Mineviku heietused/ Kui su eks vahel endiselt blogi piilumas käib…

Lugesin igavusest oma seda vana blogi, mis parooli all, jällegi kopitud sealt (ja nimed siis lihtsalt bloginimedeks muudetud ning mõned kohanimed/nimed välja jäetud).

27. august 2011: 

Üle pika aja on Ego jälle täis. Rääkisin ka temaga Skypes häälega veits, ta oli päris purjus, aga ütles, et ta ikka igatseb mind, mille peale ma ütlesin, et igatseb kõiki naisi. Kui ta oma tripi teeb, siis kõigepealt on Tallinn kaks päeva(koos Noorega), siis Tartu(Noor läheb Soome tagasi) kaks päeva ja siis Vilnius kaks päeva. Ma tean, miks ta Vilniusesse läheb, tal seal ju see leedu tüdruk, keda ta veel näinud pole. Aga jah, tüüp oli peaaegu pisaras(alkohol mõjub talle alati niimoodi), kui ütles, et igatseb mind ja mainis ka veel, et ta tahaks olla ainuke mees mu üles. Ma hakkasin laginal naerma ja ütlesin, et see on küll nüüd võimatu, ta ütles, et ta teab. Me pikalt ei rääkinud, ta pidi ära minema, aga jah. On tõbras alles, tahab kõiki naisi omada.

25.august 2011:

Ma tahaks meestest rohkem aru saada. Ma tahaks eesti meestest rohkem aru saada. Ma tahaks Tegusast rohkem aru saada. Miks viia tüdruk välja, veeta temaga tore õhtu ja siis kaheks päevaks täiesti ära kaduda? Ma saan aru, et kui ma teda ei näe, aga mingi sõnum oleks ju nunnu vms. Oeh.. Aga vbl oli minul ainult tore eelmine kord ja tema oli lihtsalt viisakas? Aga närvi ajab selline asi ikkagi😦😦

14.august 2011: 

Ärkan kell 12.30 sõnumi peale. Käed värisevad, avan sõnumi, endal käib peas ainult üks mõte: Palun ole Tegus, palun ole Tegus, palun ole Tegus… Avan sõnumi ja…. Ego, argghhhhhhhhh. Mul vajus kohe ära, kui nii saaks öelda. Vanasti oleks see mind rõõmustanud, aga nüüd… Ego saatis sellise sõnumi: “I want to be back in Estonia and close to Jannu!” Kogu selle asja juures ongi imelik see, et pärast seda, kui Egole Tegusast rääkisin, on ta hoopis teistsugune, tüübi ego sai vist tõesti suure hoobi.

Aga jah, Tegusast ei kippu ega kõppu. Ilmselt sealt ei tule ka midagi, ta tahtis ühte asja, aga ta ei saanud seda, nii et… Oeh jah. Seda on ju tegelikult varem ka juhtunud, aga tema mulle tõesti meeldis ju😦

13.august 2011:

Siis mingi hetk nägin kaugelt jälle Tegusat, ta läks minust mööda ja kui ma õigesti mäletan, siis mu sõbranna lükkas mind kergelt, et ma talle juhuslikult “otsa koperdaksin”😀😀 Vahepeal oli ta oma korvpallimeeskonna meestega kuskil mujal hänginud ja ka teiste naistega tantsinud, ma tean seda, sest piidlesin teda vahepeal, aga jah😀😀 Hakkasime jälle tantsima ja oh sa vana, see mees kohe oskas tantsida! Täiesti uskumatu, vahepeal meid vaadati suht palju, aga ilmselt selle tõttu, et tema tantsis nii hästi ja mina enda arust üritasin ka hästi tantsida, aga no kuulge, see ei tahtnud hästi õnnestuda😀😀

Tegus ütles mulle mingi aeg: “Tead, sa tantsid päris hästi, aga sa pead veel õppima, kuidas sujuvalt ümber inimeste tantsida, sest muidu võid neile otsa koperdada.” Ma siis ütlesin, et mina pole tantsukursustel käinud, Tegus ütles, et no sellepärast tantsingi suht okeilt, kuigi ma pole kunagi tantsimisega tegelenud😀😀 Vahepeal olime baarileti ääres ja mul oli oma jalg ta jalge vahel, aga tihti ta meenutas, et tal on teksad katki ja ta ei julge eriti end liigutada, sest kardab, et mõni ahv hüppab tagumikku, haha😀😀😀 Sõbranna läks umbes kella 03.00 paiku ära, jätsin temaga hüvasti(Ma loodan, et sa ikka oma pipragaasi turvameeste käest tagasi küsisid!!!). Meie läksime Tegusaga taha ühele pehmele toolile istuma, olime teineteise embuses kuni kella 03.30ni, mil ööklubi suleti. Ahjaa, see läks mul meelest, et kui me veel baarileti ääres olime, siis küsisin ma temalt(ilmselgelt polnud ma siis veel kaine, sest kaine peaga poleks ma seda küsinud), kas ta on voodis ka nii domineeriv, sest tantsides ja üldse suudeldes tundub küll😀😀 Ma ausalt öeldes ei mäletagi, mida ta vastas, ütles vist, et vbl😀 : D

