Millised on mõttetud inimesed?

Teadmine, et sa oled ilus, on tõesti üks väärt asi. Ja eks mehed tajuvad ka seda. Näiteks üks kiri Flirticus oli selline:

“Tere,Su kasutajanimi langeb reaalsusega kokku:-) Jube tore,kui naine ise ka teab,et ilus on:-) Päikest”

Vastupidi ka – ehk siis jube tore on, kui mees teab, et ta kena on. Kõige kohutavamad mehed maailmas on need, kes arvavad, et nad on koledad, igavad, paksud, mõttetud jne. Kui sa endast nii arvad, kas ma peaksin siis hakkama sulle tõestama, et asi ei ole niimoodi? Ega ikka ei viitsi küll. Eriti suhtluse alguses. Õnneks meestel sellist probleemi väga tihti ette ei tule (vähemalt nad ei näita seda välja), vähemalt mina pole sellistega nii palju suhelnud, aga paar korda on ikka juhtunud. Pole vist mõtet mainida, et siis olen sama kiiresti sääred ka teinud, sest kõige mõttetum mees maailmas on see, kes arvab, et ta on kõnts –  kole, paks, mõttetu jne. Ka mehena laseksin ma kohe jalga, kui naine hakkaks esimesel või teisel deidil rääkima, et appi, ta on ikka nii paks, et lausa jube vms. Ega ma ei mõtle siin, et ennast peaks ka üle kiitma, aga kui näiteks mees teeb komplimendi, siis naised tihtipeale hakkavad ütlema, et appikene, see pole üldse tõsi, sest mu (täida tühi koht) on ikka nii koledad jne. Suurim feil ever.

Ja arvake ära, mis ma sellele kirjale vastasin? Vastus oli lühike ja konkreetne: “Aitäh, eks ma tõesti tean seda :)”

Ma kirjutaksin pikemalt, aga ma pean end Tallinna poole sättima hakkama. Nii toredad paar päeva olid Tartus, nägin nii palju sõpru/tuttavaid – ka neid, keda ma pikalt näinud polnud. Sellest aga siis kunagi hiljem🙂

16 thoughts on “Millised on mõttetud inimesed?

  1. Jaanika, Sa pole ilus. Sul on nähtamatud kulmud, imelikud näojooned ja juuksed, mis on katki + tihti väljakasvanud – blond pole ka Sinu värv. Lõpeta see mängimine, et oled nii ilus ja nii ihaldatav.

    • Ja kas sa arvad, et kõik inimesed, kes end ilusaks peavad, seda kõigi meelest on? Ei, aga just see, et ma ennast ilusaks pean ja tean, et ma seda olen, teebki ka selle, miks ma meestele meeldin🙂 Oled mõelnud, et miks paljudel piltilusatel naistel ei ole vbl nii palju sära? Sest nad ise ei pea end ilusaks🙂 Point ongi selles enesekindluses, mis on asja võti🙂

      • Absoluutselt tõsi, inimene peab end ise hindama. Mitte ilu ei ole see, mis inimesi ligi tõmbab vaid enesekindlus, mis tuleb just nimelt sellest, et inimene end ilusaks ja ligitõmbavaks peab. Võib olla kui tahes ilus, aga samal ajal ise mõeldes, et oled inetu ja väärtusetu, oled ebakindel ja teised inimesed käivad sellistest mööda suure kaarega. Tean seda omast kogemusest ja võin täiesti kätt südamele pannes kinnitada, et olen ilus, ka teiste inimeste meelest. Lihtsalt ise ma seda väga kaua aega ei tundnud ja olin äärmiselt ebakindel. Tumedad kulmud ja mitte välja kasvanud juuksejuured ei tee kedagi ilusaks. Nagu ei tee kedagi ilusaks ka teisi halvustav jutt. Oluline on sisemine sära, aga seest mäda inimene ei saa särada.

  2. Ilu on äärmiselt suhteline mõiste. Pigem võiks siin kõnelda enesega rahulolust la leppimisest oma välimusega, nii nagu see on antud. Ja sellest tulebki enesekindlus, mis tõmbab teisi inimesi ligi nagu latern ööliblikaid.

  3. Mimmul on õigus. Targem oleks sul blogist oma pildid maha võtta, võibolla siis mõni jääb arvama, et oledki ilus. Muidu oled selline üsna keskpärane rääbis aga samas vahet pole, kui leiad mehi, kellele meeldid siis on ju savi.

    • Eks need mehed on ka nkn samasugused nagu Jaanika – ehk siis keskmisest kindlasti koledamad.
      Aga jah, väike stiilimuutus ei teeks sulle üldse paha. Keha on sul ju norm, annaks tuunida küll üldpilti ilusamaks.

