Kui sa tajud, et midagi siiski ei klapi… / Tagaajamine annab adrenaliinilaksu, aga kui lõpuks kätte saad, siis vbl enam ei tahagi…

No ma käisin selle noormehega uuesti deidil, kellest ma siin eelmises postituses kirjutasin. Ma võin talle hüüdnime välja mõelda ja Sportlane sobiks hästi, sest spordiga tegeleb ta päris agaralt, kuigi ma ei usu, et ta siin blogis just väga figureerima hakkab, aga siis on lihtsam kirjutada temast😀

Kõigepealt tuli ta mulle järgi, siis kallistasime enne autosse istumist. Ja siis sõitsime linna ning läksime jalutama. Sel korral see jutt kuidagi ei edenenud nii palju, me nagu rääkisime, aga samas nagu ei rääkinud ka. Sportlane on kindlasti viimase paari aasta jooksul üks kõige seksikamaid noormehi, kellega ma väljas olen käinud. Täpselt selline noormees, kellel on ilmselt nagunii ukse taga järjekord ja kes saavad imelihtsalt naiste tähelepanu. Kõik oli alguses üldiselt nagu tore, välja arvatud see, et see jutt lihtsalt ei sujunud enam. Eelmisel korral ma ei tajunud seda, aga nüüd oli miski, mis mind tema juures häiris. Ei, mitte välimuselt, sest see on ikka tõeliselt kuum, aga ma ei teagi… Olemuselt, see salakaval naeratus, millele ma eelmisel korral nii palju tähelepanu ei pööranud. See oli kuidagi…. liiga libekeelse oma? Kui nii saab öelda😀

Mul on komme meestest rohkem teada saada, seega hakkasin ma lõpuks provotseerivaid küsimusi esitama, sest noh… nii mulle meeldib😀 (a la kui vanalt sa esimest korda suudlesid ja kui vanalt süütuse kaotasid). Nojaa ja siis oli tema kord samasuguseid küsimusi esitada ja võite kolm korda arvata, mida ta esimesena küsis. Jah, just täpselt – mitme mehega ma maganud olen😀 Ega ma hakanud valetama ka, ütlesin, et no ikka olen ( ja ma usun, et iga vähegi taibukas mees saab sellest mu Flirticu profiili järgi juba aru, et ma päris ema Teresa ei ole, sest mul on küllaltki provotseeriv pilt seal – ehk siis ei ole päris nii, et seksib ainult siis, kui big love peal on). Ta siis küsis, et kas alla 20, ma ütlesin, et jah ja siis ta ütles: “Ah, siis on suva, see on suht väike arv.”😀 (nagu wtf? kui oleks 21, siis poleks nii suva olnud? :D). Sportlane mainis, et ega ta ka täpselt ei tea, mitmega ta maganud on (haha, ma tean, mitmega ma seksinud olen :D) ja neid ikka on.

Rääkisime üldse suhetest ja sain teada, et üks ta kunagine eks oli üldse modell olnud (miks ma ei imesta :D).

Ja noh… Siis mingil hetkel me suudlesime ka. No tihti on see lugu, et mehed on küll välimuselt väga kenad, aga suudlevad halvasti vms. Sportlase puhul see ei olnud niimoodi, sest ta suudles väga hästi. Aga üldiselt ka ta tundub liiga ideaalne, et tõsi olla ja selliste meestega on enamasti see, et nad lihtsalt tahavad endast sellist muljet jätta (mis alguses on ka loogiline, aga samas… liiga võlts käitumine on läbinähtav) Näiteks tihti, kui ma midagi küsisin, siis jäi mulle mulje, nagu ta oleks Miss Universumi kandidaat, kes peaks vastama, et soovib maailma rahu ja ainult rahu. Liiga tüüpiline, liiga stampvastused, mis on igavad, nagu raamatust pähe õpitud. Need ajad on mul ammu möödas, kui ma lihtsalt kena välimuse pärast kõigile muudele aspektidele vilistasin (mul siiani tuleb nutumaik suhu, kui ma mõtlen, et ma mingisuguse kirjaoskamatu kahemeetrise ilueedi Võrratu pärast Targaga enam edasi ei suhelnud. Aga noh, mis sa teed, mis tehtud, see tehtud..).

