Äärmiselt pikad ning omapärased telefonivestlused… /Kui eksid üritavad su sõbrannalt sinu kohta informatsiooni saada…

Eile rääkisime ka Terminaatoriga telefonis päris pikalt. Tal oli jälle see maailma ning eneseanalüüsi periood, kus ta võiks lõpmatult rääkida. Ta on üldse üks väheseid eesti mehi, kes nii palju räägib (noh, vindisena eriti, aga üldiselt ka). Vähemalt minu seniste tutvuste puhul küll, sest tavaliselt räägin ma kõik mehed surnuks, aga tema ületab mind selles mõttes kindlasti😀

Kuidagi läks jutt usaldamise ja usalduse peale.

Terminaator: Jaanika, sinuga ongi see lugu, et sa küll usaldad mind, aga teatud piirini. Et siis tuleb blokk ette ning sa enam ei usalda. Ja siis hiljem sa räägid tagantjärgi, et mäletad, kui ma sulle seda ütlesin, siis…

Printsess: Oi, oi, minu eneseanalüüsimine nüüd siis😀 Sa tead, et ma usaldan sind päris palju, tead ju.

Terminaator: Loomulikult tean. Lihtsalt see kõik võtab sul aega, alguses oled sa tegelikult päris kinnine inimene, kuigi pealtnäha vbl ei tundu. Aga tegelikult oled.

Printsess: Vaata, inimesed ongi erinevad. Kõik ei saagi nii avamaalsed nagu sina olla, alguses vähemalt mitte.

Terminaator: Ma tean seda. Aga ma tahan, et sa teaksid, et sa võid alati mulle rääkida, kui midagi on. Ma ei taha, et sul tekiks see tunne, et appi, et ma ei saa seda rääkida. Alati saad. Sa ju tead seda, eksole?

Printsess: Loomulikult tean.

Mingil hetkel mainis Terminaator, et ta ise ka ei tea, et mida ta hetkel tahaks, et kõik on nii keeruline.

Terminaator: Seksi tahaks ka muidugi😀

Printsess: Hah, siis pead kellegi teise poole pöörduma, sest täna ma sind selles mõttes küll aidata ei saa😀 Ja ennast ka ei saa, sest ma tahaksin samuti seksi.

Terminaator: Ja sulle meeldiks see, kui ma teiste naistega seksiksin? Kui sa päris aus oled, siis tegelt ka meeldiks?

Printsess: Eino, ega vist nii palju ka ei meeldiks, aga mul poleks midagi selle kohta öelda, sa ju tead seda.

Terminaator: Sama siin. Ma olen mõelnud, et tegelikult peaks ju jumala pohhui olema, kui sa teiste meestega seksiksid. Isegi pärast seda unenägu, kus ma väga armukadedaks muutusin ma mõtlesin, et peaks ju pohhui olema. Aga kui ma nüüd päris aus olen, siis nii pohhui nüüd küll poleks tegelikult. Ja teiste naistega ma ei seksi ka hetkel, nii et jah.

Printsess: Sama siin, et teiste meestega ei seksi hetkel.

Terminaator: Aga nagu ma sulle ka ütlesin, et kui sa päriselt peaksid kellessegi tõsiselt ära armuma, siis palun ütle mulle seda. Ma ei ole kohe kindlasti sellisel juhul see mees, kes hakkaks kaikaid kodaratesse loopima vms.

