Ojaa, me kõik oleme friigid!

Ei ole mina siin midagi ainuke inimene, kes märkmikusse kirja paneb, mitme mehega ta suudelnud või maganud on (tegelikult ma ei tee seda ka enam, sest mu märkmik on Tartus, aga varem tegin). Salapärane küll seda eriti üles ei märgi, sest ta on hõivatud ning pole pärast mind enam ühegi teise naisega tiiba ripsutanud (kuigi meie nagunii seksini ei jõudnud), aga tema paneb hoopis kirja, mitu korda ta kuus naist paneb või ennast rahuldab…

Printsess: Seleta, mees, miks sa selliseid asju kirja paned, et mitu korda te kuus seksite ja mitu korda sa iseendaga mängid😀

Salapärane: Siin mingi aeg meil hakkas see pihta ju, et harva saan.. Siis hakkasingi kirja panema, kuna ega niisama ju ei mäleta, palju on olnud.

Printsess: No aga miks sa endaga mängimised kirja paned?😀

Salapärane: See niisama statistikaks..

Printsess: Kunagi sa mainisid, et siis oli kõige produktiivsem kuu, kui su elukaaslane oli teada saanud, et sa minuga natuke tiiba ripsutasid ja teise naisega seksisid, oli vist?

Salapärane: Jaa, oli küll.

Üks ehe näide, milliste meestega võib Flirticus tutvuda😀

91 thoughts on “Ojaa, me kõik oleme friigid!

  1. Mitu inimest on juba maininud, et see pilt blogi päises on häirivalt ebameeldiv?
    Vt., sa ise vbl ei pane tähele, aga sellel pildil on su igmed veidi inetult/ebaeetiliselt irvakil (kusjuures see pole ainuke apsakas) ja ilmselt oli fotograaf pime kui ta kenast noorest naisest nii ebaõnnestunud pildi suutis teha.
    Võiksid teha lugejatele väikese teene ja selle pildi välja vahetada.
    Aitäh🙂

  2. Kunstnik, lihtsalt sulle teadmiseks. Kõige tavalisema ühetunnise fotosessiooni jooksul tehakse umbes 300 klõpsu millest klient ise valib pildid välja, enamasti umbes 20tk. Usu mind ma tean mis ma räägin, ma töötan ühes tallinna suurimas stuudios. Selles pildis fotograafi süüdistada on natuke ülekohtune.

    • Kas ikka on nii? Meil oli fotosessioon ja fotograaf pärast saatis meile ISE need pildid, mille ta välja valis. Tegu ei olnud mingi “nurgataguse tegijaga”, täitsa tunnustatud ja kuulus nö. “perefotograaf”.

      Pildid ise olid kenad, aga lihtsalt infoks, et ei ole alati nii, et klient valib välja.

      Besides, selle pildi Printsessi päises tegi Meelis Tomson (kui õigesti mäletan). Minu arust tema ei olegi väga hea fotograaf, kuigi peab ennast profipildistajaks…

    • Westons, ma tahaksin uskuda, et tasemel fotograaf kustutab esmapilgul jõledana näivad kaadrid KOHE ära enne kui kliendiga pilte üle vaatama hakkab. 300 pilti “juhuslikult” klõpsida on puhas lollus. Enne võiks veidi mõistusega tööd teha ja siis kuni näit. 50st enamvähem jäädvustuste hulgast näit. 5 kuni 10 välja valida (kui tegemist on ainult ühe modelliga).
      Printsessi mõistetatavus loomingust ja ilust on ammu kaheldav ja seda ma üldse hetkel ei kritiseeriks.

  3. Jah esmase valiku teeb fototöötleja (suurtes stuudiotes fotograafid ei töötle omi pilte) aga lõpuks valib ikka pildi välja klient, et mis temale meeldib ja mis tekitab temas mingi emotsiooni.

    Aga avaldades arvamust pildist… siis jah, ma Jaanika ka ei mäleta, et sa selline väljanäeks… nii jube sa ka ei olnud🙂 Sellega olen nõus Kunstniku arvamusega

    • Henry, sattusin muuseas eile üsna juhuslikult FB su konto peale (meil on paar ühist tuttavat).

