Printsess ja Prints? (oh ei, sugugi mitte, aga vähemalt nimed kattuvad :D) / Kui Printsess emotsionaalseks muutub/ Seebikast

Nägin seda pick-up artisti Valijat ka teisipäeval, alguses jalutasime niisama ja hiljem olime ta hostelitoas, aga sel korral me isegi ei suudelnud. Ta küll üritas, aga ma ütlesingi talle, et ma leian, et alati ei pea ka suudlema😀 Tüüp küll väga ei mõistnud seda, aga mis tal muud üle jäi. Tegelikult on ta päris ebakindel mees, kuigi üritab end enesekindlana näidata. Ja see programm on talle ikka päris suure ajupesu teinud, mida ma talle ka mainisin.

Valija: Vahel ajab mind lihtsalt nii närvi, kui ma näen, et mõni ilus naine mingi eriti koleda mehega koos on. Ja vastupidist varianti näeb palju harvem, aga just see, et mingi ilus naine on mingi eriti rõveda mehega koos – seda tuleb nii tihti ette.

Printsess: Dude, asi on ka enesekindluses. Naistele meeldivad enesekindlad mehed. Pealegi on ilu suhteline mõiste. Ja miks see sulle üldse korda peaks minema, missugused teised paarid on? Kui nad on koos õnnelikud, siis las olla – ega nad sinu elu ei häiri ju.

Valija: Jaa, ma saan sellest kõigest aru, aga ma ikkagi ei mõista, miks naised nendele kõige koledamatele alati järele jooksevad, samal ajal, kui kenadel meestel üldse võimalustki pole. Mulle on varem ka öeldud, et ma näen kena välja jne, aga ikkagi ei taheta minuga suhet, sest mu iseloom ei meeldi neile. Iseloomu saab suhte jooksul ka muuta, see muutub iseenesest.

Printsess: Oh ei. Iseloom juba niisama kergelt ei muutu, liiati veel siis, kui sa ise seda ei taha ning teed seda teise pärast. Mida vanemaks inimene saab, seda rohkem tulevad mängu ka teised aspektid, välimus pole enam nii oluline. Mis ei tähenda seda, et välimust enam üldse ei vaadata meeste puhul, ikka vaadatakse, aga kindlasti vähem kui näiteks 18-aastaselt, sest loeb rohkem iseloom. Minul küll on vähemalt niimoodi meestega.

Valija: Kui ma siiski selliseid paare koos näen, kus mees on eriti koll ja naine megaseksikas, siis ma loodan, et neil tulevad megakoledad lapsed.

Printsess: Kle, tüüp, sul on tõsised probleemid, tead seda? Ma usun, et see aeg, mil sa Kanada õhujõududes töötasid ning naistega üldse ei suhelnud ega tegemist ei teinud, on sulle eriti suure jälje jätnud. Ja tundub, et see praegune programm ei aita selles mõttes eriti kaasa…

Valija: Vahel on mul sellest programmist ka kõrini. Sest tegelikult tähendab see seda, et kui peol olles igasuguseid erinevaid lähenemiskatseid teha, siis peab naisi kogu aeg lõbustama jne. Alguses on lõbus, aga pärast muutub tüütavaks. Näiteks eile, kui ma seal karaokebaaris käisin, siis alguses läksin mingite naistega rääkima, aga umbes viie minuti pärast olin tüdinenud ning lihtsalt kõndisin minema.

Printsess: Nojah, aga see programm pole sunniviisiline ju. Ja ma usun, et sul endal on peas mingid tõsised probleemid, mille puhul jääb mulje, et kuna naistega sul just eriti õnneks pole läinud, siis sa üritaks nagu kõigile naistele kätte maksta vms.

Ma näitasin Valijale ka oma blogi ja tõlkisin seda viimast postitust natuke, kus ma temast kirjutanud olin (“Sa tõesti kirjutad nii palju!” :D). Naljakas oli see, et kui ma talle ütlesin, et mu pseudonüüm on Printsess, ütles ta, et tema on oma pick-up artisti programmis Prints, haha😀 Et neil on mingi foorum vms, kus neil tüüpidel on mingid koodnimed, mõned on Batmanid ja Supermanid, aga tema on Prints😀

Valija: Sa meeldid mulle, aga kahju ongi sellest, et sa midagi enamat ei taha. Et mind ainult sõbratüübina näed.

