Mitte ainult mina pole ainuke püsimatu hing… / Õed ja sõbrannad

Käisin vanaema matustel ära, eile oli seega väga kiire päev. Kokku 8 tundi sõitu (edasi tagasi Tallinnast-Tartusse juba viis tundi bussiga, lisaks veel siis kuskil kolm tundi lisaks- 1,5 veel rohkem lõunasse ja hiljem sama palju tagasi ). Ma isegi nutsin, mis mind tegelikult üllatas, sest ma uskusin, et mul ei tule pisaraid. Aga veresugulane on ikka veresugulane ju – pealegi oli ka palju häid mälestusi, mida vanaemast meenutada. Kuna mu üks õde hakkas nutma, siis ilmselt selle tõttu tulid ka endal pisarad. See õde oli ka mu vanaema lemmik, sest nüüdseks on ta seitse aastat abielus olnud ja kaheksa aastat ühe mehega koos olnud (kellega tal ka kaks last on), enne seda oli ta üheksa aastat ühe teise mehega koos – ehk siis kogu aeg pikad püsisuhted. Mu teine õde on sama püsimatu kui mina ning see mu vanaemale ei meeldinud. Minu kohta tal aga arvamus puudus, sest sel ajal olin ma veel pädalik ning mehi suurt ei vaadanud. Ja kuna alates 2009-ndast polnud mu vanaema enam mõistusel, siis neid minu tormiseid aegu ta enam ei teadnud. Võinoh, ega ta mu keskmise õe tormiseid aegu ka ei teadnud, aga kuna tal polnud kunagi sellist kindlat suhet nagu mu vanemal õel, siis eks ta sellest järeldas.

Selles mõttes olen ma oma keskmise õega palju sarnasem😀 Mõlemad oleme püsimatud hinged. Ma mäletan seda aega, kui ma umbes 11 olin ning ta oli 19 – siis ta oli suhtes ühe väga toreda 22-aastase noormehega, kes alati meiega kaarte mängis ning pinksi ka veel lisaks. Kui ta selle mehe aga maha jättis, oli kogu meie perekond šokis – miks ometi?! Nii hea mees, vaatamata oma noorusele tegi süüa, oli üleüldse armas, viisakas, tore, kena jne. Minu õde aga otsustas ühe palju vanema eksemplari kasuks (mingi 30 vist), kes polnud minu meelest üldse nii tore ega armas. Kui ma oma õelt küsisin, et miks ta nii hea mehe maha jättis, ütles ta vaid, et see mees tahtis temaga varsti lapsi saama hakata, aga tema niipea veel jõmpsikaid ei taha. Pealegi polnud ta veel kodukanaks olemiseks valmis. Siis ma sellest suurt aru ei saanud, aga need sõnad meenusid mulle siis, kui ma Omakasupüüdmatu maha jätsin. Mitte küll teise mehe pärast jah, aga just sellepärast, et tama tahtis ka juba kodu looma hakata, aga mina tahtsin veel möllu panna. Ka siis pinnis mu ema mind mitu tundi, et miks ma ometi nii hea mehe maha jätsin😀 Ma siis seletasingi talle asja lahti ja ta sai minust lõpuks aru. Mu emal oli omal ajal kaks valikut kusjuures. Kui ta oleks otsustanud Tallinna noormehe kasuks (sest mu ema tahtis mingil ajal ka trammijuhiks saada, aga lõpuks otsustas siiski ümber, sellisel juhul oleks pealinn nagunii ainuke valik olnud), siis ma seda blogi hetkel ei kirjutaks, sest mind poleks olemaski. Nii et jah -pean tänulik olema, et mu ema omal ajal õige valiku tegi, sest ma tahan eksisteerida siiski😀

Kui mu keskmisest õest veel rääkida, siis ta on juba viimased neli aastat välismaal elanud, käib Eestis ainult puhkamas. Ka nüüd tuli paariks päevaks ainult vanaema matustele, juulis tuleb uuesti, aga siis jääb mitmeks nädalaks. Kui ma kunagi Vanaga suhtlesin (kui ma 18 olin ja tüüp oli siis 32), siis oli tema ainuke inimene perekonnas, kellele ma julgesin öelda, et ma nii vana mehega üldse väljas käin. Emale ma valetasin, et see mees on 26 ning oma kõige vanemale õele ma selliseid asju üldse ei rääkinud, sest tema ma omal ajal natuke kartsin😀 Alati selline autoriteet vms olnud😀