      Minu arust sellised “villuparveti” mõõtu vennad küll kellegi teise välimust kommenteerima/kritiseerima ei peaks🙂 Ses suhtes “villuparvetid”, et ENDA arust teil nagu sisu ja välimust on nii, et ajab üle ääregi, aga tegelikkus räägib kahjuks teist keelt – enam sisutühjemaid ja tobedama välimusega mehehakatisi annab otsida. Midagi sellist Neigausi ja Suviste vahepealset, täpselt selline.. Imal, tobe.

      • Olenemata sellest, et meil võib olla ühiseid tuttavaid… mul on lihtsalt palju tuttavaid, siis minu sisust ei ole sul mittemingit aimu. Kui sa ütleksid, et sa tead mind isiklikuselus igapäevaselt mitu aastat, siis su arvamus ka midagi loeks või tähendaks, praegu aga mitte eriti.

        PS! Ma olen muuseas mitte just eriti heal arvamusel enda välimusest, olen seda alati olnud, seega ei saa sa mind kuidagi villu parvetiga võrrelda

      • Mind tegelikult lausa hämmastab, et kuidas saab omada arvamust peale seda kui “ma käisin eile juhuslikult korra su FB kontol”. Ise ka aru saad kui tühi ja pealiskaudne see on?

      • aga tead, kui mind neigausi, suviste ja villu parvetiga võrreldakse, siis ma peaks tegelikult kõrvust tõstetud olema. Nii et ma tänan komplimendi eest.

      • Kuule, kui sulle mu arvamus korda ei läheks, siis sa ei oleks vaevunud mitut kommentaari vastuseks kirjutama?

        Pole põhjust seda komplimendida võtta, sorri🙂

      • Komplimendina*

        Ja sinu sisutühjusest saab aimu ilmselt iga blogi jälgija, kes sinu no-lifer-kommentaare loeb.

      • Leila, erinevalt sinust suudan mina väga hästi multitaskida. Tehes tööd, sõites autoga ja lugedes sinusuguste kommentaare. Mind aga huvitab, et miks sa püüad anonüümselt siin midagi korda saata, tule räägi silmastsilma

      • “Leila, erinevalt sinust suudan mina väga hästi multitaskida”

        No näed, siis peame ju ilmselt lausa väga lähedased tuttavad olema, kui sina SELLISTE järeldustega pelgalt kommentaaride põhjal välja tuled😀

      • See, et sa vastad inimesele, kellest sul absoluutselt mingit sooja ega külma ei ole iga 5 min tagant ja mitu-mitu kommentaari viitsid kirjutada, näitab selgelt, milline “multitaskija” sa oled.

        Lihtsalt infoks, et seda nähtust kutsutakse tegelikult elu puudumiseks🙂

      • Leila, oma esimese kommentaari postitasin kahe fotosessiooni vahel. Vahepeal olen ma postitanud lennujaamast, männikult ja autoteeninduse järjekorras oodates. Nüüdseks juba veel mitukümmend kilomeetrit kaugemale liikunud. Ma arvan, et mul on rohkem elu kui sul kunagi olema saab.

        Ma muuseas tegin lausa facebooki sissekande sinu auks. Mine vaata, seal antakse sulle ka näpunäiteid ja soovitusi.

        See kui ma vastan või lausa fb sissekande teen ei tähenda, et mul kuidagi rohkem kordaläheb mida sa minust arvad. Mulle pigem läks korda sinu tervis, täpsemalt silmanägemine.

        Muuseas puudub ka sul elu, muudkui kirjutad aga mulle siin vastu ja üritad ärapanna… Siiani lihtunult.

      • Henry, Facebooki sissekande tegid lausa eraldi sellest? Ma su Facebooki ei näe, oled blokeeritud, aga mida sul seal nii öelda oli siis? Ilmselt on see avalik, aga ma ikkagi ei näe, sest blokk peal, ekstra sellepärast ma nüüd küll ei hakka blokki maha võtma.

      • Jaanika… No mina küll selles süüdi ei ole, et sa ekslikult arvad, et kui sa mind blokeerituna hoiad, et ma omal mõne kolmanda kontoga sinu fb kontot ei näe. Arvatavasti näeksin oma kontoga sama palju kui seda blokeeringut ei oleks.

