Kui kehad omavahel pläkutavad :D/ Lood neist kordadest, kui Printsess on end liiga purju joonud ehk siis lugu sellest, kuidas ma oleksin aastaid tagasi peaaegu ühe väga paksu mehega maganud! / Lisaks niisama naljakad juhtumised ning emotsionaalsed avastused

Olin eile Terminaatori juures. Mõtlesime küll, et tuleb ilus jalkaõhtu, aga esimese poolaja magasime üldse maha, sest arvasime millegipärast, et kogu mäng algab kell 23.00 (eelmised mängud ju algasid). Ta oli Saksamaa poolt, sest oli sellele panustanud, mina tahtsin lihtsalt, et tuleks penaltid😀 Ma küll olen maininud, et olen alati selle riigi poolt, mille emakeeleks on hispaania keel, aga Hispaania ja Argentiina on erandid, sest mulle ei meeldi kummagi hispaania keel (argentiinlased mulle ka ei meeldi, krdi ülbed teised)😀 Oleks finaalis Mehhiko või Kolumbia olnud, siis ma oleksin kindlalt nende poolt olnud. Aga jah, penaltid jäid napilt siiski tulemata ja Terminaator oli olukorraga rahul, sest kes teab, kas siis oleks ikka Saksamaa võitnud. Jällegi viimastel minutitel läks kõik risti-vastupidi minu ootustele, täpselt nagu siis, kui Mehhiko ja Holland mängisid ning ma esimese poolt olin – ja tundus, et nad võidavadki, aga natuke enne lõppu tegi Holland puhta töö😀 Jällegi oli Terminaator siis Hollandile panustanud ning loomulikult õigesti😀

Kui mäng ja autasustamine läbi said, olin ma juba kolm breezerit ja ühe õlu ära joonud – ehk siis staadiumis, kus Printsess hakkab meeldivalt vindiseks jääma😀 Või mis jääma, juba on ikka, sest ma jään juba kahega veits vindiseks😀 Kui ma kainena pläkutan ka piisavalt palju, siis purjus peaga on see möla ikka lakkamatu😀 Terminaator ka ütles, et appi, jälle kella kuueni üleval siis niimoodi ju, aga me mõlemad pidime vara ärkama, tema eriti😀 Sest tudumine on sellises staadiumis viimane asi, mida ma tahan. Ja nii purjus ma polnud, et ma oleks juba ära vajunud vms.

Ei, kuueni me siiski üleval polnud, kobisime tuttu umbes 02.30 ajal, aga päris unemaale jäime mingi 04.30 ajal. Me need kaks tundi päris ei pläkutanud… Võinoh, meie kehad küll pläkutasid, haha😀

Hommikul oli raske üles saada, Terminaatoril eriti, sest tal on kõvasti pikem tööpäev kui mul (ja ta pidi nagunii varem ärkama). Ta oli nädalavahetusel oma köögis veel remonti teinud, nüüd on kõik ilusti pahteldatud ning värvitud.

Kui nüüd üldse alkoholist rääkida, siis vahel ikka juhtub, et selle liigtarbimine toob igasuguseid lollakaid/naljakaid/piinlikke situatsioone ette. Viimasel ajal küll pole toonud (sest ma pole ka nii täis olnud), aga minevikus kindlasti. Või siis ka kainena juhtuvad naljakad asjad, mida aastate pärast on hea meenutada. Ma mõtlesin, et kirjutan mõned siiagi. Näiteks esimesena need olukorrad, kus ma alkoholi liigtarbimise pärast oksendama olen hakanud, elu jooksul on seda vast kuskil viis korda ette tulnud – enamasti on need ka omamoodi piinlikud olnud😀

