Lugu sellest, kuidas Printsess siiski pika suvekleidi selga pani…

Haha, inimene, kes sa saatsid saatesse sõnumi: “Jaanika, nüüd mõistan, mis Termikas näeb,” siis äkki põhjendad? Kuna mul tol hetkel oli üks poissmeeste seltskond saates, siis ma ei saanud sellele sõnumile eriti keskenduda, hiljem aga olin selle konkreetse sisu juba ära unustanud (mul ongi nii lühike mälu :D), aga hetkel klikkisin korra kordusele, mida netist vaadata saab. Kas jutt käis sellest, et mul oli pikk suvekleit seljas?😀 Jah, Terminaatori ostetud tõesti, sest seda meest ei saa ümber veenda. Ja noh, mulle täiesti hakkas meeldima ka😀 Ma tavaliselt ei kanna üldse selliseid riideid, aga jah😀 Läksime koos vaatama (kuigi ma puiklesin alguses ikka päris palju vastu) ja kui mul see seljas oli, ta küsis, et kas mulle meeldib ja kuna mulle tõesti meeldis, siis ma seda ka ütlesin, aga noh – rohkem polnud vajagi ja oligi kohe võetud see ka. Aga inimene, kes sa sõnumi saatsid, võid põhjendada (eeldades, et sa loed blogi, sest muidu poleks sellist sõnumit tulnud, üldiselt saatevaatajad ei loe mu blogi)🙂

Muidu läheb elu vaikselt ikka🙂

26 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Printsess siiski pika suvekleidi selga pani…

  1. Wau, see kleit oli lihtsalt võrratu! Tõsiselt. Unusta üldse ära igasugused igavad kampsunid ja maikad, sellised ilusat värvi seksikad kleidid on KINDLASTI parem valik sinu seljas. Hoopis midagi teist avanes ja see seksikus Sinus tuli välja.😉 Väga kena kleit, ei väsi kordamast! :))

  2. Ehh, ei tea ikka, no sa peaksid seda lugu siis rohkem selgitama. Igal juhul mõtlesin juba saate ajal, et nonii, selline see paljuräägitud Terminaator siis välja näeb.

    Kindlasti ei usu ma seda, et sa leidsid need mehed tänavalt nagu saates ütlesid. Sellega poleks isegi Carmen hakkama saanud ja sina oled Carmenist palju korralikum. Said telefonikõne ja lahkusid mõneks minutiks. Ok, telefonikõne võis tulla näiteks valvuritädilt, et sul all seltskond ootamas, aga absoluutselt välistatud on, et tormasid tänavale ja avastasid sealt poissmeeste õhtut pidavad mehed. Veel vähem usun seda, et sa täiesti juhuslikud inimesed kutsud stuudiosse, rivistad nad seal üles ja hakkate mõnusalt lobisema. Mis siis, kui nad oleksid olnud igaöine sainteadküllkuhuroppurite punt?
    Teine variant on see, et nad olid sinu hea tuttava kontrollitud seltskond. Seal olid ka kaadritagused inimesed, no vähemalt üks oli.

    Termikale pani mõtlema veel teie hillitsetud kehakeel, mingi hetk ajas tüüp oma oksad harali ja tundis end kui kodus, see viimane sosistus oli ka päris võõrastele inimestele liiga lähedane. Minu jaoks loksus paika vanus, pikkus, ka see kuidas ta sõnumeid luges (prillid). Tegelikult kogu tema tüpaaž sobis sinu blogikirjeldustega.

    Täitsa kurvaks isegi teeb, et mõtlesin seega üle, aga no see poiss oli siis Termika koopia.

    Edu sulle!

  3. Ma igaks juhuks lisan, et mina ei ole see inimene, kes saatis saatesse vastava sõnumi.

    • Jaa, tänavalt ma neid tõesti ei leidnud, aga mul on saatel ka produtsent, nii et tema tuttavate seltskond oli, kes tuli poissmeeste õhtut tähistama. Nii et olin kursis sellega, et nad tulema pidid, aga see polnud veel päris sada protsenti kindel, sain saate ajal kõne ja nii nad siis tulidki. Tegelikult oli seltskond hoopis suurem, aga kõik ei oleks diivanile ära mahtunud🙂

      Terminaator näeb sellest noormehest ikka hoopis erinevam välja ja ma teda vist saatesse eriti ei kutsuks ka😀 Ega ta vist tulla ka ei tahaks, ma usun😀

  4. Su blogi on niiiiii vägev. Palun blogi rohkem, ma igapäev ikka vaatan kas oled midagi kirja pannud.🙂

    • Konkreetselt seda saadet ei saa, sest see oli üleeilne, aga ka eilses saates oli mul sama kleit seljas. Alates kella 15.00st peaks öösaate kordust nägema, hetkel peaks seal olema reedese päevase saate kordus, aga see on maas. Nii et vbl ka öösaate kordus on maas, aga kui ei ole, siis seda näeb alates kella 15.00st (sest kella 10.00st kuni 15.00ni näeb tavaliselt päevasaadet).

