Postitus, mis Terminaatorile ilmselt ei meeldi… / Kes on Terminaator minu jaoks?

Terminaatoriga suheldes on mu blogi viimasel ajal ikka päris palju jutuks tulnud. Nagu ma varemgi juba öelnud olen, siis pole ta alati teps mitte õnnelik selle üle, mida ma temast kirjutan ja kuidas ma teda näen, veel vähem teevad teda õnnelikuks negatiivsed kommentaarid, mis tema kohta tulevad. Terminaatori arvates ma olengi temast teinud mingisuguse ülbe ja iseka tüübi, kes lihtsalt seksi eesmärgil ajab mulle igasugust ila suust välja. Mina enda arvates ei ole temast sellist pilti loonud, aga jah – me kõik loeme ju siit välja seda, mida me loeme. Ja analüüsime selle põhjal siis.

Kui minu postitustele suudab ta veel läbi sõrmede vaadata, siis kommentaaridele ei suuda. Ma olengi talle öelnud, et kui need kommentaarid teda nii närvi ajavad, siis lugegu pigem ainult mu postitusi ning jätku kommentaarid mängust välja. Tegelikult närvi ajamine pole isegi õige väljend, sest ta ei lähe närvi, ta pigem… ma ei oska seda seletada. Tahab iga kommentaari analüüsida ja mõistatada, miks see konkreetne inimene seda arvab – ja kust selline arvamus pärineb – ehk siis palju on seotud ka sellega, millise pildi mina temast nii-öelda loonud olen. Aga on kommentaare, mida lihtsalt ei saa analüüsida, sest sel pole mõtet, lihtsalt ei ole.

Kui ma iga enda kohta käivat kommentaari nii palju analüüsiks, siis ma seda blogi vist üldse ei peaks. Sest ega olen minagi igasugust kriitikat siin saanud, küll viimasel ajal vähem, anonüümsena tuli seda ikka kõvasti rohkem. Kui keegi mulle ütleb, et ma olen mõttetu ajudeta pihv, siis see ei mõju mulle absoluutselt. See ei mõjunud varem, veel vähem mõjub nüüd, kui mu nahk on kõvasti paksem. Seda viimasel ajal kusjuures blogis polegi keegi öelnud, anonüümsena tuli seda küll vahel ette.

Saade on sellele veel paksema naha tekkimisele viimasel ajal palju kaasa aidanud. Kunagi oli üks vanem daam, kes pidi alati suhrkuvett jooma, kui mind eetris nägi, aga ometi oli ta mu blogist/saatest endale kõik mu sõnavõtud välja kirjutanud ning need oma voodi ette üles laotanud, et siis saaks kuskil kommentaariumis jälle lajatada. Ma usun, et ta siiani raiskab oma energiat sellele, viimased aasta aega juba, aga ma endiselt pean blogi ja olen ka saates, nii et võib seda rahumeeli edasi teha. Mis informatsiooni see mulle annab? Teeb mind ainult tugevamaks inimeseks, sest no oleks tegemist siis mingi lihtlabase matsiga, aga daam on täiesti erudeeritud – ja kui mina tema jaoks mingi ajudeta plika olen, siis on mul temast südamest kahju, et ta üldse aega mu saadetele ja blogile raiskab. Aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida, sest mis ma ikka sellele “daamile” oma tähelepanu pühendan.

Samas ma saan ka Terminaatorist aru. Mina olen valinud selle blogimise, mina peangi arvestama, et kriitikat tuleb nagunii. Samuti olen ma valinud saatejuhtimise ja ongi loogiline, et kui sa sellist tööd teed, siis kõik ei arvagi sinust nii superhästi. Terminaator on siin blogis sellepärast, et ta teab mind ning on minuga seotud. Kui minu kohta tuleb blogis kriitika, siis on need minu sõnavõtud ja minu nägemused minu enda kohta, aga kui ma kellegi teise kohta kirjutan, siis taandub see ikkagi sellele, et kuidas mina seda inimest näen – või vähemalt kuidas lugejad minu kirjutatust selle pildi endale maalivad. Ega vastupidise olukorra puhul mulle vist ka ei meeldiks, kui tema peaks blogi, näeks minu arvates paljusid asju teistmoodi ning siis looksid need kommenteerijad ka veel oma nägemuse, mis on juba hoopis erinev nii blogija enda kui ka loo teise peategelase nägemusest.