(Sellega meenub mulle alati see, kuidas ma Terminaatorile omal ajal telefonis mainisin, et mul on liblikad kõhus, sest olin Romantikusse armunud. Me polnud siis kordagi Terminaatoriga reaalis näinud, kuigi plaan oli küll enne seda olnud. Terminaator tõmbas siis oluliselt tagasi, aga vahel harva ikka andis endast märku, üks kord kutsus mu isegi niisama välja, aga ma ütlesin, et see on suhteliselt võimatu, et koos välja läheme, et isegi sõpradena mitte. Üks kord ta hellas just siis, kui mul Romantikuga jamad olid ja ta ütles mulle, et võin alati tema poole pöörduda, kui midagi on. Ma pidin siis küll kõne lõpetama, sest saade algas, aga see lause jäi mulle meelde. Ning kui mul siis Romantikuga asi juba suht pekkis oli, siis ma saatsin talle kõigepealt sõnumi, et ta oli maininud, et võin tema poole pöörduda, et kas see pakkumine on endiselt jõus. Te hellas sellepeale ning rääkisime päris pikalt, ma kurtsin talle oma muresid. Pärast seda hakkas ta ka uuesti rohkem suhtlema. Ja sellised asjad jäävad meelde, sest tegelikult polnud tal mingit põhjust mu hala kuulata, sest me polnud nii palju suhelnud ka viimasel ajal. Ja mina polnud eriti sõbralik temaga alguses olnud. Hiljem juhtus vastupidine lugu, et tal oli jama ning ta saatis sõnumi, et kas võib minu poole pöörduda ning ma hellasin kohe. Kuigi jällegi ei saanud ma siis pikalt rääkida, sest töö hakkas. Terminaator ütleski millalgi eelmisel nädalal, et sellised asjad jäävad tallegi meelde ning see oli armas, et ma kohe hellasin, sest ta tegelikult ei oodanud seda).

Printsess: Jah, sama lugu ju sinuga ka. Et kui armud, siis võiksid mulle teada anda.

Terminaator: Tead, mis? Teeme kaheaastase lepingu😀

Printsess: Oh sind ja sinu geniaalseid äriideid😀

Terminaator: Aga on sul minuga hea koos olla?

Printsess: Jaa, sest kui mulle su seltskond ei meeldiks, siis ma sinuga ka aega ei veedaks. Mitte ainult sina ei suuda isekas inimene olla, mina olen seda tegelikult ka. Ja kui ma ei viitsiks sinuga aega veeta, siis ma ei teeks seda. Nii lihtne see ongi.

Terminaator: Ma ei olegi su seda isekat poolt vist nii palju näinud üldse.

Printsess: Kas sa arvad, et ma olen sul mingi Ema Theresa või?😀

Terminaator: Oi ei, sellest ka muidugi asi kaugel😀

Tegelikult Terminaatoriga ongi see asi, et ta on veendunud, et maailm keerleb ümber tema. Ma olen talle ka öelnud, et kui ta 37-ndaks eluaastaks veel pole aru saanud, et päris nii see alati pole, siis üks kord tuleb see kukkumine nagunii. Ja päris valusalt. Noh, aga Terminaator ronib alati jälle püsti ning läheb eluga edasi, ta on inimene, kes pole harjunud nii väga teistele lootma. Kui ta nooremana päris mässumeelne oli ning igasugustesse kaklustesse/vaidlustesse vahel sattus, siis hakkasid kõik talle alati epistlit lugema, aga see on asi, mis Terminaatori puhul ei mõju. Ta on ise ka tunnistanud, et kui keegi loeb talle moraali, tahab teda muuta või vingub, siis see ei mõju. Et ka ta eksid tegid selle vea omal ajal, lootes, et siis mees kuulab. Ei kuula, Terminaatorile on see nagu hane selga vesi. Või ka perekonna puhul see ei ole kunagi mõjunud. Hoopis parema efekti annaks rahulik rääkimine. Ja niisama oma arvamuse avaldamine, aga kindel on see, et Terminaator teeb ikka oma äranägemise järgi. Naised on teda alati tahtnud muuta, nende meelest paremaks meheks teha, aga see ei aita. Sest tal on ikka selline omapärane pohhuism sees, mis nagunii lööb vahel välja. Ja kui sellega ei lepita, siis nii ongi. Nii et jah – väga keeruline inimene nii või teisiti😀

