Lugu sellest, kuidas ma peaaegu pick-up artistiga kohtusin…

Kes mu eelmist postitust luges ega mõistnud, miks mulle lambist selline teema huvi pakkus (otsisin siis eesti mehi, kes oleksid läbimas/läbinud pick-up artisti programmi või vähemalt nende teooriatega kokku puutunud), siis pärast seda postitust saab asi natukene selgemaks.

Nimelt laupäeva öösel enne tööle minekut käisin ma Söögiplatsis söömas. Kuna ma olen selline rämpstoitlane, siis vahel viivad mu teed ikka sinna burksi või friikaid sööma (või ka mujale, aga kuna see on suht kesklinnas, siis enne tööd on sealt eriti hea läbi hüpata). Ostsin siis rahulikult oma friikad, kui seal ühes lauas märkasin kahte turisti omavahel suhtlemas. Ma alguses nii väga neile tähelepanu ei pööranudki, aga kuna ma olen suur inimeste jälgija, siis mingil hetkel tekkis mul ühe noormehega silmside – noormees naeratas ning ma naeratasin vastu (no flirtida on mulle alati meeldinud :D). Järsku küsis ta minult, et kas ma olen eestlane ja kui ma noogutasin, siis ta küsis, et kuidas on ei eesti keeles – eks ma siis ütlesin ning istusin kõrvallauda oma toitu ootama. Vahepeal küsis ta veel, kuidas on aitäh ning palun eesti keeles, ma ütlesin, aga rohkem me siis edasi ei suhelnud.

Kui mu toit valmis sai, siis oli Söögiplatsis väga palju inimesi, seega ka minu lauda istus mingi seltskond. Kui need inimesed mu lauast minema läksid, tulid järsku need samad kaks turisti minu lauda ning hakkasid minuga rääkima. See, kes ennist minuga rääkima hakkas, oligi Kanadast pärit küllaltki nägus noormees – nimetagem teda Valijaks (hiljem siis selgub, miks, aga te võite juba pealkirja järgi arvata ju :D). Teine oli ameeriklane ning nad mõlemad olid just paar tundi tagasi Eestisse jõudnud – olid siis eurotrippimas. Valija on viimased kaks aastat juba Hollandis elanud ning õpib seal rahvusvahelist õigust, teise noormehe kohta ma nii palju teada ei saanud (või ma hetkel ei mäleta, sest mul on nii lühike mälu :D)

Eks me siis rääkisime niisama tühjast-tähjast ja nad kutsusid mu endaga peole, aga kuna ma pidin tööle minema, siis ma ei saanud. Selgus, et see ameeriklane pidi juba järgmisel varahommikul Venemaale suunduma, Valijal oli veel üks päevake Eestis aega ning siis on ta suundumas Norrasse (hetkel juba seal, kirjutas mulle Facebookis) ja hiljem Rootsi.

Kui mu toit sai söödud, siis Valija küsiski, et mis plaanid mul pühapäeva päeval on ja kuna mul tegelikult polnudki mingeid plaane, siis leppisime kokku, et ma võin talle Tallinna vanalinna näidata (kuna noormees oli päris nägus, siis ma mõtlesin, et miks mitte. Pealegi polegi ma ammu oma inglise keelt praktiseerinud, seega on see anyway päris roostes :D). Kuna nad olid äsja alles Eestisse jõudnud ning mitte mingeid kohti ei teadnud, siis jäigi ka diil, et kohtun selle Valijaga just nimelt Söögiplatsi ees (haha, ma usun, et esimene ja viimane kord elus, kui ma kellegagi selle koha ees kokku saan :D). Kuna nende hostel pidi ka kuskil seal lähedal olema vms. Enne nende lahkumist näitasin neile vanalinna suuna ette ning ise suundusin tööle.