Terminaator on ka maininud, et asi polegi niivõrd selles, et talle ei meeldi mu blogi või need kommentaarid, vaid pigem selles, et võõrast inimest ei saa niimoodi lahterdada ega sildistada. Ka see on tegelikult ju õige, sest lugejate jaoks on Terminaator võõras inimene – mina olen see, kes teda isiklikult teab.

Nagu näiteks see manipulaatori kommentaar, et keegi kommenteeris mu üle-eelmise postituse all, et ilmselt Terminaator manipuleerib minuga. Kui ma Terminaatoriga sellest rääkisin, siis ma ütlesingi talle, et see kõik tulebki ilmselt sellest, et paljud mu lugejad peavad mind roosamannavahulikuks naiivseks neiuks (mida ma kindlasti ka vahel olen, tunnistan seda) ning kuna tema puhul on tegemist minust peaaegu 14 aastat vanema mehega, siis nad eeldavadki, et see võib niimoodi olla. Ma ei süüdista neid selles, et nad seda arvavad, sest see on nende loodud kujutluspilt sellest, kuidas asjad võivad olla.

Hea näide on ka see, et üks lugeja arvas, et see noormees, kes saates minu kõrval istus, oligi Terminaator – sest tema jaoks kõik klappis, ta oli loonud temast oma peas sellise kujutluspildi, aga tegemist siiski ei olnud temaga. Hiljem ta mainis ise ka, et mida kõike inimesed oma peas välja ei mõtle. Või siis see näide, et minu blogi põhjal arvati, et ma olen killerkontsades beib, aga tegelikult ma seda ju ei ole. Me loome mingi ettekujutuse ja kui see ei vasta tegelikkusele, siis me pettume.

Minu jaoks on Terminaator oluline inimene. Jah, ma olen kirjutanud, et on asju, mis mulle tema juures eriti ei meeldi ja ta teab seda ise ka, aga samas ei unusta ma seda, et kui ta mind veel kordagi näinud polnud (pärast seda, kui mina olin öelnud, et meie nägemine on raskendatud variant, ka lihtsalt sõpradena mitte, sest olin siis Romantikuga koos ning arvasin, et see pole eriti hea, kui ma mingi teise noormehega niisama kas või kohvile lähen) ja ma tema poole pöördusin, siis ta oli olemas. Kui ma omadega pekkis olin ja ta mulle öelnud oli, et võin tema poole alati pöörduda. Ma siis tegingi seda, aga saatsin ainult sõnumi, sest ei julgenud helistada. Ta helistas kohe ise tagasi ja me rääkisime mitu tundi, kogu selle aja, kui ma Tartust Tallinnasse sõitsin (see oli see päev, mil me Romantikuga lahku läksime, mai alguses,). Ka enne seda lahkuminekut olin ma tema poole ühe korra pöördunud (siis kui kõik ei olnud enam nii harmooniline mu elus) ja ta oli jällegi olemas. Ja ta ei olnud mind siis näinud, suhelnud olime vahelduva eduga küll detsembrist. Kuid siiski olime me suhelnud pigem harva. Sest üks kord ta  helistas mulle ja ütles mulle, et ma võin tema poole alati pöörduda, kui mul mingi mure on. Ja ma pöördusingi. Ma isegi siiani ei tea, miks ma seda tegin, aga nüüd järele mõeldes oli see mingi alateadlik otsus. Ei, ma ei mõelnud siis, et appi, kassi läks kappi, ma saan varsti seksida endast peaaegu 14 aastat vanema mehega, nii vinge, jesss. Seks oli siis küll viimane asi, millele ma üldse mõtlesin.