Eino, eks suudelda oli ikka hea – ja uudishimulik inimene, nagu ma olen, mulle meeldib selliseid asju proovida😀 Ta on täpselt selline mees, kes on nagunii veendunud, et tänu oma kenale näolapile ja kehale saab ta iga naise, keda ta tahab. Mitte et seda kuskilt nii välja oleks võinud lugeda, aga selline hästi salakaval naeratus, mis ütleb rohkem kui tuhat sõna.

Kui olime mingi kolm tundi jalutanud ja vahelduva eduga suudelnud, viis ta mu stuudiosse ära (kuna mul oli öösel saade). Ta tahtis mu tagumikku ja rindu ka näppida, aga ma ei lasknud ning siis tal oli selline eriti kelmikas pilk (a la midagi taolist: “Mis mängu sa mängid, naine? Ei lähe läbi😀.”) Ehk siis – järgmist deiti ilmselt ei tule😀 Mitte et see mees mulle välimuselt ei meeldiks, aga… Mulle hetkel tundub, et ta ongi lihtsalt liiga ilus mees. Ja kõik. Muud pole. Naljakas on see, et pärast esimest deiti ma seda ei arvanud, aga nüüd kuidagi tekkis selline arusaam. Kui kolmandat korda kohtuks, siis saaks vbl rohkem sotti, aga mulle tundub, et tal oli minuga suhteliselt sama igav kui minul temaga (ja noh, kuna ma end näppida ei lasknud :D) Nii et vaevalt, et enam kutsubki ja kui peakski, siis vaevalt, et ma enam nõustuks kohtuma. Öeldakse küll, et kolm on kohtuseadus😀 Tegelikult ma pean endale au andma, et ma üldse niimoodi mõtlen, sest see tähendab, et ma ei ole enam nii kitsarinnaline nagu varem.

Pärast kahte suhet ilueedidega (Ego ja Võrratu), kes oleksid iga naise saanud, olen ma mõistnud, et ainult välimusest on üksi vähe. Kusjuures Võrratu oli selles mõttes tagasihoidlkum, sest kuigi ta on selline mees, kes läheb naistele välimuselt väga peale, siis ta ei osanud nendega eriti tutvuda vms, reaalis vähemalt mitte, pigem internetis. Ego oli just teisest puust, tema eelistas internetile kuskil pubides ja klubides tutvuda ning kuna ta oli lisaks kenale välimusele ka väga jutukas ning seltskonnahing, siis olid naised enamasti suht võlutud. Nagu minagi alguses, kes ma Egol suhteliselt järel jooksin, läksin talle ekstra Pärnusse külla (“Ah, Jaanika, see 175 km pole veel midagi, kunagi sõitis üks naine minu pärast 800 km maha, et mind üks nädalavahetus näha, lihtsalt pärast seda, kui oli mu pilti näinud.” :D).  Võib-olla hiljem, kui asjad teise pöörde võtsid, olin ma nii faking rahul selle olukorraga, sest alguses olin mina ju see olnud, kes temaga nii väga suhet tahtis, aga siis oli tal minust pohhui. Kui ma selle lõpuks sain, siis ma enam nii väga ei tahtnudki, sest ta tundus noormees, keda mitte kunagi endale ei saa. Just suhte mõttes. Ja lõpuks olin ma hoopis esimene naine, keda ta vanematele tutvustas. Jah, kui ta poleks nii armukade ja nii palju joonud, siis kes teab… Kuid oleks on paha poiss🙂

