Kui sa saad midagi huvitavat teada, mida sa poleks eeldanud / Hüüdnimedest

Vaatasime eile Terminaatoriga rahulikult jalkat, kui ta järsku mainis, et ta kirjutas täna üle pika aja ühe luuletuse.

Printsess: Mille sa kirjutasid? Teed nalja või? Sa ei kirjuta ju luuletusi.

Terminaator: Kirjutan küll, enamik on maal. Selle jätsin ka töö juurde, printisin lausa välja, aga unustasin koju kaasa võtta.

Printsess: Tegelt ka või?😀

Terminaator: Need pole mingid armastusluuletused, ikka sellised nalja omad rohkem.

Printsess: Ausalt ka või?😀

Terminaator: Mis ma sulle ikka räägin, sa nagunii ei usu ju😀 Ei uskunud, et mul on ilus käekiri, pidin tõestama, et on küll😀 Ei usu, et ma luuletusi kirjutanud olen, aga olen! Kuid need pole mingid sellised luuletused, et päike on ilus jne, samuti pole armastusluule. Ma olen seda viimast ka kunagi ammu teinud, aga see pole päris see.

Printsess: Vabavärss või riimis?

Terminaator: Riimis ikka, vabavärss on mõttetu.

Printsess: Ei ole, ma olen kirjutanud seda, kuigi nüüd juba kuus aastat pole vist ühtegi luuletust mõelnud. Enam pole seda tahtmist nii olnud, aga sinu oma tahaks küll näha!

Terminaator: No kõik on maal, ainult see üks hetkel siin, mille tööle jätsin.

Printsess: No seda tahaksingi näha.

Terminaator: Miks sa seda näha nii tahad? Põhjenda ära, ma siis mõtlen selle üle😀

Printsess: No kuna ma ise kirjutasin kunagi luuletusi, siis oleks huvitav näha, et sa ka neid mõtled. Ja pealegi… see tekitab uudishimu juba. Kas see põhjendus sobis?😀

Terminaator: Sobis küll. Eks ma millalgi näitan siis🙂

Kui eile ära pidin minema hakkama, siis ütlesin Terminaatorile, et kes teab, et äkki hakkan teda nüüd isegi igatsema (näen teda uuesti ilmselt alles kolmapäeval, sest tal on nädalavahetusel laps külas ja siis ta läheb maale ka, kuna pühad tulevad, lisaks käib oma kõige nooremat last Tartus vaatamas. Ma nagunii töötan kõik ööd, mul pühasid pole), millepeale ta ütles, et olin talle eelmisel päeval vindisena öelnud, et ma teda igatsesin😀 Selline see Printsess kohati on – kaine peaga ta alati teatuid asju ütlema ei kipu, aga purjus peaga räägib kõik välja, haha😀

Kui Terminaator täna hellas, siis ta mainis esimese asjana, et ta laps saab hoopis üheksaseks, mitte kaheksaseks – ehk siis hetkel on kaheksane, mitte seitsmene, lõpetas teise klassi, mitte esimese😀 Ma muidugi jälle hurjutasin, et mis mõttes ta ei tea, kui vanad ta lapsed on ja küsisin, et mismoodi ta siis selle välja uuris. Ta ütles, et kavalalt saab kõik teada, et otse pojalt ei küsinud😀 Jube lausa😀 Alati, kui ma Terminaatorilt küsin, et kui vanana ta näiteks midagi tegi, siis ta mitte kunagi ei tea. Naljakas ongi see, et kuigi numbrid mulle üldiselt suurt ei meeldi, sest matemaatika oli puhas kaks, aga igasugused kuupäevad ja vanused jäävad mulle hästi meelde.