Ja sealt edasi on see suhtlus siis edasi läinud. Kes me teineteisele oleme, ma ei tea. Ja vbl ongi parem, et me ei tea. Ta ei ole minu jaoks ainult seks, pole seda algusest peale olnud. Mulle meeldib, et ma saan tema peale kindel olla ning ta kuulab, tunneb huvi – ja tal on uskumatult hea mälu – mida minu kohta kahjuks öelda ei saa. Ma tean teda ajaliselt suhteliselt vähe, no nägime esimest korda elus mai keskpaigas, suhelnud oleme detsembrist, aga ma usaldan teda. Jällegi võib siin tekkida see teema, et KUIDAS ja MIKS ma inimesi nii kergelt üldse usaldan, et nagunii saan vastu näppe, aga kui ka peaksin saama, siis saan.

Siinkohal tekib jälle küsimus, et kas ma Terminaatorit nähes olen nii pea pilvedes omadega, et ei suuda keskenduda ning õhku ei jätku jne? Ei, mul ei teki seda tunnet. Ma ei tunne liblikaid ega mitte midagi taolist, mul pole pea pilvedes ning ma ei naerata totakalt nagu näiteks armunud inimesed seda teevad. Kas ma tunnen ka seda, et kui me vähemalt kaks korda päevas ei seksi, et siis on elu läbi? Ei, ka seda ma ei tunne.

Ma tunnen… ma ei oska seda tegelikult seletada. Ma tunnen, et kuigi ma tean teda nii meeletult vähe aega, siis ma saan tema peale kindel olla, ma saan temaga mina ise olla. Mulle meeldib tema kaisus olla ja ma naudin seda, kuidas me vahel lolluste üle vaidleme (nagu eile jalgpalli puhul, ma olin Mehhiko ja tema Hollandi poolt, tundus, et on minu õnnepäev tulemas, aga kahjuks siiski mitte, sest Hollandi tegi nii napilt Mehhikole ära. Ma juba ütlesin Terminaatorile, et krt, mul on mehhiko väravavahi Ochoa jaoks juba jalad laiali, sest tüüp on nii hea väravavaht, aga kui ta lõpuks ikka kõik pekki keeras, siis mainisin, et nüüd on jalad kinni :D). Mulle meeldib, et ma saan temaga selliseid nalju visata.

Ja kes ta siis minu jaoks on? Lihtsalt boonustega sõber? Kui nii oleks, siis sellisel juhul ei tohiks mind kottida ju see, kui ta peaks teiste naistega seksima, aga reaalsuses see kotiks mind ikka küll, ma ei hakka üldse siin iba ajama, et mul oleks pohhui sellest, ega ikka ei oleks küll, seega ta ei ole seda minu jaoks. Lihtsalt sõber? Sellisel juhul ei tohiks ma temaga seksida, sest sõbrad ju ei seksi. Mees, kellesse ma olen kõrvuni ära armunud? Aga kuhu jäävad need liblikad jne värk, mis tavaliselt sellisel puhul kaasnevad? Järelikult ka see variant ei tundu kõige õigem olevat.

Ja mis see vastus siis on? Ma ei tea. Täiesti uudne olukord ka minu jaoks. Me oleme sellest ka Terminaatoriga rääkinud ja ta mainis, et kui keegi temalt küsiks, et kas ta on vaba, siis ta ütleks, et on, aga samas nagu… on olemas ju siiski keegi, kes on küllaltki lähedal… ja kes on kallis.

Täpselt nagu tema mullegi. Ta on mulle kallis, muud ma ei tea. See ei ole see appimaolenniiarmunudkallis, et ma veedaksin temaga kõik oma vabad sekundid. Samuti ei ole see selline sõbra moodi kallis, kelle puhul ei liiguks mul vunts ka, kui ta näiteks mulle rääkima hakkaks, et ta kohtas ühte naist, kellega ta tahaks koos olla. Ja kõige vähem on see selles mõttes kallis, et oh sa krt, nii hea, et regulaarne kepp on garanteeritud, et ei peagi kogu aeg erinevatega seksima, et on see üks mees, kellega seda teha saab.

