Nuuks-nuuks :D (mu pilt blokeeriti Flirticus ära).

Mu pilt blokeeriti Flirticus ära, sest keegi modereeris seda ja leidis, et tegemist on erootikaga (kuna tavakasutajad saavad pilte modereerida). Nüüd olen ma ka ilma pildita kasutaja olnud, haha. Kuna ma paar päeva ei käinud, siis ma ei teadnud seda. Flirticu enda bossidel oleks suva olnud, aga keegi pidi klikkima, et tegemist on erootikaga😀 (nojah, veits on tisse näha, aga see nüüd küll nii hull pole :D).

No krt, kes see ahv oli, kes nii julges teha?😀 Ma lähen nutan nüüd natuke😀

13 thoughts on “Nuuks-nuuks :D (mu pilt blokeeriti Flirticus ära).

  1. Ma arvan, et enam sa pole siis nii populaarne meeste seas flirticus?:D
    Sest see on ilmselge, miks sa nii popp olid, selle samuse pildi pärast. Kui ma lisaks endast mõne paljastavama pildi, siis oleks mul ka postkast umbes.😀 Hetkel mul täitsa tavalised pildid ja healjuhul tuleb 1-2 kirja päevas.

    • Hetkel jah kirjutavad need, kes seda pilti nägid😀 Kui mul olid kunagi tavalised pildid, siis oli periooditi – vahel oli ka nii, et 1-2 kirja päevas, vahel oli rohkem – täiesti olenes. Kuigi ka siis oli mul vahepeal see teema, et ainult VIP-id said kirjutada ja tol ajal mulle nii paljud VIP- ei kirjutanud, seega siis oligi need 1-2 kirja päevad enamasti.

      Saangi enne piltide lisamist ehk oma katse ära teha – kirjutada meestele ja näha, et saan 0 vastust😀 Kuigi mu staatus on nii mööda hetkel, sest ütlen seal, et pildita mehed ärgu kirjutagu mulle, aga nüüd olen ise pildita kasutaja😀 Ja seda staatust ei saa eemalda ka, sest kui ma uue panen, siis vana jääb ikka näha😀

      • Aga ma ei tea, kas teised ka näevad seal, et mul on üks blokeeritud pilt (väikselt siis). Mina ise näen oma profiilil seda, aga ma usun, et teised kasutajad ehk ei näe. Muidu poleks mu katsest ikkagi tolku, sest nad seda pisipilti näeksid😀

      • Kustutasin selle blokeeritud pildi ära, nüüd olengi täiesti pildita kasutaja🙂 Isegi väikselt ei näe enam midagi😀

    • Lihtsalt mõtte: Kui sa ilma pidita pole populaarne, siis järelikult ainus asi mis mehi sinu juures küidab ongi see pindmine ja pealiskaudne välimus. Ei püüa keegi sinu sisusse süveneda… mis on ju iseenesest kurb. Samas peaks see olema sulle tedvustushetk, et sa oled siiani valinud valed mehed (need kes ainult välist hindavad) ja sellepärast on see asi ka pekki läinud.

      Lihtsalt üks mõttelõng…

      • Kusjuures ei ole kurb. Ma olen õnnelik, et inimesed ilma pildita kirjadele ei reageeri, sest ma ise ka ei teeks seda. Pilt peaks tutvumisportaalis nagu aamen kirikus olema, vähemalt minu jaoks. Ja kahjuks ei pea mu katse päris paika, sest nüüd vastas mulle ka teine populaarne tüüp, kes ei tahtnudki kohe pilti näha.

  2. Ei näinud su profiilil seda pisipilti ka enne või üldse mingit märget, et Sul on blokeeritud pilt.:)

    Mind hakkas aga huvitama. Kustutasin endal kõik tavalised pildid ära ja panin ühe natuke rohkem paljastava pildi. Ja vaata aga, olen ka populaarne järsku.:D

    • Kuna mul oli vanasti endast suht palju pilte, mõni tavalisem, mõni vbl mitte nii väga (olenevalt vast, kelle jaoks), siis vbl sellepärast kirjutati ka. Nüüd muidugi oli neid kirju tõesti kõvasti rohkem😀 Hetkel ma enam kirju saama ei hakka, sest olen pildita kasutaja😀

  3. Mulle torkas silma vasakpoolseim ülemine pilt punase sviitriga. Üsna huvitav armas ja omapärane naeratus oli sul seal. Millal ja kus too pilt tehtud on?

    Just selle võiksidki panna flirticusse ja vaadata missuguseid kirju saama hakkad.🙂

    • Hmm, vasakpoolseim? Sa mõtled seda fotot, kus mul palju pilte oli? Minu meelest vasakul küll eriti omapärast naeratust polnud, aga need konkreetsed fotod suht vanad ka, mitu aastat tagasi tehtud, ma Flirticusse endast nii mitu vanu pilte ei paneks🙂 Seal kokkupandud pildil mõned pildid on mitu aastat vanad, mõned uuemad.

      • Aaa, nüüd sain aru, millist mõtled (vaatasin pildi üle). Kuna see pilt on tegelt suurem, siis ma võtsin selle almise osa sealt ära, seega alguses ei taibanud, mida sa mõtled. Too konkreetne pilt on väga vana, olen äsja 17 saanud seal😀 Ja tehtud on Esimese juures, 2006nda aasta lõpus. Ja sviiter on siiki lilla, mitte punane (kui nüüd ikka samast pildist räägime)😀 Või kummalt poolt vasakpoolne? Kas pildi või vaatajapoolne? Sest mina räägin ikka enda poolt vasakpoolsemast, sest kõige parempoolsem oli ka tegelikult punase pluusiga, see oli 2007 alguses tehtud🙂

Lisa kommentaar

