Printsess on kobakäpp/ Kui mõni inimene on sulle tegelikult palju kallim, kui sa iseendalegi tunnistada julged…

Olen nüüd oma kodus. Tõin täna oma kolm roosi ka Terminaatori juurest ära, mis endiselt on megailusad, kuigi ta kinkis need mulle pühapäeval. Ma vahepeal käisin ka ikka kodus, aga olin unustanud need kaasa võtta. Ma olen ikka selline tuulepea, et jube lausa! Tegelikult olen ma ka suurepärane asjade lõhkuja, sest kunagi suutsin sõbrannal dušisegisti ära lõhkuda, eile astusin kogemata Terminaatori püksivöö peale, mis millegipärast põrandal oli – ja voila, käiks krõks ning see oligi katki! Võinoh, see pannal, millega seda rihma kinni sai panna. Helistasin kohe ka Terminaatorile (ta oli tööl) ja tunnistasin oma patu üles. Ega ta vast sillas just polnud, aga välja näitama ka ei hakanud, haha😀

Ma olengi selles mõttes katastroof või pigem loodusõnnetus juba. Kui ma oma praeguse parima sõbrannaga kunagi veel kirjasõber olin (Hea Lapse kaudu me tutvusime ka, sest ma kirjutasin talle ja sealt see sõprus alguse saigi, aasta oli siis 2001) ning ta mulle ühe CD kuulamiseks saatis, mille ma talle tagasi pidin saatma, siis sai ta selle CD küll tagasi, aga selle kaanel oli mõra sees, sest jälle ma olin suutnud mingisuguse käki kokku keerata😀 Ta kinkis mulle 20-ndaks sünnipäevaks 6 lk minu kirjades olevaid imelikke lauseid, mis kontekstist väljarebituna tunduvad tõesti veidrad😀 Need on mul hetkel Tartus, muidu võiks mõne siia isegi lisada, aga seal on kuupäevaliselt ka öeldud, et millal ma midagi sellist olen maininud. Midagi on meeles ka, et olin 15-aastaselt talle kirjutanud : “Pikad poisid, targad poisid.”😀 Kust ma sellise asja küll võtsin, seda ma enam ei mäleta, ilmselt see lause sobitus kogu kirjaga, aga niisama üksikuna tundub see naljakas😀 Võib-olla seostus kuidagi Poisikesega, kellest ma ka siin blogis vist kirjutanud olen (esimene noormees, kellega ma elus suudlesin, olin siis 15. ja ta oli siis juba 189 cm, samuti minuvanune ehk siis 15).

Kuigi alati ei olnud mina ka kõige hooletum. Kui ma üks kord tahtsin enda kirjutatud kirju hiljem lugeda, siis sain ma sõbranna peale vihaseks, et tal need nummerdatud ning ajalises järjeskorras pole (nagu aru saate, siis kirjutasime tiguposti teel, minu kõige pikem kiri oli 20 A 4 mõlemalt poolt täis, seega võite aimata, et pidin sellele kirjale mitusada marki juurde panema, et see üldse kohale läheks) – sest minul just niimoodi need kirjad olid!😀 Ja ma hakkasin siis ise neid ajalisse järjekorda panema, mis oli marutüütu tegevus, sest pidi vaatama neid kuupäevi kirja peal – ehk siis võttis meeletult aega. Ma lugesin neid enda vanu kirju, kui olin 17 – ja kui ma juba siis sain naerukrambid, siis nüüd ma lämbuks üldse naeru kätte ära😀 Siis ma küll naersin kirju, mida ma 12-aastaselt kirjutanud olin ( a la appi, äkki ma meeldin sellele poisile, ta laenas mult pastakat, ma tegelt ka usun, et sellest võib tõeline armastus tekkida :D). Nüüd ma ilmselt naeraksin oma 17-aastaselt kirjutatud kirju (siis ka lõpetasime tiguposti teel kirjutasime, sest msn ning üldiselt sotsiaalmeedia suretasid selle välja). Aga noh, tegelikult läks isegi hästi, sest mu sõbranna kirjutas mulle 12-ndas kirjas, et mul võiks ilusam käekiri olla, sest ta ei saa sellest alati kõige paremini aru. Lammas nagu ma olin, vastasin ma talle, et mis see minu mure on, kui ta aru ei saa, et mina ei hakka oma käekirja sellepärast muutma!😀 Kuna oli ruuduline kirjapaber ja ma kirjutasin igale ruudule, arvestamata sellega, et mul on megasuur ja kole käekiri, siis mõistetav ka, miks ta aru ei saanud😀 Õnneks ta harjus mu koleda käekirjaga ära ning meie sõprus jätkus. Kuigi üks kord ma kirjutasin talle, et kas ta ei soovi enam minuga kirjutada, sest ta polnud mitu kuud vastanud, teine kord juhtus vastupidine lugu. Mõlemal korral tuli välja, et eelmine kiri polnud kohale jõudnud. Hea, et uurima hakkasime, muidu oleks see sõprus vist katki läinud.