  4. Nägin sind ühel õhtul koos sõbrannadega mööda Rüütli tänavat patseerimas, olid küll ilus.

  5. Arvan sama, et sa ei ole niii ilus, kui see blogi vóiks lasta arvata. Megakahvatu nahk ei sobi sulle. Mitte, et sa peaks nüüd end piparkoogiks frillima, aga natuke jumet ei teeks paha, näeksid ka tervem välja, praegu oled nagu haige.

  6. Pole olemas móttetut inimest. Igal ibimesel siin elus on mingi móte ja eesmärk. Kui sa sellise küsimusega lagedale tuled, siis vóib küll arvata, et seest ilus inimebe sa pole.

    • Mulle on öeldud jah, et ma võin parajalt ülbe ka olla. Kuigi need, kes mind rohkem teavad, seda ei arva. Alguses pidin ma inimestele ülbena tunduma.

  7. Tere Jaanika.
    Aasta tagasi kohtusin ma ühe väga erilise inimesega. Ühel hetkel on Sinu ja tema teed ristunud.See siis ka põhjuseks, miks ma võtsin enesele aega ja lugesin Su blogi. Esimene reaktsioon oli teha Kenderit – öelda ilustamata seda mida arvan. Siis aga tundus see liig kole. Raske on ka oma kommentaari (mis on ilmselgelt vaid hetke emotsioonidest ajendatud ja vaevalt Sind mõtlema panev) sobtada neisse eelnevatesse – kes ei mõista, sõimab lolliks. Kes naudib odavat tsirkust, kiidab takka… Mina jään sinna mõistmatute leeri ja seda ennekõike seetõttu, et ma ei oska mõista seda suurt tähelepanuhäiret. Sa kirjutad lihtsatest asjadest ja me kõik kogeme neid samu tundeid/emotsioone. Aga Sul puudub paar olulist detaili – kriitikameel ja sellest johtuv analüüsivõime. Inimene kes väidetavalt enesega rahul on (Sinu mõõtühikuks kiimas meeste pidev lõõtsutamine selja taga) ei vajaks sellist vastukarva paid. Spetsialistid liigitaksid Su diagnoosi F-valdkonda kuuluvaks. Mina seda ei tee – püüan mõista ja kaasa elada… Samas soovitan Sulle – leia rohkem aega iseenda jaoks (kasvõi selle arvelt, et ära postita igasugust pahna mis pähe tuleb) ja saa aru, et aeg on ühesuunaline. Me mõistame maailma just selliselt, kui palju meie eneste areng lubab. Sinul on veel palju ruumi selleks…

    • Jaa, ma nõustun sinuga, et mingisugune tähelepanuvajadus on mul küll, sest muidu ma sellist blogi ei peaks, vaid niisama elaks rahulikult oma elu ega kirjutaks sellest. Psühholoogidel oleks vist minu puhul, mida uurida, sest normaalne inimene pole ma vist kunagi olnud (aga mis see normaalsus üldse on? nii suhteline mõiste).

      Ja nõustun sinuga, et mul on palju arenguruumi, saan sellest ise ka aru.

      Kuid nüüd tekkis mul küll tappev uudishimu, et millise inimesega on minu teed kunagi ristunud. Eks mul ole nüüd mõtteainet🙂

  8. Mina, kui pikaajaline lugeja, lõin ka mingi oma kujundi, millel reaalsusega vähe pistmist oli😀 Samas mind absoluutselt ei häiri, et su välimus teistsugune on, kui ma eda endale ette kujutasin. Ja olgugi, et sa ei ole mingi piltilus vamp-naine, aga sinus on seda teistmoodi ilu. Mitte ka klassikaline, vaid selline.. omamoodi. Mis ei ole ka absoluutselt mitte halb! Sest nii palju kui on inimesi, on ka maitseid. Ja ega igaühele meelt mööda ei saagi olla, veel vähem välimusega, mis on looduse poolt antud, mitte valitud. Üht asja pean küll mainima: minu meelest sobib tumedam juuksevärv sulle palju paremini, toob su näojooned ja silmad paremini esile ning on su heleda nahaga ilusti kontrastis. Hele juuksevärv kuidagi sulandub liiga ühte näoga, seda enam, et sa meiki ei kasuta. Aga see ainult minu arvamus🙂 Põhiline ju et ise oled rahul.

    • Jah, ma siin vahepeal kaalusin ka punapead, aga hetkel vist siiski mitte. Kuid vbl kunagi olen ma tumeda peaga jälle, eks aeg anna arutust.

      Kusjuures eks selle iluga on üldse kahtlane teema – ma olen ka mõnda inimest vaadanud ja mõelnud, et nii ilus, aga siis keegi teine ütleb, et mis mõttes, nii kole ju. Näiteks mõne naise puhul on nii olnud (sest naised ju ka kommenteerivad naisi). Meeste puhul on ka samamoodi olnud, aga hea, et mul sõbrannadega nii erinev maitse on😀

Lisa kommentaar