Kui Maasikast ära läksime, tuli välja, et elame suht lähestikku. Tema tahtis taksoga koju minna(vaesekesel olid ainult lühikesed käised), mina ütlesin, et tema võib ju taksoga minna, mina lähen jala. Ta võttis siis mult käest kinni ja ütles, et no läheme siis koos jala. No me siis läksimegi. Ta siis mainis, et oli kunagi koos ühe endise modelliga, kes oli 185 cm, seega minu pikkus ei üllatanud teda(nende madalate kontsadega olin ma ka 185 cm, muidu olen 182 cm, tema on umbes 187 cm). Ma siis küsisin, et kas ta on hetkel vallaline. Ta vaatas mulle lolli näoga otsa, võttis ümbert kinni ja suudles ning pärast seda ütles: “Kui ma ei oleks vallaline, siis seda ma ei teeks. Minu jaoks on suhe oluline ja ma olen truu.” Ma ütlesin talle, et ma olen ka vallaline, millepeale ta lausus, et ta arvaski seda, et see poleks küll kena olnud, kui nüüd oleksin maininud, et mul tegelikult peigmees ootab kodus.

Lõpuks jõudsime siis minu maja juurde, ma olin valmis juba uksest sisenema, suudlesime pikalt ja Tegus ütles, et ta ei tahaks mind minema lasta ju, et kas ma ei tahaks tema juurde minna. Ma sain alguses isegi vihaseks ja lugesin talle moraali teemal, et ma pole selline tüdruk (haha, ehtne näide, kuidas ma meestele iba ajasin :D), et kui ta nüüd mu enda juurde kutsub, siis ta arvab raudselt, et me ka kohe seksime, sest miks ta muidu kutsub, et tema peas käib kohe klõps ära, et kuigi ma ütlesin, et ei seksi temaga, siis mingi põhjus peab ju olema, miks ma ikkagi temaga kaasa läksin jne. Tegelt ka, rääkisime sel teemal oma 20 minutit mu maja ees ja Tegus ütles, et nii keeruliselt pole keegi talle veel midagi lahti üritanud seletada. No ja ma ju ütlesin, et ta ei kutsu mind enda juurde ju teed jooma, krt võtaks. Ta siis ütleski, aga tee oleks päris hea mõte, sest tal on meeletult külm(tal olid lühikesed varrukad ju siiski!) ja noh, lõpuks ma jäin siiski nõusse. Asi oli ka selles, et tüüp meeldis mulle, ma ei tea miks, aga ta hakkas mulle meeldima.

Tema juures ta kusjuures tegigi teed, saate aru! Jõimegi teed ja ta ütles, et pani tee sisse mett, sest see on ju kasulikum kui suhkur😀 Isegi kooki pakkus kõrvale, aga ma ei tahtnud. Mingi hetk läksime teineteise embusesse, aga mõlemal olid riided seljas, eks ta üritas küll, aga ma ütlesin, et kas ta tõesti pärast sellist pikka loengut isegi eeldab, et ma võiksin temaga kohe voodise hüpata. Siis ta ütles naerdes, et ei, seda ta ei arvagi😀😀 Jäime juttu ja umbes 08.00 ajal tegime korra silmad lahti, kobisime teki alla ja ta võttis särgi ära, auklikud teksad jättis ikka jalga, haha😀😀 Mina jäin täiesti riidesse. Siis suudlesime ja silitasime teineteist ja ta ütles, et ta nii tahaks seksida, et tavaliselt ta niimoodi küll ei taha, aga minuga tahaks(mingi eriline pick-up line enda meelest? Raudselt mainib kõikidele niimoodi :S), ma ütlesin, et mina ju tahaks ka(mis polnud sugugi vale), aga ma ei ole selline tüdruk . Ma tõesti tahtsin, pidin end meeletult tagasi hoidma, aga jah, see oleks kõik ära rikkunud. Sest ta tõesti meeldis mulle(meeldib endiselt, olen ta peale palju mõelnud, olen ikka loll küll). Sest nüüd kui ta peaks ühendust võtma, siis ta teeks seda mingil muul põhjusel, mitte sellepärast, et loodaks saada, just sellepärast ma temaga ei seksinudki. Ma ei seksi kunagi esimesel kohtumisel meestega, kes mulle tõeliselt meeldivad ja tema mulle meeldis (see on tegelikult õige, ka seda pole juhtunud, kui just Ego välja jätta).