Jälle jõudsin oma mõtetega hoopis mujale, nagu minuga tihti juhtub, kui millestki kirjutama hakkan. Kuid sellest kinni haarates, siis ilmselt viie aasta pärast naeran ma oma blogi ja mõtlen, et appi, miks ma sellist lolli juttu ajasin😀 Kuigi minu puhul ma ei imestaks, kui ma ka siis arvaksin, et tegelikult olen ma alati geniaalne olnud😀

Terminaatorist rääkides… Iga päevaga õpin ma teda rohkem tundma – või siis ka mitte, sest kogu aeg avastad midagi, mida varem ei teadnud. Selle olen ma endale küll aga selgeks saanud, et kui ta natuke purjus on, siis ta on selline inimene, kes lihtsalt PEAB  tähelepanu saama. Ma ütlesin talle ka seda, et siis ta on nagu laps kommipoes, kes lihtsalt jonnib niikaua, kui saab, mida ta tahab, millepeale vastas ta, et ta on siis hoopis nagu kutsikas. Ja siis ta tahab kõike analüüsida – ja ta lausa küsis minult, et kas ma üldse reaalselt mõistan teda. Ma ütlesin, et ma ju võin arvata, et mõistan, aga ma ka ta kõiki sõnavõtte vms heaks küll ei kiida. Ja ta küsis, et miks mina temaga samamoodi ei tee, et miks ma talle nii sügavamõttelisi asju ei räägi… Eem, vbl sellepärast, et ma ei analüüsi asju nii palju? Või sellepärast, et ma ei olegi nii otsekohene inimene? Terminaatori arvates ma võiksin seda temaga olla.

Ja teisipäeva öösel pidin ma tööle minema ja kuna ma siiski otsustasin seda varem teha (sest mulle meeldib stuudios varem kohal olla, mitte jõuda 10 minutit enne saate algust, mulle meeldib, kui mul on aega) ja tal tuli just siis tuju nii palju rääkida, siis ma ütlesingi, et ma olen paar korda juba teinud nii, et olen peaaegu täpselt kohale läinud, aga mulle see eriti ei meeldi – seega nüüd lähen varem (ja kuna ma eeldasin, et olen uue saatejuhiga koos, siis seda enam, hiljem tuli siiski välja, et olen üksinda). Vindisele Terminaatorile tähendas see aga seda, et ma ei näitavat välja seda, kui palju ma temast hoolin – või et kas üldse hoolin.

Sellepeale keesin mina veits üles (ja ma olin täiesti kaine), sest Terminaator on ise selline mees, kes paljusid asju välja ei näita… Purjus peaga jah ta on mulle öelnud, et olen talle kallis jne, aga kainena ta selliseid asju väga ütlema ei kipu. Kui mina neid asju üldse ütlen, siis mul pole vahet, kas ma olen joonud või mitte. Ega ma ka eriti ei ütle, aga selle taga on pigem see, et see tundub hirmutav, et ta minu elus nii kiiresti nii oluliseks inimeseks on saanud.

No siis ta hakkas ütlema, et ta on kainena mulle ka öelnud, et ma talle kallis olen. Ma siis mainisin, et ma ei heida talle seda ette, et ta selliseid asju ei ütle, mitte seda, aga tulla nüüd ütlema, et ma ei hooli temast… Hoolin küll. Ja ilmselt palju rohkem, kui endalegi tunnistan…