1) Esimene selline alkoholi pärast oksendamine oli mul vist 19-aastaselt, kui sõbranna oma korteris suure peo korraldas ja ma otsustasin, et on tark tegu kanget ja lahjat alkoholi segamini juua. Alguses oligi megatore, aga kui ma juba vaikselt WC-potti kallistasin, siis enam nii tore ei olnud, seega peo lõppfaas on mu mälust suhteliselt kustunud. Jama oli aga selles, et olin lubanud Kavalale (noormees, kellega ma tol ajal teist korda üritasin koos olla, enne Mehhikosse minekut armusin temasse uuesti ära, kuigi ta oli mind suvel juba teise neiu pärast metsa saatnud, aga pärast mu Euroopa seiklust hakkasime uuesti suhtlema. alguses sõpradena, aga siis jäi diil, et ta ootab mu ära, kui ma Mehhikost tagasi tulen, aga ta ei jaksanud, kolm kuud ootas, aga rohkem mitte), et helistan talle, kui pidu läbi, sest ta pidi mu koju viima. No ma siis helistasingi, aga kuna ma oma jalal väga kõndida ei suutnud, siis mu kaks sõbrannat vedasid mu autoni. Õnneks olin ma nii täis, et mul polnud isegi mark, et ma nii täis olen😀 (Kaval polnud mind kunagi sellisena näinud, sest ma polnud isegi kunagi selline olnud :D). Kuna mul purjus peaga tulevad alati “geniaalsed” ideed, siis läksime hoopis Ustava juurde kaarte mängima (Ustav on Kavala sugulane ja üks minu hea sõber, kelle juures me tol ajal tihti kaarte mängimas käisime). Ma ei suutnud küll enda ettegi näha, aga jah – kes mind purjus peaga keelata suudab😀 Nii et kaarte mängima me siis suundusimegi😀

Kui ma autost välja kobisin Ustava maja ees, siis esimese asjana ma ropsisin – ja ma usun, et pärast seda sain vist kainemaks, sest järsku hakkas mul Kavala ees imelik. Kuna Kaval jõi üsna harva, siis talle vist sellised laaberdajad väga ei meeldinud. Aga noh, õnneks ma ei ropsinud autosse, vaid ikka asfaldile😀 Kaarte me igal juhul mängima jõudsime ja mul pole õrna aimugi, kes võitis, sest ma lihtsalt ei mäleta. Ilmselt sain kotti nii et vähe pole😀

2) Teine kord ropsisin ma jälle ühel korteriläbul (sellepärast mulle igasugused sellised läbud ei meeldigi!). Olin seal sõbrannaga ja mingid tüübid olid ka. Korteriomanik oli pedant ning karsklane, aga ülejäänud seltskond oli väga kaugel sellest. Kuna olin kunagi juba sama seltskonnaga pidu pannud, siis teadsin neid. Samuti olin ühe noormehega seal veits sebima hakanud, aga eelmisel korral me seksini ei jõudnud, nüüd aga küll (ta oli üldse mu kolmas sekspartner elus ja ka suht lühike, mingi 174 cm). Aga mitte sellest ma ei tahtnud kirjutada, mingil hetkel jäin ma üksi tuppa ning tundsin, et hakkan kohe oksele (olles jälle joonud kanget ja lahjat segamini). Mõtlesin, et lähen siis vannituppa, aga see saadan oli kinni (vannituba ja WC oli ühine), seega ei jäänud mul muud üle, kui viienda korruse rõdult alla ropsida😀 Kui hommikul siis see korralik korteriomanik rõdult alla vaatas, küsis ta murelikult: “Kas keegi oksendas eile SIIT ALLA?” Mu silmad olid tol hetkel suured kui tõllarattad, aga ma ei tunnistanud seda üles, õnneks mu sõbranna mainis ka, et ta ei usu, et keegi rõdult alla ropsis (ma ei rääkinud seda isegi talle), vaid pigem keegi vast lihtsalt sülitas korra😀 See pedant käis niigi terve järgmine päev ringi ja ütles, et krt, kõik kohad haisevad seksi järgi (sest teises toas oli sõbranna ühe tüübiga ka seda vanainimeste asja tegemas :D). Nojah, kuna meid oli kokku viis ja ta oli ainuke, kes ilma kepita jäi, siis ta oli veel eriti vihane vist😀

3) Ma olen ju teile maininud, et ma pole mitte kunagi ühegi paksu mehega maganud. No Esimene oli natuke ülekaaluline ja tal endal olid sellepärast kompleksid, aga ta ei olnud tegelikult paks. Vähemalt minu mõiste järgi paks mitte. Aga üks kord oleks see peaaegu juhtunud, sest ma olin nii purjus.