        Aga jah, mul kombeks oma postitused avalikud hoida, et uudishimulikud saaksid ikka oma uudishimu rahuldada🙂

      • Just saying… Aga küllap sa saad ise ka aru, et see, et mina sinul blokeeritud olen on hetkel pigem selleks, et sina minu postitusi ei näeks mitte, et mina sinu postitusi ei näeks😉

  4. Henry, autoroolis ei soovita küll neid kommentaare lugeda, sõidad veel kraavi ka😀 (sest nagu me kõik teame, siis on sul suur oht üle keeda siin kommentaariumis).

    Fotosessiooni kohta veel nii palju, et mina ise ei saanud ühtegi pilti valida, endale sain mingi 50 pilti vist. Tegelikult olid need saate jaoks, mis umbes kolm kuud jooksid ka vasakul nurgas Night Chati ajal. Samuti ei maksnud ma selle fotosessiooni eest.

  5. Ära sina muretse selle pörast, et mina üle keen. Sa ei ole mind veel ülekeemas näinud. See, et sina või ükskõik kes teist siin kommentaariumis eeldab, et küllap ma väga emotsionaalselt tõmblen kui ma siia kirjutan, siis selle kohta on ikka see üks ja ainus ütlus mida ma aastaid kasutanud olen “assumption is the mother of all fuckups”.

  6. Oh, see teema on nii sügav ja intellektuaalne, et lisaks kohe omalt poolt ka midagi.

    Esiteks, vaevalt et see naeratus nüüd ebaeetiline on. Uuritagu sõnaraamatut, kui muidu keeruline tundub see eesti keel.

    Teiseks, minu põgus hinnang Westonsi tehtud piltidele paigutab ta fotograafina väheke kõrgemale kohale kui Meelis Tomsoni.

    Ja kolmandaks, ootan huviga veel vähemalt kümmet kommentaari, kus võisteldakse, kummal teise arvamusest rohkem ükskõik on. Toon omale kohe midagi söödavat siia kõrvale, et oleks toredam oodata.

    • Kus siin võistlus toimus? Henry oli see, kes uhkustas, et temal on teiste arvamusest täiesti ükskõik. Mina pole selle koha pealt absoluutselt sõna võtnud🙂

  7. Aa, ja kõige ägedam on ikka see, et mitte keegi ei võta vaevaks kommenteerida seda napakat tüüpi, kes paneb tabelisse kirja, mitu korda ta onab. 😀

    • Minu arust peaks selle kommentaariumi nüüd suletuks lugema. Lõpuks ometi oleme millegi ilusa ja positiivseni.

      mimmu, ma ei imesta. Kõik tahavad mind kogu aeg: naised, mehed…vangid…inimesed, kes ei tea mu olemasolust midagi, nutavad hommikuti segaduses, sest nad ei saa aru, mis nende elust puudu on. Ei oska nagu aidata ka sind kuidagi. Võta sorts külma õlut, mine linna peale, tee lohutuseks üks väike nikk võõraga – usu mind, tuju paraneb!

    • Ma käin mitmes-setmes blogis. Hoia pikksilm terav! Ja ennekõike: hoia libe! Seda peaks eelkõige Printsessile soovima, aga noh, universaalne Vana-Eesti tervitus selline, kärab ehk siia ka.

  8. Vana-Eesti: võtke tuba!
    p.s. heameel, et vähemalt ühel suudab AbFab oma pomotsemisega kõvaks ajada🙂

    • Homme kirjutan, lihtsalt päris kiire nädalavahetus on olnud, mul tuleb lausa ahastus peale, kui mõtlen sellele, kui palju teiste blogisissekandeid mul lugemata on😀

  9. Aga teemaarenduseks seni kuni Printsessa uue trükise avaldab: kas ma olen ainus, kellele tundub Flirtic olevat koht, kus pesitsevad veidrad inimesed, kes muudmoodi ei oska suhteid luua? Vanasti ehk oli cool tutvumisportaalidest kaaslasi otsida, aga nüüd näib üha enam, et sinna kogunevad pigem kehvade suhtlusoskustega erakud.