Pühapäeva päeval ma küll mõtlesin, et kas Valijal on üldse meeles, et pidime kohtuma (teadagi neid välismaalasi, joovad end baaris täis ja siis magavad õhtuni järgmisel hommikul). Kuna olime numbreid vahetanud, siis saatsin sõnumi, et kas diil on endiselt jõus, sest ma poleks niisama küll viitsinud linna minna. Kui vastust poleks sellele tulnud, siis ma poleks läinud, aga kuna see tuli, siis ma siiski läksin kohale.

Kui ma Söögiplatsi ette jõudsin, oli Valija juba seal. Rääkisime alguses niisama tühjast-tähjast ning ma ta pidas mulle pika loengu sellest, mida tähendab Kanada õhujõududes töötamine (enne Hollandisse õppima minekut töötas ta mitu aastat seal) ning samuti sain ma nende mereväe kohta nii palju teada – ehk rohkemgi, kui mind tegelikult huvitanud oleks😀 Sest Valija ainult rääkis. Vahepeal ma siis ka rääkisin endast jne, aga ilmselgelt rääkis tema rohkem.

Näitasin talle vanalinna ning kuna ma ei viitsinud lõputult enam õhujõududest ja mereväest rääkida, siis ma küsisingi, et mis vahe on kanada ja hollandi naistel (mulle meeldib alati teema endale veits huvitamaks teha, sest selline asi pakub mulle rohkem pinget :D). Ta mainis, et hollandi naised on ilusamad, aga üldiselt ka on euroopa naised kenamad.

Lõpuks me maandusime kuskil vanalinna vaikses söögikohas, kus me saime lausa teisele korrusele suunduda ning seal ei olnud peale meie rohkem rahvast – seega oli koht päris privaatne (üks gruusia restoran, kus ma ise ka varem käinud polnud).

Juba siis hakkas Valija omapärast teksti rääkima, sest mainis, et ta see ameeriklasest sõber suudab alati naiste tähelepanu köita ning on lausa uskumatu, kuidas ta seda teeb. Et eile väljas olles oli ta jällegi seltskonnahing ning kusjuures omamoodi olevat see, et kui ta väljas käib, siis ta ei joo peaaegu mitte kunagi (hiljem sain ma siis teada, miks see niimoodi on), sest siis ta ei saa keskenduda. Siis ma veel arvasin, et see lokilambast ameeriklane köidab niisama eesti naisi ja kuna nad olid eile Shootersis peol käinud, siis ei saa see ju ometi eriti raske ülesanne olla.

Mingil hetkel hakkas Valija mu käsi näppima ja mu sõrmuseid vaatama (jällegi on teisedki noormehed seda minevikus teinud, et kontakti saavutada, lihtsalt küsides, et miks mul nii palju sõrmuseid sõrmes on- samuti on elujoone vaatamine päris kaval taktika, mida ma olen ise meeste puhul kasutnud, kui ma nende käsi puudutada tahan :D). Rääkisime siis üldiselt inimsuhetest ning ta mainis, et kui ta Kanada õhujõududes töötas, siis tal oli ülimalt keeruline naistega kontakte luua, sest sealne elu tähendab seda, et sa pead kogu aeg valmis olema, et pead järsku Kanada teise otsa kolima ning see tähendabki reaalselt seda, et see naine, kellega ta koos oleks, peaks kogu oma elu tema pärast ohverdama. Eks ta ole, sest Kanada suurust arvestades, siis seal küll eriti kaugsuhet harrastada ei saaks. Ja lõpuks ta taipas, et ta ei taha, et tema tulevane naine tema pärast oma karjääri ohverdama peaks ning loobus sellest – tuli hoopis Hollandisse õppima.

Hiljem istus ta mu kõrvale (oli enne teisel pool lauda istunud) ja hakkas mingit teooriat ajama selle kohta, kuidas naised tegelikult kohutavalt mehi just nende iseloomu tõttu kritiseerivad, kuigi nad seda ise ei märkagi. Mehed teevad seda ka, aga pigem naiste välimuse tõttu. Ja kuna ma tol hetkel olin küljega temaga poole, siis ta küsis, et kas ma seda tean, et kui naine on niimoodi küljega mehe poole, et siis talle meeldiks, kui mees teda suudleks. Ma ütlesin, et neid spekulatsioone on varemgi tehtud, aga see nüüd küll seda alati tähendama ei peaks.

