Miks naised mõjutavad seksiga mehi? Lood sellest, kui Printsessi ego on paraja hoobi saanud…

Üks populaarne noormees vastas mulle veel Flirticus, aga noh, ainult tänas kirja eest, seega ei lähe ka see arvesse. Kuna ma ei ole VIP, seega ma ei näe, kas teised mu kirju on lugenud (ainult VIP-id saavad seda näha). Mina kirjutasin:

Sinus on midagi, mis lihtsalt tõmbab – mul tekkis uskumatu uudishimu selle vastu, mis värvi su silmad võiksid olla😉 Pilt on lummav igal juhul!🙂

Ja noormees siis vastas:

Minu silmad on sinist värvi🙂

Aitäh Sulle🙂

Üldiselt peab mu katse paika, mis on hea, sest mina olen samuti arvamusel, et kui kasutaja on ilma pildita, siis ei peaks talle tähelepanu pöörama. Tutvumisportaal on tutvumiseks ning pilt peaks olema ülioluline.

Rääkisin täna ka Terminaatoriga ning ta mainis, et ta käis üle pika aja jutukas, aga kaua ei viitsinud seal passida. Ma pole vist viis aastat jutukas käinud, vbl rohkemgi. Igal juhul mäletan ma seda, et Hoti oma oli suht perverte täis, aga Armastusesaal oli natuke normaalsem (kui võrrelda Flirticut ja jutukaid, siis on esimene ilmselgelt kõvasti parem). Nüüd ma enam jutukatega jännata ei viitsiks, aga omal ajal tutvusin ma seal küll (näiteks Hurmuriga tutvusin Hoti jutukas).

Kuid tegelikult tahtsin ma hoopis sellest rääkida, et keegi jõudis eile mu blogisse sellise otsinguga: “Miks naised mõjutavad seksiga mehi?” – või siis pigem, miks naised manipuleerivad meestega ning vahel seksikraani kinni keeravad.

On levinud arvamus, et naised tahavad ka üldiselt vähem seksi kui mehed. Jah, me kõik teame seda, et naiste aju töötab meeste omast veidike erinevalt (et mehed keskenduvad ka üldiseses elus pigem tulemustele, naised aga kogu protsessile). Aga enamasti hakkavad suhtes/abielus olevad naised siis märgatavalt vähem seksima, kui nad pole kas sekseluga enam rahul või nad pole suhtega rahul. Ka see võimalus on, et tegelikult saadakse kvaliteetsemat seksi kuskilt mujalt, aga hetkel ma pigem keskenduksin sellele variandile, et suhtega ei olda rahul. (samuti on võimalus, et neil on muudes eluvaldkonades probleemid – ka see võib sekselusse üle kanduda ehk siis lihtsalt ei taheta seksi).

Enda täiesti olematu suhtepagasi puhul võin öelda seda, et asjad hakkasid sekselus käärima siis, kui mul tekksid kahtlused ning ma tahtsin lahku minna. Kõige markantsem näide oli vist Omakasupüüdmatuga, sest suhte lõpupoole me ei seksinud enam peaaegu üldse. Kuna ma oma peas olin juba üsna kindel, et varsti ma ilmselt ta maha jätan (kuigi ma endiselt veel mõtlesin, et äkki need kahtlused on ainult hetkelised, sest tegemist oli hea mehega). Ja siis Omakasupüüdmatu oli ka üpris nukker, et ma seksida ei tahtnud. Samuti olin ma arvamusel, et parem on lahku minna, sest vastasel juhul oleksin ma nagunii petma hakanud – ja see poleks sugugi parem variant olnud (sest ma suhtes olles petmist õigeks ei pea). Alati ei pea olema asi ainult selles, et seks ei ole päris see, vaid kui naine tunneb, et ka emotsionaalselt on suhtes midagi valesti, siis hakataksegi ettekäändeid otsima, et mitte seksida -või hullema variandi puhul otsitakse seda kuskilt mujalt (sest naised arvavad tihtipeale, et kui oma mees ikka moraalset tuge ei paku, siis võib asja lahendada ka see, kui võõra mehega niisama natuke seksida). Kui me otsime lihtsalt seksi, siis meid see emotsionaalne värk eriti ei koti, aga suhtes või abielus olles kanduvad argimured ka sekselusse üle – seega kui naine tahab tavapärasest märgatavalt vähem seksi, siis on ilmselgelt midagi korrast ära (ja ei pea olema alati seotud suhteteemaga, ka tööstress vms võib seda tekitada). Kusjuures ka meeste puhul tuleb seda ette.

