Mehed ja sport, eriti jalgpall

Elu läheb päris vaikselt, suurt midagi kirjutada pole. Ahjaa, just üks päev lugesin artiklit sellest, kuidas naised peaksid siis käituma, kui jalgpalli MM algab. Oli vist kuskil Delfis, aga enam ei mäleta, kus täpsemalt. Point oli selles, et kui naisele ikka jalka ei meeldi, siis pole mõtet mehele pugemiseks koos temaga diivanile mängu piiluma minna – kui ikka endale huvi ei paku, pole mõtet seda viimast ka teeselda. Aru ma ei saa, miks mõni naine seda üldse tegema peaks?? Minu meelest päris hea ju, et natukeseks mehest lahti saab, kui see jalka on, sest kui 10 aastat näiteks koos oldud, siis selline puhkus kulub ju ainult ära.

Ja kõik mehed ka jalkat ei vahi. Esimene vihkas seda omal ajal täiega ja kui ma veerandfinaalist vaatama hakkasin, siis ta ütles, et ma raiskan ainult oma aega😀 Mulle ka tegelikult jalka eriti huvi ei paku, aga MM või EM või OM kuskilt veerandfinaalist vahel ikka vaatan, niisama alagrupimängud või Meistrite Liiga mängud jätavad täiega külmaks. Mina valin oma lemmikmeeskonna väga lihtsalt – seal, kus kõige kenamad mehed palli loobivad, seega mul sügavalt kama kaks, kes on ründaja/kaitsja ning kes kui palju tsenderdusi vms oma elus teinud on😀 Ma siiani ei saa täpselt aru, mis on suluseis, kuigi nii mõnigi mees on mulle seda selgitada üritanud😀 Viimati küsisin Terminaatorilt, kui jalkat vaatasime (talle pakub see ka huvi) ning ta küll seletas õhinaga, aga mulle meelde küll ei jäänud😀

Egole ka jalka huvi ei pakkunud, aga ta oli valmis jäähoki pärast surema – kuna ta oli noorena ise ka jäähokikohtunik lastele olnud, siis teadis sellest asjast päris palju. Ja ta valas ikka päris räigeid pisaraid, kui kas nende meeskonnal või üldse Soomel halvasti läks. Ma mäletan, et õhtu enne meie lahkuminekut sai Soome räigelt kotti ja ta oli valmis teleka ka puruks viskama ning ütles, et ei tule välja – mina siis muidugi sõimasin ta läbi ja ütlesin, et mingi krdi jäähoki pärast minul küll välja minemata ei jää, tema võib teha, mida ta tahab. Lõpuks ta siiski tuli, aga oli enne seda väga palju pisaraid valanud. Samas… igal inimesel oma lõbud, sest kui ikka meeldib, siis ei saa ju seda pahaks panna. See on sama hea, kui tulla mulle ütlema, et miks ma oma nööriga siputan ja miks ma närvi lähen, kui mul seda lähedal pole😀

Kui ma Mehhikos neli aastat tagasi olin ja jalka MM käis, siis üks kord tahtsin ma ühest väiksest poest endale midagi osta. Meesmüüja ütles, et praegu ei saa, sest jalka käib😀 Nojah, nemad seal on valmis tõesti surema, kui jalka käib ning kõik muud toimetused pekki saatma. Ja isegi meie projekti juures pandi suur ekraan välja üles, et me saaksime mänge näha. Kuna samal ajal pakuti ka head paremat süüa, läksin ma neid mänge vaatama, sest kui tasuta head toitu saab, olen ma alati platsis, haha😀 Ja finaalis olid kõik mehhiklased Hollandi poolt, sest neile hispaanlased nagunii ei istu. Mina olin ka Hollandi poolt, sest seal olid kenamad mehed, pealegi on marutüütu, kui kogu aeg üks kindel riik MM või EM kinni paneb😀

Nii et minu elus päris jalkafanaatikuid olnud pole… Võinoh, äkki ma lihtsalt pole juhtunud nendega sel ajal koos olema, sest kuna mu suhted on alati megalühikesed, siis ma ei teagi täpselt ju😀

Hakkangi nüüd lõpetama, varsti tuleb Terminaator mulle järgi – lähme tema juurde🙂 Viimati nägin teda laupäeval, aga ma olin ise ka neli ööd järjest tööl, seega päris kiired ajad on olnud (pluss päevasaated ka veel lisaks). Kuna ma olen ööinimene, siis vaesekene ei saa vist jälle väga vara magama täna, aga noh… õnneks on tema ka seda, kuigi nädalal keskel peab ta siiski suhteliselt vara ärkama. Mina võin homme kas või õhtuni põõnata😀

P.S: Ghana nõid ennustas ju Ronaldole juba veebruaris, et tal on sellel MM-l põlved ikka jumala pekkis, aga Ronaldo olevat ta välja naernud. Nüüd aga ongi niimoodi! Teine kord ei maksa vist nõiaga vaidlema minna.

One thought on “Mehed ja sport, eriti jalgpall

  1. kuidagi eelmise sajandi keskpaigast see “naistele jalgpall ei meeldi ja kõik mehed istuvad MMi ajal teleka ees”. mul tutvusringkonnas ma arvan, et enamvähem pooleks jalkafanattidest naised ja mehed, osa mehi üldse ei huvita, osa naisi ka mitte. nagu osale meestest meeldib süüa teha, teine naine ei oska kartuleid ka praadida. kah asi. a noh, naine24-l jälle kuuks ajaks artiklid valmis kirjutatud vist MMiga seoses

Lisa kommentaar