Kui ma sellest Terminaatorile rääkisin, siis ta mainis, et ärgu ma uskugu kõike, mida mehed räägivad. Pihiisa rääkis mulle sama juttu (nii armas, kui mu meessoost sõbrad mind korrale kutsuvad, kui ma liiga roosamannavahuliseks peaks muutuma :D). Rääkisime Terminaatoriga ka üldiselt asjadest ja kui ma talle mainisin, et meie temaga ei saaks nagunii kunagi suhtes olles, sest me mõlemad otsime nii sisemuselt kui välimuselt natuke teistmoodi inimesi, millepeale Termikas küsis, et kas ta siis pole kena. Ma ütlesin, et eks ikka on, aga ideaalis ma vaataksin endast ikka pikemaid mehi (jällegi, pole see nii oluline, aga ideaalis võiks mu mees minust pikem olla), tema aga vaataks sellist pisemat ning väga saledat naist. Mis aga ei tähenda, et meil ei ole koos tore olla, aga lisaks sellele välimusele vaataks mina ka iseloomult teistsugust meest ja tema teistsugust naist. Terminaatorile meeldivad ülbed naised, ta on seda ise ka tunnistanud. Mina ei ole ülbe naine, ma võin sellise mulje küll jätta alguses, aga tegelikult ma seda ei ole (isegi kui ma vahel tahan näida, et olen). Ma olen ikkagi suht selline maavillane ja armas😀 Täpselt nagu mulle meeldivad mehed, kes ei ole nii-nii ülbed ja nii domineerivad (ma mõtlen siis juht suhtes, sest muidu võivad ülbed mehed päris atraktiivsed olla), sest kui mees on liiga domineeriv, siis ma ei suudaks suhtes olla. Ma olen mõelnud, et mulle vist suhte mõttes meeldivad sellised alalehoidlikud rohkem, kes vaikselt kõigega nõus on, mis ma ütlen😀 Ja ma tahan ise hästi domineeriv olla, seega kui ma oleks suhtes mehega, kes seda mulle ei luba, sest ta ise tahab seda olla, siis ongi kohe konflikt. Selles mõttes oli Romantikuga ülilihtne – ta oli pigem selline alalehoidlikum mees😀 Et kunagi ei tekkinud vaidlusi ega midagi. Aga noh, Romantikuga oli jällegi see teema nagu minul Egoga, aga vastupidi siis – kuna mina ütlesin talle kogu aeg, et sellest meie sõprusest nagunii suhet ei saa, sest ma pole temasse armunud, siis ilmselt lõi temas latiinoveri välja ning ta tahtis tõestada, et kle, tüdruk, sa paned ikka nii mööda. Ja kui ta lõpuks mu endale sai, siis ta enam nii väga ei tahtnudki, sest see tagaajamine oli huvitavam. Adrenaliin noh, ma täiesti mõistan seda. Töökaotus ja muud mured olid ilmselt lihtsalt suitsukate, et mina ta maha jätaks ja temast ikkagi hea mulje jääks. Aga ma ei pea viha ega midagi, sest olen üle saanud ammu. Inimesena on ta tore, lihtsalt meie ei klappinud.

Terminaator mainis mulle eile telefonis (ka see eelnev vestlus oli telefonis, sest viimati nägin ma teda pühapäeval), et tegelikult olen mina ka suur pohhuist, kuigi ma seda endale ei tunnista – et mul endal on ka paljudest asjadest/inimestest suva. Ma küll alguses eitasin, aga samas… eks sel vist natuke tõepõhi all ole. Kui võtta kas või seesama minu enda blogi, siis AbFab ütles ühes eelneva postituse kommentaaris hästi:

Minu arust sa peaks iga uue postitusega koos ka päisepildi ära vahetama, saaks pidevalt paarkend uut kommentaari, mis ei keskendu postitusele, vaid sellele, kas pildil olev inimene on kõõm või ei ja mida ta kanda võiks jne.

Minu arust on imetlusväärne, kui pohui sul teiste arvamusest on.

Aga jah, eelneva teema juurde tagasi tulles, siis see noormees, kes mind Sportlasega esimesel deidil koos nägi, küsis minult, et millal ma tema jaoks aega leian ja kui ma ütlesin, et see nädal on küll suht kiire, et aega pole (kindlasti oleks olnud, kui oleks tahtnud, aga jällegi see küsimus, et kas ma viitsin. Vahel ma mõtlen, kuidas ma 18-aastaselt nii palju deitida viitsisin :D) siis ta ütles okei ning kustutas mu Facebookist ära😀 Haha, mees on vist harjunud saama, mida ta tahab. Ega ma taga nutma ka ei jää🙂 Ja see igav tüüp, kellele ma Flirticus enam ei vastanud, saatis uue kirja ning küsis, et mida ta ometi valesti ütles, et ma enam ei vastanud, et ta ei saa sellest aru. Oeh, asi polegi ju selles, et ta oleks midagi valesti öelnud, ma ei kahtle, et ta võib päris tore inimene olla, aga lihtsalt… Mul polnud temaga absoluutselt mitte midagi rääkida. No null. Kui ma ütlesin, et Sportlasega see vestlus Facebookis ei edenenud, siis temaga oli puhta null, sellepärast ei vastanud ka enam.

