Kui mees hakkab vabandama, et tema elus oli periood, mil ta viis aastat armumõnusid ei nautinud…

Kas ma tõesti pole juba viis päeva midagi kirjutanud? Issand, aeg lendab ikka. Varsti olen 75 ja räägin oma lastelastele: “Teate, kunagi oli vanaemal üks omamoodi blogi…” Nojaa, selleks, et kunagi lapselapsi saada, peaks enne vist lapsed üldse muretsema, haha😀 Mitte niipea plaanis igal juhul (Salapärane ikka loodab, et ma enne 30ndat lapsi ei saaks, et siis ta saaks mulle lapse ära teha, majanduslikult toetada jne. Ma loodan, et mul nii õnnetult siiski ei lähe, et ma hõivatud mehega lapsi pean vorpima hakkama, haha😀 Ma ei taha, et ta elukaaslane mind tomatitega loopima hakkaks😀 ).

Nädalavahetus läks kiiresti, sest nägin Terminaatorit. Kuna ta siin vahepeal sai aasta vanemaks, siis sai teda õnnitletud ka. Ta oli vahepeal juuksuris käinud, nägi teistmoodi välja. Tore oli teda üle pika aja näha🙂 Kuigi vahepeal oli tunne, et me vbl enam üldse edasi ei suhtle, siis mul on hea meel, et päris niimoodi see siiski ei ole.

Siis eile nägin ma seda pick-up artisti – Valijat. Mina mäletasin, et ta peaks pärast 10ndat Eestisse tagasi uuesti tulema, aga ju siis jõudis varem. Midagi ta mainis küll, et vbl teeb mõned muudatused on reisiplaanides, aga mul pole kuupäevade suhtes eriti hea mälu. Nägime jälle teineteist Söögiplatsi ees, haha😀 Seal, kus me tutvusime.

Ta oli vahepeal endale veits sellise paaripäevase habeme kasvatanud, mis nägi päris seksikas välja – mõnedele meestele see lihtsalt sobib. Ma vist eelmisel korral unustasin mainida, et näo poolest meenutab ta mulle natuke Ego. Keha on erinev, sest Ego oli pikem, aga sinised silmad ja selline suhteliselt Ego moodi nägu. Ta rääkis, et Stockholm meeldis talle rohkem kui Oslo, sest Oslos ta ööbis mingis kahtlases hostelis, mis polnud eriti heas rajoonis. Küsisin, et kas ta oma programmi ka ikka harjutab, ta ütles, et nende päevade jooksul mitte eriti, aga kiiret pole ju kuhugi.

Jalutasime siis veidike, istusime pargipingil ja rääkisime. Sain teada, et tal on kaksikvend, tegelikult sain vist selle juba eelmisel korral teada, aga mulle ei jää asjad eriti meelde😀 Et välimuselt on nad suhteliselt sarnased, aga iseloomult ikka väga erinevad, sest ta kaksikvend pidavat naistega suhteliselt uje olema, aga Valija enam ei ole, kunagi oli samuti.

Nägin ta hostelitoa ka ära, mille ta oli nimelt nii broneerinud, et juhuks, kui äkki lähevad asjad nii kaugele, et me seksime, siis tal on eraldi tuba. Ei, me ei seksinud, suudlesime ka paar korda ainult. Tema küll tahtis, aga ma ütlesin ära. Ta muidugi tahtis põhjust teada, ma ütlesingi, et esiteks on ta peaaegu pick-up artist (mille puhul ta ütles, et ta tegelikult ei ole, sest kõik, kes isegi programmi läbivad, ei ole pick-up artistid, et see on hoopis mingi eraldi level, milleni niisama ei küündi). Ja teiseks ütlesingi, et ma nädalavahetusel seksisin teise mehega (Terminaatoriga ikka), et kuigi mul mingit moraali pole, siis ma üldiselt ei seksi mitme mehega korraga. Tähendab, ma olen seda teinud minevikus (kui ma 21 olin, siis tuli ette, kus ma kolme nädala jooksul bängisin kolme erineva mehega, aga üldiselt on need pigem erandid. See oli siis, kui Ego hiljem vihaseks sai, et miks ma pärast temaga boonustega sõbrad olemist kolme erineva mehega trukitanud olin).

