Oh seda Flirticut küll…

Flirtic on endiselt naljakas koht. Kirjutan ühe tüübiga, kes küsis: “Hästi üldine küsimus – kas Sind võiks pigem pidada “heaks tüdrukuks” (küpsetad mehele kauni lasanje punase ja valge kastmega kihiti) või “pahaks” (vead alati sõbrannad halvale teele :p )”, millele ma siis vastasin: “Süüa ma teha ei oska, seega pigem pahaks vist :D”. Hiljem ta küsis, et kas ta võib mulle veel kontrollküsimusi esitada ja ma ütlesin, et ei teagi, kahtlaseks läheb juba (ma olen üldse kuidagi napisõnaline viimasel ajal Flirticus, kui ma isegi vastan kirjadele). Ja siis tuli veel omapärasem küsimus: “Mis tunde sinus tekitaks vajadus sisustada uus korter alates täiesti valgetest seintest? Ahastus, entusiasm, ükskõiksus? :D” Ma siis vastasingi, et ahastus, sest ma pole kunagi korterit remontinud ja ta mainis, et õige ka, et jätaksin sellised toimingud mehele, aga mees ilma projektijuhita on suht abitu😀

Hehe, omapärased inimesed on toredad, vähemalt midagi uut😀 Üks noormees, kellele ma küll vastasin, osutus lõpuks suht igavaks, seega ma kirjutasingi ühesõnalisi vastuseid (ei tea, aga viimasel ajal on mul tunne, et mul pole 24-aastastega midagi rääkida, mis on naljakas, sest ma ise olen ju ka 24), ta ütles, et nii on raske, kui ma üldse ei suhtle, et ma võiksin ise ka pikemalt kirjutada, aga kuna ma ei viitsinud temaga pikki kirju vahetada, seega ma enam ei vastanudki. Ja kui mulle peab napisõnalisust ette heitma, siis ilmselgelt pole asjad korras😀 Sest teada värk, et ma ainult jahvatada võiksingi.

Ma hetkel suhtlengi kuskil kolmega tihedamalt, tegelikult nüüd juba kahega, sest ma selle igavaga enam ei suhtle. Mõlemad on nüüd Facebookis ka, aga see üks, kes seal juba pikemalt, kutsub päris tihti välja ja ma kogu aeg ütlen, et millalgi ikka, siis ta viimati mainis, et ma ei võta üldse vedu😀 Aga tal on kogu aeg aega ja mulle sellised mehed vist eriti ei istu, kelle puhul sa tead, et kui lähekski kohtumiseks, siis ma võiksin ükskõik, mis aja öelda ja ta vastaks, et talle sobib iga kell. Teeskle siis vähemalt, et iga kell sulle ikka ei sobi, isegi sellisel juhul, kui tegelikult sobiks (et kui ta küsib, et millal mulle sobib ja ma siis ütlen, et a la näiteks mingi päev ja küsin sama vastu, et kas sobib ja ta ütleb, et talle sobivad absoluutselt kõik päevad)😀 Nii on palju huvitavam. Muidu piltide põhjal tundub päris pandav, aga… see teine noormees, kes nii kena piltide peal ei tundu, tundub palju huvipakkuvam persoon. Vähemalt esmamulje põhjal, sest kumbagi pole ma reaalis näinud. Seda meest mul Facebookis pole, kes mulle need kirjad saatis, mis ma postituse alguses näitena tõin.

Päeval lisas Eriline (mehhiklane, kellesse ma Mehhikos olles väga armunud olin) endast Facebooki uusi pilte ja kuna ta lisab neid megaharva, siis see oli midagi uut – oi kurja, tüüp oli päris seksikas ikka. Ta oli seda juba siis ka, aga nüüd kuidagi eriti.

Terminaatoriga me ikka suhtleme, aga vähem kindlasti. Eks see blogivärk on seda suhtlust nii või teisiti mõjutanud, aga vbl see ei olegi nii halb, sest ma olin viimasel ajal nii ära harjunud temaga. Vahel mul on tunne, et ma olen ikkagi liiga harjunud. Nüüd küll juba vähem õnneks.

