Lugu sellest, kuidas türklane Printsessile kolm roosi kinkis

Täna päeval ma mõtlesin, et võiks kuhugi sööma minna. Kuna olin nagunii kesklinnas, mida ma tihti päevasel ajal olen, siis sama tihti käin ma ka väljas söömas (kuna ma nagunii eriti ei kokka ju), aga enamasti on mul oma lemmikkoht välja kujunenud, kus on head ja odavad toidud. Kuna aga see konkreetne koht on suvel kinni, siis mõtlesin, et lähen siis kuhugi mujale.

Valisin mingi kebabi koha välja, kus ma ka varem ühe korra käinud olen, aga siis ostsin burgerid ainult kaasa. Sel korral võtsin pitsa (kuna mulle kebab ei maitse) ja jäin sinna sööma, sest aega mul oli.

Seal söögikohas oli kaks meessoost türgi teenindajat, ühte ma mäletasin sellest eelmisest korrast juba, aga teist ma näinud polnud. Ja just sellele viimasele ma esitasin ka oma tellimuse (nagu sellistes lihtsates kohtades ikka, käib tellimine leti ääres). Juba siis ta vaatas mind natuke omapäraselt, aga ma ei pööranud sellele eriti tähelepanu, sest mulle ei ole kunagi türgi mehed meeldinud. Eks see vist tuleb sellest, et me kõik mäletame neid aegu, kui just türklased meie kõigi msni trügisid (ma siiani ei taipa, kust nad need aadressid said ja miks ma üldse vastu võtsin, vbl mõne puhul ei olnud aru saada msni järgi, et tegemist türklasega, aga kui oli, siis panin kohe bloki peale) ning siis slm ütlesid ja tahtsid veebiseksi teha. Kui ma nad ka mingil põhjusel vastu olin võtnud (vbl eeldades, et tegemist on kellegagi, keda ma tean) ja juba slm tuli (selamist, miks peaks tere tähendama), siis oli kohe blokk peal ka. Ja noh, türklaste suhtes olen ma alati skeptiline, aga ma arvan, et kõik naised maamunal on seda😀

Kui oma pitsa kätte sain ning seda rahulikult sööma olin hakanud, siis vaatasin, et see teenindaja ikka jälgib mind. Nojah, ei saa salata, et ta oli päris nägus (kuigi ka suhteliselt lühike, mitte üle 173 cm -174 cm, ma usun :D), aga türklane on türklane. Ma ei ole muidu üldse eelarvamuslik inimene, aga nende suhtes see kuidagi lihtsalt on niimoodi, alateadvuslik reaktsioon vist😀

Mingil hetkel see türklane naeratas mulle. Alguses ma ei naeratanud vastu, aga kui sama olukord kordus (ja mina vana uudishimulik neiu juhtusin ikkagi kuidagi sinnapoole vaatama, et ta naeratada sai :D), siis mul tuli iseenesest see naeratus. ISSAND JUMAL, ma flirdin türgi mehega, oli mu ainus mõte. Aga kuna ma polnud enam iidamast-aadmast mitte kellegagi flirtinud, siis oli see isegi päris meeldiv, sest see adrenaliin tuli jälle mängu. Ma arvan, et viimati ma flirtisin pilkudega siis, kui Romantikuga veel suhtluse alguses olime, aga millal see olla võis? Septembris-oktoobris? Pärast seda pole sellist suurt flirtimist küll kellegagi ette tulnud, sest ma pole eriti pidudelgi käinud ju😀 Meremehega kohtudes oli ka vist mingi selline teema, aga ma mõtlen just sellist flirtimist, et tutvud kellegagi kuskil pubis, baaris vms ja flirdid või siis lihtsalt flirdid kellegagi, keda varasemajast juba tead, nagu Romantiku puhul. Sest pärast seda olen ma pidudel käinud suhteliselt ainult meestega (no näiteks Romantiuga suhtes olles) ja kui ma ühe mehega peole lähen, siis ma teistega samal ajal ei flirdi. Võinoh, hõivatuna olles ma isegi sõbrannadega peole minnes ei flirdi.