    PS, mämmu, ma ei usu kohe üldse, et sul hea meel on, ma usun, et sulle ka meeldib AbFab ja sa oled natukene kade hetkel

    • Mimmu, ma vist nõustun, sest pean ennast ka päris veidraks, et seal üldse olen. Ma pole pilte veel küll tagasi lisanud, eks näis, kas lisan🙂 Pole üldse aega olnud sellega tegeleda.

      Kuid toredaid on ka🙂 Kui juhtud mõne sellise otsa nagu Sihikindel või Tark, siis oled küll jackpoti saanud🙂

  10. tundub, et targem andis järele, et see staarfotograaf-eluomaja westons siin ikka üksi veel edasi hüppab ja ka feissis😀

    aga las ta’s olla, õuenarre on alati vaja olnud.

  11. Kui targem andis järele, siis sind selleks targemaks küll pidada ei saa. Õuenarri mulje hätad sina.

    Olenemata sellest, et ma olen mingil puhkuse tripil siis tänapäeva nuti seadmetega saan ma siin silma peal hoida ja täiesti põhimõteliselt sulle vastu haukuda.. Noh et ikka näha, et kas targem annab siis järele või mitte.

    Aga need kellel mingisugunegi elu on tulge prahasse õlut jooma. Mette, et ma veel prahas oleks (hetkel varssavi vanalinnas) aga praha vanalinn on lihtsalt üks erakordne koht terves maailmas ja kavatsen veel nädala seal kolada. Nii et kui minult järgmist vastust kellegi haugatamisele ei tule, siis ei maksa mind kohe targemaks sõimama hakata. Kuna see autotrip, siis väga keeruline on siin kandis midagi muud peale sõitmise teha

    Aga teile soovin ma ühe hea tsehhi õlle minu kõhtu🙂

    • Kuule päris vägev elu ja reis sul siis, kui 24/7 nina telefonis istutakse. Füüsiliselt võid sa ju “elu elada”, aga elamustest jääd sa küll kahjuks ilma.

      • üldse ei kahelnudki, et härra jälle kuskilt njuujorgist või tookiost mobiiliga ühendust võtab, ütlemaks, et käsil on ülipõnev reis ja ainult korra sattus oma ülikiire elu vahepeal telefoni, et mõttetud kommentaarid üle tšekata.

  12. Mulle üsnagi imponeerib Westonsi kōigutamatu enesekindlus ja huumorimeel! Pealegi…ilma temata oleks siin kuidagi poolik vōi liiga vaikne🙂
    P.S. mimmu, AbFab on liiga suur tükk. Ilmselt ōues möllav pr. Laine Kuum paneb ta kordades kiiremini sulama kui sina vōi mina…

  13. Neiu anonüümne ja ka neiu viuh, üldiselt teie kommentaaride lugemine võtab kordades vähem aega kui teil selle kirjutamine. Aga sõites autoga 1700+km siis on vahepeal kõvasti aega, et teie kadedaid kommentaare lugeda.

    NB! Njuu jorgis olen ka käinud, ei ole see midagi nii põnev koht kui arvatakse. Lausa mõnda aega usas elatud, seal on palju põnevamaid kohti kui njuujork😉

  14. Lisaks neiu viuh, see mis sulle elamuse pakub ei tähenda, et kõigile teisele elamusi pakub. Minu elamused on öösel mõned vanas tsehhi baaris nautida tsehhi õlut või minnes pildistama enne loojangut või enne päikesetõusu. Päev on suht igav ja mõttetu aeg, siis kas magad, sõidad või loed sinusuguse kommentaare.

    Kole igav oleks kui kõik saaks elamuse samadest asjadest. Ja minu elu elamise juurde kuulub ka see blogi, nagu ka sinu eluelamise juurde. Mille poolest sa nüüd parem oledki? Sina istud kodus ja kirjutad kommentaare, mina tsehhis, elan elu ja loen neid.