Vot nii on siis lood. Ahjaa, mu sõbranna mainis mulle, et Romantik oli talle mingi päev helistanud. Tegemist siis selle sõbrannaga, keda Romantik ka teab ning kes samuti hispaania keelt oskab. Oli niisama elust-olust rääkinud ning lampi oli maininud: “Kuna Jaanikal on nüüd uus mees, siis mina olen täiesti vallaline noormees.”  (Hmm, kulla mees, sa olid juba enne seda vallaline ju :D). Mu sõbrantsikule tundus, et ta tahaks nagu tema käest infot minu ja Terminaatori olukorra suhtes, aga mu sõbranna vaikis kui haud😀 Ka varem on mu eksid seda taktikat kasutanud, Ego kirjutas mu samale sõbrannale ning lootis omal ajal välja uurida, mis mu täpne aadress Hispaanias praktikal olles on, aga mul on lihtsalt nii hea(d) sõbranna(d), kelle käest sellist infot ei saa😀 See on siis sama sõbranna, kellega Romantik omal ajal kaks korda kokku mängis, et mulle üllatust teha (siis kui ta mulle lilled kulleriga saatis, aga mu täpset Tallinna aadressi ei teadnud ning siis, kui nad mulle sünnipäevaks üllatuse korraldasid). Oh neid mehi küll, on alles uudishimulikud😀

Kas ma seda mainisin, et Ego hellas umbes nädal tagasi? Vist mitte. Võtsin vastu ja ütlesingi, et mees, sul on tõsised probleemid, et sa endiselt aru ei saa, et ma pole huvitatud sinuga suhtlemast. Pärast seda katkestasin kõne. Hiljem saatis ta sõnumi, et ta ikka ei mõista, miks me ei võiks lihtsalt sõbrad olla. Et muud ta ei tahagi. Aga sel lihtsalt põhjusel, et kui ma temaga sõbraks hakkaksin, siis ta oleks võimeline purjus peaga poolele mu suguvõsale helistama ning sama paljudele Facebooki kirjutama. Nagu ta kunagi mainis, et me võiks kas või lihtsalt Facebookis sõbrad olla. No fucking way, sest ta kommenteeriks iga mu pilti ja staatust ning kahtlustaks iga mehe kommentaari puhul, et mul ilmselt on temaga midagi. Selliseid mehi ma oma ellu ei vaja, ka sõbrana mitte. Ja kaks aastat on lahkuminekust möödas, tal oleks ka viimane aeg üle saada – me polnud nii kaua kooski, kokku teadsime teineteist aasta, aga suhe sellest oli viis kuud.

Nagu näete, siis on just välismaa mehed mu ellu sellist imelikku draamat toonud (kuigi mis see Soome nüüd nii välismaa on, aga Ego polnud lihtsalt tüüpiline soomlane). Ma tegelikult hindan eesti mehi väga kõrgelt ja tundub, et pärast iga uut kogemust välismaalastega vist üha enam😀 Ka voodis on eesti mehed üldiselt päris head olnud😀

23 thoughts on “Äärmiselt pikad ning omapärased telefonivestlused… /Kui eksid üritavad su sõbrannalt sinu kohta informatsiooni saada…

  1. Jääb ikkagi arusaamatuks see Terminaatori soov…kas ta nagu tahab teiste naistega panotada võ ei? Olete te kepisemud või juba enamat?

    • Vot ei teagi, kas ta tahab või mitte, aga mina võtan meid kui lihtsalt sõpru, kes ka seksivad. Kepisemud kuidagi liiga kole väljend, haha😀 Selles mõttes, et kui see seksi osa ära võtta, siis minu jaoks ta ilma selletagi oluline inimene.