Rääkisime veel suhetest, mina enda omadest ning tema enda omadest (kes teab, vbl ka tema väljamõeldud omadest, sest hiljem sain ma ju teada, et ta pick-up artist – võinoh, vähemalt sinnapoole teel).

Ja mingil hetkel tuli ta siis päris lähedale ning kuigi ma alguses end suudelda ei lasknud, siis minu faking uudishimu sai minust jälle võitu – pealegi ei olnud ma varem mitte kunagi ühegi kanada mehega suudelnud (appi, Printsess, sa oled nagu mingi kollektsionäär, kes erinevate maade müntide asemel kas nendega siis magab või suudleb). Ja me siis suudlesimegi. Minu jaoks pole suudlemine kunagi midagi märkimisväärset olnud.

Kui Valijast veel rääkida, siis välimuselt on ta selline… näo poolest üpris selline nägus, siniste silmadega ning võib naistele silma jääda küll (ja tal on oampärane harjumus kogu aeg oma juustega mängida, ei tea, kas see on ka pick-up artistide mingi leivanumber?:D). Keha nii seksikas ei ole, sest ta on umbes 180 cm pikk, aga tal on kuidagi see ülakeha nii suur ning jalad lühikesed – ehk siis proportsioonid ei ole nii paigas, kui võiks.

Pärast sealsest kohast lahkumist istusime me Schnelli tiigi ääres ning niisama rääkisime (ja vahel suudlesime). Ta mainis, et ta pole aasta aega seksinud ja kui ma sellepeale lihtsalt naerma hakkasin ja ütlesin, et seda ma nüüd küll ei usu, siis ta küsis, et miks see nii uskumatu tundub – sest Hollandis ta ainult pühendab end õppimisele ning ta pole aega tutvusi sobitada, et aasta tagasi siiski läks õnneks. Ta küsis, et millal ma siis viimati seksisin, ma ütlesin, et kaks nädalat tagasi, sest mis ma ikka keerutama hakkan ja samuti ma mainisin, et ma pole mingi ingel, kes ainult armastusest seksib, ta ütles, et näen välja küll selline😀 Samuti oli Valija juba enne maininud, et ta tuleb Eestisse nagunii augusti keskpaigas viieks päevaks tagasi ning me võiksime uuesti näha, ma ütlesin, et no võib ju ka. Ja siis ta hakkas rääkima, et tegelikult oleks päris tore, kui me saaksime kuskil privaatselt olla jne – ma ei tea, kas ta üritas sellega vihjata, et ma ta enda juurde kutsuks vms (sest ta ise ööbis ju hostelis), aga loomulikult ma seda ei teinud.

