Kui Printsess hakkab katseid tegema…

Kuna Flirtic otsustas mu pildi blokeerida, siis ma mõtlesin, et ongi nüüd hea teha katset ja teile tõestada, et ilma pildita ei vasta mitte ükski noormees mulle. Seega enne teiste piltide lisamist olen ma nüüd veidike ilma pildita kasutaja, et teile tõestada, et pilt on ülioluline. Muutsin igaks juhuks kasutajanime ära, samuti võtsin ära selle lause, kus ma ütlesin, et ilma pildita noormehed ärgu mulle kirjutagu. Tegin rohkem teste, et inimesed mu iseloomust vähemalt natuke aimu saaksid.

Kõiepealt võtsin ette noormehed Top 100-st. Jätsin kõrvale kõik endale meeldivad aspektid (pikkus jne) ning arvestasin lihtsalt faktiga, et nad on topis. Mõnele kirjutasin lihtsalt lühikese ja konkreetse kirja, et nad on kenad (kuigi vbl tegelikult isegi ei olnud, aga hetkel pole see oluline). Teistele kirjutasin pikema kirja, et natuke originaalsem olla. Mõnedele ma kirjutada ei saanud, sest nad olid liiga populaarsed (ehk siis neid vaadatakse liiga palju, nagu vahel minu enda kasutajaga oli – seega ainult VIP-id saavad neile kirjutada, mina VIP ei ole). Tavakasutajatega ma veel tegeleda pole jõudnud ning ma tahtsin teile juba hõiskama tulla, et mu teooria peab ilmselt paika, kui… topis olev kõige esimene noormees mu kirjale vastas… Kuid tema ei lähe arvesse, sest ma olen suht kindel, et topib ise neid 10-neid endale, sest ta on kogu aeg seal esimeste seas😀 (kunagi mainisin ka teda, sest kaheksa kuud tagasi oli ta sama pildiga esimene ning ainult kuni kuu aega vana pilt saab topis olla, järelikult võtab ta pildi maha ning lisab siis uuesti :D). Nii et ma usun, et ta on lihtsalt päris weirdo😀

Minu esmene kiri oli selline:

Wow, sellist pilku ikka igapäev ei kohta, võtad sõnatuks lausa🙂 Tekib küsimus, millest küll sellise pilguga noormees mõelda võiks? Äkki avaldad saladuse?😉  (ehk siis üks kõige igavam kiri ever, mida üks inimene kirjutada saab, selline täiesti mittemidagiütlev, kusjuures see pilk on tal tõesti suht okei, ei saa kurta).

Tema vastas:

Sellise pilguga noormees mõtleb… Aga võibolla uurid ise välja;) Ei tahaks siin kõiki mõtteid ka kohe avaldada:) aga millest sina mõtled?

Minu järgmine kiri:

Mõtlen sellest, et kui endal selline pilk oleks, siis… oleks elu hoopis seksikam😉 Kuigi ma usun, et naised on sulle seda varemgi öelnud, et su pilk on lummav🙂  (Ma ausõna ei aja tavaliselt sellist iba, aga katse nimel :D).

Ta siis hiljem ütles, et jah, talle on seda öeldud, aga talle meeldiks teada saada, kellega ta suhtleb – ehk siis küsis, kas ma endast pilte ei tahaks näidata. Ma vastasin, et eks ma varsti lisan ja ta ütles, et eks ta siis ootab (imelik, imelik, imelik – see tüüp on imelik :D). Ja nüüd on paar kirja juba tavalistel teemadel olnud, aga kuna see tüüp on vist üldiselt imelik, siis ta ei lähe arvesse. Pealegi on vist see teema, et naised enamasti ei kirjuta meestele esimesena ja siis meestele meeldib see tähelepanu, mida nad järsku saavad.

Mitte ükski teine mees topist pole mulle vastanud ning ma olen suhteliselt kindel, et ei vasta ka😀 Kuna ma suht hiljuti saatsin need kirjad, siis kindlasti pole mõned neid lugenudki veel.

Järgmisele noormehele ma kirjutasin:

Mulle meeldivad inimesed, kes peavad sõna ning peavad partneri juures oluliseks tema intellektuaalseid võimeid, eriti meeldib mulle see, kui sellised omadused on sellisel aktraktiivsel noormehel nagu sina🙂

Ning ta just hetk tagasi vastas ka ja ütles kaks sõna: pilt, palun :D 

Ma eeldan, et kui ülejäänud mehed mulle ka vastavad, siis ongi sellised kirjad, et nad soovivad pilti näha. Vähemalt on mõni selles mõttes viisakam, et küsivad, mina lihtsalt ei reageeri pildita kasutajatele😀 Aga noh, ju meestele ei kirjutata niimoodi esimesena, seega on see vbl natuke teistmoodi, kui naiste puhul.

Kuna ma aga hetkel oma katse pärast pilte lisada ei saa Flirticusse, siis ilmselgelt see noormees mulle enam ei vasta.