Kui veel Vanast rääkida, siis umbes pool aastat pärast minu ja Vana sebimist, hakkas mu seesama õde ka ühe mehega väljas käima, kellega ta oli netis tutvunud. Ja kui ta mulle ta pilti näitas, siis pidin pikali kukkuma – tegemist oligi Vanaga😀 Ütlesin seda oma õele ka ning tegime pulli – nimelt kirjutas mu õde temaga msnis ning ma ütlesin talle siis selle tüübi kohta fakte, mida ta mulle rääkinud oli ( a la ta hobid, lemmikraamatud jne). Vana oli küll väga üllatunud, aga pilti kokku ei pannud, et kes mu õde informeerida võiks😀 Nad vist paar korda käisid väljas, aga midagi tõsist neil ei juhtunud, mis oli hea, sest noh… väga imelik oleks vist olnud, kui nad oleksid abiellunud vms ning siis see tüüp oleks mind näinud ja mõelnud, et appi, ma amalesin ta noorema õega😀 Veider olukord oleks olnud. Kui see oleks Vana teha olnud, oleks me seksinud ka, aga mina tõmbasin tol korral pidurit. Üks kord on veel nii juhtunud, et ma olen ühe noormehega väljas käinud, kellega mu õde ka deitimas käinud oli, aga ka sel korral mina selle selle tüübiga ei maganud. Oma õe kohta kahjuks öelda ei oska😀 Need asjad tulid muidugi hiljem välja, aga jah-  ma 18-aastaselt vaatasin endast vanemaid mehi ehk siis mu õevanuseid või vanemaidki😀

Ma mäletan ka seda, kui ma Esimesega suhtes olin, aga seksini me veel jõudnud polnud. Noh, kuna ta elas Tallinnas ja ma Tartus, siis me nii tihti ei näinudki alguses ja kuna me mõlemad olime süütud, siis eks selleni jõudmine võttis aega (ma nägin Esimest esimest korda elus novembris 2006, seksisime esimest korda juulis 2007, mil me mõlemad teineteisele süütuse kaotasime, aga me alguses paar kuud nägime teineteist korra kuus, siis edasi küll tihedamini, aga ikkagi ei teinud keegi seda otsustavat sammu. Lõpuks sai mul kõrini ja ma ütlesin, et ma tahan teada, mis see seks ikka on, nii et 8-ndal juuli 2007 see siis juhtus – pidi küll juhtus 07.07.07, aga siis vist polnud kondoome vms😀 Seal suhtes olin ma alati domineerivam pool😀 Ehk nii nagu Jannu ütles, nii ka oli😀. Pärast esimest korda ma küll mõtlesin, et ei seksi enam kunagi, sest see oli nii valuuuuuuuuuuuuuuus, aga noh, siis ma veel ei teadnud, et see on ainult alguse asi :D). Kui Esimene aprillis 2007 minu juures Tartus oli, siis mu keskmine õde küsis minult lambist, et noh, millal me siis esimest korda seksisime. Ja kui ma ütlesin, et me polegi veel seda teinud, hakkas mu õde naerma ja pahvatas: “IKKA VEEL POLE SEKSINUD? ERILISED NUNNAD JA MUNGAD KOOS.”😀 Süütuna on teine asi, eriti veel, kui mõlemad on süütud😀

Juunis 2007 ma kolisingi suveks Tallinnasse ning jõudsin kuu aega enne veel järjest Esimese juures elada, alles siis me jõudsime seksini (enne seda olin nädalavahetustel käinud ja vaheajal näiteks). Enne tegi tema mulle keelekat ja ma talle blowjobi, aga seksini läks veel pärast seda aega. Ja veebruaris 2007 mängisime riiete peale kaarte, olime mõlemad järsku täiesti alasti ning nii kohmetud, et panime kohe riided selga tagasi😀 Tegelikult nüüd järele mõeldes maruarmas ikka ju, et mõlemad nii süütud veel olid😀