Ma paar päeva ei käinud Flirticus ja jälle oli kirjade uputus, üks tüüp lausa kirjutas, et ta mitu päeva proovis, aga ei saanud jaole, sest ainult VIP-id said mulle kirjutada. Et seal vist mingi see teema, et vahel nad avavad nende populaarsete kasutajate postkastid ka tavainimestele, et muidu pead VIP olema, et neile kirjutada, sest neid vaadatakse liiga palju vms. Mina ei tea sellest midagi, sest minust see ei sõltu, kas ma olen liiga populaarne või mitte.

Siiani kaks kõige vingemat meest, kellega ma Flirticus tutvunud olen, olidki Sihikindel ja Tark (mõlemad kirjutasid mulle, mina ise kirjutasin Võrratule ja Salapärasele ning näete, mis juhtus😀 Praegu ei kirjuta ma ühelegi mehele ise, sest ma ei viitsi). Kõige rohkem kahju vast oligi sellest, et Sihikindel mu blogi pärast minuga enam edasi ei suhelnud, aga noh… mis seal ikka. Mäletan, et alguses olin ikka päris löödud, sest see juhtus just enne seda, kui ma pidin uuesti teise Eesti otsa nädalavahetuseks tema juurde sõitma. Samas oli vast hea, et ma seal parasjagu ta voodis ei lamanud, kui keegi pealekaebaja talle mu blogi kohta kirja saatis, sest siis oleks vist veel nõmedam olukord tekkinud. Seda, kes talle selle kirja kirjutas, ma teada ei saanudki, kuigi tundus, et see läks Babuulja meililt (ning lisaks Babuuljale oli sellele meilie ligipääs ka Henryl loomulikult). Nüüd poleks sel teadmisel enam nagunii vahet ka.

Vot sellised lood siis ühel ilusal reedel. Ma veel ei tea, mis ma täna teen, aga eks õhtu jooksul selgub😀

36 thoughts on “Kui sa tajud, et midagi siiski ei klapi… / Tagaajamine annab adrenaliinilaksu, aga kui lõpuks kätte saad, siis vbl enam ei tahagi…

  1. Vat asi, millest mina aru ei saa on see, miks need nn niivõrd ilusad mehed ja imeilusad naised (sina ise siis) Flirticus teevad? No mida ometi? Minu tutvusringkonnas on küll ja veel ilusaid mehi-naisi, kõik on võimelised ilma mingi totaka portaalita suhteid looma. Järelikult on ikka mingi puudujääk kuskil. Ajus arvatavasti.

    • Ju siis äkki ongi😀 Minul nagunii kruvid logisevad, sest kui ma normaalne oleks, siis ma sellist blogi ka ei peaks. Ja eks neil meestel vist ka kruvid logisevad, nii et jah😀

      • No kuule, see Võrratu nüüd küll mitte mingi koha pealt ilus ei ole😀 Ausõna. See “homokulm” teeb kogu kupatuse veel hullemaks.

        Nii et ma olen üsna skeptiline ka selles osas, et “Ego on megahot” ja “Sportlane on megahot”😀

    • Loll jutt suhu tagasi;). Flirtic on väga äge koht, mina ja mu (kõrgharidusega, vaimukas ja kena) peiks tutvusime ka seal. seal leidub inimesi äärmusest äärmustesse, alustades tekipakkijatest ja kanakitkujatest ning lõpetades inseneride ja advokaatidega.

      • Ma ka pigem nõustun, sest Flirticus olen ma väga toredate noormeestega tutvunud🙂 Hetkel tean ka inimesi, kes on suhtes just tänu Flirticule (mu hea sõber Ustav näiteks, Võrratu eks).

        Nii et see on väga kirju koht, kus on igasuguseid inimesi.