Printsess: Midagi enamat? Sa mõtled seksi? No näed, alati ei taha seda. Või suhet? Ei, sa poleks selline noormees, kellega ma oleksin suhtes. Just su iseloomu tõttu. Kui jätta välja kõik see, et sa nagunii elad Hollandis, aga isegi siis, kui Eestis elaksid, siis ei tuleks sellest midagi välja.

Valija: Jälle saan korvi just oma iseloomu tõttu. Jälle.

Printsess: No kui kogu aeg nii läheb, siis vbl peaksid just selle kallal töötama? Ja juba enne suhtesse astumist. Inimene ei saa teise pärast muutuda, saab ainult siis, kui ise tahab. Ja vbl suhe kui selline on sinu jaoks kinnisidee. Vaata parem ringi, seikle jne, tee seda, mida sa varem teinud pole.

Valija: Naljakas, et sa mul paljude erinevate naistega magada soovitad. Tavaliselt selliseid sõnu naise suust ei kuule.

Printsess: Ei, mitte seda. Aga vaata, sa oled täpselt selline noormees, kelle puhul võib eeldada, et kui sa praegu 28-aastaselt tõsise suhte leiad, siis kõik võib korras olla… kuni nii 35-40-nda eluaastani. Siis tekiks sul see meeletu vajadus oma sarved maha joosta, sest sa ei teinud seda 20-ndates. Mõnedel meestel vbl seda vajadust ei tekiks, aga sa oled just sellist tüüpi mees, kellel see ilmselt tekiks. Nii et targem oleks praegu ringi vaadata ja vabalt võtta🙂 Mis ei tähenda seda, et peab kohe nii paljude erinevate naistega magama, aga chillimalt võid küll asja võtta.

Valija: Nii et sulle ei läheks korda, kui ma teise naisega seksiksin? Sul oleks suva?

Printsess: Kammoon, mees. Ma ise seksisin nädalavahetusel teise mehega. Minu pärast seksi mitme naisega tahad🙂

Hetkel on Valija Helsingis ja enne oma puhkuse lõppu (mis peaks pärast 20-ndat olema), tuleb ta veel Eestisse. Tegelikult ta esialgne plaan oli üldse pärast 3-ndat augustit tagasi Hollandisse minna, aga ta pikendas oma puhkust, seega läheb siis tagasi. Ülikool algab vist septembri alguses.

Muidu läheb elu ikka vaikselt, Flirticusse pole ma pilte lisama hakanud. Vbl sai mul jälle natukeseks kõrini😀 Mu probleem on tegelikult ka selles, et ma vahel lihtsalt vajan tähelepanu ning Flirtic on nii hea koht, kust seda saada. Ja kui see tähelepanuvajadus on natukeseks jälle rahuldatud, siis võin ma jälle Flirticu-vaba olla😀 Tegelikult oleksin ma psühholoogidele päris hea materjal, sest ilmselgelt ei suuda ma kaua ilma meeste tähelepanuta elada. Ma ei räägi siin seksist, oh ei. Vaid tähelepanust. Ja see on periooditi, mõnikord on mul sellest suhteliselt kama, aga teine kord… oeh jah.

Nagu ma ka Terminaatorile nädalavahetusel mainisin, et ma vahel igatsen neid aegu, kui kellegi suudlemine ka tegelikult midagi tähendas, kui see oli oluline. Millal need ajad ometi olla võisid? AMMU. Megaammu. Isegi seks ei tähenda enam ammu midagi. See on lihtsalt tühipaljas seks. Tegelikult oli mul mingisugune mental breakdown, sest ma lihtsalt nutsin ta embuses ohjeldamata (ja ma isegi ei kirjutanud sellest, sest ma ei tahtnud siis). Tegelikult ongi minust kaks Jaanikat – üks on see pealtnäha megatugev, kes mitte kunagi ei nuta ja saadab kõik vajadusele kukele, teine on see, kes… vahel (küll mitte eriti tihti) kodus lollakaid laule kuulab ning pisaraid valab. Viimasel ajal polnud seda ka eriti ette tulnud.