Mis ma tahtsin aga rääkida on see, et oma keskmise õega olen ma ka pidutsemas käinud. 16-aastaselt ma küll mõtlesin, et ei läheks kunagi oma õdedega pidutsema, aga noh – teismelised ongi lollid. Üks kord õega klubisse minnes oli selline olukord (ma olin siis just 22 saanud), et läksime koos suitsuruumi (mu õde suitsetab, ma läksin niisama kaasa) ja üks mees tuli sinna, kes ütles mu õele, et talle ei meeldi suitsetavad naised ning kustutas omavoliselt mu õe suitsu ära. Mu õele aga ilmselgelt selline käitumine ei meeldinud ning ta kärataski sellele mehele, et kelleks see mees end peab, et ta pole mitte keegi, et teda niimoodi käsutada  (nii et terve suitsuruum kajas)- pärast seda marssis mu õde ülbelt suitsuruumist välja. Ja sellega oligi tehtud algus sellele, kuidas see tüüp terve õhtu mu õel nagu takjas seljas elas, sest mida ülbem mu õde oli, seda rohkem mees teda tahtis😀 Ja kui mina olen lihtsalt selline tiiutalutütrelik, siis mu õde on just see killerkontsades ja meigitud naine. Mitte küll vabal ajal alati, aga välja minnes küll. Ta on ikka parajalt ülbe meestega, kui need temaga rääkima tulevad, ka selliste sõbralikega. Mulle ta ütles, et see kõik tuleb vanusega ainult😀 Nüüd ta nagunii Eestis midagi luua ei taha, sest ta elab ise ju välismaal, seega ei jaga ta kellelegi oma numbrit ega midagi, kodumaal olles vähemalt küll mitte.

Nüüd juhtusime rääkima ning ta küsis, et kas ma olen Romantikuga endiselt koos. Ütlesin, et enam pole. Hiljem rääkisin talle Terminaatorist ning näitasin ta pilti ka, mu õde ütles, et päris okei näeb välja😀 (kuigi minu meelest näeb päriselus parem välja kui pildil, nagu ma ka kunagi mainisin). Siis mu õde rääkis, et ta hetkel sebib välismaal ühe 45-aastase mehega ja ma mõtlesin, et appi, nii vanagaaaaaaaaaaaa ju. Ja siis jõudis mulle pärale, et mu õde on 32 ju, järelikult pole 45 üldse enam nii vana ju😀 Mu õde ütles, et enne seda oli sebinud ühe 38-aastasega, aga sellele ei meeldinud eriti väljas käia ning oli kogu aeg nii väsinud. Sellele 45-aastasele aga meeldib pidutseda😀 Nii et ilmselgelt olen ma selle õega palju sarnasem😀 Sellel 45-aastasel on ka 18-aastane tütar juba, kes mehe juures enam ei ela.

Mu kõige vanem õde ohkas eile, et tema ei saa vist mitte kunagi tädiks😀 Mu keskmine õde ütles, et enne sünnitab Jannu kui tema (mu pere kutsub mind Jannuks, ilmselt pesamunade teema, et mingi selline nunnu hüüdnimi peab olema :D). Ma ütlesin, et ärgu niipea ka seda lootku kui üldse😀 Õnneks oleks mul kunagi vääääga kauges tulevikus vajadusel alati lapsehoidja olemas, sest mu kõige vanem õde ütles mulle kunagi, et ta hoiaks mu lapsi alati, sest mina hoidsin Tartus elades tema omasid, kui ta abikaasaga välja tahtis minna😀

Tegelikult olen ma ütlemata õnnelik, et mu õed olemas on. Kunagi teismelisena ma mõtlesin, et maruvahva oleks üksiklaps olla, aga ei, ei, ei. Mu kõige vanem õde ütles ka pärast ema surma, et ta on nii tänulik, et tal kaks õde olemas on. Sama siin, sest ma tean, et saan nende peale vajadusel alati loota, eriti veel selle tõttu ka, et ma olen igavesti see pesamuna. Kuigi jah- teismelisena oli mul küll küllaltki vabakasvatus, aga mu kõige vanemal õel oli veel rohkem, sest tema võis 16-aastaselt deitida noormehega, kes siis oli 24 (see, kellega ta üheksa aastat koos oli). Mina 16-aastaselt oleksin vist emale närvivapustuse hankinud, kui ma 24-aastase mehega oleks suhtes olnud. Minu puhul oli ilmselt see pesamuna teema, et appi, varsti on see ka suureks kasvanud, miks ometi… Seega mina praadisin enne pikalt, kui julgesin öelda, et ma tahan Esimese juurde Tallinnas ööseks jääda😀 Olin siis just 17 saanud ning mitte kunagi varem mingi tüübi juures ööbinud😀 Alguses mõtlesin, et ütlen, et ma lähen sõbranna juurde, aga lõpuks leidsin, et pole ilus valetada niimoodi😀