Olime sõbranna kallima maal, lisaks sõbrannale ja tema kallimale oli seal üks tema sõber, kes oli väga paks. No ikka VÄGA paks. Pealegi pidavat ta siis veel süütu ka olema, aga ma ei tea, kas need olid kuulujutud või tegelt oli ka. Nojah, ta oli siis 27, aga samas tema kehakaalu juures ma väga ei imestaks, kui ta oligi süütu😀

Sõbranna oli tol korral ka esimest korda oma kallima isakodus maal, sest nad olid temaga suhteliselt hiljuti tutvunud (nüüdseks on üle nelja aasta juba koos olnud). Ja me pidasime pidu ühes saunamajakeses, aga see sõbranna kallim vajus juba varakult tuttu ning kobis peamajja tagasi. Sõbranna pärast rääkis, et tema kõige piinlikum moment oli siis, kui ta oma tulevast äia esimest korda nägi ja tema esimene küsimus oli: “Kus….. tuba on?”😀 Kuna olime saunamajas aega veetnud, siis polnud ta kallim talle veel oma tuba tutvustanud ning sõbranna pidi ta siiski üles leidma ning talle kaissu pugema😀

Mina jäin aga selle megapaksu mehega saunamajja. Ja noh… ma olin nii purjus, et käisin mitu korda väljas oksendamas ka. Mingil hetkel jäin aga tuttu ning ärkasin selle peale üles, et nii sitaks külm oli. Mingit tekki polnud ka kuskilt võtta. Järsku ärkas see paks mees ka üles ning tuli istus mu kõrvale ja pani käed ümber jne (enne oli teisel diivanil maganud). Ja siis me suudlesime ning ta üritas igale poole käsi ajada, aga ma ei lasknud. Kaisus jäime küll tuttu, sest mul oli nii faking külm ja ma mõtlesin, et midagi peab ta rasvast ju ometi kasu olema, olgugi siis kas või küljesoojendaja😀

Hommikul ärgates tänasin õnne, et mul riided seljas olid ning asi suudlemisest kaugemale ei jõudnud😀 Sõbranna kallim vahel ikka irvitab, kui sellest peost räägime, sest “Te olite nii nunnult teineteise kaisus, kui ma hommikul saunamajast läbi käisin.”😀 Hommikul vaatasime peamajas telekat ning see paks mees tahtis oma kätt mulle ümber panna, aga ma ei lasknud. Siis oli küll ainus mõte, et no tra, oli nüüd seda üldse vaja, et ma ei joo enam kunagi, sest on mehi, keda isegi ei anna ilusaks juua😀

Tegelikult see paks mees on südamelt hea inimene ja nüüd ta isegi pole nii paks, aga jah –  ma talle oma numbrit loomulikult ei andnud. Hiljem oleme ühises seltskonnas ikka juhtunud olema ja inimesena on ta marutore. Nüüd on tal kallim ka olemas.

4) Kui see eelmine sündmus juhtus augustis 2010, siis järgmine oli juunis 2012 – jällegi sõbranna kallima maal. Pidime seal jaanipäeva pidama, isegi Salapärane pidi tulema, viis meid sõbrannaga isegi kohale, aga siis ütles, et peab siiski lapse juurde minema (siis ma veel ei teadnud, et ta tegelikult oma elukaaslasega endiselt koos on, mina arvasin, et see naine on lihtsalt ta lapse ema ja eks). No mul pole selle vastu midagi, et mees jaanipäeval lapsega on, aga mind ajas närvi see, et ta nii viimasel minutil alt ära hüppas. Kuna sebisin tol ajal ka Targaga, siis mõtlesin, et krt, oleks ma teadnud, siis ma oleksin hoopis Targa kutse koos jaanipäeva veeta vastu võtnud. Aga ma ju ei teadnud, et Salapärane viimasel minutil alt ära hüppab.