Mõned päevad tagasi olin ma natuke nukker ning kuulasin neid nutulaule, mis mulle pärast Romantikuga lahkuminekut ikka palju pisaraid tõid. Ja pisarad hakkasid iseenesest jooksma. Ei, mitte sellepärast, et ma Romantikut taga igatseksin, seda mitte, vaid pigem just selle tõttu, et neid ilusaid tundeid igatsen. Ma üldse hakkasin kuulama erinevaid laule, mis mulle mingil perioodil kellegagi seostus. Esimese, Erilise, Võrratu, isegi Egoga (Omakasupüüdmatuga ei seostu mulle vist mitte ükski laul, hetkel küll ei meenu, et seostuks). Et tuju uuesti rõõmsaks teha, hakkasin stripilaule kuulama (Careless whisper Esimesega ja You can leave your hat on Romantikuga). Siis läks tuju jälle paremaks😀

Hakkasin siin vahepeal ühte seebikat netist vaatama. Ma küll olin juba ühe välja valinud, aga see ei osutunud siiski nii heaks. Kuid Dama y obrero (“Daam ja tööline”) on vaatamist väärt kas või sellepärast, et see tüüp seal peaosas on nii kuum. Ma muidu blogisse pilte ei lisa, aga noh… sellise seksika mehe pilt võib ju vahelduseks olla😀 (ta tegelikult oli üheks peaosaliseks ka eelmises seebikas, mille ma lõpuni vaatasin, aga just nende pikkade juustega on ta eriti hot :D) Hetkel olen viis osa ära vaadanud ning väga rahul. Meeldib ka see, et seebikas räägib Pedro (José Luis Reséndez) vaeste mehhiklaste hispaania keelt, sest ta on pärit vaesest mehhiko perekonnast (väga suur erinevus sellest, kui ta eelmises seebikas, mida vaatasin – Corazón Valiente–  väga rikast advokaati mängis, kelle kõnemaneer oli hoopis teistsugune). Seda kuulsin mina kogu aeg Mehhikos olles, sest töötasin ju endiste tänavalastega, kes just niimoodi rääkisidki. Lapsed projektis rääkisid muidugi kõvasti rohkem seda nii-öelda aguli hispaania keelt, millest ma enne Mehhikosse minekut eriti aru ei saanud. Hea võrdlus oligi see, kui ma enne Mehhikot vaatasin ühte mehhiko filmi, kus just sellist aguli hispaania keelt räägiti, aga ei saanud eriti aru. Pärast Mehhikot vaatasin uuesti ning sain jumala hästi aru.

Vot see on alles kuum tüüp! :)

Vot see on alles kuum tüüp!🙂

dama-y-obrero

Dama y obrero :) See teine tüüp on siis vastastegelane :)

Dama y obrero🙂 See teine tüüp on siis vastastegelane🙂

Just nende lokkidega on ta nunnu :)

Just nende lokkidega on ta nunnu🙂

José Luis Reséndez Santos

José Luis Reséndez

24 thoughts on “Printsess ja Prints? (oh ei, sugugi mitte, aga vähemalt nimed kattuvad :D) / Kui Printsess emotsionaalseks muutub/ Seebikast

  1. Mis maailm see on, kus peale paari kohtunist mees ajab suhte juttu ja naine ei taha kuuldagi sellest, mida ma just lugesin

    • Valija on lihtsalt imelik, ega ta vast isegi seda juttu tõsiselt võta- kes teab, vbl on seegi asi programmis tegelikult kirjas, you never know😀

      • Ma arvan, et sa seksisid temaga või teed seda järgmisel võimalusel. Lause meelega provokatiivselt esitatud, mõtet ennast see ei muuda.

  2. Su meeste maitse on ikka nii veider, ma pole sellest üldse aru saanud😀 Mulle üldse ei meeldi see lokkidega tüüp, see paha mees tundub ka seksikam😀

    • https://minumoodimaailm.wordpress.com/2014/06/21/mehed-ja-maitsed-mehed-ja-laulud-kuidas-parakal-laheb/

      Mõned laulud on seal ära mainitud, mida võib ka nutulauludeks nimetada, sest toovad selliseid mälestusi😀 (Terminaatoriga seotud laulud ei too pisaraid silmi, neid ma ei kuulanud ka tol nukral õhtul).