Muide, sellest mu kõige vanema õe eksist kirjutades… Millalgi aasta tagasi kirjutas see tüüp mulle Flirticusse ja ma alguses ei tundnud teda ära. Siis ta ütles, et kes ta on, kirjutasime paar viisakat kirja ja ta hakkas mulle järsku ligi ajama!  Et ma olen nüüd nii seksikaks naiseks muutunud jne. Ma siis kirjutasingi talle vastu midagi taolist: “Dude, sa oled mu õe eks. Ma olin kaheksa-aastane, kui sa 24 olid ning meil külas käisid. Veits imelik pole või?” Asi polnudki nii väga selles vanuses, aga no- oma õe eksiga ei hakkaks kunagi sebima, liiati veel, kellega ta nii pikalt koos oli. Ma ütlesin seda oma õele ka, ta mainis, et sellele mehele meeldivadki kõvasti nooremad naised, sest hetkel on ta koos umbes minuvanusega naisega, kellega tal laps on. Nojah, selles iseenesest pole midagi nii halba ega eriskummalist, aga ma ei tuleks sellepealegi, et teadlikult oma sõbranna või õe eksiga välja minna. Kui peaks juhtuma, et ma lähen deidile mõne mehega, kellega mu õde on ka deitinud, aga mina seda ei tea, sest mulle pole teda tutvustatud, siis on jah natuke teine asi.

Mu kaks parimat sõbrannat, kes on juba aastaid püsisuhtes olnud (üks neli aastat ja teine peaaegu viis) on ka maininud, et mul oleks lihtne kunagi vbl nende eksiga mitte semmima hakata, sest teda oleks kas üks või kaks, aga vastupidi on keeruline, sest ma olen oma sõbrannadele ikka mitmeid mehi tutvustanud ju – ja veel rohkemaid pole ka😀 Mu üks parim sõbranna on mu eksidega alati suht okeilt läbi saanud (see, kes hispaania keelt oskab ja kellelt Romantik minu kohta informatsiooni üritas saada ning kelle käest Ego omal ajal mu Hispaania praktika täpset aadressi teada tahtis saada), teisele sõbrannale pole mu eksid eriti meeldinud😀 Ainukesed, kes talle meeldisid, olid Omakasupüüdmatu ja Esimene (kes ongi ju südamelt kõige paremad mehed ka olnud, eriti Omakasupüüdmatu). Mu see hispaania keelt kõnelev sõbranna meenutab alati naljaga seda, kuidas tema, ta üks teine sõbranna oktoobris 2012 minu juures ööbisid – siis ma olin veel Võrratuga koos ehk tema ööbis siis ka seal – ja siis Võrratu talt küsis, et kas ta mu sõbranna näokreemi võib laenata😀 Ja sinised bokserid ning megapikk rist on tal ka meeles, mida Võrratu kaelas kandis. Minul on need asjad juba ununenud😀 Igal juhul sai Võrratu mu sellelt samalt sõbrannalt ka kitarri, praegu mõeldes ikka marulambad olime, et selle talle andsime. Noh… mu sõbranna nagunii ei osanud seda mängida ja Võrratu oskas suht palju. Oleks võinud selle mu teise parima sõbranna kallimale anda, sest tema mängib ka kitarri ning nad on siiani koos vähemalt😀 Ah, vähemalt lootus jääb, et seda mängitakse ning niisama nurgas kuskil ei passi😀

Mulle kusjuures ei meeldinud mu teise sõbranna kallim alguses (see, kellele minu kallimad enamasti ei meeldi :D), sest mulle tundus ta totaalne jobu. Üks kord väga ammu (vast umbes 3, 5 aastat tagasi), kui mu sõbranna peol WC-sse läks ja ma selle tüübiga kahekesi jäin, siis ma sõimasin ta läbi, et ta mu sõbrannale nii palju haiget teeb, sest alguses oli nende suhe tõesti nagu Ameerika mäed. Nüüd elavad mõlemad juba peaaegu pereelu, seega ma usun, et kaugel need lapsedki enam on😀 Ja nüüd arvan ta kallimast ikka hoopis paremini.

Nii et jah – võrreldes oma sõbrannadega olen mina see must lammas, kes mehi nagu sokke vahetab😀 Ja oma vanema õega ka, aga mis sa ära teed, eksole😀 Sellepärast oma õdedest räägin ma pigem oma keskmisele õele oma meesteseiklustest, sest ta mõistab mind rohkem, sest ta oli/on päris sarnane😀

Ma lähen nüüd tuttu ära, sest pean päeval linna ka minema, aga muidu ma ei saa üles😀

One thought on “Mitte ainult mina pole ainuke püsimatu hing… / Õed ja sõbrannad

Lisa kommentaar