  2. Ma loen su blogi ja alati püüan võimalikult palju ridade vahele ja taha piiluda🙂. Terminaator tundus alguses sulle vanuse ja kogemuste poolest sobivaks pikaajaliseks “tõrksataltsutajaks”.
    Nüüd on tekkinud märgid, mis näitavad, et ta ei ole pikas perspektiivis usaldusväärne. Tundub ärakasutaja ja omakasupüüdlik tüüp olevat – ühe naisega kepin, teisega ainult räägin, kolmandaga saab teha mõlemat korraga. Õigustatud ja läbimõeldud valik, kas pole?🙂 Aga sellised mehed võivad olla silmakirjalikud ja arvestades Terminaatori vanust, siis ilmselt tema isiku väljakujunematus teebki ta keeruliseks. Põhimõtted ja nendele kindlaks jäämine on see, mis loob isiksuse. Sinu puhul on vabandatav sinu noorus, aga 37a. mees võiks suhteteemal veidi otsustavam ja eneseteadlikum olla, eriti arvestades tema eelnevaid mitmeid tõsisemaid suhtekogemusi.
    Kas mõni teine naislugeja ka märkab, et Terminaatori puhul on midagi häirivat?🙂

    • Eks ta omakasupüüdlik mõnes mõttes on kindlasti, sest ta on alati harjunud saama, mida ta tahab. Ja kui nii ei lähe, siis ta võib närvi minna küll. Mina pole seda küll eriti tajunud, aga ma tean teda siiski küllaltki vähe aega, ta ise on ka maininud, et ta on päris isekas ning mõtleb eelkõige iseendale. Ja ta ei unusta kergelt. Et kui inimesed teda kord alt veavad, siis ta ei unusta seda. Samas ka vastupidi… et kui inimesed teda meeldivalt üllatavad, siis ta vastab alati samaga – ka seda ta ei unusta.

      Eks tema puhul on ka see, et ta alati arvab, et tal on õigus. Ja isegi kui pole, siis see põhjus, miks tal õigus polnud, ei ole siiski temaga nii palju seotud – vähemalt tema arvates. Ma olen talle öelnud ka, et ta on nagu jonnakas laps kohati, kes peab alati saama, mida ta tahab. Ja temaga vaielda on tegelikult suht mõttetu, sest isegi kui tal pole õigus, ta arvab ikkagi, et tal on õigus😀 Ma usun, et paljud jätavad järgi, et las ta siis arvabki, et tal on kogu aeg õigus😀

      Kuigi ka temas on see hoolivus sees ja omade nimel on ta päris paljuks võimeline, aga selleks peab ta seda inimest väga usaldama ja see inimene peab talle end tõestanud olema (ehk siis ei tohi teda alt vedanud olla). Tegelikult eks jäärapäisus on see, mis teda väga oskuslikult kirjeldab. Ja talle meeldib oma õnnega mängida, see pakub talle adrenaliini. Millalgi võib õnn ka muidugi maha jätta.

      Headest asjadest veel see, et ta peab oma lubadusi, vähemalt minuga siiani on pidanud. Et kui lubab helistada millalgi, siis teeb seda jne. Tegelikult eks seda head on veelgi, aga talle meeldib enne kogu oma pahapoisilikkus välja tuua – ja alles siis vbl midagi head endast näidata😀

    • Annaliisa… sa ütlesid selle nüüd välja, ma hoidsin seda siiani oma arvamuses ja mõtlesin seda mitte välja öelda… lisaks lihtsalt siia selle, et … on ainult aja küsimus kui jaanika saab piltlikultöeldes vastu näppe. See isegi pole väga mitte arvatavasti selle terminaatori süü kuivõrd pigem jaanika enda süü. Hea ja halva tegemisega on ikka nii, et teed korra head, siis peetakse seda ka korra meeles. Teed korra halba, peetakse seda jäädavalt meeles. Terminaator on jätnud endast jaanikale hetkel mulje, et hoolib ja ei tee halba ja vastab heaga heale jne jne… siinsest jutust ei ole kumbki kummalegi peale seksi muud head teinud ja hea saab kohe ka heaga tasustatud… mõlemad saavad oma paugu keppi kätte ja see ei tähendagi otseselt midagi muud. Ma nüüd ennustan kahte võimaliku varianti… see termikas näitab jaanikale kui väga ta on ära armunud ja jaanika avab ennast kuni selle piirini mida termikas saavutada tahab ja siis on adjö või teine võimalus… termikas armub ära hullupööra, pettub ühelhetkel (olgem ausad vanus ei ole lihtsalt vanus, mul on seljataga 7 aastat suhet/kooselu kus vanusevahe oli 11 aastat (mina olin noorem), ma tean millest ma räägin). Jaanika jookseb siiani sarvi maha ja see on üks võimalike põhjuseid miks termikas pettuda võib ja hiljemalt suve lõpuks on emb-kumb suures südamevalus. Hetkel ma kaldun pigem selle poole, et noort tüdrukutirtsu on hea ja lihtne ära kasutada, tuleb vaid piisavalt palju öelda asju mida ta kuulda tahab.