      Aadress on http://www.saade.ee, aga kui seda näeb, siis alates kella kolmest, enne nagunii mitte (sest enne näeb sealt tänast päevasaadet, aga see on hoopis teine teema).

  5. seesama sädelevate kivikestega kirju hilp?
    üpris maitsetu värk. selline baltijaama kauba moodi.

      • Kanna veel seda kleiti mõniõhtu, mul jäi see nägemata ja nüüd nii kripeldab.

        Või lisa sellest pilt blogisse?😀

        Nii tahaks näha sind kleidiga.

      • Kandsin eile ka, aga millegipärast on saade.ee jälle hetkel maas, nii et kordust ei näe😀 Hommikul veel nägi, enne päevast saadet võis öösaate kordust ka näha. Kuid vbl panen täna öösel ka selga, eks näis🙂

        Blogisse ma endast põhimõtte pärast pilte ei lisa, seega seda ei saa kahjuks teha, aga mul isegi pole ühtegi pilti endast selle kleidiga😀

  6. Mina saatsin😀 su nägu oli seda tähele pannes nii kohmetu. Kleidi asemel mõtlesin tegelikult suhtlemist, et miks talle meeldib sinuga rääkida. Oskasid mehi rääkima panna ja hiljem õnnetule helistajale meelelahutust pakkuda. Seltskonnas sinuga igav ei hakka, kui jutt kokku võtta.😀

    • Hehe, eks mu sõbrad ja tuttavad ütlevad sama, et minuga juba igav ei hakka😀 Aga eks ma kohmetu olin jah, sest ma sellist sõnumit eetrisse tõesti ei oodanud😀

  7. Jumala kena kleit tõesti. Keegi ütles hästi, et igavad kampsunid pole sinu teema.:D Hoopis parem oli sind telekast vaadata, kui kleit seljas.
    Aga millalgi tuleb teine saatejuht ka muidu saatesse? Sul üksi väsitav pole enamus ajast saadet teha?

    • No millalgi peaks tulema küll, aga hetkel ei oska öelda, millal täpsemalt. Vahepeal pidid juba tulema, aga mõtlesid viimasel hetkel ringi, sest nagu ma alati olen öelnud, et selle töö jaoks peavad kõvad närvid olema. Paljud arvavad, et mis seal siis ära ei ole – lasen mussi ja vastan kõnedele, aga kui tulevad kohale, proovivad ära ja saavad aru, et pole see midagi nii lihtne😀

      Ei, väsitav pole, sest saated on ju lühikesed, aga kindel on see, et milalgi kindlasti tuleb mõni uus saatejuht ka. Ja kolmapäeva ja reede öösel on nagunii teine saade, seega ma siis puhkan. Nojah, mul on lisaks päevasaated ka (aga seda siiski mitte kogu aeg, sest seal ka teine saatejuht), aga seal ma eriti rääkima ei pea, seega saan hakkama🙂

  8. Kas mulle tundub või see termikas hakkab vaikselt Võrratu mõõte juba võtma?😀

    Tundub veits selline eidelik ja nüüd lisaks veel see, et hakkab sind muutma?

    Veits nagu dejavu?😀

    • Ei, Võrratuga ei anna teda võrreldagi – Võrratu oli mees, kes lasi oma vanaemal ja emal endale kogu aeg pähe istuda ning oligi suhteliselt mõttetu mees – looder, kes tööl ei käinud ning arvas, et küll tema 50 isa raha eest ostetud kingapaari teda õnnelikuks teevad .Terminaator on hoopis teisest puust, saab alati ise suurepäraselt hakkama ja sai seda ka juba väga noorest peast. Võrratu peale ei saanud kunagi loota, sest ta jäi alati hiljaks ega pidanud oma lubadusi, Terminaator on täpne ning peab alati oma lubadusi.

      Neid kahte ei anna omavahel võrrelda ning Terminaator pole mind ka muutma hakanud, see suvekleidi teema on hoopis teine tera.

      Ja mis mõttes ta sulle eidelik tundub, ma tahaksin teada… See sõna on küll üks nendest, mis teda absoluutselt ei kirjelda. See, et ta vahel rohkem räägib kui keskmine eesti mees, teeb teda sinu meelest kohe eidelikumaks?

      • …see, et ta ropendab, kõvatab ja saekaatri möla suust välja ajab oks laiali, see teda vähem eidelikuks ka ei tee… eriti selles vanuses…

      • Kõik oleksid nagu seda ühte saadet vaadanud, kus ta helistas😀 Millegipärast ma aga usun, et vähemalt pooled räägivad hoopis mingist teisest inimesest ja telefonikõnest, mitte sellest saatest, kus tema helistas. Mina ropendan ka ja ma leian, et mõnikord on see õigustatud. Eriti, kui tegemist on selliste inimestega, kellele nagunii asja selgeks ei tee.

Lisa kommentaar