Lõpuks see pilgumäng kestis mingi aja ja see teenindaja küsis, et kas mulle pitsa maitseb- inglise keeles siis loomulikult. Ütlesin, et jaa, ikka maitseb, sest tegelikult ka oli hea.

Läks veel natuke aega mööda ja siis ta küsis leti taga olles, et kas ma türgi teed tahaksin proovida (kuna mu laud oli letile suhteliselt lähedal ning hetkel seal kedagi teist nagunii ei olnud). Ma siis ütlesin, et no võiks ka ning samal ajal jälgisin pingsalt, kuidas ta seda teed valas, sest ma tahtsin kindel olla, et ta sinna korgijooki või midagi taolist sisse ei pane😀 Mitte et ma nüüd nii skeptiline oleksin, aga mul on türgi meeste suhtes ikkagi selline kohutav eelarvamus. Ma tean, et ei tohiks, aga on. Nagu mustlaste puhul eeldad, et kõik on nagunii varganäod, seega hoiadki neist pigem eemale. Ja noh, kuna Prantsusmaal üks türklane tahtis mind jõuga suudelda, aga ma õnneks suutsin plehku panna (olin siis Marseilles), siis sellepärast vist on ka see hirm siiani alles jäänud.

No ta siis tõi selle tee mulle ning alguses jäi natuke kaugemale seisma, hakkasime siis rääkima ka. Võinoh, tema hakkas. Sain siis teada, et ta on Eestis elanud kuus aastat, aga eesti keelt siiski nii hästi ei räägi, sest marulihtne on ju inglise keelega hakkama saada. Võinoh, midagi ikka räägib, aga sellist põhjalikumat suhtlust saab ikkagi inglise keeles teha; et see koht selles konkreetses kohas on suhteliselt uus, aga et varem olid nad kuskil mujal. Et tal on kõige tavapärasem türgi nimi üldse ning eestlased on tema arvates alguses küll väga külmad, aga muidu väga sõbralikud, hoopis sõbralikumad kui soomlased, sest ka Soomes elas ta enne Eestisse kolimist pool aastat. Ja inglise keel polnud tal sugugi hea, aga talutav isegi😀

Selles mõttes oli isegi normaalne, et sellist bla-bla-bla iba ta ei ajanud, mida türgi meeste puhul eeldada võiks.

Kui mul tee otsa hakkas lõppema, sain lisaks veel ühe tee ning mingi magusa koogikese ka (haha, raudselt sellepärast, et mul poleks veel põhjust ära minna :D). Teine teenindaja vist nii õnnelik polnud, et ta ise kõik kebabid ja värgid-särgid tegema pidi, sest see tüüp rääkis minuga juttu😀 Hiljem ta istus mu kõrvallauda (seal on lauad hästi lähestikku) ja rääkisime sellest, et Eestis on need türgi seebikad nii populaarseks muutumas, see “Sajandi armastus” oli megaedukas ju. Ja sain teada, et ta on 31 ning et tal oli eile sünnipäev.

Tol hetkel tuli aga sinna söögikohta rohkem rahvast, et tüüp pidi oma paarimehele appi minema. Ma siis mõtlesin, et peaks vaikselt ära minema, sest olin seal niigi üle tunni juba olnud😀 Ja siis järsku kargas tüüp kuskilt kolme roosiga välja. Ma siis mõtlesin, et ei tea, kas tal on kuskil leti all mingi roosiladu, et kui mõni blond piff tuleb, et siis saaks kohe neid hoogsalt jagada, aga ta tunnistas, et need on ta eilsed sünnipäevalilled, millest ta siis kolm mulle kinkis. Nojah, kingitud lilli pole vist küll eriti armas edasi kinkida, aga millisele naisele roosid ei meeldiks, seega võtsin need vastu (kas meestele üldse kingitakse sünnipäevaks lilli, roose? ma küll ei tea, et kingitaks :D). Ülejäänud kliendid vahtisid mind tol hetkel küll päris veidralt (neid oli kuskil viis vist), aga mis seal ikka😀

Enne mu lahkumist tuli suurte silmade ja avala naeratusega türklane ning küsis minult, et kas ta mu kontakte ka võiks saada. Ilmselgelt ma talle oma numbrit ei andnud, aga Facebooki andsin küll. Minu jaoks ei ole Facebook see koht, kus mul on ainult inimesed, kellega ma tihedamalt suhtlen – mul on seal näiteks ka mõned saatevaatajad, keda ma mitte kunagi näinud pole. Ma ise oma Facebooki ei reklaami, aga kui nad leiavad ja lisavad, siis selle vastu pole mul midagi, seega ei võrdu Facebooki jagamine minu jaoks mu numbri andmisega, vaid on hoopis erinev, hoopis väiksema kaaluga. Mõnedele olen ma Facebookis teinud ka teatavad piirangutega listid, aga jah.