Ja jällegi olid sõbranna kallima mingid sõbrad seal kohal ning läks suuremat sorti läbuks (sel korral seda megapaksu tüüpi ei olnud)😀 Ma vist ühe tüübiga küll suudlesin ka, aga päris seda protsenti kindel pole😀 Midagi muud ei toimunud, aga eriti “nunnu” oli see hetk, kui ma olin täis kui tarakan ning saunamaja ees ropsisin ning üks tüüp mu juukseid hoidis, et ma neid täis ei ropsiks. Milline romantiline õhtu, eksole😀 Õnneks mulle see noormees ei meeldinud, muidu ei oleks vist paljutõotav algus meie suhtlusele olnud😀

5) Pärast seda jaanipäeva ei ropsinud ma alkoholi pärast väga pikalt, sest ma lihtsalt taipasin, et pole mõtet kõike segamini juua. Selle aasta aprillis käisin ma aga Carmeniga (endine “Vallatute tisside” saatejuht, transseksuaal. ma tegelikult kirjutasin sellest juba aprillis, aga siis ma ei maininud, kellega ma pidutsemas käisin. hiljem Carmeniga rääkides ta ütles, et tal suva, et võin mainida küll) Kuku klubis joomas, sest tähistasime tema puhkuse lõppu. Ja jällegi siidrid ja Jägermeistrid korraga ei ole mitte teps hea kraam, sest käisin mitu korda päise päeva ajal Kuku klubi wc-potti kallistamas. Carmen on sellise alkoholikoguse ilmselgelt rohkem harjunud, sest tema ropsimas ei käinud😀 Jäin lausa diivanil magama ja kui mitu tundi hiljem üles ärkasin, siis oli tunne, nagu rongiõnnetus oleks juhtunud – nii paha oli olla. Jällegi ütlesin, et enam iial ei joo ma nii palju😀 No siiani polegi, sest pärast seda pole ma alksi pärast ropsima hakanud. Ja siis pidin ma ise, olles üpris täis, veel rohkem purjus Carmeni bussiterminali transportima, sest ilmselgelt oli tema veel enam vindine kui mina. Ja samm ei seletanud enam eriti😀

See oli ka just siis, kui meil Romantikuga need esimesed erimeelsused hakkasid tekkima ja kui ta mu kahele kõnele ei vastanud, siis saatsin talle sõnumi: “Miks sa kunagi mu kõnedele ei vasta, kui mul sind vaja on? Ma olen nii purjus, aga sina ignoreerid mind:/.” Nii et jah – purjus Jaanika ei ole hea kombinatsoon, sest siis tuleks tal telefon ära võtta, muidu hakkab lollusi tegema. Õnneks ma eksidele vist purjus peaga hellama pole hakanud😀

Nii, need on siis need märkimisväärsemad korrad, kui ma alkoholi pärast ropsinud olen. Vbl on paar tükki veel, aga hetkel ei meenu, rohkem kindlasti mitte. Aga vahel on ka teisi omapäraseid/meeldejäävad juhtumeid, mis elus ette tulevad, kus alkoholi pole kas üldse tarbitud või on, aga mitte nii palju, kui just kirjeldatud juhtumites😀 Lisaks mõned niisama emotsionaalsed faktid ka juurde.

1) Kunagi ma tutvusin ühe noormehega ja läksin talle külla. Jäin tema juurde ööseks ka, suudlesime ja olime kaisus, aga ei seksinud. Järgmisel hommikul ta mainis mulle, et läheb käib korraks poes ära, aga… kui ta tunni aja pärast tagasi polnud, mõtlesin, et äkki juhtus midagi, seega hellasin talle. Ta ei võtnud vastu. No ootasin siis veel tunnike, aga noormehest ei olnud ikka ei kippu ega kõppu. Mõtlesin, et olen omadega perses, sest uks on raudselt lukus, aga õnneks oli uks lahti. Jätsin talle siis kirja, kus ütlesin, et tõmbasin leebet, sest ta ei tulnud enam tagasi. Paar päeva hiljem kirjutas tüüp mulle msnis, et ta nägi paari sõpra ning siis läksid Pärnusse jooma😀 Ja et oli Tartust mitu päeva eemal😀 Nojah siis😀 Kuna meil ilmselgelt omavaheline klapp puudus (sest mul oli poogen, et ta niimoodi varvast lasi ja tal oli ka suva, et ta mu sinna ootama jättis), siis rohkem me teineteist ei näinud ka.