No see asi sai meil klaaritud ilma tülitsemata (tegelikult ega me polegi kunagi reaalselt tülitsenud, aga noh… nii vähe teame ka teineteist :D). Ja ma siis saates arvasin, et ta magab ammu õndsat und, kui ta mulle mu moblale hellas. Kui muusika peal oli, siis rääisin veits temaga, hiljem hellas saatesse ka, aga oli eetriväliselt. Ütles, et muutus armukadedaks, kui mingi tüüp kuskil tund aega minuga eetris rääkis ja sellest viimased 15 minutit mu isiklikku numbrit saada tahtis (mida ma loomulikult ei andnud, sest ma ei jaga saates oma isiklikku numbrit). Küsisin siis Terminaatorilt, et tegelt ka või, saatesse helistaja peale armukade, ta ütles, et tegelt ka, aga hakkas siiski naerma sellepeale, seega ma usun, et mitte. Kainena oleks tal suva olnud ja ma usun, et tegelt oli nüüd ka. Ja oleks veel siis reaalselt põhjust, aga saatesse helistaja on nüüd küll viimane inimene maailmas, kelle peale armukade võiks olla😀 Mis siis, et see konkreetne saatesse helistaja mu endaga päikeseloojangut vaatama kutsus jne.

Nii et jah – lihtsalt seks ei ole Terminaator minu jaoks tõesti. Aga me ei tea, kes me teineteise jaoks oleme, sest suhtes me ka ilmselgelt pole. Ta ütles mulle, et tal on ka ükskõik, kas me oleme sõbrad, armukesed vms, aga hea on ju koos olla. Samuti ta ütles mulle, et tema süda on täiega lukus, et ta imestab, et ma üldse nii kaugele jõudnud olen. Aga seda ta ütles loomulikult vindisena. Kui ma talle mainisin, et purjus peaga ta on tähelepanuhull, siis ta ütles mulle, et äkki just sellepärast kõik naised ta lõpuks ikkagi maha jätavad. Kuidagi läks jutt hiljem ka sellele, et lõpuks ma küsisin ta käest, et kas ma tema arvates olen naiivne. Ta ütles, et vbl mõnes mõttes küll, aga samas on mul alati oma arvamus olemas ning ka mina olen parajalt kangekaelne, vaatamata oma noorusele. Samuti ta ütles, et minu probleem võib selles olla, et ma ei oska üksi olla. Et alati peab keegi olema. Vahet pole, kas kallim, boonustega sõber, aga keegi. Mingi mees. Ja ega ta väga mööda ei pannudki…

Ja siis on see tavaline Terminaator, see kaine, keda ma ilmselgelt kõvasti rohkem näinud olen. See kõvasti realistlikum ning külmem😀 Mitte tegudes, aga sõnades küll, just nendes nunnudes sõnades, muidu räägib ta ka siis piisavalt palju. See, kes on ka parajalt isekas (mida ta nagunii on), aga kellega on mul hea koos olla. Eks purjus peaga inimesed muutuvadki, aga no selle mehe puhul on see vahe ikka mäekõrgune. Kainena räägib Terminaator ka piisavalt palju, aga on palju konkreetsem. Analüüsib ka, aga siiski natuke vähem.

Ta näitas mulle oma luuletust, mille ta kolme minutiga valmis oli töö juures vorpinud. Kui ma ütlesin, et käib kah, siis ta ütles, et annab mulle ka paar minutit aega ning konkreetsed sõnad, mida kasutama peab… ja siis vaatame, et kas ma suudaks nii ruttu ka midagi mõelda😀 Ja riimis, sest vabavärss pole tema puhul arvestatav. Kuna ma ise kunagi mõtlesin luuletusi ja käisin luulekonkurssidelgi, siis olen ma ka superhäid luuletusi näinud (ei räägi siin enda omadest, sest neid ma tõesti eriti headeks ei pea). Ma siis ütlesingi Terminaatorile, et talle ei meeldi kriitika. Ja ma ei saa ju talle öelda, et tegemist on superägeda luuletusega, kui ma seda tegelikult ei arva. Ja seda ma tõesti ei arvanud, selline keskmine teine. Talle ma enda luuletusi näidanud pole, aga ma pole viimasel ajal mitte ühtegi kirjutanud… Ja neid, mis ma 14-18-aastaselt kirjutasin… Need mul vist isegi on Tallinnas, aga praegu ma neid lugeda ei suuda. Olen kindel, et kui ma nüüd viitsiks, siis kirjutaks palju parema, aga kuna mu tase peaks olema ikka miljon korda parem kui siis, aga ma ei usu, et see seda on – seega ma pole proovinud ka.