Ei tea, kas ma siis lähen selle ühe noormehega deidile või ei lähe? Selle pandavaga. Hetkel nagu jäi diil, et lähme küll mõna päeva pärast, aga eks aeg näitab😀 Kuna netis nagu jutt nii palju ei jookse, siis ma usun, et päriselus on sama teema, aga mul on olnud inimesi, kellega internetis ei jooksegi jutt, aga päriselus jookseb. Ja vastupidi muidugi ka. Kaotada pole ju midagi😉

38 thoughts on “Oh seda Flirticut küll…

  1. Sattusin seda blogi kogemata lugema. Mida jura? Uskumatu, et üks noor tüdruk nii lolli ja ajuvaba juttu viitsib kirjutada.

  2. Appi see pilt… see pole isegi mitte keskmine neiu, vaid tõesti väga kole.. uskumatu, et sellise välimusega kaasneb selline ego..

      • Muidugi on lööki, kui pipar pole ja mehed panevad suht kõike, mis liigub.

    • Minu ja koleda neiu vahe on see, et kole neiu läheb igasuguse flirtimisega kaasa, sest koleda neiu arvates on koledad mehed ka ilusad.
      Mul on oma latt ja selliseid mehi võid sa ilmselt vaid unes näha😀

  3. See, lasanje küsimus ja sisustusküsimus… tuleb välja, et ta saadab kõigile samu kirju😀 Aga samas siiski andekas ju.

  4. Muidugi mine deidile! Siis saad meile kirjutada, kuidas hästi või halvasti läks.🙂 Saad endalegi äkki tulevase potensiaalse peika, kunagi ei tea.🙂

    • Kõigega nõus Marca postituses, välja arvatud viimane osa, sest mulle see haiget ei tee🙂 Enesekindlus on asi, mis toob edu ja teadmine, et sa oled ilus, vahet ei ole, mida teised arvavad (loe: enamasti naised, näete loogikat? :D).

  5. Eelmine header oli parem tõesti, seal oli üks mustvalge hästi armas pilt. Praegune pilt on, kuidas öeldagi, hirmuäratav, mõjub eemaletõukavalt ja ei jäta kahjuks muljet, et seal poseerib üks tore ja armas inimene. Aga kas blogija sellist muljet jätta tahabki? Pigem vist vastupidi.

  6. Nõus, enesekindlus on kõige võti. Noorena ja pidutsejana olin suhteliselt vormikas ja mitte just kõige nn seksikam tibi😀 Siiski oli mul lööki kõvasti rohkem kui minu iludustest sõbrannadel kes alati enda välimus pärast põdesid. Meestele ma meeldisin sest ma ei toonud enda juures kunagi vigu välja (nuh mida mul polegi :D) Praegu olen abielus super mehega ja kodus kasvamas super poeg. Välimuselt olen ikka selline keskmine kuid ennast olen ja pean alati ilusaks🙂 Samas kui minu sõbrannad enamus vallalised (kompleksid rikuvad kõik ja peletavad mehed eemale) Jaanika Sina oled täpselt nii ilus kui ise seda arvad :D(ja sa oled ka ilus😉 ) Kuuma Suve ja vähem negatiivsust inimestesse!

  7. Okey ma olen üks meestest siis kes arvab, et ega jaanika just iludus ei ole. Jah ega ta ka mingi õudukas kole ka ei ole aga noh… Tavaline.

    Teine asi oli see türklaste teema. Väga näotu on sedasi teistest halba arvata kellegi kolmanda köitumistepõhjal. Mul hetkel kaks türklast köivad õppesõitu tegemas ja tegu täiesti normaalsete inimestega. Muuseas üks töötab ka ühes söögikohas… Äkki seesama!? Aga jah eestlased on palju negatiivsemad inimesed kui need türklased.

    Nüüd see kas jaanika on tark… Tegelikult mitte eriti. Ei ole just kõige kirkam kriit, selline täiesti keskmine… Tüüpiline selles vanuses olev eesti tytarlaps. Näod ja mõtlemine nagu massitoodang.

    Nb! Tegu täiesti isikliku arvamusega ja ei pretendeeri mittemingisugusele tõele. Vähemalt pole see arvamus ainult oelgalt internetist tekkinud.