2) Oma esimesed amelemiskogemused väljas sain ma Koledaga. Lõunakeskuse lähedal pargis ja Eedeni taga võsas😀 Kui üks kord Lõunaka lähedal pargis mingi tädike möödus, siis pidime puuokste alla end peitma, et ta meid ei näeks😀 Koledaga oli üldse see teema, et ma valetasin talle, et mulle ei meeldi käest kinni käia, aga tegelikult ma lihtsalt kartsin, et keegi näeb, et ma nii koleda tüübiga käest kinni käin. Mulle enamasti meeldib noormehega käest kinni käia ja kui ei meeldi, siis on sel kaks põhjust: 1) ma ei taha, et mind peetakse hõivatuks 2) või siis see eelmainitud põhjus, mida õnneks enam mul eriti ette ei tule, sest kui mees on minu jaoks eemaletõukav, siis ma ei taha teda üle ühe korra näha. 16-aastaselt nägin ma ilmselt asja natuke teistmoodi (just siis suhtlesin Koledaga). Aga esimene variant praegusel juhul on väga ebatõenäoline, sest mul on suht pohhui, mida minust arvatakse. Näiteks Meremehega käisime me ikka käest kinni, kuigi olime lihtsalt inimesed, kes näevad ja teevad😀

3) Sealsamas Lõunakeskuse lähedal pargis, kus ma Koledaga amelesin, küsis aasta varem Poisike minult, kas ma temaga käima ei tahaks hakata (olin siis 15). Kuna me polnud siis isegi suudelnud, ütlesin ma talle, et ma ei tea, kas päris niimoodi see käimine ikka saab olla. Temaga ma oma esimesed suudlemiskogemusd saingi, aga mitte küll seal pargis, vaid paar kohtumist hiljem.

4) Aasta 2009 võtsin ma vastu ühes väikses kohas, kuhu ma läksin oma tolleaegse sõbranna palvel, et tema saaks oma kallimaga asju klaarida. Ja seal jäin ma jälle silma ühele paksule tüübile, kes küll polnud nii-nii paks, aga siiski. Pealegi oli ta üldiselt ebameeldiv, kogu aeg küsis, et miks ma temaga nii ülbe olen ega suhtle. No lõpuks ma sähvasingi, et ma ei taha ja kogu lugu, et ta ei meeldi mulle. Juhuse tahtel pidime me aga ühes toas magama ja seal oli üks küllaltki lai voodi. Ma siis pugesin ühte voodi otsa, lootuses, et ta ei hakka kaissu veerema, aga tutkit – kohe tuli. Tegin siis patjadest kaitsetorni meie vahele, aga see ka ei aidanud. Lõpuks kobisin põrandale magama, enne ütlesin, et kui ta džentelmen oleks, siis ta läheks ise põrandale, aga tüüp ütles, et tema nüüd küll sellepärast põrandale ei hakka minema, et mina ei taha tema kaisus olla – kuna see on puhtalt minu probleem, siis mingu ma ise põrandale magama. Ma siis ütlesin veel, et ta jäägu siis oma voodi poolele, aga ta ütles, et ega siis igapäev juhtu, et nii kena naisega üldse samasse ruumi satub, seega peab kõik võimalused ära kasutama😀 Nojah😀 Muidugi ei võtnud ma tol ööl mitte ühtegi riideeset seljast.

5) Kui ma Tegusaga ööklubis tutvusin, siis tantsisime me terve õhtu väga hoogsalt ja ma nautisin seda, et ta mind nii hästi keerutada oskas. Kui ta järsku aga seisma ja rohkem ei keerutanud, mõtlesin ma, et ilmselt ta väsis ära. Tema aga sosistas mulle kõrva: “Jaanika, probleem on selles, et ma just käristasin oma teksad katki ega taha, et terve klubi mu kannikat näeks, äkki lähme istume natukeseks?”😀 Haha, see oli nii armsalt naljakas ja omapärane, et ma hakkasin naerma. Mulle on alati sellised noormehed alati meeldinud, kes suudavad sellistest olukordadest huumoriga välja tulla🙂 Tegusaga oli ka veel see, et alguses me tantsisime natuke, siis vahepeal oli ta kuskil mujal, aga kui ta tagasi tuli, lükkas mu sõbranna mu nimelt talle otsa, et me jälle uuesti tantsima hakkaksime😀

6) Kui ma Egoga tutvusin ja talle ütlesin, et tal on nii faking kuum pilk, siis tavalise mehe aitäh asemel ütles ta: “Mis sa arvad, et seda öeldakse mulle esimest korda? Nii palju kuulnud seda juba ju.”😀