Ma hindan Terminaatorit väga palju. Mind aga ei aja need kommentaarid endast välja ning ma vahel ei reageeri neile üldse(ehk siis ei vasta), sest ma olen blogimaailmas juba piisavalt palju olnud ning tean, et lugejatel on nagunii mingi oma nägemus. Vahet ei ole, mida blogija siis kirjutab või ei kirjuta. Kui ma enda arvates kirjutan, et ta räägib rohkem kui keskmine mees, siis on alati keegi, kes seda inimest kohe eideks tahab tituleerida. Kui ma kirjutan, et ei räägi üldse midagi, siis on probleem, et mille krdi pärast ma mingi mõttetu töllakaga üldse aega veedan, kes räägib ainult siis, kui kana pissib.

Täpselt samamoodi hindan ma oma blogi väga palju. Vahel tahaks nii palju emotsioone veel edasi anda, aga sõnadest jääb lihtsalt puudu. Ja ometigi on mul juba niigi suur kirjutamishullus, mulle endale jääb küll selline mulje😀

Vot sellised lood siis sel korral. Ma vist ise ka ei saanud täpselt aru, mida ma kogu selle postitusega öelda tahtsin, aga mis seal ikka siis… Vahel ei peagi kõigest aru saama.

15 thoughts on “Postitus, mis Terminaatorile ilmselt ei meeldi… / Kes on Terminaator minu jaoks?

  1. Terminaatorile ei meeldi, et kirjutad temast selliseid asju nagu kirjutad, kui arvad, et see postitus ei meeldi, miks siis avaldad? Sa loodki oma jutu põhjal temast äärmusi.. Kaks varianti, kas postitusest jääb mulje, et tegu on eidega või postitusest jääb mulje, et tegu on kaabakaga. Või ta ongi nii ebameeldiv inimene, nagu oma lugejatele temast mulje lood, aga sa ise ei saa sellest aru. Jah, sinul on paks nahk, aga lõputult ei suuda ükski mees seda kriitikat ja kõike taluda, mis su blogiga kaasneb. Tunneta piire.

    • Jah, aga kas alati peab mingi äärmus olema? Enda arust ma sellist pilti pole loonud, aga nojah…

      Vbl see näitabki mu isekust, et ma ikkagi temast blogin? Ma ei tea ka…

  2. Olge nüüd! Ma ei saa aru, mis ussid su blogi loevad ja seda siis materdavad.. Take a chill pill, tõesõna;) väga tore oled ning Terminaatorist ei ole sa vähemalt minu jaoks loonud muljet kui kaabakast, vaid kui kellestki väga huvitavaks, kelle hinge kiht-kihi haaval lahti tahaks arutada:) puhtalt psühholoogilisest aspektist siis:).

  3. Jaanika, mulle väga meeldib Su blogi. Oled julge neiu, et suudad nii avameelselt sellistel teemadel kirjutada. Ka Night Chatis oled mu lemmik saatejuht- seega, keep up the good work😀

  4. Printsess sinu blogi on ainuke normaalne blogi, mis veel alles on jäänud. Merje ja Mallu on mõlemad segaseks keeranud ja teisi blogisid ma ei viitsi lugeda. Hämmastav ongi sinu puhul see, et sa nii hästi kriitikaga toime tuled🙂

  5. Kle, seleta mulle üks asi ära. Siin sa kirjutad: “ma saan varsti seksida endast peaaegu 14 aastat vanema mehega, nii vinge, jesss”, aga miski paar nädalat tagasi võdistasid õlgu, et uh, õudne, nii palju vanem mees… Küsimus polegi sinus ega konkreetses mehes. Tahaksin lihtsalt teada, mis värk selle meeste vanusega siis tegelt on? On see siis hea, kui mees on märksa vanem? Või on selles midagi valesti?

    • Mina võdistasin õlgu, et palju vanem mees? Paar nädalat tagasi? Hmm, enda meelest ma nüüd küll seda teinud pole, vähemalt nii hiljuti mitte.

      Kuid taipan, mida sa mõtled vist. Ma olen selle vanuse mõttes hiljuti suht kitsarinnaline olnud ja mõtlesin varem, et olles hetkel 24 ma üle 35 vms mehi üldse ei vaata. Mis on tegelikult imelik, sest kui ma 20 olin, siis ma olin näiteks suhtes mehega, kes oli 32. Ja kui 18 olin, siis ka sebisin mehega, kes oli 32.