    Ahjaa, jaanika… Viimased postitused kisuvad sul jälle väha sisutühjadeks ja lapsikuks… Sa oled paremaks võimeline. Mitte kvantiteet ei ole oluline vaid kvaliteet… tee lühemad aga kvaliteetsemad postitused. Jällegi puht isiklik arvamus

    • Henry, ega mina sind ka just eriti kenaks ega targaks meheks ei pea, seega selles mõttes on meil täiesti sama arvamus teineteisest🙂 Samamoodi on tegemist ainult minu isikliku arvamusega.

      Eestlased ongi negatiivsed, see pole minu jaoks uudis, vaata kas või sedasama blogi kommentaariumi vahepeal😀 Ma ise olen ka mõnikord, tunnistan🙂

    • Babuulja (edit tehtud Printsessi poolt, mainiti tema perekonnanime) näeb veel hullem välja kui Printsess😀

      • Võtsin Babuulja (tema endine blogi pseudonüüm on siis Babuulja) perekonnanime kommentaarist ära, kes teavad, need teavad, aga kui keegi veel ei tea, siis las jääda.

      • No babuljal kenad lopsakad huuled (kui detailidele tähelepanu pöörata) ja üleüldine kehakuju on kena liivakella figuuriga. Kenad suured rinnad sinna juurde.

        Aga jah eks see ongi maitse küsimus. Mui ma peaks valima ainult välimuse järgi, siis pigem babulja. Kui selle järgi kui terane või rumal emb-kumb on, siis kindlasti babulja. Kuigi on teatud aspektid kus ma pean teda ka rumalaks. Küll mina juba ka tean (siiski mingi suhe on temaga seljataga)

  8. Tead, ma annan Sulle ühe soovituse. Mitte halvapärast, aga sa võiksid oma juuksed tumedamaks värvida umbes sama tooni, mis sul põhikooli lõpetamisel oli. Samuti võiksid sa silmi rõhutada (ripsmeid värvida või ripsmepikendused panna) ning kulme võiksid ka värvida/toonitada.🙂
    Ma ei ütle, et Sul hetkel midagi viga oleks, aga minu arust sobiksid Sulle tumedad juuksed.
    Isegi kui Sa juukseid ei värvi, siis silmi võiksid ikka rõhutada. Usu mind, see sobiks Sulle🙂

  9. miks sa nii jubeda pildi siia panid?! tõsiselt…ma saan aru, et sul on teatud omamoodi nägemispuue, aga see on juba liig mis liig.

    • Viimati oli miinus veel väike, kuskil – 0,75 – seega nii suur nägemispuue ei saa olla😀 Eks ma olen siis liiga heal arvamusel endast. Kirjutaksin pikema kommentaari, aga pean deidile minema😀

  10. Ilusa ja koleda mõõtes oled Sa kindlasti ilus. Maitseka ja maitsetu või siis ka stiilitu ja stiilse mõõtes kaldub kaalukauss kahjuks sinna negatiivsema hinnangu poole. Ole seksikas, aga stiilselt – see tuleb Sulle kindlasti igakülgselt kasuks.

  11. Minu arust sa peaks iga uue postitusega koos ka päisepildi ära vahetama, saaks pidevalt paarkend uut kommentaari, mis ei keskendu postitusele, vaid sellele, kas pildil olev inimene on kõõm või ei ja mida ta kanda võiks jne.

    Minu arust on imetlusväärne, kui pohui sul teiste arvamusest on.

    • Minumeelest tal just ei ole ükskõik mida teised arvavad. Kui oleks, siis ei teeks inimene sellest arvamusest üldse väljagi. Ainuüksi juba see kui ta vastab juba sellele arvamusele vastuarvamusega, siis see näitab,met ei ole ükskõik

      • Mul siiski on sügavalt kama, mida teised minust arvavad, sest kui mul poleks, siis ma sellist blogi nüüd küll ei peaks😀 Ilmselt jään ma selle blogi tõttu igavesti vallaliseks, aga see on osa minust, nagu minu lapsuke… Ja negatiivsed kommentaarid ei aja mind närvi, sest neid tuleb nagunii, ütled või kirjutad ükskõik mida. Blogijate maailm, mis sa ära teed – ikka on kuskil keegi, kes tahab nii-öelda negatiivselt öelda🙂

Lisa kommentaar