Lõpuks läksime me uuesti sööma ja lõpuks ta küsis minult, et kas ma tean, kes on pick-up artist. Ma siis ütlesin, et mul pole õrna aimugi ning siis ta valgustas mind selle teooriaga – nimelt on see üks 12-kuuline rahvusvaheline programm, kus erinevate riikide mehed saavad õpetusi just nimelt selle kohta, kuidas naisi ära rääkida/nendega tutvuda/ neid endasse armuma panna jne. Et Mystery ja Style on selle algatajad ning nüüd nad suplevad rahas jne (ma natuke uurisin selle kohta ning Roosh V on ka väga tuntud, ühes netifoorumis lausa hoiatati naisi tema eest, sest ta on väga agressiivne pick-up artist ja tol hetkel oli ta just Eestisse teel). Et tema see ameeriklasest sõber, keda ma eile nägin, on selle programmi juba läbinud ning ta on hetkel advanced tasemel, mis tähendab seda, et ta võib endast väiksematele kaladele nõuandeid anda jne. Ja just sellepärast ei joo ta eriti välja minnes, sest ta ei taha, et tema tähelepanu hakkaks hajuma. Ja pick-up artistide ja niisama seksturistide vahe on selles, et esimesed ei otsi niisama purjus tüdrukuid, kuhu otsa sisse panna, vaid nad tahavad tutvuda neidudega, kes oleksid küllaltki adekvaatse käitumisega. Samuti ei kasuta kõik neid teooraid seksi saamiseks, vaid niisama oma sotsiaalsete oskuste lihvimiseks. Valija on ise alles teise kuu juures, seega suhteliselt algaja. Kui nad oma sõbraga enne Eestisse tulekut Helsingis chillisid, siis tutvusid nad naistega ja tegelikult käib seal ka selline teema, et algaja teeb oma alustuse ning siis tuleb suurem tegija appi, mis võib garanteerida selle, et just see algaja saab siiski lõpuks naise ära räägitud või naise telefoninumbri. See on megasuur teooria ja neil on kaks kõige olulisemat reeglit – kogu programmi jooksul ei tohi nad kuulata mitte ühegi naise nõuandeid, kaasa arvatud nende enda ema. Ainukesed nõuandjad saavad olla need mehed, kes on selles programmis kõrgemal tasemel ehk siis Valija ei või oma ameeriklasest sõbrale nõu jagada, vastupidi aga küll.

Ma siis küsisingi, et mis siis saab, kui poole programmi peal pick-up artist peaks ära armuma? Valija mainis, et nõrgema iseloomuga noormehed jätavad programmi pooleli, tugevamad räägivad sellest oma tüdrukule, sest tegelikult võib programmi ka niimoodi läbida, et seksima ei pea, isegi suudlema ei pea – see kõik oleneb noormehe enda tahtest. Põhipoint on selles, kuidas naiste tähelepanu võita ning kõige paremad naised nende jaoks on need kõige kohutavamad bitchid, kes neid kohe perse saadavad, sest programmi alguses on neilt õppida. Kui nad on vilunumad ning selliste neidude numbrid saavad või nad voodisse ära räägivad, siis on see just see eriti suur saavutus. Kõige suurem ajaraiskamine on siis, kui mingi selline suhteliselt ingellik neiu neile lõpuks korvi annab, kuigi alguses võiks eeldada, et neid on päris lihtne ära rääkida -programmi alguses tuleb ebaõnnestumisi rohkesti ette.

Iga kuu on eraldi õppetükk – Valija on alles esimest kuud lõpetamas, seega mitte eriti osav. Esimene kuu ongi rohkem üldse proovimine,enda kaardistamine jne. Ma siis küsisingi, et kui noormees ikka eriti nohik välja näeb, et kuidas nad sellist meest muudavad, sest sellisel juhul peaks nad välimust ka muutma hakkama – ning seda tehakse, kolmas kuu olla välimuse muutmine.

Kui ma küsisin, et miks Valija ise selles programmis on, siis ta ütles, et ta pole naistega kunagi eriti osav olnud. Ning tema põhieesmärgiks ei ole võimalikult paljude naistega magamine, vaid just nimelt oma suhtlemisoskuste parandamine. Ja need niisama tundlikud noormehed ei lähe mitte ühelegi naisele tegelikult peale, kuigi naised võivad väita, et lähevad. Kui 12-kuuline programm on läbitud, siis teoorias peaks üks mees täielik alfaisane valmis olema.

Tegelikult on programmil mitu erinevat osa ja üks väga oluline on see, kuidas just nende eriti bitchidega käituda. Nende puhul on nii palju erinevaid strateegiaid, aga üks kõige põhilisem on see, et mida tõpram on pick-up artist, seda rohkem bitchid neid ihaldavad ( a la, kui bitch otse perse saadab, siis pick-up artist hakkab selle naise välimust maha tegema ning see mõjub neile kohutavalt, sest nad ju eeldavad, et saavad iga mehe, keda tahavad).

