Niisama väike postitus

Ma pidin küll Terminaatorit uuesti alles kolmapäeval nägema, aga alates pühapäevast olen teda kõik päevad näinud🙂 Ta nimelt otsustas, et ei lähe jaanipäevaks maale, seega oleme need päevad koos olnud. Ta korteri varuvõti on mul nüüd lausa endal olemas, et lihtsam oleks.

Pühapäeval ta suutis mind ikka päris parajalt üllatada. Olime nimelt poes ning pidime juba väljuma, aga ta ütles, et läheb käib WC-s ära. No ma siis jäin välisukse juurde ootama (tegemist suure poega), aga tagasi tuli ta kolme roosiga. Ma arvan, et sellist üllatust pole mu näos ammu nähtud, sest tema puhul ma ei eeldaks lilli ega mitte midagi. Ta lihtsalt ei ole selline mees, vähemalt minuga pole küll olnud. Hakkasin vist lausa punastama ja Terminaator ütles, et ta teebki selliseid asju, kui neid kõige vähem oodatakse, sest tõsi see on, et tema puhul poleks ma seda mitte kunagi eeldanud. Tema puhul pigem tõesti mind üllatavad sellised asjad😀

Laupäeva öösel helistas ta saatesse, kui keegi roppusi viskas – Terminaator ropendas ise ka, aga ta ütles välja neile selle, mida mina vbl nii palju öelda ei saaks, sest saatejuhil ei ole eetiline eriti ropendada (no ma olen seda teinud ka ikkagi :D). Lõpuks, kui kogu tema jutt oli räägitud ( a la, et milles saatejuht süüdi on, et teie oma krdi Bocki joote ning et teil elu pole, et valage oma viha kuskil mujal välja jne, krdi kutsikad), soovis ta minult soovilaulu ja ma veel küsisin midagi, ta ütles, et ärgu ma sebigu teda midagi😀 Haha, ma ütlesin, et ma ei sebi mehi, ta siis küsis, et kas sebin siis naisi, ütlesin siis, et seda ka mitte, et mehed sebivad mind😀 Tegelikult oli naljakas temaga niimoodi otse-eetris rääkida, ma olen seda kunagi ka teinud, aga siis ma polnud teda veel reaalselt näinud.

Muidu läheb elu vaikselt ikka. Ja ega hetkel pole ka aega pikemalt kirjutada, eks ma millalgi teen seda. Kuid jah, olen Terminaatoriga vist juba nii ära harjunud, et naljakas oleks, kui teda mingi nädal aega vms ei näeks ega temaga räägiks. Ma arvan, et päris imelik oleks lausa. Isegi paar päeva temaga mitte rääkimist oleks imelik.

4 thoughts on “Niisama väike postitus

  1. Tahtsin küsida, et mis saates täpselt saatejuht oled? Hakkasin saatekava uurima, et ehk näen ka, aga ei suutnud välja mõelda.😀

  2. Millal te ükskord lõpetate selle “kõik-on-nii-casual” mängimise ja tunnistate, et olete suhtes?

    • see lahendaks näiliselt selle, et “ma olen seksisõltlane” aga asetaks ta olukorda kus tunnistaks, et “olen suhtesõltlane”. Aga natuke läheb aega ja ta teeb seda ja siis veel natuke ja lähevad samamoodi töinatel laiali. Mark my words

Lisa kommentaar