      Aga Romantikuga seostub mulle peamiselt kaks laulu:

      Desde cuando – Alejandro Sanz
      El arroyito – Fonseca

      Egoga:

      Jos sä tahdot niin – Jippu & Samuli Edelmann

      Erilisega:

      Como Te Extraño mi Amor – Café Tacvba
      PRINCESA – Joaquin Sabina y Alejandro Sanz

      Eks neid ole veel, aga need on sellised põhilisemad🙂

      • Võrratuga:

        Linnamuinasjutt- Lauris Reiniks ja Luisa Värk

        Abrazame muy fuerte- Juan Gabriel- meenub ka Võrratuga, sest ta õppis selle ekstra kitarril mängima ja laulis ka samal ajal (ehk siis õppis sõnad ka suht hästi ära)… See oli ka sellise seebika nagu “Emba mind” tunnuslaul, mis ka eesti telekanalil jooksis, peaosades Victoria Ruffo, Aracely Arambula ja Fernando Colunga🙂

      • Mul on selle Ego looga lausa eraldi muusikafail tehtud, kus minu ja Ego pildid taustaks😀 Sama laul mängib ka siis taustaks🙂

  3. Ja Egoga on ka veel :
    Air Supply – I’m so lost without you – Selle lauluga tegi tema mulle video pärast meie lahkuminekut, mis endiselt veel Youtubes oleval, aga privaatne (kui link on olemas, siis saab vaadata). Ma just otsisin selle lingi üles, endiselt alles😀 177 korda vaadatud, kuna see on privaatne, siis ilmselt tema enamik korrad, mina umbes vast viis korda kokku😀

  4. Tead, sa peaksid minema kuhugi meeste kollektiivi tööle. Päris tõsiselt soovitan, saad tähelepanu nii, et tapab😀 ma olen ise ainuke naine 20 pealise meestekarja sees ja mina seda nautida ei oska, aga olen iseloomult ka selline tagasihoidlikum.

    • Eks ta ole😀 Mul vahel Night Chatis ikka tahavad mu isiklikku numbrit, aga ma hoian oma töö- ja eraelu lahus, seega ma ei jaga seda🙂

  5. Jose Luis on jah seal hästi kena. Aga see kolmas telenovela vähemalt, kus Fabian ja Jose Luis koos näitlevad. On olnud koos Los Herederos del Monte, Corazon Valiente ja nüüd Dama Y Obrero.

    • Jaa, olen neid kõiki näinud🙂 LHDM-t nägin küll poolikult, mingid osad jäi vahelt ära, aga seal oli José Luis nii paha😀 Mulle meeldib DYO-s see, kuidas Fabian halba mängib, nii super ikka, polnudki teda varem vastastegelase rollis ju näinud😀

      • Los Herderosis oli ka Fabian alguses paha, aga isegi ta praegune halva roll ei ületa, seda mis ta Corazon Valientes tegi. Kuigi jah Jose Luis on ikka kuumem.🙂

  6. vabandust täiesti teemavälise küsimuse pärast, aga kuidas sa täpsemalt hispaania keele selgeks said? meetodi mõttes just. kas lõuna-ameerikat õppisid eestis nt grammatikat ja muid aluseid?

    • No ma olen seebikaid vaadanud alates viiendast eluaastast. Ja kuigi meil tõlgitakse häälega peale, siis alt võib natuke hispaania keelt ka kuulda. Kui 10-aastane olin ning Luz Marial natukeseks ajaks tõlge puudus, siis sain ma peaaegu kõigest aru. Mu ema istus tol ajal mu kõrval ja ütles, et ma tõlgiks talle ka🙂 Siis 14-aastaselt õppisin mitu kuud mormoonidega hispaania keelt, nad ei surunud õnneks oma usuvaateid kunagi peale. Gümnaasiumis õppisin ka. Mu arusaamine oli juba enne Mehhikot hea, rääkimine natuke alla keskmise. Enne Mehhikot olin natuke aega Hispaanias, pärast Mehhikot rääkisin juba väga hästi. Ja pärast Mehhikot olen ka Hispaanias käinud, seega siis tuli praktikat juurde. Ka Eestis on mul mul hispaaniakeelseid rääkivaid sõpru-tuttavaid, nüüd olin hiljuti ju Romantikuga suhtes. Ja eelmisel nädalavahetusel näitasin ühtedele hispaanlastele just linna (aga sellest kirjutan eraldi järgmises postituses).