Siis ta hakkas mingit suhteteemat ajama, mille puhul ma küsisin, et kas nende programmis peabki sellist kräppi ajama. Ta ütles, et ei räägi seda, mis neil programmis, sest minuga tutvudes ta ei mänginud. Ma ütlesin talle, et kes teab, vbl oleksid asjad teistmoodi, kui ma poleks teada saanud, et ta selles programmis osaleb, siis ma vbl uudishimust oleks isegi ära proovinud (uudishimu on mu suurim vaenlane vahel kahjuks). Ta ütles, et oli ju lihtsalt aus.

Valija: Hmm… Lihtsalt uudishimust. Sa ei maga minuga, sest ma olen pick up artist, mida ma tegelikult ei ole, nagu ma sulle juba seletasin, sest ma olen alles algaja… ja need, kes programmi läbivad, pole ka tegelikult kohe pick-up artistid. Kuid sul endal on blogi, kus sa kirjutad avameelselt seksist ja asjadest… Kus see loogika on?

Printsess: Ei olegi. Mulle ei meeldi, kui ma ei tea, kas inimene räägib minuga sellepärast, et ta programmis on nii öeldud või sellepärast, et ta tahab. Sinuga ma seda ei teaks ja ma vihkan seda.

Valija: Sa oled minust oma blogis kirjutanud?

Printsess: Jaa, olen.

Valija: Hüpoteetiliselt… Kui me magaks, kas sa siis kirjutaksid kõik detailselt üles sinna?

Printsess: Ma ei usu, et detailselt, seda ma enam nii väga ei tee, aga eks ma ikka mainiksin jaa.

Valija: Isegi, kui meie programmis tuleks juttu seksist, siis ei oleks kunagi nimesid mainitud, samuti on see nähtav ainult nendele meestele, kes programmis osalevad. Sinu blogi on avalik.

Printsess: Ja see on eesti keeles, mitte rahvusvaheline. Samuti pole see mäng. Ja asi pole isegi selles, et need detailid sinna üles riputakse, vaid selles, et see on mäng. Teie võite ju arvata, et pärast seda olete alfaisased valmis, aga see on ikkagi mäng. Ja naiste suhtes ebaaus.

Valija: Enamik mehi ei maga selle programmi jooksul nende naistega, vaid teevadki seda enesearenduse poolt, et oma suhtlusoskusi paremaks muuta. Mõned magavad ka loomulikult, aga see on nende valik juba.

Printsess: Aga see on ikkagi mäng. Ja ma ei taha olla üks osa mängust, olgugi siis kas või lihtlabase seksi nimel.

Valija: Ma ju ütlesin, et sinuga ma ei mänginud.

Printsess: Mul on ükskõik, ma ütlesin, et mind ei huvitagi see, et need detailid kuhugi kirja läheksid vms. Aga mulle ei meeldi olukorrad, mis on üles ehitatud selleks, kus mehest peab mingisuguse alfaisase voolima. Külma, tundetu ja kalgi mehe, kes naistele ainult haiget teeks.

Valija: See programm ei tee seda. Pick-up artistid on väga õrnad ja hoolivad inimesed.

Printsess: Ilmselgelt. Et oma tahtmist saada. Ja sellega oled sa vist harjunud.

Valija: Kusjuures ei ole. Ma saan harva seda, mida ma tahan.

Printsess: Ja sellepärast sa liitusid programmiga?

Valija: Natuke. Kuid peapõhjus on siiski see, et naistele meeldivad alfaisased. Nad võivad rääkida, et neile meeldivad beetamehed, kes oma tunnetest ja sellistest asjadest räägivad, aga tegelikkus näitab muud. Liiga tundlikud tüübid on memmekad.

Printsess: Tegelikkus näitab seda, et alfaisased meeldivadki naistele. Kui nad on nende voodis. Suhte puhul… ei usu.

Valija: Tead, mis tihti juhtub? Naised armuvad alfasse ja siis kui mees oma need jooned kaotab, siis jäetakse ta lihtsalt maha. Sest mehed muutuvad suhtes olles vahel tõeliselt lambaks.

Rääkisime veel mitmel erineval teemal edasi ja sain teada, et kui ta õhujõududes töötas, siis ta ei seksinud viis aastat. Valija hakkas end välja vabandama, et ta ei teinud seda, sest seal polnud eriti naisi, et need vähesedki olid hõivatud vms (tundis ilmselgelt piinlikkust selle asja pärast, et ta elus oli selline periood). Ma siis ütlesingi, et mul on jumala ükskõik sellest, mitu aastat keegi kunagi ilma seksita on olnud. Või mitu partnerit on kellelgi olnud, sest see number ei näita mitte midagi. 100 ei tähenda ilmtingimata seda, et mees oleks voodis super, 3 ei näita ilmtingimata seda, et mees oleks voodis halb. Number ei ole oluline. Nojah, vbl päris süütu puhul saaks sellest rääkida, aga üldiselt number ei näita seda, kui hea keegi voodis olla võib. Kui sul on pikad suhted, siis neist võib palju rohkem õppida, kui näiteks kogu aeg partnereid vahetada. Ja tihtipeale nii ongi.