Probleem tekib aga siis, kui kohtuvad kaks täiesti erinevate seksuaalvajadustega inimest (ja kusjuures ei pea olema alati nii, et mees tahab palju rohkem kui naine, võib ka vastupidi olla, lihtsalt esimene variant on rohkem levinud). Kui mees tahab ikka kaks korda päevas ja naine kaks korda kuus, siis on totaalne jama käes(mina isiklikult küll ette ei kujutaks, et ma täisväärtuslikus suhtes nii vähe seksida tahaks, aga inimesed on erinevad :D). Aga no kaks korda päevas oleks ka ilmselgelt väga palju. Ja kindel on see, et suhte alguses võib ju tore olla kogu aeg seksida, aga aja möödudes jõuab see argipäev ka kätte. Kaua sa ikka seal linade vahel ainult voodigümnastikat teed, elus on nii palju muud ka.

Ja kui juba kokku kolitakse, siis jääb seksi nagunii vähemaks, sest kogu aeg ollakse koos. Kui igapäevaselt ei nähta või on kaugsuhe näiteks, siis on loogiline, et kui kaks inimest kokku saavad, siis tahetakse seda aega ka seksi mõttes maksimaalselt ära kasutada. Või kui elatakse küll koos, aga mees töötab välismaal vms. Siis on loogiline, et kui mees käib kuus korra ühe nädalavahetuse kodus, siis peab aega ka seksi jaoks olema, mis sellest, et lapsed/kõik muud kodutoimingud võtavad oma osa. Miks? Seks ei ole suhtes kõige olulisem, loomulikult ei ole, aga sel on üpriski kandev roll. Kui see osa kaob täiesti ära või seda on väga vähe, siis tekitab see nagunii omavahelises suhetes pingeid (kui üks osapool ei mõista, miks teine osapool järsku nii vähe seksi tahab või pigem üldse ei taha).

Kuna naised on emotsionaalsed olevused, siis võivad nad seksikraanid kinni küll keerata. Kui mees on ikka mingi totaalse pasaga hakkama saanud, siis enamasti võib ta seksist ainult und näha ning ta kupatakse hoopis elutuppa magama. Samuti on mehed kursis ka sellega, et kui nad on vahel keskmisest romantilised, siis üldiselt on üpris suur tõenäosus, et öösel võib äkki ka tegudeks minna. Et siis tüüpiline suhtes jorss, kes arvab, et kui naine seksi ei anna, siis on frigiidne valmis, võiks pigem vaadata, miks ta seda ei anna – äkki pole mees ise viimase paari aasta jooksul kordagi naisele komplimente teinud või lilli viinud? Ka see on vahel põhjuseks, miks naised enam seksida ei taha – sest mees lihtsalt ei mõista naise vajadusi, miks peaks naine siis mehe omasid mõistma?

Ma arvan, et kõige rohkem seksisin ma Romantikuga (nojah, kui nüüd päris aus olla, siis vahel ma igatsen neid aegu veits taga :D). Aga… me olime koos kõigest neli kuud ning ei näinud teineteist igapäevaselt. Üks kord olin ma emotsionaalselt omadega täiesti läbi (muudel põhjustel, mitte suhte pärast) ning olin siis tema kaisus ning täiega nutsin, tol hetkel oli seks viimane asi, millele ma mõtlesin. Tema siis hoidis kaisus ning lohutas. Ja siis järsku umbes 10 minutit hiljem tekkis mul nii hull seksiisu, et ma ronisin talle peale ja me seksisime. Hommikul ta mainis ka, et ta ise poleks siis kindlasti algataja olnud, sest ma olin omadega ikka suht läbi, seega polnud see oluline. Vahel tulevad ka isud siis, kui võiks eeldada, et neid ei tule😀

Ja kui Romantikul need enesekindluse ja tööprobleemid tekkisid, siis lõpupoole ta enam eriti seksida ei tahtnudki. Ta oli üldiselt ka megakaugeks jäänud ehk siis selle varasemast mehest polnud suurt midagi alles. Minu jaoks oli see selles mõttes uudne olukord, sest varem polnud ma oma suhetes sellist asja kogenud… Ja mäletan siiani oma pisarates kõnesid sõbrannale, mis olid umbes sellised: “Saad aru, ta oli külm kui surnud kala. Ma pole sellega harjunud… Ja lisaks on ta veel latiino! Kui oleks eesti mees, siis ma vbl veel mõistaks, aga latiino!”  Ja kuna selgelt olid meeles need hoopis teistsugused seksiajad, siis ilmselgelt ajas see mind veel rohkem närvi. Muidugi ma üritasin mõista jne, aga minu enesekindlusele pani ka ikka päris räige põntsu, kui ta natuke enne suhte lõppu mulle voodis ütles, et ta küll seksile ei suuda mõelda – seega me seda ei teinudki.

Vahel ma olen mõelnud, et mis siis oleks saanud, kui ma tol korral ei oleks nii-öelda seda otsust tema eest ära teinud ning nii kiiresti lahku läinud. Ilmselt oleks see varsti nagunii juhtunud, aga jah (sest ma olin tema jaoks pigem vallutus kui tõsine suhe)… Mulle meeldib vahel mõelda, et mis oleks saanud siis, kui ma oleksin mingi olukorra puhul teistmoodi käitunud.