Umbes 10.00 ajal hakkasid ta töömeilid juba moblale tulema, aga ta ütles, et saame umbes tunnike veel teineteise kaisus tukkuda, et siis peab ta end siiski näole andma. Umbes 11.00 ajal hakkasime end siis üles vedama, kuigi ausalt öeldes oleks ma tahtnud tema kaissu kauemaks jääda😦😦 Ja umbes 12.00 ajal olingi kodus, maja ees autos olles küsis ta mu nri ja mainis, et see nädalavahetus on ta üldse kuskil Põhja-Eestis sugulase sünnipäeval. Jätsime minu maja ees hüvasti ja ta isegi tegi mulle vastamata, et ma ka tema nrit teaksin. Jõudsin siis koju ja umbes 13.00 saatis ta mulle sellise smsi: “Hei, see tööpäev on ikka vääga raske. Parema meelega oleks sinu kaissu edasi jäänud😉 Tegus.” No ja mis ise arvate, kui sillas ma selle sõnumi pärast olin???😀😀 Ma saatsin vastu sellise sõnumi: “Jaa, mina ka!🙂 Ma loodan, et pead siiski ilusti vastu. Kallid!”

Täna ma ei suutnud end tagasi hoida, saatsin talle esimesena sõnumi, no miks ometiii???????? Aga kindel on see, et mina enam esimesena mingit asja ei tohi teha, isegi kui Ustav arvas, et kui ta teisipäevaks ei helista, võiksin ju ise helistada, aga ma ei tohiks. Tema on 31-aastane eneseteadlik mees, ei sobi ju ometi kui mina 21-aastane hakkan talle helistama, siis tundun ju nagu mul oleks kinnisidee vms. Aga jah, saatsin täna päeval sellise sõnumi: “Hei. Kuidas sugulase sünnipäev edeneb?🙂 Ma loodan, et eilne raske tööpäev sujus lõppkokkuvõttes hästi🙂 Jaanika.”(otsustasin oma nime igaks juhuks panna, sest kust ma tean, kas ta üldse seda mäletas, neid mehi ei või kunagi teada😀 :D):

Sain temalt sellise sõnumi vastu: “Tööpäev oli tapvalt raske ja sünnipäeval suutsin napilt kümneni vastu pidada. Täna trall siin jätkub. Eks paistab kui kaua ma täna kestan🙂. Kallid!”

Ja krt, nüüd see mees sitsib mu mõtetes, üritasin täna isegi ta FB teada saada(ma poleks lisanud sõbraks, tahtsin ainult näha), aga kas tal pole FB või pole tal elukohaks Tartu märgitud(vaatasin ainult neid, sest muidu oleks liiga palju Tegusaid vaadata olnud, perekonnanime ma ju ei tea) või pole tal profiilipilti. 

Ma tean ju, et ta ei helista, sest raudselt tahtis ühte asja, aga kuna minuga ei saanud, siis ta ei viitsi mind uuesti näha, sest ma ei meeldinud talle. Või kui ka helistaks, siis tahaks ikka raudselt ainult seda. Aga minule ta meeldis rohkem. Kusjuures, naljakas ongi see, et klubis tundus ta suht kena ja ok, aga just pärast seda jalutuskäiku ja tema juures olemist hakkas ta veel rohkem meeldima, seega muutusin järksu kuidagi tagasihoidlikuks, klubis olin veel shottide ja siidri mõju all. Ja saate aru, isegi kui ma öösel talle selja pöörasin, siis ta võttis minult ümbert kinni! Igal juhul oskas ta mind eriliselt tundma panna ja kui ta nüüd ei helista, siis miks ta üldse nrit küsis? Miks ometi? Nii närvi ajab selline asi. Aga seda enne ka ju olnud, et kui keppi ei saa, siis nad enam ei helista, sest muud nad ju ei tahtnudki tegelikult. Muud neid ei huvita. Ja ta tegelt ei üritanud üldse nii palju, ainult üks kord enda juures, mõni mees oleks veenud jne, aga jah, ilmselt selle tõttu, et olin talle 20 minti enda maja ees rääkinud, et mina temaga ei seksi jne😀😀 Ma mainisin talle, et käisin esimest korda Maasikas, ta rääkis, et tema käis ka viimati jaanuaris, nüüd tuli sellepärast, et see korvpallimeeskonnaga olid mingid muu võistlused ja et ta oli pissed, et teise koha sai(mingi üheinimese võistlusel seal), sest nii napilt oleks võitnud. Minu kommentaar: “Selline on elu”, teda eriti ei rahustanud, sest ta ütles, et niigi korvpallitiimiga kaks korda teise koha saanud(need mingid võistlused mitte esiklassi liigadega nagu Rock ja Kalev), et nüüd ütlen talle veel, et kolm on kohtuseadus ka😀😀 Haha😀 :