Aga see, mis ma enne kirjutasin, et hoolin Terminaatorist rohkem, kui endalegi tunnistada julgen – on küll õige. Ta ajab mind küll vahel oma arvamustega natuke närvi, aga isegi see ei muuda asja. Ja isegi närvi pole õige sõna, vaid… mul tekib lihtsalt mingi kummaline soov talle lihtsalt vastu vaielda, lihtsalt kas või jonni pärast😀 Selles mõttes olen ma ka piisavalt jonnakas ja kangekaelne.

Ma olen mõelnud ka sellele, et mis siis saaks, kui ta mulle järsku ütleks, et tead, Jaanika, ma leidsin selle naise, kellesse ma nüüd armunud olen ja kellega ma tahaksin koos olla, et siiani oli see meie niisama chill värk tore, aga siinsamas see ka lõpeb, sest tema on just see naine, kes mu südame täiesti lukust lahti keeras. Et kuidas ma siis reageeriksin?

Kindlasti ei teeks ma mingit skandaali. Oh ei. Ma ilmselt sooviksin õnne ja ütleksin, et see on tore, sest ta väärib seda. Ja noh, ilmselt ütleksin midagi taolist ka, et sel naisel peab ikka suur kannatus olema, sest need õhtud ja ööd, mil Terminaator tahab elu üle filosofeerima hakata ning jumal hoidku selle eest, kui naisel parasjagu tuju pole😀 Ja et lisaks Terminaatorile on toas alati tema ego, mis piisavalt palju ruumi ära võtab😀 Ehk siis piisavalt egomaniakk!

Ja kui see vestlus siis lõpeks, siis oleks imelik tunne vist küll. Einoh, hea meel oleks muidugi ka, aga täpselt selline tunne oleks, et mis mõttes keegi teine nüüd neid analüüsimisi kuuleb ja temaga nendel teemadel räägib? Aga MINA?

Aga siis jõuaks kohale, et me oleme kõik ühed parajad egoistid. Ma ei saa salata, et mulle meeldib Terminaatoriga väga koos olla. Mulle meeldib, et hetkel on just nii, nagu meil on, aga ma tean, et see võib üks kord lõppeda, sest ta võib üks hetk leida naise, kellesse ta ära armub. Või siis vastupidi. Ja siis see ei ole enam nii. Nii lihtne see tegelikult ongi.

Kui nüüd muudest asjadest rääkida, siis mu hispaanlasest sõber Jalgpallifänn abiellus. Ja selle šoti naisega, kellega ta 2010-ndal Couchsurfingu kaudu tutvus. Pulm toimuski Šotimaal ning tüüp kandis oma pulmas ka tüüpilist šoti seelikut, nagu ma Facebooki piltidelt nägin. Ta oli just üks nendest meestest, kes alati rääkis, et sellist naist pole siia ilma küll sündinud, kellega tema kunagi abielluks😀 Ehk siis täielik naistemees. Aga näed, jõudis ka tema aeg nüüd kätte🙂 Või tähendab… õige naine siis.

Sellega seoses tuli mul üks teine teema ka meelde, millest ma tahaksin kunagi kirjutada, aga kuna tänane postitus on juba piisavalt pikk, siis jääb see kunagi hilisemaks🙂

15 thoughts on “Printsess on kobakäpp/ Kui mõni inimene on sulle tegelikult palju kallim, kui sa iseendalegi tunnistada julged…

  1. eit. see mees on eit.

    jätab endast kõva mehe mulje aga tegelikult tühipaljas eit. ja sina ullike oled järjekordsesse pooletoobisesse ära armunud.

  2. Tundub, et ta võib joogise peaga üpris ebameeldivaks muutuda. Ja päris mitmest sinu tekstist käib läbi see, et “Terminaator oli taas natuke joonud”. Minu jaoks on kergeltöeldes rõve, kui sellises vanuses mees ennast päris tihti seisundisse joob, kus ta hakkab nämmutama ja armukadetsema😦 mees ei pea eit olema kohe, kui oma tunnetest räägib. Aga jaanika, loo terminaatorist mingi meeldiv pilt ka. Lugejana on mitmed ohukellad kõlamas selle mehe puhul. Kas ta ikka päriselt saab iseendaga hakkama?

    • Iseendaga hakkama? Mida sa selle all silmas pead täpsemalt? Tegelikult on ta inimene, kes tihtipeale tahab üksi olla ja vajab seda aega iseendale. Mulle pole ta konkreetselt öelnud, et tead, Jaanika, ma tahaks nüüd natuke üksi olla, aga ma tean seda, et see võib nii olla, nii et selles mõttes saab ta iseendaga küll suurepäraselt hakkama.