    • Mind häirib sajaga see, et ta selline eit on😀 Kõik see, et käiakse siin blogi lugemas ja ise salaja kommenteerimas (stiilis “kas selle termikaga kunagi midagi tõsisemat ka tahaks”), siis need vestlused teemal “mis meist siis saab? kas sa suksutad teistega? ei? tore, mina ka mitte”.

      Mu arust see on kõige häirivam, et mees selline väike eit saab olla😀

      • Ma väga kahtlen, et Terminaator siin ise kommenteerimas käib, 100 protsenti ei saa muidugi kunagi kindel olla, aga 95 protsenti olen, et ta ei käi🙂

        Ma seda eidelikku poolt ka nii märganud pole, aga vbl meie eideliku level on lihtsalt väga erinev🙂

  3. Mina arvan, et Termika eelmised suhted ei ole lõppenud sugugi nii, et naised on teda ära tüüdanud ja siis tulnud neid maha jätta. Sellise kogemusega mees peaks juba olema ettevaatlikum ja mitte pilduma neid klišeesid nagu 15-aastane poiss. Mees, keda naised oleksid omajagu tüüdanud stiilis “mis meist saab?”, teab et see on tüütu ja ei teeks oma huviobjektile nii.

    • Kusjuures ega Terminaator ei jätnudki neid ise maha, viimased kaks jätsid tema maha. Eks asi ongi suurenesti selles olnud, et ta ongi väga keerulise iseloomuga inimene, mida ta täiesti ise adub. Ja mullegi ta maininud, et eks naised siis põgenevad millalgi lihtsalt ära.

      Ja minult pole ta küsinud, et mis meist saab, ainult üks kord küsis, et kes me teineteise jaoks oleme. Rohkem pole selliseid repliike olnud. Ma ei usu tegelikult, et ta minus üldse tõsist suhet näeks näiteks.

  4. Mina ei saa jälle aru milleks on vaja nii kohutavalt analüüsida kõike. Rahulikult ei saa koos olla? Whatever siis kas kepisõbrad või suhtes. Minu arust inimesed luulutavadki ennast sellega lahku, et on vaja hästi pikalt ja põhjalikult enda suhet üle mõelda ja siis tekivadki probleemid.
    Niikaua kui pole last tulemas või abiellumissoovi (no siis oleks normaalne jah, et peaks nagu tulevikule mõtlema rohkem) siis jumala eest, andke minna ja olge õnnelikult koos!
    P.S minu arust ainuke EIT siin on Henry Westons, kes siin kommenteerimas käib.
    Täiesti haige psüühikaga inimene….

    • No tore teada, et ma olen gei, eit, psühhopaat… äkki veel midagi? Tead seda, et sinu arvamus minust ei tee mind mitte selleks mida sa arvad aga selline arvamuste avaldamine näitab selgelt kes oled sina.😉

  5. Printsess ja Westons on ju kunagi kohtunud🙂 Ma ei mäleta, et Printsess oleks teda psüühiliselt probleemseks pidanud, aga jah Westonsi mõttekäigud jäävad tihtipeale veidi segaseks.
    Veidi häiriv on Terminaatori jõulisus, mis võib kalduda vägivaldseks just vaimse poole pealt…Saab alati mida tahab ükskõik mis hinnaga? Ei tõota head…
    Aga usun Printsessi tarkusesse🙂

    • Olen tõesti Henryt ühe korra näinud, siis ma veel ei teadnud, milline ta tegelikult on. See tuli hiljem välja, aga noh – eks elus peab ju oma õppetunnid ka kätte saama.