Ei tea, kas tavakasutajate hulgas on rohkem vastuseid? Topis olevd mehed saavad nagunii päris palju kirju ju. Eks see selgub siis hiljem, hetkel mind huvitab, et mitu meest mulle neist populaarsetest üldse midagigi vaevub vastama (ma kirjutasin vist kaheksale). Ootame ja vaatame😀 Ma hetkel nendele teistele ei hakka kirjutama, sest muidu mul läheb sassi, kes oli topis ja kes mitte, sest nad võivad sealt välja kukkuda ju mingil hetkel.

Ehk siis järgmised päevad saan ma umbes 0 kirja või siis selliseid kirju, et ma oma pildi üles riputaksin.

Issand, see topis esimene tüüp on tõesti imelik. Ma enam ei vastanud talle, aga ta ikka kirjutab mulle? Miks sa mulle kirjutad, kulla mees? Äkki ma olen 200-kg neiu, kes kodus arvutis ainult krõpse õgib? Sest tal on suht omapärane kasutajanimi (mida ma talle ka ütlesin) ning ta siis ta ütles, et on jah, millele ma enam ei vastanud (ma olin ka oma nime juba öelnud, aga ainult eesnime). Ja siis tuli selline kiri:

jaanika jaanika. mul on üks küsimus, ma loodan, et sa ei solvu ja tegelikult siin polegi midagi solvavat, aga ma olen üpris skeptiline, ilmselt sellepärast, et ma olen varem siin kõrvetada saanud, aga ma küsin mõned küsimused.

No ma siis ütlesingi, et küsigu, kõigepealt ta küsis, mis värvi mu juuksed on ja kui ütlesin, et helepruunid, siis tahtis Facebooki. Kuna Facebooki võin ikka jagada, siis ma selle ka andsin (samas riskides ka sellega, et mind googeldas ta jõuab selle blogini, aga noh :D). Ja tuli välja, et tüüp tegeles kunagi modellindusega. Okei siis😀 Nojah, niimoodi see nüüd küll ei pidanud minema. Mu katse ei pidanud paika ju nii, sest ta ei oleks pidanud mu kirjale alguses vastama… Lisas mu sõbraks ka.

Hmm… Huvitav, huvitav…

Midagi siin ei klapi😀 Ma olen kindel, et teised mu kirjadele ei reageeri. Ja ilmselt ma poleks pidanud ka sellele tüübile oma Facebooki näitama, aga noh… Point on selles, et sinnani läks veel suht aega, ta oleks pidanud juba alguses mu kirjale mitte reageerima, sest ma olin siis ju täiesti pildita.

Aga mu ülejäänud teooria peab kindlasti topis olevate tüüpide puhul paika, tavameeste puhul ka, vähemalt enamike puhul küll, ma olen selles veendunud.

6 thoughts on “Kui Printsess hakkab katseid tegema…

    • Ahjaa, näitasin sellele teisele tüübile ka pilte ja suhtumine kohe muutus, nüüd kirjutab jne (see, kes kohe pilti palus)😀 Ilma pildita poleks ta kunagi edasi kirjutanud. Kui keegi mulle peakski veel vastama, siis ma enam oma pilti nii alguses ei näita😀

  1. Seda eksperimenti saab modifitseerida, kui mainiksid oma vanuse, pikkuse ja kaalu.
    Et kui ei ole hirmu, et paksukese või vanaeide otsa komistaks, siis millised muutused toimuvad?

  2. Ehk teisisõnu see eksperiment on lihtsalt selleks, et tõestada kui šarmantne ja seksikas sa oled… isegi ilma pildita! Ja selleks valid sa välja katsealused ehk mehed, kes seda teoreemi kinnitavad🙂

    Reaalsuses ei ole ükski tüdruk (samuti koos pildiga) vestluse algatajaks… on ka erandeid, sõltub täiesti millise noormehega sul on tegemist, näiteks kuuspakiga poolpaljas meesmodell. Kui mulle keegi neiu ilma pildita tuleb kirjutama, siis ma oleksin ka natuke skeptiline. Pilt mängib väga olulist rolli… võib-olla annab ka natuke aimu inimese isiksusest. Kui mingi piff, kellel on liigne make-up näos, teeb mulle duckfeissi, siis ma enamikel juhtudel jätan ta vahele. Maitsed on erinevad loomulikult, mõni otsibki lolli blondiini, keda bemmi tagaistmel saaks põrutada. Samuti mõni neiu teeb endast kahtlase nurga alt pilti jättes endast petliku mulje, pärast tuleb välja, et tegemist on mingisuguse habemega naisega, kellel on 3 last ja kass.😀 Ma küll liialdasin ja oli mõeldud naljana, kuid mingis osas on see tõsi ja saite vast pointile pihta.

    Tõsisemal noodil, tegelikkuses on palju selliseid inimesi, kes on seest kui väljast ilusad ilma, et nad peaksid ennast meeleheitlikult eksponeerima nagu mingit seksobjekti. Mida rohkem ma seda portaali (flirtic) kasutanud olen ja ka reaalses elus, seda rohkem ma imestan, et Eestis elavad ikka väga ilusad naised….

    Päikselist suvejätku kõigile😉

Lisa kommentaar