Samas muud asjad ei pruugi väga jääda. Näiteks täna rääkisime ka sellest, et Terminaatoril olid kunagi pikad juuksed, millepeale ma ütlesin, et ohoh, ma tahaks pilti näha, aga mees tuletas mulle meelde, et ka minu mälu veab mind kohutavalt alt – ma esimesel korral tema juures olles nägin neid pilte ju😀 Siis mul tuli see meelde jah, aga ma usun, et ma heal juhul ühte pilti nägin, sest rohkem küll ei meenu. Pean vist kalaõli tarbima hakkama, sest tõesti – mõned asjad lähevad meelest ära, ka üldiselt.

Näiteks ma millalgi küsisin Terminaatorilt, et kui vanalt ta süütuse kaotas. Ta loomulikult jälle ei osanud öelda. Ma siis küsisin, et noh… umbes ikka peaks teadma ju – ja lisasin enda meelest, et me oleme sellest ilmselt rääkinud ka, et vist oli 14-neselt ju. Terminaator ütles, et ajan ta vist kellegagi sassi, sest tema nüüd küll mulle öelnud pole, et ta 14-selt süütuse kaotas😀 Feil, kohutav feil, Printsess😀 Nii et ma ka parem pole, sest mulle võivad küll kuupäevad ja numbrid meelde jääda, aga muud asjad ununevad ikka ära😀 Et jah, ma võin kuupäevaliselt ja isegi vist kellaajaliselt öelda, et mida ma sel ajal tegin, aga mul võib meelest minna, et mis ma selle tegevuse ajal rääkisin näiteks.

Rääkisime ka hüüdnimedest. Terminaatoril on oma sõprade hulgas päris omapärane hüüdnimi, mida ma siin nii väga mainima ei hakka, sest ma ei tea paljusid inimesi, keda nii kutsutakse. Mina just sõprade hulgas olen pigem Jaanika, kuigi üks parim sõbranna kutsub mind Jansaks, vahel ka Jannu Pannuks😀 Perekond kutsub mind alati Jannuks, see on see pesamunade viga, et neil peab mingi nunnu hüüdnimi olema. Ja kuna Jaanikad ongi Jannud, siis loogiline ka. Lapsena ma teadsin, et kui vanemad ikka Jaanika ütlesid, siis olin ilmselt mingi pahandusega hakkama saanud, sest tavaliselt olin/endiselt olen Jannu – nii kutsuvad mind mu isa, mu õed, ka ema kutsus mind niimoodi. Terminaatori sellel peaaegu üheksa-aastasel pojal on ka väga omapärane hüüdnimi, küsisin ta teiste laste kohta, aga neil mingit hüüdnime pole. Põhikoolis kutsuti mind Shankuks või Shänksiks, ma ei teagi, kust see tuli😀 Kuid kõige geniaalsem hüüdnimi on ikka Jaanika Paanika Banaanika Botaanika😀 Selle pika ma mõtlesin ise välja, aga Jaanika Banaanika tuli sellest, kui ma põhikoolis üheksandas klassis klassis neljale kuuendikule kõrvakiilu järjest lõin, sest nad segasid mu koolilehe tegemist – seega õpetaja vaheruumis ma järjest kõigile kõrvakiilu äsasingi. Ja need neiud hakkasid siis koolis laulma, et Jaanika Banaanika andis mulle lataka😀

Aga jah, see on mu esimene reede öö kodus pärast…. Kahte kuud äkki? Ja esimene terve öö kodus pärast kuu aega. Sest viimasel ajal olen ma kas öösel tööl või vähestel vabadel öödel Terminaatori juures. Kuna ma olen viimased peaaegu kuu aega olnud ainuke saatejuht, siis olengi viis ööd nädalas tööl, lisaks veel päevasaated ka (kahel teisel ööl on eetris teine saade).

Peaks vist magama ka minema, aga kell on alles kaks. Ehk siis minu jaoks öö alles algab😀

Kui nüüd aus olla, siis Terminaatori kaissu igatsen küll🙂 Terminaator ütles ka, et suuremat voodit poleks vist vajagi hetkel (ta plaanis osta millalgi), sest ma nagunii poen kaissu ja vastupidi ka😀

Lisa kommentaar