      Terminaator on tõesti päris jõuline natuur, aga seda ma ei tea, kas ta peab alati just kõike saama – ja seda ükskõik mis hinnaga, just seda viimast ma ei oskagi öelda. Ma veel nii palju teda selleks ei tea, et oskaksin sellel teemal väga kaasa rääkida.

      Tore teada, et mu tarkusesse usud, kuigi vahel teen ma väga lolle otsuseid, aga ma vähemalt tunnistan seda😀

  6. Kas sul mingeid reaalseid eesmärke ka elus on või su elul puudubki mõte ja ainus eesmärk on seda blogi pidada ja sellise jubeda saate saatejuht olla, kuhu helistavad vaid mingid purjus jorsid, kes saatejuhti sõimavad ja kelle lagi on hariduselt põhiharidus?
    Pole äkki mõelnud isegi areneda? Seda igas mõttes. Harida ennast, omandada mingi normaalne elukutse ja normaalne töö, millega teeniks korraliku kopika, mitte 15 eurot öö peale, mille tulemusena tuleb jagada üürikorterit mingisuguse eaka prouaga, sest muidu lihtsalt ei tule palgast välja. Päris masendav, ausaltöeldes.

    • Haha, 15 eurot öö? Kust need “geniaalsed” andmed pärit on? Tunnipalk peaaegu sama suur, mida siin öö eest mul välja tood😀 Nojah, tore, et arvad, et öösaate eest niimoodi makstakse😀 Arva edasi samamoodi😀 Närvidemäng ongi ja öine aeg, seega 15 eurot öö eest poleks kuidagi loogiline. Usu jah seda jama, mida foorumites vbl arvatakse.

      Miks ma pensionäriga koos elan? Sest jah – mul ei ole tegelikult täistöökoht isegi, kuus tuleb kuskil 50-60 tundi, nii et jah – ma saaks küll eraldi ka üürida, aga siis ei saaks muudele asjadele nii palju oma raha kulutada, aga ma tahan seda teha🙂 Nii et sellepärast elangi.pensionäriga ja mind see ei häiri. Ja meeldib ka see, et mul on palju vaba aega ja piisavalt raha nende tundide eest, mis ma tegelikult töötan, aga mida ma saan endale kulutada. Vot nii. Teine kord tee faktid enne selgeks, kui ärplema tuled🙂 Sest võta nüüd tavatöökoht 60 tunniga, siis ei saaks üldse mitte midagi🙂

      • 60 tundi siis mõlema saate peale kokku, päevasaate eest on muidugi tunnipalk kõvasti väiksem (aga tavatunni palga mõistes siiski vägagi hea), sest seal mina ise eriti ei räägi.

      • Ja kuna saate puhul ongi kõva närvikava vaja, siis arvata on, et 15 eurot see öö nüüd küll olla ei saaks, eriti arvestades seda, mis see saade ise sisse toob, eriti nädalavahetustel. Mõtle nüüd loogiliselt, kulla inimene.

        Mulle selline elukorraldus sobib, teen 1/3 normaalse inimese tundidest ja saan päris korraliku summa selle eest, minu jaoks vähemalt küll🙂

      • Mille peale sa oma raha kulutad? Riideid osta sulle ei meeldi, sööd kõige odavamates kohtades… Ons millalgi jälle Lõuna-Ameerika seiklusi oodata?

        Häbitult vähe makstakse sulle ikka. Mina oleksin arvanud, et saad min. 1000 eurot neto kuus. Ja seegi oleks alamakstud. Need saated toovad ju päris kenasti raha sisse tegelikult. Aga noh, kui saab vähem maksta, sest alati leiduks inimesi, kes selle pakkumise vastu võtaks ka sümboolse summa eest, siis ei ole midagi imestada.

Lisa kommentaar