  3. Terminaator üllatab oma analüüsivõimega. Tal on täielik õigus kui ta mõistis, et Printsessil on raskekujuline suhtesõltuvus.
    Mõnikord jääb mulje, et sa oled valmis kellega iganes (esimese ettejuhtuvaga) ühte heitma ainukesel põhjusel, et ei peaks üksi olema.
    Seda enam võiksid sa selle nimel rohkem pingutada, et endale korralik kodu ja pere luua. Seigelnud oled juba piisavalt🙂

    • Jaa, mul on tõesti see probleem, et ma ei oska ega suuda väga üksi olla. Ma ei pea olema selleks suhtes, et keegi oleks, aga vähemalt midagi peab olema. Sõltuvus?

      Terminaatoril ongi meeletu analüüsivõime, mis mind kohati lausa hirmutab, sest ta paneb tegelikult väga paljud asjad nii õigesti. Ja kui ma siis talle ütlen, et kindlasti teeb tema ka vigu ja kui pean mõtlema, et milliseid neist ta siiani teinud on analüüsimisel, siis ei tule mulle ühtegi pähe😀

  4. Nüüd on täiesti selge. See terminaator on päriselt juhm mees. No tõsiselt nagu, sattusin kuulama saates mis iba ta suust välja ajab. Täielik jorsi jutt. Ja sa võid ju rääkida, et sulle ei meeldi mingisugused ossid vennad, kes vilistavad bemmi kumme, aga ega see terminaator palju ei erine. Mõistuselt tundub samal levelil olevat.
    Ja sulle soovitan tegevuse otsida, kui pidevalt mingite suhteprobleemide üle filosofeerida. Suvel peaks tegevusi küll ja küll olema. Mine joogasse, hakka jooksmas käima, tee süüa, ole kellelegi päriselt kasulik ja tee PÄRISELT normaalseid asju, mitte ära päevast päeva filosofeeri ja mõtle mingite mõttetute meeste üle, kellele sa päriselt korda ei lähe.

      • Selle kommentaari viimase poolega selles mõttes olen nõus, et eks mingi tegevuse võiks lisaks otsida, ma olen mõelnud küll, aga pole suutnud otsustada🙂 Hetkel nagunii päris kiired ajad ja unetunde peab ka siiski jääma🙂

  5. “Terminaatoril ongi meeletu analüüsivõime” – seda meeletut analüüsivõimet saime jah kõik saate ajal kuulda. Pärl on see mees, pärl! Tõsine analüütik, filosoof lausa, imeline, nii tarka juttu nagu ei mäletagi kuskilt…🙂

  6. Et Printsessi suhtesõltuvusest aimu saada, selleks peab küll tõsine analüüsivõime olema.😀 Blogilugejad kõik puha hiromandid koos😉

    • No tegelikult ei ole siin ju suhtesõltuvus vaid pesuehtne seksisõltuvus (ja ärge ajage segi seda nümfomaaniaga). Suhet tal ju selle terminaatoriga ei ole, koos nad ei ole, lahus ka ei ole. Sõbrad justkui ka mitte ja boonustega sõpradeks Jaanika ka seda ei pea… aga põrutada sobib küll

  7. okei, seda blogi pingsalt jälgimas pole käinud, ühe korra vist kommenteerinud olen, aga mul on totaalne äratundmistunne ja see ajab mul südame pahaks, sest olen vahepeal arenenud. ja mulle isiklikult tekitab see blogi tunde, et printsessil on VÄGA madal enesehinnang. tead, mul oli ka selline “seksin temaga, sest ma tahan temaga seksida” periood, aga ma olin siis 16-19 aastane. nüüd veidike hiljem saan aru, et ilmselt tahtsin ma lihtsalt igapäevaselt kuulda seda “sul on maaailma kõige ilusamad tissid” jne juttu ja kõik suhted olidki u. sama pikad nagu printsessi viimased ja lõppesid umbes samasuguse hämaga nagu romantiku “asi pole sinus, asi on minus” juraga.
    ja see romantik paistab lihtsalt järjekordne manipulaator olevat nagu neid terve ilm on täis. ta lihtsalt teeb nii, et sa jääd uskuma.

    • vabansudst, “ja see TERMINAATOR” paistab lihtsalt järjekordne manipulaator olevat nagu neid terve ilm on täis. ta lihtsalt teeb nii, et sa jääd uskuma.

Lisa kommentaar