      Nüüd olen aga mõistnud, et selline vanusevahe on vaid number siiski (nojah, ei hakka siin rääkima sellest, et kui mees oleks hetkel näiteks 45-50, siis ilmselgelt oleks liiga vana mu jaoks).

      Ma arvan, et see, kas see on hea või mitte, oleneb mehest. Mõni 20-aastane võib ka palju arukam olla kui 40-aastane, nii et ei saa alati öelda, et vanem mees on kindlasti parem, aga samas ma hetkel end küll mingi 20-aastasega ette ei kujutaks, isegi niisama seksimas mitte, mis siis, et ta oleks minust ainult neli aastat noorem😀 Kuid samamoodi ei kujutanud ma end ette 24-aastasena seksimas ja nii tihedalt suhtlemas 37-aasase mehega, nii et jah😀 Et tegelikult valesti ei ole midagi, kui inimestel on koos hea olla ning neil on millest rääkida🙂

      Ja osaliselt on vast asi ka selles olnud, et viimasel ajal olin ma rohkem endavanuste meestega suhelnud – või siis maksimum 30, mitte üle selle (Romantik sai aprillis 31 näiteks).

      Aga jah, mõned asjad muutuvad lihtsalt, hakkad elu teistmoodi nägema. Vanasti minu jaoks nii ülioluliseks saanud meeste pikkus seda enam ei ole. Jah, päris 165 cm mehega vast tõesti koos ei oleks, aga kui on minust natuke lühem, siis see ei häiri. Olen vast mõistma hakanud, et on elus on nii palju olulisemaid asju, kui ainult lihtlabane meeste pikkus.

      Kuid ma ei hakka siin rääkima ka seda, et meeste välimus ei ole üldse oluline. Ikka on, aga ka selles mõttes olen aru saanud, et need niisama pretty boy`d pole ikka üldse minu teema ja mina nende oma ilmselgelt ka mitte😀 Kui omavaheline keemia on olemas, siis see annab alust ka ülejäänud suhtlusele – ma mõtlen siis just seksuaalsel tasandil. Ja omapära on see, mis mind viimasel ajal huvitama on hakanud, just välimuse puhul. Paar aastat tagasi ei oleks ma ilmselt ei Romantikut ega ka Terminaatorit kenaks meheks pidanud, aga mu maitse on suhteliselt palju muutunud tegelikult.

      Nüüd sai romaan valmis, läksin sujuvalt teistele teemadele üle, aga mu point on selles, et kui inimesega on koos hea olla, siis pole see vanus midagi nii oluline.

      • Ahjaa, selle vanema mehe suhtes võis ka see olla, et nad on minu jaoks lihtsalt natuke hirmutavad tundunud, oma peas olen neid vist nii-öeldes autoriteedi rolli asetanud, sest üle 35-aastased mehed on piisavalt palju elu näinud ning kogenud, vbl sellepärast ma sellised suhtlemised varem juba eos ka maha matsin – mõtlen siis just viimase paari aasta jooksul.

      • Ja samuti olen hakanud mõistma seda, et lihtsalt ilusa mehega poleks nagunii midagi peale hakata, isegi niisama seksida vist ei viitsiks sellistega. Et kui hommikul midagi ikka rääkida poleks, siis on see asi tegelikult suhteliselt pointless, ka lihtsalt seksi mõttes oleks. Mis aga ei tähenda seda, et ma neid tähele ei paneks, ikka märkan, aga kui varem võisin ma nii superkuumadele meestele ka lauslolluse andeks anda – ja seda lihtsalt sellepärast, et nad olid nii seksikad, siis nüüd ma seda enam ei teeks.

  6. Väga lootusetu juhtum. Selle asemel, et täiel rinnal nautida seda tähelepanu, olla õnnelik ja eluga rahul, Sa kerjad mingit suhet, tulevikku ja vaevad pead, et kes te ikka üksteisele olete.

    • Ma ei vaeva pead sellega, ma lihtsalt korraks jäin mõtlema, seega kirjutasin ka sellest. Rohkem ma sellele ei mõtleme, oleme need, kes oleme ja kogu lugu🙂

Lisa kommentaar