7) Kui ma Sõdurit esimest korda elus nägin, siis ma seda juba teadsin, et ta on ikka päris radikaalne vend. Kui ta Anne kanali juures abielulukke lõhkuma hakkas, läksin ma nii närvi ja ütlesin, et minu linna ta ei tule lollusi tegema, mis siis, et talle venelased ei meeldi (sest seal vist enamasti venelaste lukud). Kui ta hiljem üle Emajõe piirde ronis ja peaaegu vette oleks kukkunud (võinoh, ilmselt poleks tegelikult), siis mulle see kohe üldse ei meeldinud ja ma võtsin talt käest kinni- seega ronis ta üle piirde tagasi ja me jäimegi käest kinni hoidma. Hiljem ta mainis, et tegi seda nimelt, et mu reaktsiooni näha, pealegi olevat sel olnud hea mõju, sest nüüd käisime käest kinni. Krdi provotseerivad mehed, ma ütlen😀

8) Kui ma spordimehest Machoga väljas käisin, siis üks hetk ta näitas mulle ühte väga paksu naist ja ütles: “Vaata, miks peab trenni tegema, sul jah seda probleemi hetkel pole, aga et kunagi ka ei tekiks, siis on trenn kasulik.”

9) Kui ma Omakasupüüdmatu maal olin ning me hommikuti kõik all köögis sõime, siis päris tihti mainisid ta umbes 85-90 aastased vanavanemad, et küll noored ikka tõusid täna hilja, ilmselt oli neil väga aktiivne öö😀 Ma ei tea, kas nad tegelt ka kuulsid midagi või eeldasid, sest meie tuba oli just nende toa peal teisel korrusel. Aga sellised kommentaarid panevad mu alati punastama😀

10) Kui ma Esimest teist korda elus nägin, siis me suudlesime. Kahjuks oli väljas aga väga kohutav ilm, sadas lörtsi ning pärast seda oli mul kaks nädalat lõug megapunane ning tal olid huuled megapaksuks läinud. Meid tol korral see ilm ei heidutanud, aga oleks pidanud, sest sellise ilmaga ei soovitata väljas pikki suudlemismaratone teha.

11) Täpselt sel samal deidil möödusid meist mõlemast kaks last, kes ütlesid, et see mees ja naine armastavad teineteist😀 Tol ajal olime nii häbelikud, aga see oli nii nunnu hetk🙂

12) Võrratu meeletust hilinemiskombest olen ma teile juba pajatanud, aga tal oli veel kaks imelikku harjumust – üks oli lihtsalt suvalisel hetkel voodist üles hüpata ning niimoodi 5-10 korda õhku hüppama jäädagi. Kuna ta oli kaks meetrit, siis oli mul vahel hirm, et ta hüppab lae katki😀 Lisaks jäi ta vahel nii omadesse mõtetesse, et kui ma talle umbes miljon korda Võrratu olin öelnud, siis ta lihtsalt vahtis mind nii suurte silmadega, nagu ta oleks just mälukaotuse üle elanud.

13) Kui ma Salapärasega tantsimas käisin ning oma lõpukleidi katki tantsisin (õnneks oli sel vooder ka sees!), siis mul oli päris piinlik, aga tal oli suva – ta mainis, et kuna ta pole sada aastat pidutsemas käinud, siis nii vinge on end tõelise retrokunnina tunda, nii et kõigi naiste pilgud on talle suunatud😀 Ma siiani ei tea, kas naised olid kadedad, et ma sellise vinge vennikesega peole tulin või tundsid nad mulle kaasa, et ma sellise enda meelest toreda retromehega peol olen😀 Ma eeldan, et pigem esimene, sest tol hetkel polnud tantsupõrandal eriti teisi mehi, enamik naised tantsisid omavahel.