Jaanika, saa üle! Ja sa ei tohi ise helistada, ei tohi!!! Niigi viimase sõnumi saatsid esimesena, juudas küllllllllll!!!! Naljakas ongi see, et kui mul on mehega lihtsalt mingi chill, võin ma ta surnuks tüütada ja vabalt ise esimesena paljusid asju teha, aga kui mulle tüüp päriselt meeldib, siis muutun nii tagasihoidlikuks.

Kusjuures, ma rääkisin sellest ka Egole Facebookis, viimane sai vist veits armukadedaks isegi😀

Ja pärast hakkas lambist ajama veel, et äkki tuleb hoopis Tartusse praktikale, et siis saaks uisutama Lõunakasse minna, mida me tahtsime siis teha, kui ta pidi Pärnust tagasi tulema, aga jäigi hoopis Pärnusse praktikale ja et ta tahaks oma Los Serranode DVD ka tagasi saada jne blaablaaa, haha. Ego oli harjunud, et kuigi meil oli ainult seks, siis varem ma tundsin ta elu vastu siiski huvi, küsisin küsimusi. Nüüd olen ma aga kaugemaks jäänud, ei alusta ise enam vestlusi, ei saada sõnumeid enam ise. Ja Egole see vist väga ei meeldi, sest talle meeldib, et naised talle järele jooksevad. Ta ego saaks siis hoobi, kui ma nii järksu pärast teda kellegagi semmima hakkaksin. Ma ütlesin Egole ka, et suudlesin selle tüübiga ja olin tema juures, aga ma ei seksinud.

Hakkasin igavusest Romantikuga Facebookis rääkima ja kui ma talle kurtma hakkasin, et latiinod on ikka voodis head, ütles ta mulle, et ma valetan, sest ma kirjutasin oma blogis, et tegelikult on eesti mehed ikka kõige paremad😀 Haha, busted, loed mu blogi😀 Ta ütles, et üks kord uudishimust läks jah veel lugema😀 Ma siis seletasingi, et ei valeta, sest parimad seksikogemused olen jah eestlastega saanud, aga latiinod on kõik Top 5-s ja mitme latiinoga ma maganud olen? Kolmega ainult ju😀 Ja tuli välja, et ta on ainult ühe naisega pärast mind maganud, selle korea omaga. Ma siis küsisingi, et miks ta mulle ütles, et ta on mitmega seksinud, ta ütles, et tema jaoks ei hõlma intiimsus ainult seksi jne (ega ta vist otse ei öelnudki, kui Tartus söömas käisime,  et ta nii paljudega pärast mind seksinud on, aga ju ma siis eeldasin :D). Ja ma siis ütlesingi, et krt, ma kirjutasin oma blogis, et ta on ikka mitmetega pärast mind olnud, haha😀 Ta ütles, et kõik eesti naised nagunii teavad, et ta on Printsessi eks😀 Ma ütlesin, et mu blogi nii populaarne nüüd ka pole. Et selle eesti naisega nad lähevad aeglaselt jne, et seksinud veel pole, sest ta üldiselt keskendub teistele asjadele. Ma ütlesin, et päris tore ju, kui ta ikka nii paljudega pärast mind maganud pole, ta mainis, et mu ego räägib hetkel. Ju vist😀

Kui ma temaga rääkima hakkasin, siis ta arvas alguses üldse, et ma olen purjus (sest ma pole temaga vist kuu ise niisama rääkima hakanud, tema vahel harva on tervitanud, ainult siis hakkasingi, kui mainisin, et tulen Tartusse). Ütlesin, et pole purjus😀 Tegelt ka ei olnud ega ole.

Lõpuks läksime nalja pärast vaidlema, kumb meist “hullem” on. Romantik ütles, et tema ei loe oma naisi niimoodi nagu mina mehi, tal pole mingit märkmikku jne (no mul on see ka Tartus, mida ma viis miljonit aastat täiendanud pole :D). Ma ütlesin talle, et ma pole peaaegu kaks nädalat seksinud (on jaa nii, sest viimati oli siis Terminaatoriga, eelmisel nädalavahetusel me ei seksinud), sest siis ma eeldasin veel, et tema kindlasti on just saanud😀

Vot siis, kus on lood😀

Lisa kommentaar

