Flirticu võlud ja vaevad

Flirticus tagasi olla on naljakas. Ja jällegi meenuvad need vanad tõsiasjad, et mõned mehed arvavad endiselt, et kui nad mulle ilma pildita kirjutavad, et siis ma vastan neile. Ei vasta. Kui ma isegi pildiga kasutajatele vastan suhteliselt minimaalselt, siis veel vähem vastan ma neile, kellel pilti pole. Mul on kama kaks, kas su kass on kõik su pildid ära söönud, oled sa nii troll, et sellepärast ei julge pilti panna või oled abielus –  ma ikkagi ei vasta. Ja seesama ilma pildita tüüp on umbes seitse kirja saatnud, viimane neist: “Kas ma tundun nii hirmus?” No ma ju ei tea, sest sul pole pilti üleval, aga suure tõenäosusega jah, sest kui sa ei julge endast MITTE ÜHTEGI  pilti tutvumisportaali panna, mille eesmärk ongi tutvuda (ja eriti arvestades seda, et üks keskmine naine saab mitmeid kirju päevas), siis ilmselgelt peab sul midagi viga olema. Kui sa pole välimuselt panniga vastu pead saanud, siis sa oled abielus ning ei taha, et keegi avastaks, et sa Flirticut kasutad. Aga mina nüüd küll ei viitsi välja uurima hakata, miks sul pilti üleval pole, sest siis tuleb see jutt, et ma sulle eraldi võin ju saata vms. Kas sa tead ka, mitu lisasekundit see mu elust võtab? Sama saab võrrelda CV-dega, sest kõrvale heidetakse need CV-d, mis ei vasta ootustele, lendavad kohe paberhunti. Kui pilti ei ole, siis minu jaoks see Flirticu profiil ei oma mingisugust väärtust. Ega pilt ka ei tähenda, et ma vastan, aga see tõenäosus siiski tõuseb märgatavalt.

Ma olen kuskil 20 kirja saanud, millest ühele ma vastasin. Neist 20nest on vist 3 ilma pildita olnud. See üks, kellele ma vastasin, on mul nüüd Facebookis ka. Oleme veidike suhelnud, ei oska temast midagi veel arvata, aga miks ma vastasin? Sest päris kena tüüp teine ja esimene kiri polnud mingi lollus, millele ma reageerida ei viitsi. Haha, just nüüd see tüüp ilma pildita kirjutas, et lisas endast pildi (nagu ta loeks mu mõtteid). Jah, pole panniga vastu pead saanud ja suht okei, aga ma ikkagi ei vasta, sest kus see pilt enne oli? Pealegi päris masendav ju, kui neiu sulle esimest korda ei vasta, aga sa pead veel seitse korda peale paugutama, et äkki siis vastab. Rong on läinud juba.

Topis olen endiselt, vist mingi seitsmes, vähemalt viimati olin, nüüd vbl langenud. Tegelikult on meestel ikka palju raskem Flirticus, sest nad peavad alati kirjutama ja lootma, et mõni naine vastab, sest naised saavad piisavalt kirju ja neil on see valik oluliselt lihtsam/suurem. Sellepärast on neil see isikupära kirjades eriti oluline ja kirjad, mis on kuidagi teistmoodi olnud, jäävad hoopis rohkem meelde (nagu Targal ja Sihikindlal olid näiteks).

Selle pildita- nüüdjubaühepildiga tüübi viimane kiri, mis just saabus: “vabandust kui tüütav olen olnud kuid kahju et ei õnnestu ilusa ja kena neiuga tutvuda:(“.  Kahju jah, et sa nii saabas oled (ega ma komasid nagunii ei lootnud näha), et aru ei saa, et kui ma su eelmisele miljonile kirjale ei vastanud, siis ma endiselt ei tee seda. Naised otsustavad Flirticus kohe, kas nad vastavad või ei. Nojah, alati võib olla ka see teema, et kui kiire on, siis loed ära ja hiljem vastad, aga enamasti siiski tuleb see otsus kohe. Näiteks need kirjad, millele ma nüüd ei vastanud – ma ei hakka neid kunagi uuesti isegi läbi lugema, et vaadata, kas äkki ma mõnele võiksin siiski vastata. Ei. Mis läinud, see läinud. Nii lihtne see ongi.