Päris julm ju naiste suhtes tegelikult, aga Valija rääkis, et tegelikult ei ole, sest ega enamik naisi nii kiiresti ju ära ei armu, pealegi liigutakse ühe naise juurest teise juurde päris kiiresti. Ja tegelikult eesmärk omaette ei olegi alati voodisse saamine, vaid pigem just see, et kui naine on üles soojendatud, siis ta hakkaks ise mehe vastu huvi tundma, aga siis ütleb mees hasta la vista baby ning läheb järgmise juurde edasi.

Ma siis küsisingi Valijalt, et miks ta mulle üldse mainis, et ta seal programmis on, et talle oleks palju kasulikum mitte mainida (ja kes teab, vbl oleks ma siis ka selle kanada mehega maganud, aga nüüd küll enam mitte :D). Ta ütles, et kui me Söögiplatsi ees tutvusime, siis ta ei mänginud. Et neil on vist mingid reeglid, et millal sa mängid ja millal mitte. Ma usun hoopis, et tegelikult on see mingi strateegia, et mõnele naisele sa lihtsalt mainid, et sa oled selles programmis ja ikkagi mängid, raudselt noh😀 Et naise reageeringut vms näha.

Igal juhul hakkas see teema mind väga huvitama ning ma mõtlesingi, et oleks päris huvitav teada, kas mõni eesti mees ka neid teooraid kasutab või selle programmi läbinud on. Üks mõte oli just saates sellest rääkida, aga pick-up artistid ei eksponeeri end enamasti nii avalikult (kui just väga tuntud välja arvata). Teine mõte oleks lihtsalt see, et tahaks mõne eesti mehega anonüümse intervjuu blogi jaoks teha- sellisel juhul saaksin ka anonüümsuse garanteerida. Mind tõesti huvitab, et kas see programm tegelikult ka töötab või on neid mehi seal kõiki nii ajunussitud, et nad sellist jama usuvad. Ilmselt nõuab selles osalemine ka päris kena kopika, seega igaüks küll sellega tegelema ei hakka😀 Pealegi on välismaal reisides hulga lihtsam niimoodi külge lüüa, ka Valija mainis, et kõige raskem on just enda rahvusest naistega, sest nende jaoks sa ei ole eksootiline vms.

Ma kusjuures mainisin Valijale, et mul on üks omapärane blogi, mida ma eesti keeles pean, ta ütles, et pick-up artistidel on samuti blogid ja kommuunid, kus õpetajad algajatele nõuandeid ning trikke jagavad. Vahel lausa panevad nad neist naistest pildid üles (küll mitte alasti siiski! või krt seda teab :D), kellega neil siis kas õnneks läks või ei läinud vms ning teised tüübid kommenteerivad, et kas on ikka piisavalt hot. Muidugi võivad nad ka valetada, et bangisid, kuigi tegelikult ei bänginud –  kes teab, aga kuna see programm eeldabki just ausust enda suhtes, siis poleks mõtet seda teha.

Ja nüüd internetist uurides on Eesti üks pick-up artistide lemmikkohti Euroopas, sest siin on ilusad naised. Siit saab ka sellest lugeda: http://heartiste.wordpress.com/2010/08/28/the-number-one-location-in-the-world-for-pickup-artists/

Selle Roosh V kohta oli hoiatus selles foorumis:

https://www.stormfront.org/forum/t856407/

(enamasti pick-up artistid nii agressiivsed pole, aga tema on üks ehe näide neist kõige hullematest, samuti on ta kirjutanud raamatu The Bang). Ja tema mõjub pigem pick-up artistide mainile halvasti, sest on rohkem seksturist kui pick-up artist (Style ja Method Man on stiilsemad selles mõttes).

Nii et armsad naised, nüüd siis teate, et kui mõni välismaalane teile kuskil läheneb ning teile mingit eriti omapärast juttu hakkab rääkima, siis võib tegemist olla pick-up artistiga. Võinoh, eesti mees võib ka samu trikke kasutada, aga nende hulgas pole see teooria vist nii levinud.