      Mu grammatika ei ole hispaania keeles täiuslik. Kuid seegi tuli kuidagi iseenesest. Rääkides ma alati ei mõtle ja eks vigu tuleb ikka sisse. Kirjutades loomulikult veel rohkem🙂 Peaks tegelikult keeletesti ära tegema, sest B2 on mul olemas, aga C1 oleks kõvasti parem🙂

  7. Kas sa kaaluksid ühte külalispostitust ühelt tütarlapselt , kellel on paljutki vürtsikat rääkida , aga kes tegelikult teeb kogu seda kärtsu ja mürtsu tõenäoliselt südamevalu tõttu ? Ma tean ,et antud tütarlaps saaks palju kriitikat , aga ehk oleksid ka mõned toredad lugejad , kes oskaks nõu anda ja kindlasti oskaksid ka sina talle nõu anda🙂

    • Jah, võin küll sellest külalispostituse teha, kui see huvitav tundub🙂 Las ta kirjutab mulle minumoodimaailm@hot.ee🙂 Ja kuna ma ise eriti külalispostitusi modereerida ei tahaks, siis eeldus on see, et kirjutaja oskab enam-vähem õigesti ka kirjavahemärke kasutada. (sest kui ikka väga mööda on grammatiliselt, siis ma sellist postitust oma blogisse lubada ei tahaks, aga ma leian, et kui tegemist on külalispostitusega, siis pole õige, kui ma peaksin enda närvide rahustuseks hakkama komasid vms lisama)😀

  8. Kas sa vaatasid kuskilt Internetis neid stripivideosi ja siis tegid järgi? Tahaks ka enda kutti üllatada sellise tantsuga aga ei oska midagi teha..😦

    • Kusjuures ei vaadanud, tegin ise🙂 Kõige olulisem on enda kehas täiesti vabalt tunda ning enesekindlus on asja võti🙂 Ma olen kahte moodi strippi teinud: üks on see variant, et panedki mehe istuma ning ta võib ainult vaadata, aga näppida ei või üldse kogu tantsu ajal. Teine variant on see, et käid korraks mehe juures ning näpid nagu kogemata teda, siis lähed jälle eemale, siis jälle lähed tema juurde, näpid kogemata riista vms (mees on siis riides, seega läbi pükste loomulikult). Ja siis jälle eemale. Hästi oluline on ka silmside, et julgeksid mehele samal ajal otsa vaadata. Mingit häbi ega midagi sellist ei tohi tunda, täiesti vaba peab olema🙂

      Alustad muidugi riietega ja siis koorid vähehaaval neid vähemaks, mida seksikam kostüüm, seda parem muidugi🙂 Ja noh, nurjatu pilk jne on juba vägagi loogiline värk asja juures🙂

      Kuid oluline on see, et sa oleksid tantsu ajal kindel, et sa oled maailma kaunim naine (tegelikult peab seda nagunii päriselus ka kogu aeg olema, see annab palju juurde). Ja kui leiad hea laulu, siis läheb kõik iseenesest. Enne võid ju peegli ees üksinda ka harjutada, mulle on alati peegli ees tantsida meeldinud (üksi olles ma muidugi strippi ei tee, haha :D), seega see annab lisaboonuse juba nagunii juurde.

      Soovitan siiski mitte väga kiiret laulu, sest stripp võiks olla sensuaalne, riided peavad aeglaselt ära tulema, õrritades samal ajal, vbl võtad ühe rinnahoidja õlapaela alla ning siis paned tagasi. Kiiruga sellist asja ei tehta🙂 Kõige olulisem on see, et sa naudid kogu olukorda, võtad seda hästi vabalt ning kordagi ei tunne, et appi, mida ma teen. Sel hetkel oled sina kogu olukorra boss ja kui mees hakkab kohe näppima ning tahab tantsu katki jätka ning seksima hakata, siis annad talle vastu näppe ja kogu lugu! Tegelt ka🙂

      Jõudu ja edu!🙂 Anna teada, kuidas läks🙂

Lisa kommentaar