      • Aga miks need toredad inimesed ei suuda portaali vahenduseta suhteid luua? Suhtlemisraskused? Tegelikult on mul ka üks tore meestuttav suhtlusportaali abiga naise leidnud, aga tema oli juba sellises eas ( üle 50), et otsis sealt abi. Naine, kellega ta on nüüdseks abielus, oli 40 ringis. Aga miks kahekümpised portaalides sebivad? Näiteks seesama kõrgharidusega, vaimukas ja kena peiks? Mind lihtsalt huvitab, et miks ta näiteks töö juures või vabal ajal kellegagi tutvuda ei suutnud?

  2. Ole nii armas ja lisa enda küljeribale ka otsingu võimalus🙂 Ma hakkasin alles hiljuti su blogi järjepidevalt lugema ja tahaks mõned teemad järgi lugeda, et osadest asjadest paremini aru saada, aga ainult arhiivi kasutades on see üsna tülikas. Usun, et ma ei ole ainukene, kes seda otsingukastikest kõrgelt hindaks🙂

  3. Sa pidevalt mainid, et Ego ja Võrratu on niiiii ilusad mehed, saaks iga naise keda tahaks.. no ma ei tea, ma olen Võrratut mitu korda Tartus näinud, ei ütleks üldse, et ta ilus on. Isegi nagu..ligitõmbav pole… Eks see ole jälle maitse küsimus ja vb see enesekindel olek mõjub naistele, aga näiteks lihtsalt esmamulje, välimuse põhjal ma küll ei kujuta ette, et ta iga naise saaks😀

    Egot olen küll ainult piltidelt näinud, tema oli välimuselt parem, aga kah mitte nii hottt😀

    • Ju meil on siis erinevad maitsed😀 Ego oli suhtluse alguses tegelikult kenam, hiljem hakkas juurde võtma ning kasvatas megasuure õllekõhu – noh, nagu tüüpiline soomlane ikka😀 Kui ma kunagi ta Facebooki sõbranna konto alt vaatasin (nad olid siis veel ühised sõbrad ja olen ikka väike stalker :D), siis oli ta tõesti koledamaks läinud ja endale raseda kõhu ette joonud😀

    • Hehe, kahjuks ei saa🙂 Ma andsin endale lubaduse, et ma ei pane enam mitte ühegi mehe pilti oma blogisse, olgu nad eksid, praegused või tulevased mehed😀

      • Võrratu oma ma panin kunagi, aga võtsin selle maha, kuskil kaks päeva oli üleval, aga pärast ma kahetsesin, et selle pildi lisanud olin.

  4. Jaanika, ma saatsin kogu su sõbralistile su blogi aadressi oma nimealt. Miks oleks pidanud ma seda saatma kellegi kolmanda e-maililt ja siis seda veel tagasi ajama??? Oleks ma teadnud kes ta on, siis oleks ma ka talle otse selle kirjutanud.

  5. Henry, kes sa üldse omast arust oled, et pea iga Jaanika postituse all teda maha käid tegemas ja mingit kohtumõistjat mängimas? Mis uss sul tema vastu on ja mis see üldse sind torgib, et pead tema sõbralistile midagi jagama? Meesterahvas ja selline vastik uss. Ausalt, Henry, sa ajad lihtsalt südame pahaks.

  6. Jaa, see oli märtsis 2013, seal ka teemakohased postitused, miks ta mulle keerama hakkas… Nüüdseks olen juba unustanud, aga õppetund missugune, et maailmas polegi ainult head inimesed.

  7. Algul arvasin, et andsid talle korvi või midagi, et nii kibestunud on. Üritasin asjast aimu saada, aga väga targemaks ei saand, kuna sa vist põhipostitused tegid privaatseks. Igatahes misiganes see põhjus ka oli, poolteist aastat hiljem oleks vaimselt terve inimene sel juba minna lasknud. Kurb, kui inimene on nii õel ja traumeeritud, et iga päeva osaks peab olema kellegi teise maha tegemine/kättemaks. Usu, Henry, su elu läheks kohe 2 korda ilusamaks ja kergemaks, kui sa lõpetaksid inimeste kallal undamise. Lisaks, mainid sa siin blogis pidevalt, et sinu kommentaarid on sinu arvamus ja ülla-ülla, su arvamus läheb 99% ajast Jaanika omast lahku, mis oleks iseenesest okei, kui sa oskaksid seda normaalse inimese kombel serveerida, mitte ei muudaks oma kommentaari labaseks üleolevaks mahategemiseks. Milleks üldse ennast piinata ja lugeda kellegi blogi, kes sulle absoluutselt ei sümpatiseeri ja tema arvamused,teod,välimus,käitumine,iseloom,tähtkuju,sünnikuupäev,töökoht,elukoht,nimi jnejne sulle nii vastumeelsed on?

