldiselt ei kahetse mitte midagi. Jah, ma võin mõelda seda, et oleks võinud ju teistmoodi, aga mis tehtud, see tehtud. Ma ei kahetse oma elus eriti midagi.

  3. Viuh, ma ei oska öelda, kas midagi andis. Noh, seda andis, et ma vähemalt natukene sain tunda ennast hästi ja tähelepanuga üle külvatud ja mida kõike veel. Aga see oli selline ajutine värk. Pärast kodus ikka nutsin patja, et mida kuradit ma teen. Kuna aga muutust ei osanud elus teha (ega ma seal kaua olnud ka, 9 kuud) siis läkski nii, et Aussi aeg oli nn ringilaskmisaeg.

    Kas ma praegu kahetsen? Noh, uhkusega ei meenuta, aga ega see kahetsemine ka mulle midagi juurde ju ei anna. Pigem teadsin naasedes, millist elu ma elada EI taha ja millised suhted mulle mitte midagi ei anna.

  4. Seda deitimist, flirtmist jne võib võtta kui dieeti. Kui tükk aega ühte ja sama asja teha/süüa siis tekib juba tülpimus ja tahaks vaheldust. Ma arvan,et see paast kestab sul niikaua kuniks mingi uue vinge kutiga tuttavaks saad või kui miskit uut põnevat/kardinaalselt teistmoodi su ellu satub.
    Teiseks ma olen sinuga nõus,et elus pole mõtet midagi kahetseda, kui siis ainult seda kui oled kellelegi liiga teinud, mis sinu puhul õnneks ei kehti. Aga kogemuste/seikluste puhul ei pea see paika, parem on vaadata tagasi ja mõelda: “Et krt uskumatu, et ma seda tegin” kui ” Miks ma seda küll ei teinud”. Iga kogemus õpetab midagi ja annab midagi, seega kahetseda pole küll mõtet🙂

    • Absoluutselt, Truu!🙂 Ma juba ootan, millal sa sealt välismaalt tagasi tuled, siis peame küll hea peo maha. Millalgi oktoobris-novembris ikka, eksole? Ma usun, et detsis ma pean oma sünnat sel aastal suurelt (sest noh, väike juubel või midagi sellist vist :D), seega sinu ja Jutuka kutsuksin ka kindlasti🙂

    • Ühele hea on teisele halb. Tänu sellele, et ta selle võrratu pildi siia pani, äkki oli see kellelegi hea aga võrratule oli see halb.

      Kui sa teed midagi, mis sulle annab hea kogemuse, siis samas võib ja üldiselt ongi kellelegi see halva tegemine. Selle nimi on tasakaal. Kui nüüd sedasi mõelda, siis kas peaks kahetsema või ei peaks? Kas on tähtsam saada endale hea kogemus või mitte teha teistele halba!?

      • Henry, sinu puhul me teame kõik, et sind huvitab ainult see endale hea kogemuse saamine.

        Tegelikult on inimesed nii ja naa, olenevalt sellest, kas nad on õnnetud või haiget saanud. Inimesed, kes on haiget saanud, ei mõtle enam peaga ning siis tehaksegi palju lollusi, mis tavaolukorras pigem tegemata jääksid.

      • Huvitav… Minu puhul teate te kõik…

        Samas kõik pealensinu teavad seda mida sina ütled. Ja samas sa ise tead minust minimaalselt.

        Aga nii huvipärast huvitab mind, et mis see hea on siis mulle olnud kui ma sinule halba olen teinud. Kuulakd huviga sinu analüüsi sellest, et kuidas see mulle hea oli

      • No sulle meeldib teistele kräna keerata, sa saad mingi haige rahulduse sellest, kui sa teistele nii-öelda ära paned. Eriti neile, kes sinu arvates pole sind kuulanud jne. Mul läks veel isegi hästi, mõni teine inimene, keda me mõlemad teame, on saanud palju hullemat paska, mida sa toota suudad.

      • Kas sa arvad et on saanud või sa tead? Mingil kummalisel kombel meie temaga suhtleme edasi ja tundub, et tema ei jaga sinuga sama arvamust.:/

      • Lühidalt, sa ei oska tuua välja ühtegi asja mis oleks kuidagi minu heaks olnud. Hetkel aga püüad seda mitteoskamist varjata isikliku rünnaku taha, püüdes mind materdada et keegi ei paneks tähele, et sa lihtsalt ei leia ühtegi fakti mis sinu arvamust kinnitaks.

        Ainus mida sa endale halvategemiseks võid pudada on see, et ma sinu anonüümsuse siin blogis paljastasin. Kuidas see minule kasulik oli? Tegelikultnei olnudki. Ühele teisele inimesele kaudselt oli aga seda samal põhjusel miks ma üldse sinu isiku avalikuks tegin. Sina põhimõtteliselt ei olnud nõus ühte teemat ära kustutama ja mina põhimõtteliselt tegin sinu isiku avalikuks. !ulle polnud kumbki nendest asjadest ei kasulikud ega kahjulikud.

      • No kokkuvõttes vbl ei olnudki kasulikud, aga siis sa mõtlesid, et need on sinu jaoks kasulikud, kui mu elu kontrollida üritasid. Nüüd, palju aega hiljem, pole muidugi see sinu jaoks enam kasulik olnud. Ega ka kahjulik.

  5. See, et sa praegult midagi muud tahad ei tähenda ju, et minevikus valesti käitusid. Sa tegid seda, mis sind õnnelikuks teeb ning nüüd samuti. Tulevikus muutuvad su eesmärgid nagunii jälle. Oluline on elada nii nagu endale õige tundub, hukkamõistjad on nagunii alati olemas (ja mul on selline kahtlane tunne, et nad õelutsevad vaid selleks, et ennast paremana tunda. või siis mõne tüübi puhul kahtlustan vaimset häiret khm)

Lisa kommentaar