Valija rääkis, et ta tahaks suhet enda ellu, et ta igatseb seda. Ma ütlesin, et eks me kõik igatseme, aga tema puhul võib-olla oleks parem variant natuke sarvi maha joosta. Sest meeste puhul (ja ka naiste puhul, aga levinud rohkem meeste puhul) võib tekkida see olukord, et kui ollakse 35 või 40 (Valija on hetkel 28), siis tekib see teema, et nad tahavad proovida, mis minevikus jäi proovimata. Näiteks ma olen kindel, et Salapärast kriibib see päris pikalt, et ta ei jooksnud õigel ajal sarvi maha. Pealegi just sellises programmis oleks väga hea end vabaks lasta jne, et kui ta leiabki kallima, siis on programmis raskem, sest see siiski eeldab teatavat flirtimist ka siis, kui tegelikult kellegagi ei seksita vms.

Ma mainisin ka talle, et ta jätab suht ülbe mulje, aga mitte selliselt seksikalt ülbe mulje, vaid pigem halvas mõttes.

Ma pole veel Flirticusse tagasi koos piltidega kobinud, ei tea, kas kobingi. Mõtlen😀

Vahepeal on inimesed jälle nii palju blogi kirjutanud, et mul on kõik lugemata, jube lausa😀

Täna on ka Valija  veel Eestis ja me paariks tunniks näeme ka, läheme vbl kinno. Eks näis.

30 thoughts on “Kui mees hakkab vabandama, et tema elus oli periood, mil ta viis aastat armumõnusid ei nautinud…

  1. Jeesus stepptantsiv Kristus, kas nad IKKA ajavad seda fakin deliiriumi, et “naised tahavad ainult pahasid poisse, kõik muu on müüt ja jama!”????

    Oh seda Jehoowa zooparki küll.

  2. Võibolla ongi rahulikumatel perioodidel see aeg, mil avaldada oma ilukirjanduslikku loomingut? Seda ajaloolist jutustust, millest sa kunagi rääkisid tahaks küll lugeda.

      • Uudishimust. Ajalugu ja kirjandus on mõned mu huvidest, ning kui blogipidaja mainib, et ajaloolise jutustusega algust teinud, siis loomulikult äratab see uudishimu.

        Huvitav oleks veel võrrelda ühe teismelise (kui mälu ei peta, siis alustas ta 17-selt kirjutamist) tüdruku arusaamist tolleaegsest eluolust sellega, kuidas ise aru saanud olen. Rääkimata veel kirjutamistehnikast ja narratiivi loomise oskusest võrreldes tuntumate kirjanikega.

    • Mul on see Tartus ja see on poolik, ainult 30 lk vist kirjutatud, nii et ma ei usu, et see eriti näitamiskõlbulik on. Tähendab, ma olen selles kindel😀

  3. Tahaks ikka nende salapäraste kuttide nägusid ka näha ikka, ainuke, keda ma näinud olen, on henry.. ja temaga sa isegi ei seksinud

    • Mitte kumbki😀 Ja nüüd on ta koledamaks ka läinud, juhtusin pilte vaatama (sõbranna oli veel mõned kuud tagasi ühine sõber temaga, mul on ta blokeeritud).

  4. Tere, ma vaatasin täna Jututuba.😀
    Kas mulle tundus valesti, aga sa näisid väga tōsiselt vōitlemas unega?Sinu silmad muudkui vajusid ja vajusid kinni, siis pöördusid korduvalt pahupidi kuidagi ning vahepeal ma juba hoidsin pöialt, et nüüd kohe jääb Jaanika seal magama, aga ei…
    See jututädi ajas parajalt uinutavat juttu küll, endalgi tuli tukk peale lōpuks🙂

    • No mul oli eile öösel ka saade, nii et olin neli tundi maganud. Õnneks seda eriti tihti ette ei tule, et öösel ja siis kohe hommikul ka. Juunis tuli rohkem, sest siis olin ainuke Night Chati saatejuht, nüüd on teine ka, aga ma teen hetkel ka “Südamelt ära” (mis on kolmapäeva ja reede öösel), mida muidu juhib Diana Klas.