  15. Mina näiteks ei arva kohe üldse, et Westons enesekindel on. Inimene, kes nii obsessiivselt käib kuskil blogis, et end pidevalt tõestada, no mis enesekindlus see on? Ja eriti seda teha veel kuskil blogi all, ise täiskasvanud mees… imelik hakkab natuke, eriti VEEL kui ta istub kuskil Prahas või Varssavis või kusiganes trippides – panite tähele, jah? Tal on puhkuse kõrvalt aega veel siin inisemas käia😀

    • Esiteks, see teema on nii palju vana, et siis ei olnud ma puhkusel kui siin esimesed postitused tehti. Polnud siis veel isegi plaanis kuskile trippima minna.

      Teiseks, ma olen tunnike varajasemas ajas kui teie seal, seega jah hommikul ikka vaatad mis e-mailid tulevad. Mul tulevad siinsed postitused e-mailile.

      Kolmandaks: ainus kes siin olevatest mind üldse näinud on on jaanika ja sedagi ühe korra… Kellele ma midagi siin üldse midagigi tõestama peaks? Või mis eesmärgil? Või mida ma reaalselt saakski tõestada? Teist keegi pole suutelised minuga isegi mitte silmast silma kohtuma (haugute “anonüümselt” interneti vahendusel).

      Neljandaks: mina istun siin puhkuse ajast. Teie istute siin igast ajast. Mis servast see nagu parem on? Minu isik on teada ja ma istun siin täiesti avalikult ja võtan sõna kui on midagi öelda.

      Viiendaks: tead sa obsessiivse sõna tähendust? Oled sa vastava haridusega, et selliseid diagnoose panna või lihtsalt leidsid huvitava sõna ja arvasid, et oleks äge ärs panna? Kuidas on see seotud minu vanuse või sellega et ma olen mees või et ma siin blogis käin või et ma kellelegi midagi tõestada püüan? Pigem on siin käputäis inimesi kes käivad nuuskimas minu avalikel interneti kontodel ja seda salaja ja anonüümselt. Teid ise huvitab see, mind huvitab see blogi omadel põhjustel, teid omadel. Mina teid stalkimas ei käi, teie mind käite. Ja siis olen mina obsessiivne?

      Kuuendaks, siin on palju mehi kes seda blogi loevad, ka tööajast ja ka puhkuse ajast. Samuti on siin ka neid kes on minust vanemad… palju vanemad.

      Seitsmendaks: Puhkus ongi minu jaoks aeg kus ma teen täpselt seda mida ma teha tahan. Loen, olen netis, tripin ringi, joon õlut või lähen pildistama. Ja teen seda täpselt siis kui ma teha tahan. Reedelbtuli plaan, et pühapäeval sõita sõpradega prahasse ja nii saigi see tehtud. Oleks laupäeval juba läinud aga näed sõbra pulmad tulid vahele. Õnneks teen ma ka tööd sellist mida ma teha tahan ja peaaegu täpselt siis kui ma seda teha tahan. Miks? Sest ma saan. Mis sul vastu panna on?

      Ja nüüd kõige põhiline küsimus. Miks sa arvad, et see kui sina midagi arvad midagi muudab? Kui mina arvaks, et sa oled rumal, siis kas see teeb su rumalaks? Sinu arvamus on sinu arvamus mitte see kes olen mina. Sinu arvamus ei näita seda kes mina olen vaid seda kes sina oled.

  16. Eee… kallis Henry, mis puutub siia sinu silmast-silma nägemine või anonüümsus? Inimeste arvamus siin on kujunenud selle põhjal mis mulje oled sa konkreetselt siin jätnud ja just sinu väljaütlemiste põhjal. Kedagi ei huvita sinu isik või sinuga kokkusaamine. Kui sa tuled avalikku blogisse kommenteerima, siis on loogiline ja igati normaalne, et kõik võivad sõna võtta ja keegi ei eelda, et nad peaksid sinuga kohe kuskil kokku saama, et näost näkku oma arvamust sinu kohta välja öelda. Lisaks on selle blogi lugejate arvamus sinust üldjuhul negatiivne olnud koguaeg. Kas sa ei arva, et tõenäosus on suurem, et sa ise oledki nõmediku mulje jätnud, kui see, et enamus tõesti eksivad?

    • Aga puutub siia see, et internetis haukuda julgeb igaüks. Terve delfi ja postimehe kommentaaroum on selliseid täis. Reaalses elus te aga mihtslt kardate.