Kui Valija mulle nüüd Facebookis kirjutas, et ta jõudis Oslosse, siis ma küsisin talt, et äkki see tema ameeriklasest sõber oleks nõus anonüümselt mu blogi jaoks intervjuud andma, aga ta pole, sest ta ei eksponeeri end niimoodi, isegi mitte anonüümselt  – Valija ise pole veel piisavalt kogenud, ta ütles, et temaga vbl paari kuu pärast. Kui need kaks tüüpi uuesti Eestisse tulevad, siis ma tahan näha, kuidas see tema ameeriklasest sõber nende naistega nii vabalt tutvub, seega tahan ma nendega peole minna😀 (ja eriti kogenud vennad peavad teoreetiselt ka siis suutma naistega tutvuda, kui nende endi seltskonnas juba mõni naine on olemas) Samas… see ei ole eriti raske ülesanne, sest tegemist on välismaalastega. Kui nad peaksid oma kodumaa naisi niimoodi sebima, siis oleks ülesanne ilmselt palju raskem.

Kui Valijaga sõime, siis sai ta sõnumi ühelt soome naiselt, kellega nad Helsingis tutvusid – tema siis küsis, et kas nad on endiselt veel Helsingis. Valija mainis, et ta ei vasta, sest sinna nad enam ilmselt tagasi ei pöördu.

Igal juhul tahan ma sellest teooriast rohkem teada, sest siis ma vbl kunagi suudaksin ära tunda, kui mõni pick-up artist lähenemiskatseid teeb. Ja kui ma varem vbl isegi oleksin mõelnud sellele, et võiks ju selle kanada noormehega seksida, siis nüüd enam küll mitte😀 Ja ma vist natuke mõistan, miks mu blogi nii väga meestele pinda käib – sest kuigi minu oma on ikka väga pehmo variant sellest, mis nendel seal toimub, siis ma never ever ei julgeks enam pick-up artistiga pärast selle teada saamist magada (ehk siis keskmine mees ei suudaks mu blogi pärast juba minuga koos olla vms :D)😀 Ja ma küsisingi Valijalt, et kas selle programmi jooksul annavad nad enda kohta valeinforamtsiooni, siis ta ütles, et üldiselt mitte, aga mis naistesse või suhetesse puutub, siis võib-olla osad teevad seda, tema mitte.

Ja programmi jooksul kellessegi ära armumine on tegelikult läbikukkumine, kuigi osad mehed jätkavad pärast seda selle läbimist, aga ikkagi ei ole see päris see. Paljud siiski loobuvad.

Mul hetkel pole rohkem aega kirjutada, aga homme on mul vaba päev, siis ma uurin selle teema kohta rohkem🙂 Tegelikult ma olin isegi kuulnud sellest poole kõrvaga kunagi, aga siis ei jäänud see mulle meelde. Nii et jah – päris omapärane pühapäev oli mul eile😀

Ahjaa, pealkirjas on sellepärast peaaegu pick-up artist, sest Valija on alles nii algaja, et teda ei saa veel päris selleks nimetada🙂

Edit: sain ka kirja ühelt oma lugejalt, kes tunneb ühte tüüpi, kes nende teooriatega  kursis on, kiri oli selline:

Yldiselt pickup art jaguneb kahte kategooriasse – “get lots of sex” tyybid (kus naised ja sex on l6ppeesm2rk) ja “inner game” (enese-arendus, kus naised ja sex on juhuslik k6rvaln2he sinu suurenenud enesekindluse ja edu k6rval).