Ma varsti teen ühe katse ka vist Flirticuga. Teen teise konto, ei lisa mitte ühtegi pilti ja kirjutan mõnele mehele (no sellistele normaalsetele, kes ei ole panniga vastu pead saanud, sest need viimased vastaksid vist nagunii kõigile). Ma tahaks näha, mitu meest mulle vastab. Ma võin juba ennustada, et suur ümmargune null on see number! Või kui ka vastavad, siis küsivad kohe, et kus su pilt on😀 Kui naised ei vasta ilma pildita kirjadele, siis ma olen kindel, et mehed veel vähem. Nii et kui ma kunagi viitsin selle katse ära teha, siis ma annan teada, kuidas mul läks. Proovin siis mitut moodi lausa, et kirjutan sellised lihtsad kirjad, et a la kena oled mingile mehele ja siis kirjutan pikema romaani ka, aga kui ikka pilti pole, siis raudselt vastust ei tule😀 Endal oleks ka huvitav teada saada, kas mu hüpotees peab paika või mitte. Ja mõned mehed võtan topist ette, nende puhul olen ma raudpolt kindel, et ilma pildita kirjadele nad ei vastaks.

15 thoughts on “Flirticu võlud ja vaevad

  1. Hehe. Lugedes Su seiklusi, tuli endalgi uudishimu, et kas ma pääsen flirticusse. Sain küll. Konto panin kinni eelmine suvi, niiet aasta aega pole käinud seal. Huvitav, et sa seekord ei saanud.
    Tahtsin sulle flirticus kirjutada aga võta näpust, liiga popp oled ja ei saanudki kirjutada.:D

  2. Kas sa ikka tead, lilleke, kuidas pildiga seal petetakse? Mehed panevad mingi suvalise sõbra=ilusa poisi pildi üles ja siis ajavad sinuga lõpmatud mesijutud kokku. Seega -pilt pole küll mingi garantii, et satud normaalse inimesega kokku.

    • Ja kas sa tõesti arvad, et enne mesijuttude rääkimist ei hakka me Facebookis suhtlema vms? Jah, ka siis on võimalus, et ajatakse iba jne, aga vaevalt, et keegi teeb eraldi Facebooki, mõtleb perekonnanime välja ja lisab palju võõraid pilte. Flirticus ma eriti pikalt ei kirjuta, edasi ikka Facebook.

  3. Oh, mind juba huvitab täitsa, mis selle katse tulemused on. Loodan, et ikka viitsid selle ära teha😀

    • Ma konkreetselt ei teagi, eile rääkisime küll telefonis (olen hetkel nagunii oma armsas kodulinnas Tartus). Ega tal selle vastu midagi ei ole🙂 Eile hellas, siis esimene asjana mainis: “Tere, Flirtic.”😀

      • Sain küll, mingi tunnike rääkisime, käisime koos lõunatamas. Mitte midagi muud ei toimunud, eks ma kirjutan sellest varsti pikemalt. Ja hea on see, et mul ei tekkinud mingit igatsust ega midagi sellist, tore oli teda näha üle pika aja🙂

  4. Käisin ja vaatasin huvi pärast ka selle Flirticu üle, pilti ei lisanud. Sellegipoolest kahelt mehelt tulid kirjad ettepanekuga suhelda. Seda siis paar nädalat tagasi. Nüüd on endal kah huvitav teada, lähen ja kirjutan paarile mehele ikka ilma pildita, vaatan, kas vastust saan😉

Lisa kommentaar