      • Täiesti kohatu võrdlus. Esiteks pole siin mitte midagi haukunud ega sõimanud. Teiseks kujunevad arvamused siin sinu kommentaaride põhjal samuti anonüümse isiku kohta, mind ei huvitagi kes sa oled või ei ole või milline sa välja näed. Sinu kommentaarid siin on suuremas osas nõmedad ja mõnitavad. Sa ütlesid, et Jaanika on ainuke, kes sind päriselt teab, aga isegi temaga sa läbi ei saa. Ega sinu elus ei muutugi minu arvamuse tõttu miski, aga see ei tähenda, et mul pole õigust seda avaldada. Ja miks peaksin kartma sulle reaalses elus öelda, et su kirjutatu nõme on? Ja ega see halb mulje ei saagi väga vale olla, kui võtta arvesse millega sa siin säranud oled, sest noh, ükski hea inimene näiteks ei rõõmusta kui saab teistele sitta keerata ja elusid rikkuda.-.-

  17. henrykene, sa kaevad ennast üha sügavamale ja sügavamale auku…

    just nimelt, kõik on mega KADEDAD su peale, et sul nii äge elu on!😀 istun päevad läbi kodus ja kadestan seda ägedat henry westonsit, kellel on nii palju rohkem elu kui mul😦

    kas sa tõesti arvad, et keegi suudaks sinust veel peale seda enda õigustamise (mille nimel üldse??) kommentaari-maratoni midagi head arvata?

  18. Oled sa täheldanud kunagi, et keegi siin on minust midagi head arvnud? Oled sa täheldanud, et kas see mulle kuidagi korda on läinud? Mul on sügavalt savi kas sa oled kade või ei ole kade või on keegi teine kade või ei ole? Lihtsalt oma ilkumisega näitad sa üles ainult kadedust ei enamat

      • Jällegi, arvata midagi kellestki kellest sa midagi ei tea… Väärtusetu. Tore kui keegi midagi positiivset arvab aga mul on omad sõbrad kes teavad minu häid ja halbu külgi ja see on palju väärtuslikum.

        Ja see, et ma kellegi elusid olen ära rikkunud. Kelle? Jaanika oma? Ma arvan, et hetkel on ta pigem rahul sellega, et ma ta isiku avalikuks tegin kui et peab seda tema elu rikkumiseks. Kedagi teist kelle elu ma ehk olen ära rikkunud, sina seda ei tea ja sa ei tea ka seda kedagi kes saaks seda öelda.

    • Tra küll. Mingi viiskend kommentaari ja keegi ei räägi enam minust. Jätke rahule see Westons nüüd. Sama hästi võiks vinguda, et näe, päike paistab või näe, täna päike ei paista.

    • Jaanika, kirjuta nüüd midagi uut ja põnevat, palun. Ei viitsi seda Westonsi monoloogi, teemal “Me and my fabulous life” enam lugeda (samuti kadedus, ilmselgelt).

      • Sul oma elu ei ole, et teised kirjutama peavad? Sa ei pea minu kommenteerimisi lugema. Kui uut teemat pole, siis miks sa ronid kommentaariumisse vaatama mis seal on!? Oled sa arulage või milles asi?

      • Ära hüsteeritse nüüd, kullakene. Muidugi ei ole mul oma elu, seepärast käingi siin sinu oma jälgimas.

        Tegelikult andsin lihtsalt Jaanikale nõu, et ta võiks midagi huvitavat kirjutada. Sinu klähvimisest on mul juba üsna ükskõik, hüsteerik.

  19. Ma ei peagi kedagi teadma, kui sa ise ühe Jaanika postituse all kilkasid kuidas sa oled suutnud inimeste elud ära rikkuda?

    • Ehk et siis ma võiks öelda ükskõik mida ja sa usuksid seda?! Siis see kui mul on mingi puhkuse trip käsil, siis see on nii uskumatu ja see kui ma ütlen, et ma kellegi elu pekki keeranud olen siis see on uskumist väärt? Kuidagi kahepalgeline ei ole su seisukoht? Aga jah, tüüpilisele eestlasele kohaselt, kuulame, usume ja räägime negatiivseid asju ja kohe kui on midagi positiivset, siis hakkame haukuma internetis.