Muud ma ei kopi, sest teised on asjad, mida mul kas blogi või siis saate jaoks äkki hiljem vaja läheb🙂 Igal juhul suur tänu inimesele, kes mulle kirjutas!🙂

13 thoughts on “Lugu sellest, kuidas ma peaaegu pick-up artistiga kohtusin…

  1. Ma ikka sellest lugedes kujutan seda kontingenti ette nagu mingeid looduse filmijaid, kes hullult peavad õppima, kuidas gnuudele ligi hiilida või mis rakursist vesipühvel kõige loomulikum paistab…
    No ei kujuta ette, kui hale või sotsiaalselt ebapädev peab olema, et a) suhtuda naistesse kui mingisse omaette liiki, mille esindajate “ära rääkimiseks” on vaja teatud nippe ja reegleid b) olla nii kepinälgas, et anything goes c) vajada teiste krdi inimestega suhtlemiseks mingit krdi mitme kuu pikkust kursust, kuhu juurde käivad mingid saientoloogide mastaabis reeglid stiilis “kellelegi ei räägi!” ja “kui ema ütleb, et ära nii tee, siis ära ema usu!”
    Kuradi tsirkus, noh

    Aa, ja ära tunned pick up artisti selle järgi, et ta ajab mingit haruldaselt lolli juttu, noh, umbes nagu et “kui naine niimoodi küljega istub, siis ta tegelikult tahab suudelda” (olles ise enne sinna külje alla pugenud).

  2. Nu vot see on huumor juba. Mitte selline klassikaline, vaid puhas ja ehe eestimaine pärl! Kunagi võiksid proovida oma blogi mõnele lavastajale müüa. Uuspõld võiks selle põhjal monolavastuse teha.🙂
    Ehk on tegelikkuses asi hoopis nii – tüübid lihtsalt ajavad kõigile naistele keelt kõrva ja kui mõni selline “Jaanika” neile ette satub, siis ka skoorivad. Ei ole mingit woo-dood, palju lõtva liha lihtsalt. Kui naise väärtushinnangud on paigas, ei suuda ükski “artist” teda mõjutada.😉

    • Jah, seda muidugi. Kui ikka väärtushinnangud on paigas, siis neid pick-up artistid tõesti skoorida ei suuda.

      Ära sa muretse, küll ma varsti raamatu välja annan😉 Monoteatrit vast ei tule, aga küll mu raamat tuleb. Enne mu 30-ndat sünnipäeva kindlasti😀

  3. Mina olen kunagi aastaid tagasi Neil Straussi raamatu läbi lugenud ja tol hetkel tundus teema vägagi huvitav. Andsin lugeda ka ühele sõbrannale, kes suudab endale kuidagi igakord midagi ligi tõmmata. Ta ei olnud veel raamatut läbigi lugeda, kui üks tüüp juba talle raamatust tuttava nipiga läheneda üritas (ja veel kõige magedamaga😀 ). Mainis siis noormehele, et ta luges hiljuti ühte äärmiselt huvitavat raamatut, et huvitav kas noormees on ka seda lugenud😀

  4. “appi, Printsess, sa oled nagu mingi kollektsionäär, kes erinevate maade müntide asemel kas nendega siis magab või suudleb”

    Veidi naljakas sõnastus😀 Jääb mulje, nagu suudleksid ja magaksid erinevate maade müntidega😀

    • Ma natuke kuulasin seda tutvustavat videot, aga jäin magama ja kui ärkasin, olin see läbi😀 Uuesti enam ei viitsi😀 Nende teooriateni see ei jõudnudki, enne vajus mul silm kinni. Või äkki ei jõuagi, sest usun, et kursus on jällegi tasuline.

      • Ei jõua jah🙂 Kogu aeg lubab, lubab, lubab, venitab kummi nii-öelda, ja siis lõpus ütleb, et ainult täna, ainult siitkaudu saad selle osta 47 (või oli see nüüd 49) dollariga ja saad veel sada muud asja ka kauba peale. Et muidu oleks hind 197 dollarit, aga a-ai-nult täna nii odav, nii odav. Ehk nagu Teleturg või TopShop sisuliselt oma ajupesuga. Kui tead kedagi, kes tahaks kulusid jagada, siis mitme peale võiksime ju osta, need on kõik elektroonsed pdf-id, mitte lihast ja luust raamatud.

  5. Pingback: Alfa-isast normaalne naine ei taha | Anonüümsed jutud

Lisa kommentaar