14) Romantik käis stuudios. Tegelikult pidin ma sel detsembrikuisel ööl vaba olema, aga kuna Carmen viimasel hetkel ei saanud saatesse minna, siis pidin asendama  – tüüp oli meile saunaga toa üürinud ja oli plaan, et tuleb megaromantiline öö (oli üldse meie teine öö koos), aga noh… lõpuks olime mõlemad stuudios, sest võtsin ta saatesse kaasa ning selle toa mõnusid me nii palju nautida ei saanud😀 Stuudios jäi ta toolil magama (tema muidugi eetrisse ei tulnud, ikka kaadri taga)  ja kui ma muusika peale panin, siis läksin ning ajasin ta üles, et ta norskamist eetrisse ei kostuks😀 Pärast saadet saime küll natuke seal tema üüritud toas olla ja eks me siis nautisime seda aega, aga kuna mul oli hommikul järgmine saade, siis ikkagi mitte nii väga. Ma olin Carmeni peale ikka päris vihane alguses, et just siis, kui kõik on faking planeeritud, ta teeb mulle niimoodi, et mingi teine öö siis kas või, aga ei!😀 Romantik ka ütles, et polnud mind kunagi nii vihasena näinud😀 Aga noh – oli kaks varianti – kas eeter on tühi või ma lähen stuudiosse koos Romantikuga. Jah, ma oleksin võinud Romantiku päris üksinda ka jätta, aga no kammoon, ekstra reisis kohale ja selliste plaanidega, pealegi ta ise ka tahtis näha stuudiot – seega lõpuks vist nii hull see asi ka polnud. Aga ma vihkan seda, kui mu plaanid viimasel minutil muutuvad – ja seda mitte minust olenevalt.

15) Ma vist olen maininud, et kui ma Pransusmaal selle prantslasega seksisin, siis seal polnud probleemiks see, et eelmängu polnud, vaid et see eelmäng oli nii faking pikk, et mul tuli vahepeal juba haigutus peale!😀 Ja noh, ju polnud ikka nii hea ka, kui ma peaaegu magama kogu värgi ajal jäin😀

16) Kui ma Hispaanias olin ning Jalgpallifänniga veidike sebisin ning amelesin (aga ei seksinud), siis tal oli omapärane komme – ta pidi alati õpetama, kuidas ja kust a la ta rinnaesist vms suudelda jne. Okei, üks asi on see, kui sulle öeldakse, et jah, nii on hea või tee hoopis niimoodi, sest see on parem jne, see on vägagi normaalne, aga temaga ma tundsin, et ma teen nagu matemaatika lõpueksamit, sest ta oli nii õpetav. Ilmselt sellepärast ei julgenud ma temaga kunagi seksida ka😀 Nojah, ma olin siis 19 ja ta oli 30, aga mul oli tunne, et ma oleksin nagu täiesti süütu ja ta oleks 40😀

17) Ma ei tea, kas see on mingi latiinode teema, aga kõige pervomad pilgud on just neil olnud😀 Eriti just akti ajal😀 Lokilambal ja Erilisel oli sama lugu, Romantikul ka. Kui ma Romantikuga esimest korda seksisin, siis ma alguses tahtsin veits naerma hakata selle pilgu peale, aga suutsin end tagasi hoida (mu sõbranna ikka vahel ütleb, et mis mõttes liiga pervo pilk, aga ma ei suuda seda ju järgi teha. ning jah, mehed, naised räägivad selliseid asju oma sõbrannadega, mõned hullud kirjutavad isegi oma blogisse nagu mina :D). Hiljem ma harjusin sellega ära juba. Mitte et pervod pilgud poleks ägedad, aga need on kuidagi… minu maitsele vist liiga palju vahel😀 Ma ei oska seda seletada. No kui ära harjud, siis on okei juba.

18) Kõige isetum olin ma suhtes Esimesega. Mida aeg edasi, seda isekamaks olen ma muutunud. Ma arvan, et suhe Egoga oli see verstapost, mis mind kõvasti isekamaks muutis – õnneks pole mitte ükski teine mees minu vastu kunagi kätt tõstnud ega ka üritanud seda teha. Kui Ego seda esimest korda üritas, siis pärast seda oli suhe kohe ka läbi, minu enda käega tal see õnnestus ka-  lahtise käega siis, kui ta seda liigutas, aga mul on sel käes kolm sõrmust sõrmes, seega valus oli ikkagi.