      Topelt standardid on nõrkadele!

      • Mida sa ajad? Mina isiklikult ütlesin su reisi kohta vaid seda, et miks reisil olles telefonis passid, mitte ,et ma ei usu et sa seal oled. Sa tee enne faktid selgeks, kui tuled mind sinu mõistes”tüüpilise eestlasega” ühte patta panema. Ja usu mind, “tüüpiline sakslane” ja “tüüpiline prantslane” ei erine “tüüpilisest eestlasest” internetis kuigivõrd.

    • Ma arvan, et kui ta midagi suitsetaks, oleks ta vana rahu ise, mitte ei läheks siin “mõttetute inimeste kommentaaride” peale nii pöördesse.

  20. Ühe asja olen ma tänu Henryle küll selgeks saanud – nimelt maailmas tõesti leidub ikka väga veidraid inimesi. Mind paneb ka vahel imestama, kuidas küll ühte inimesesse nii palju negatiivsust ja viha saab koonduda, aga ju siis saab. Ei saa ju öelda, et ehk vanusega asi muutub, sest kui see juba üle 30 näitab, siis iseloom enam ei muutu. No kui su sõbrad sind sellisena aktsepteerivad, siis mis seal ikka.

    Ma ei taha sulle mingit tänu anda ega midagi, aga üks on kindel: tulgu mu elus, mis tuleb, kõige hullema pasarahe olen ma sinu tegevuse näol juba üle elanud. Ja edukalt välja tulnud🙂

  21. Ägä!🙂 Tuleb vist 100 kommi täis? Siin kommentaariumis saavad kōik üha lähedasemaks, et tglt. vōiks veikese reaalse kokuka teha.
    Ma tean kohta kust saab poolroisutomateid tasuta vōtta, et ehk läheb vaja. Westons toob ōlled?

    • Sa teed nalja? Arvad, et sir Westonsil on aega meiesuguste mõttetute inimestega kohtuda? Erinevalt meist, temal on elu😉

      • Mul on täpselt niipslju vaba aegs kui ma selleks ise võtan. Pole kellegagi siiani kokkusaamata jäänud. See on just see üks põhimõtte küsimus, et siis see teiseltpoolt hsukuja teaks kes ma olen. Olgem ausad, hetkel teab siinne seltskond mind täpselt selle viha tasandilt mis minu ja jaanika vahel oli aga mitte keegi ei tea isegi põhjust miks see viha tekkis. Lihtsalt on pimesi valitud üks osapool kellele pöialthoida ja teine keda materdada. Reaalselt ei tea minust sa mitte midagi ja tegelikult ei tea sa ka jaanikast midagi. Mina tean jaanikast seda, et isegi see postitus kus ts kirjutas sellest kui mina temaga kolku sain, et ka seal on väga suur osa jutust tegelikusega võrreldes kas puudu või ilustatud et oleks mida kirjutada. Seega ma suurusjärgu võin oletada kui palju ta asju muudab enne kui see siia postitatud saab. See ongi normaalne, inimesed teevadki seda.

        Ma olen ühe tartu ülikooli professori naise silmis ka mingi halb ja nõme tüüp olgugi, et ta ei ole mind kunagi näinud ega ühtegi sõna rääkinud. Lihtsalt ta uskus ühe inimese juttu minust aga ta veel ei tea, et see nimene ise oli tema mehe salajane armuke ja see mees tegi need naised omavahelntuttavaks, et tal oleks lihtsam oma naisele valetada miks ta teise naisega kuskil koos oli või miks ta külas neil on. Ehk et inimesed teevad valikuid emotsioonide najal aga pahatihti nad eksivad sellega.

    • Murphy seadus on natuke leebem. Kehtib 50-50-90 reegel. Kui sul on valida 50:50 võimaluse vahel, siis on 90% tõenäoline, et sa valid valesti. Numbrid natuke teised aga ütleb see ikkagi seda, et sellel hetkel kui inimene teeb valiku, siis teeb ta seda emotsioonidepõhjal ja seega enamasti eksib.

  22. Pigem on tõenäosus valida valesti 50%. Huvitav loogika. Kõlab nagu umbluu ja pseudoteadus.

Lisa kommentaar