Kuna tal oli oma nutitelefon kohe olemas, siis ta lisas mu sealsamas sõbrakasse. Ja siis mulle meenus, et mul on ju profiilipildiks üpriski kavala naeratusega pilt, kus mul on seljas õhuke kollane särk, mille all on isegi natuke rindu näha😀 (ja see on kusjuures täiesti avalik ka veel :D). Detsembris fotosessioonil tehtud pilt, mis saatesse ka läks. Vahepeal oli mul see  Facebookis juba profiilipildiks, aga siis võtsin ära, nüüd natuke aega tagasi panin selle jälle tagasi. Ta vist korra klikkis sellele fotole, oli veits üllatunud ja ma siis ütlesin, et ma vist hakkan nüüd minema ka. Kusjuures enne seda oli ta juba küsinud, et kas mul tänaseks plaanid on tehtud ja kui pole, et kas siis võiks midagi teha, ma ütlesin, et olen kodus ja ilmselt vedelen niisama, mida ma hetkel teengi.

Kui koju jõudsin, võtsin ta siis sõbraks vastu. Ja krt, tal olid sõbrad teistele varjatud, ma vihkan, kui inimestel niimoodi on, aga mul endal on ka tegelikult😀 Ja siis ma vaatasin, et kes ta pilte laigivad, kas puha türklased – kusjuures enamik tõesti, mõned üksikud eestlased. Järelikult kas eestlastest sõbrad ei laigi ta pilte või tal polegi neid eriti, sest nojah… meil siin ei suhtu paljud türklastesse teab mis hästi tegelikult ju. Noh, mina ka näiteks ei suhtu neisse eriti hästi. Või on asi pigem selles, et ma pole nendega nii väga kokku puutunud ja olen eelarvamusi täis, aga see on mõnes mõttes ju loogiline ka.

Ta hakkas ka Facebookis rääkima ja kutsus mu välja, aga ma ütlesin, et ei lähe, ta mainis, et läheb siis jõusaali (ma ei tea, mis kell see koht sulgeb, oli vist kell 22.00?) ja ma ütlesin, et päris hea plaan ju😀 Rohkem suhelnud pole.

Ahjaa, enne veel kätlesime, kui ma sealt kebabikohast minema läksin – ja ta oli ikka väga lühike. No minuga võrreldes küll, ma usun, et kuskil 173 cm, rohkem küll mitte.

Ei, aga omamoodi kogemus muidugi😀 Mis siis et ma kellegi teise kingitud lilled sain, aga no naljakas ikkagi😀

Ja nüüd need roosid on mul laual, kõrval on Terminaatori kingitud roosid, mis ma oleksin pidanud juba ammu minema viskama, aga pole nagu raatsinud. Ega ma neid kunagi kuivama ka pane, et siis raamatu vahele panna vms😀 Naljakas ongi see, et naised nii väga lilli armastavad, aga lõpuks lendavad need nagunii prügikasti ju. Detailid, detailid🙂

Terminaatoriga rääkisin viimati eile, ta on nädalavahetusel lapsega nagunii. Ma arvan, et see blogivärk on meie suhtlusesse ikkagi mingi kiilu tõmmanud, mina vähemalt tajun seda.

4 thoughts on “Lugu sellest, kuidas türklane Printsessile kolm roosi kinkis

  1. Ma just kontrollisin, ma sul FB’s ikka blokeeritud aga telefoni number on olemas🙂 Küllap sa ikka ei pea neid asju nii erinevateks.

    • Henry? Mul on Facebookis blokeeritud ainult kaks inimest: Henry ja Ego ning vaevalt, et see viimane nüüd siin kommenteerimas käib😀

Lisa kommentaar