    • Tegin jah põhipostitused privaatseks, sest ei tahtnud siis enam nendesse draamadesse segatud olla. Pärast seda oli õnneks rahulikum elu ka. Nüüd olengi jätnud privaatseks, sest las see minevik olla.

      Tegelikult sai tookordne tüli alguse kellegi kolmanda kommentaarist, mis Henryle ei meeldinud – ja sealt see lumepall veerema hakkas. Kuigi ma olen vahel mõelnud, et vbl ei oleks pidanud Henry tolleaegsetele kommentaaridele nii palju reageerima, aga mis tehtud, see tehtud.

  8. Oeh… Tere anonüümne. Kui sa ei tea millws asi, siis milleks võtta sõna. Aga ära muretse, ma oma eluga ammu edasi liikunud aga näed jaanika pole siiani meeldima hakanud. Lihtsalt enamik mehi kes siin sõna võtavad ei ole teda näinud ja on oma arvamuse kujundanud selle blogi ja nightchati põhjal.

    Miks mina seda blogi loen? Sest mulle pakub huvi, et kui kõrgelt ja kui sügavale jaanika kukub oma rumaluses. Olen päris mitut asja talle siin ette öelnud, et kuidas tal need käimasolevad suhted lähevad ja ülla-ülla need ongi sedasi läinud.

    Teine põhjus on veel. Hoia sõbrad lähedal ja vaenlased veel lähemal. Otseselt mul jaanikaga ei ole mingit kana kitkuda, lihtsalt ütlen välja oma arvamuse, nii nagu temagi seda teeb.

    Isegi kui sa loeksid neid privaatseks tehtud postitusi, siis seal ei ole tegeliku tõde sellest kirjast miks minu ja jaanika vahel käärima läks. Hästi lühidalt oli põhjuseks see, et esiteks muutis jaanika selle blogi pildiseinaks (pani mustamiseks võrratu pildi siia üles) ja teiseks tegi te babuljaga ennem kui me kokku olime saanud minu seljataga mingeid kokkuleppeid ja ma olen siiani kõigi nende inimeste elu suutnud ära rikkuda kes minu elu minu seljataga hakkavad torkima. Kui nende kokkulepped minu seljataga poleks puudutanud mind oleks see asi ka suht savi olnud.

    Lisaks nendele võttis keegi kätte ja hakkas siia blogisse babulja pärisnime postitama mida jaanika maha võtta ei tahtnud ja tänu millele babulja sai päris mitu ähvarduskirja ja vist ka telefonikõne tööle. Seega jah mul oli põhjus nõuda selle eemaldamist aga jaanika ajas sõrad vastu, et tema blogis tema midagi ei muuda ja ei kustuta. Nii ma tema anonüümsuse tema oma tuttavatele paljastasingi milleüle tundub, et ta täna päris rahul on. Jah pärast ta muutis postituse privaatseks kuna kolmandate inimeste nimed käisid kommentaariumist läbi mis tõi neile jamasid kaela

    • Mina Babuulja pärisnime küll kommentaariumist läbi ei lasknud, mäletan selgesti, et muutsin selle alati Babuuljaks ära. Lihtsalt see pärisnimi oli nii lihtsalt googeldatav, kõigepealt leidsid sinu ja siis tema nime. Ning selles ma ometi süüdi polnud, et mu lugejad talle kirjutasid ja mind kaitsesid.

      Ja see pildiasi… Ma tõesti kahetsen seda, aga kui ma õigesti mäletan, siis sina tahtsid just verd näha ning kui ma selle siia üles riputasin, siis sa just ütlesid, et tegin õigesti (kui kõik teised kommenteerijad mulle meenutasid, et niimoodi pole ikka õige).

      • Kusjuures mina leidsin ka tolle Babuulja pärisnime üles vaid “tänu” härra Henry lahmimisele siin kommentaariumis.
        Tüüp ise oli kiirelt leitav ning tema Facebooki albumid avalikud kus antud neiu pilt koos nimega üleval oli. Isegi ei otsinud selle neiu nime vaid tahtsin näha mis nägu see kättemaksuingel ise on ja fotoalbumist hüppas mainitud tütarlaps ette.