      Päris unega siiski mitte, aga eks ma veidike väsinud olin küll🙂

      Ehk siis hetkel teen ma kolme erinevat saadet – Jututuba, mida sa nägid ning kus saatejuht eriti ei räägi, sest põhirõhk on saatekülalisel; Südamelt ära ning Night Chat. Viimase kahe erinevus on see, et Night Chatis on mängud ja auhinnad ka, vähem rääkimist, rohkem muusikat, Südamelt ära vaatab rohkem ka vanem genaratsioon.

  5. Mulle need pick-up artistid ei meeldi. Nad arvavad, et naised on selleks, et neile lolli juttu ajada ja siis neid voodisse vedada. Nad ju kutsuvadki seda ise “mänguks”, nt on päevamäng (day game) ja õhtumäng (night game) olenevalt sellest, kas sebid naist päeval või õhtul (pidavat erinev strateegia olema).

    Kasutavad mingit kahtlast sõnavara ka, millest nad ise ainult aru saavad. “Neg” on näiteks selline suurepärane strateegia, kus sa ütled naisele mingi negatiivse alatooniga märkuse, mis ei tundu solvanguna, aga samas tundub ka. Siis naine mõtlebki, et “huvitav, kas see oli nüüd solvang?” ja siis ideaalis hüppab tüübile kaela, sest ta on nii alfa. A’la “Ilus kleit, aga mu sõbrannal on ilusam.” See neggimine pidavat ilusate naiste peal töötama, sest nad on nii harjunud, et kõik tahavad neile külje alla pugeda. Just sellist tugevat alfat ongi vaja, kes ütleks, et ta kleit ei ole kõige ilusam. Mhm.

    Õnneks see sinu tüüp on piisavalt loll, et tuli rääkima, et ta on hull pick up artist. See on mingi uus taandarengu tase. Panid ta hästi paika. Mulle meeldib.😀

    • See programm on üldse kahtlane minu meelest. Mehed küll ise mõtlevad, et see on mäng, aga tegelikult võivad nad niimoodi naistele haiget teha. Ja ilmselt osadele teevadki.

      • Oled sa aga mõelnud kuidas ja kui paljud naised meestele ilma sellise mängutagi emotsionaalselt haiget teevad. “Sest tunne ei olnud päris see” või miski muu säärane vabandus.

  6. Naistel on omad mängud mida nad mängivad ja millest väga paljud mehed ei saa ja ei halka kunagi aru saama. Nüüd on mingile osale meestest ka mingi mäng olemas. Teised veavadkihla sõpradega, see on teine mäng. Kolmandad teevadki kättemaksuks. Inimesed ongi erinevad aga enamik naisi on mingil hetkel mõne mehega seda ühte kindlat mängu mänginud. Võrgutan, seksin, jätan kustumatu mulje, panen ennast ihaldama ja siis saadan pikalt. Olgu põhjuseks siis kihlvedu sõbrannaga või lihtsalt huvi kuidas mees voodis on. Ka sina oled seda teinud (ka siin kirjeldanud seda) ja kõik naised keda ma tean on varem või hiljem tunnistanud et on sedasi teinud. Miks peaks see olema lubatud naistele ja mitte meestele. Miks on normaalne, et naised teevad seda aga mehed mitte?

    • Küsimus on hea, tegelikult ei peaks kumbki seda tegema. Aga nagunii tehakse, selle vastu ei saa. Maailm juba kord on selline, mis sa ikka ette võtad.

      • Ma omal vennalt kpsisin ükspäev, et “moks sa õpetad oma lapsele tegema asju mis on vale” nimelt siis lihtsalt ütleb ome poisile, et “mine löö teda kotudesse” ja lapsmuidugi läheb. Ma sain sellele sellise vastuse “sest sina (mina siis) õpetan talle ka lolluseid”, minu lollus oli siis see, et ma ütlesin talle, et kui issi sedasi ütleb, et siis ära kuula teda.

        Teisisõnu: teha midagi valesti, sest keegi teine teeb ka on äärmiselt vale suhtumine.

    • Tahaks öelda, et naised on erinevad. Mina näen ka, mida teised naised teevad, aga ise ei teeks ja aru ka ei saa, miks nad teevad. Ei tahaks, et keegi arvaks, et kõik naised on täpselt ühesugused. Igasuguseid on. Võib-olla sa lihtalt tõmbad ligi teatud tüüpi naisi ja siis arvad, et need ongi nüüd “kõik” naised?

Lisa kommentaar