19) Ma arvan, et suhteid ei saa niimoodi võrrelda, aga kui ma saaksin öelda, mis põhjusel ma mingit meest armastasin, siis need on väga erinevad (mõned isekad ja mõned vähem isekad, mõned mõttetud ja mõned vähem mõttetud) – Esimest armastasin ma tema hoolivuse ja tema mõistmise pärast (jah, suhte lõpp kiskus küll koledaks, aga enne seda oli kõik väga tore), sest vaatamata oma noorusele oli ta alati mu jaoks olemas (kui suhe algas oli tema 17 ja mina 16). Omakasupüüdmatut armastasin ma tema rahulikkuse ja nii hea südame pärast, Erilist armastasin ma tema huumorimeele ja tema avameelsuse pärast, Ego armastasin ma tema seltskonnahinge ning lõbususe pärast, Võrratut armastasin ma tema välimuse (jah, olin tol ajahetkel väga pealiskaudne bitch) ja tema roosamannavahuliste laulude pärast, Romantikut armastasin ma tema kire ja tema optimismi pärast (enne lõppu vajus see ära, aga jah… enne just).

Olgu, tegelikult on see sõna armastama siin liiga tähendusrikas, peaks olema, et olin armunud just nende põhjuste pärast. Ma arvan, et ainuke mees, keda ma üldse jõudsin reaalselt armastama hakata, oligi Esimene. Teisi ei jõudnud, sest suhted olid lühikesed. Kõige tugevamad suhted olidki Esimese ja ka Omakasupüüdmatuga. Omakasupüüdmatu puhul oleksin ma saanud selle hea mehe, keda kõik naised nii väga endale tahavad. Aga… siis ma ei tahtnud seda.

20) Tegelikult usun minagi armastusse, mis siis, et ma seda eriti välja ei näita. Siis näitan, kui ülepeakaela jälle kellessegi armunud olen, mida juhtub päris tihti ju tegelikult. Aga vbl minu puhul on selline armumine vale? Võib-olla see liblikad kõhus ja kogu see roosamannavahuline ning lilleline maailm ei sobi mulle, sest ma pean kohe nägema, milline see reaalsus tegelikult olema saab? Sest kui see hiljem nagu kolksuga vastu pead lendab, siis läheb asi nagunii pekki, vahet siis pole, kas leian seda mina või leiab mees. Kui ma kohe selle reaalsuse ära näen ja see mulle meeldib (ja vastupidi loomulikult ka), siis äkki just see oleks see, mis pikemas perspektiivis jääks toimima. Ah, ei tea…

Jälle olen ma mingi romaani valmis kirjutanud😀 Algsed faktid olid naljakamad, aga nüüd kiskus nukraks ära.

9 thoughts on “Kui kehad omavahel pläkutavad :D/ Lood neist kordadest, kui Printsess on end liiga purju joonud ehk siis lugu sellest, kuidas ma oleksin aastaid tagasi peaaegu ühe väga paksu mehega maganud! / Lisaks niisama naljakad juhtumised ning emotsionaalsed avastused

  1. aga miks Targaga suhtlus katkes? ta tundus ju nii tore ja kui Salapärasega asja ei saanud, siis Tark oli ju variant nr. 2?

    • Tark oligi megatore, aga siis kohtusin ma Võrratuga ja olin kohe nii ära armunud, et kõik teised mehed kaotasid minu jaoks mõtte. Pärast Võrratuga lahkuminekut oli Targaga kontakt juba kadunud, pealegi kolis ta siis välismaale ära.

    • Eks ta väsis lõpus natuke ära, aga sa võid talt endalt täpsemat põhjust küsida, tema Facebooki fännilehekülg on endiselt alles – Carmen Vallatud Tissid🙂 Mina olen kindel, et Carmen kunagi kindlasti naaseb teleekraanile, kas just Night Chati, aga kuhugi kindlasti🙂

  2. Ehk ei sobigi tõesti roosamannavahulisus sulle?:) Minule ei sobi igatahes, elevandid kõhus viivad peast kogu mõistuse minema ja pärast jätavad arme lakkuma. Hetkel olen tõsises suhtes, mille algus ongi selline.. tõsine:) liblikad on kõhus, aga armumine jäi mõnepäevaseks, tuli kohe tõsine ja sügav armastus. Saaks nagu öelda, et see suhe on TARK ja kaalutletud ja väga lootustandev.🙂

    • Jaa, ma usun ka, et asi võib tõesti selles olla. Sest kui see roosamannavahulisus puruneb, siis on jälle maailm katki, sest sa oled selle endale ilusamaks maalinud. Kui reaalsuses olla, siis vbl poleks see löök nii hull. Ja äkki seda üldse ei tulekski.

Lisa kommentaar