        Seega ma usun, et Henry ise keeras oma siinse kräunumisega tollele neiule käru kuid ei suuda oma rumaluses seda näha.

      • Oot oot, et kui mina kräunun, siis on vaja hakata kellegi kolmandale hambaid näitama minna??? Saad ju aru, et see on haiglane! Kui sul või ükskõik kellel on minu vastu midagi, siis kõik minu kontaktid on avalikud, ka minu pildid on avalikud (muuseas päris mitmete naiste pildid seal avalikud). Aga ikka on tore minna hambaid teritama inimese kallal kellega sul endal mingit pistmist ei ole??? Sellest haigest nuuskimisest ja väljaelamisest ma aru ei saa. Minu kana Jaanikaga mis kitkumist vajas on isiklikult minu ja tema vaheline asi ja keegi kolmas ei tohiks siia puutuda. Ei jaanika blogilugejad eha aktiivsed minu vihkajad. Kuidas aga keegi kolmas sellesse segatakse… Äkki segaks minu praeguse elukaaslase ka nüüd siia?!

        Kellel on midagi öelda, minu kontaktid on avalikud seega paluks otse minuga siis suhelda. Tallinna ja keila piires võin ma ka kõigiga silmastsilma kokku saada kui on tahtmist otse midagi öelda. Erinevalt selle blogi kommenteerijatest (väljaarvatud üks) ei ole siiani kellelgi olnud julgust minuga otse vestelda ja kokku saada.

      • Ma ei saa aru, mis värk Sul selle kokkusaamisega on. Ma igapäevaselt seda blogi küll ei loe, aga mitmendat korda näen, et pakud kõigiga kokku saada. Ma ei tea, päris sõbralikult soovitan Sul enda elu elada ja enda asju ajada ning mitte selliste mõttetustega nagu virtuaalvõõrastega, seda enam et nad on Jaanika blogi lugejad mitte sinu isiklikud netisõpsud, kokku saada. Mul näiteks ei ole pere, lapsi ega midagi, aga mul pole aega tihti sellekski, et sõpradega kokku saada, rääkimata võõrastest. Paljudel ilmselt sama jama, et aega ja tahtmist pole. Milleks kui saab siin öelda!?
        Ma arvasin kaua aega, et Sa oled teismeline, elus kibestunud ent mitte täiskasvanu, aga täna Sinu feissbuuki vaadates olin imestusest pikalikukkumise äärel. Päriselt soovitan minagi Sul vähem vihata, andestada või lihtsalt unustada ning oma eluga edasi minna, Sa oled ju suur mees! Kurb on vaadata, kuidas Sa enda elu sellega rohkem mürgitad kui oma sapiste kommentaaridega Jaanika oma.😦

      • neiu!? Lee, vaatasin oma FB konto üle ja võin sulle kinnitada, et eelpool mainitud babuljast ei ole ühtegi public pilti minu kontol. Mõned eksid, mõned seksid aga jah babuljat nende seas ei ole. Seega näed kuidas sa eksida võid kui sa lihtsalt eeldama hakkad. Assumption is the mother of all fuckups

      • Ma pole küll Lee, aga ka minul tekitas tookord su kräunumine uudishimu. Võib-olla enam ei ole need pildid avalikud, aga toona olid küll.

        See kahju, mida sa oma väidetavale elu armastusele, just tema mainele, teinud oled, on väga suur. Kui see on tõeline armastus, nagu sa väidad (väitsid?), siis ma palun tõesti jumalat, et mitte keegi mind kunagi niimoodi ei armastaks, et mu elu veel aastaid hiljem rikkuma hakkab.

    • Inimene on siiralt uhke selle üle, et teiste elusid on suutnud ära rikkuda.😀 Madal, väga madal.

    • Minu meelest ka, sest internet on tegelikult päris okei koht. Jah, seal võib ka igasuguseid olla, eriti jutukates, aga see aeg on ammu otsa saanud, nüüd on tutvumisportaalid palju paremad kohad, sest pilt on kohe olemas (no mina suhtlen ainult nendega, kellel pildid üleval).

Lisa kommentaar