Või siis kui Mõtleja mulle lihtsalt poole suudlemise pealt selja keeras ning head ööd soovis (ma polnud temaga suhtes, aga tema oli see noormees, kellele ma alguses ära ütlesin, aga hiljem tegi ta selle mulle tagasi, Romantiku praegune kursavend, haha😀 Oeh, Eesti on ikka väike :D). Kuna mu ego oli päris hullu hoobi saanud, siis ma ei hakanud talle peale ronima ning vaatama, et mis saab, sest äkki oleksin siis ka korvi saanud😀

Kell on palju, peaks tuttu minema. Ma olen ikka alati täiesti ööinimene.

Ahjaa, see poolel teel olev pick-up artist Valija ikka kirjutab Facebookis. Saatis mingi videosõnumi ka, kus lihtsalt tervitas. Küsisin talt selle Roosh V kohta, kes on hoopis seksturist, mitte pick-up artist (ja kes on kirjutanud raamatud Bang Estonia, Don’t Bang Latvia, Bang Lithuania, Don’t Bang Denmark, Bang Iceland jne). Nojah, minu jaoks suht sama teema tegelikult😀 Valja mainis, et Roosh V talle ei meeldi, sest ta on lihtsalt haige seksturist, mitte pick-up artist, sest neil pidavat suur vahe sees olema (no vbl sellisel juhul jah on, kui tehakse seda enesearenduse teemat, aga osade pick-up artistide põhieesmärk on ka lihtsalt palju seksi kogeda – ja seda erinevate naistega). Kuid tundub, et kõik need pick-up artistid on ikka päris palju ajupesu seal programmis saanud😀

Nüüd ma kobin küll tuttu ära!

7 thoughts on “Miks naised mõjutavad seksiga mehi? Lood sellest, kui Printsessi ego on paraja hoobi saanud…

  1. Minul ja mu poisil on omavahel väga hea keemia. Enne kokku kolimist kartsin samuti, et äkki pidev lähedus kustutab soovi seksida. Kuna enne kokku kolimist elasime eri linnades ja mina käisin tal nii nädalaks korraga külas (sest mu töö võimaldas seda) ja siis olin jälle nädal aega või rohkem kodus, polnud me palju aega koos veetnud ja iga kord jõudis igatsus kasvada, nii et see hirm oli põhjendatud. Nüüd, olles aga juba mõnda aega koos elanud, pean tõdema et seksielu on hoopis paremaks läinud🙂 Igapäevane nägemine ei pruugi üldse ära väsitada, vaid hoopis stimuleerida kui inimesed üksteisele meeldivad. Mu poiss on mitu korda öelnud kuidas ta ei suuda vastu panna kui ma näiteks külmkapist midagi võtma minnes kummardun või dushi alt rätik ümber välja tulen. Sama on ka vastupidi. Koos elamine (muidugi juhul kui pole lapsi) on hoopis spontaansust suurendanud- enam ei juhtu seks ainult siis kui on kokkusaamine (nt järgmisel kolmapäeval kell 18 peale kino) vaid reaalselt mil iganes tuju tuleb! Seda kõike siis juhul kui mõlemal on samasugune seksivajadus. Loomulikult on koos elavate inimeste vahel ka üldiselt suurem lähedus kui niisama deitivate inimeste vahel ja lähedus ning üksteisega enda mugavalt tundmine annavad asjale palju juurde. Meie jaoks on iga päev täiesti normaalne- vahepeal on maksimaalselt päevased pausid nt kui kumbki ennast halvasti tunneb, kuskil ära on või siis kui tööpäev liiga väsitav oli. Nii et see väide, et koos elades nüüd seksi automaatselt vähemaks jääb, on küll väga vale.

    • Selles mõttes on teil küll hästi läinud, aga eks mõnedel paaridel jääb seda ikka vähemaks. Kõik oleneb vist tegelikult inimestest. Kui ei jää vähemaks, siis on ainult super🙂 Ja kui lapsed on, siis on jah vbl pigem see teema, et võib vähemaks jääda.

  2. Kui on lapsed, siis ei pruugigi seks vähemaks jääda seetõttu, et aega pole ja väsimus on tappev. Rohkem võib põhjuseks olla see, et naise hormoonid on lihtsalt raseduse ja sünnitusega paigast ära läinud ning seetõttu ei ole enam lihtsalt isu. Ja seda juhtub oluliselt tihedamini kui võib-olla arvatakse.

  3. Kuule printsess sa pole kunagi reaalselt suhtes olnudki, seega ära tule spekuleerima kuidas paaridel seksuaalelu on! Iga inimene räägib omadest kogemustest eks. A ma nägin sind täna seal ennustaja saates, sa olid ikka väga laksu all.

  4. Jaanika, miks sa pensionäriga koos elad? Palju ta üüri siis küsib, et omavanustega ei saa elatud?

Lisa kommentaar

