Just nii on hea…

Kui eile Terminaatori juures olin ning niisama rääkisime, siis läks vestlus selliseks.

Terminaator: Kes me oleme teineteise jaoks, Printsess (printsessi asemel mu perekonnanimi, ta kasutab seda vahel, see on päris omamoodi tegelikult :D)

Printsess: Ma ei tea. Miks sa küsid seda?

Terminaator: No ma mõtlesin, et äkki sa tead.

Printsess: Ei tea, aga on sel vahet? Nagu sa isegi öelnud oled, on sul minuga hea koos olla ja minul sinuga ka. Järelikult muu ei loegi, ei peagi sildistama hakkama, et nüüd oleme need või need. Nii on lihtsalt hea… nagu hetkel oleme 🙂

Terminaator: Sellega ongi see imelik vastuolulisus. Ühtpidi on mul muidugi kahju, et sul selle suhtega nii läks,  aga teistpidi olen ma krdi õnnelik, et sa lahku läksid, sest muidu sa ei oleks siin. Ja ma tean seda.

 

Ma tahaksiin nii palju veel kirjutada, aga mul lihtsalt pole aega hetkel. Homme lähen nagunii Tallinnast veits eemale (ei, mitte Tartusse). Elu on üldiselt lill 🙂

24 thoughts on “Just nii on hea…

  1. Suhtesõltlane. Oma vaba aega veedad ainult uusi suhteid ostides ja keppides uute meestega. Kahju. Miks sa mingit muud väljundit ei leia? Näiteks jooksmine, rattaga sõitmine või jooga?

    • Ei, aitäh, pole minu jaoks. Pealegi üldiselt seksin ma inimestega niimoodi, et üks korraga – ehk siis kui ühega seksin, siis teistega samal ajal ei seksi, ka siis, kui me oleme sõbrad, boonustega sõbrad vms🙂 Ja päris kahju, kui tõmmatakse bordelliga paralleele, inimesed ikka elavad vist kapis ja arvavad, et seksida võibki ainult reaalses suhtes. Naistel on ka vajadused. No vbl sul pole (kui oled naine).

    • Endale veidi vastu ei räägi?😀 Väidad, et printsess on SUHTEsõltlane ja siis ütled, et peaks bordellis töötama?

      Su arust bordellis töötavad SUHTEsõltlased? Rumal, rumal inimene🙂

    • Nojah, sinu arvamus, ma eeldangi alati, et niimoodi arvatakse, mida sa ikka inimestelt muud ootad😀 Ei ole jah päris nunn ega seksi ainult suhtes, mis teha, kui niimoodi meeldib. Kui see teeb minust lõtvade elukommetega naise, mis seal ikka siis. Naljakas ongi see, et lõtvade elukommetega naisi kritiseeritakse, aga kui keegi julgeks öelda: “No krt, mis mõttes sa oled 24-aastane naine ja kahe mehega seksinud ainult? Eriline nunn ikka, mis sul viga on? Kas seks ei meeldi või?” siis vaataksid kõik seda kritiseerijat kui imelikku inimest. Mina ka ei kritiseeri neid naisi, nende elu, aga mulle niimoodi ei meeldiks. Inimesed ongi erinevad😉

  2. Kommenteerija “*” esimene postitus oli arukas, noh suunav ja soovituslik, aga kui Printsess selle järgi ei talita, järgnevad solvangud. Ma ei mõista inimesi.
    Peab ka siin, nagu ka mujal, paika, et raske mõista, kerge hukka mõista.

  3. Oh juudas, see termikas on ikka korralik eit😀 Tavaliselt on naispool see, kes hakkab kohe suhet tahtma ja vestlusi, stiilis “mida me teineteisele tähendame? kas sa käid teiste inimestega ka? kas sulle meeldiks, kui ma teistega käin? kes ma sinu jaoks olen?” (otse ju ei julgeta küsida, et kas oleme paar või ei). Sinu puhul on termikas aga see eit, kes otse öelda ei julge, samas nagu tahab suhet, samas ei taha nagu lolliks jääda, kui sina suhet ei taha.

    Ütlen ausalt, suhtest sellise kapihomoga lihtsalt ei saaks midagi head välja tulla🙂 (Lihtsalt sõbralik soovitus, põhineb enda kogemustel).

    • Mina nii radikaalne kunagi oma otsustes pole, vbl selle tõttu saan ka tihti vastu näppe, aga mis teha, eksole. Ja nagu ma ka ütlesin, siis me ei sildista teineteist🙂 On nii nagu on.

  4. Appi-appi, mis kommentaare ma siit loen… Seks on muidugi vaid pimedas teki all harrastamiseks ja ainult ovulatsiooni ajal, soovitatavalt kord aastas, et ikka rasedaks jääks. Nautida seda ei tohi, siis tuleb saatan ja viib põrgusse. Johhaidii, kust sellise mõttemaailmaga inimloomad küll tulevad. Inimesed kipuvad kõik peale tutvumist suhteid liialt sildistama ja nii lööb ühel või teisel poolel piltlikult öeldes põhja alt ja sinna see “suhe” jääbki. Miks mitte lihtsalt teineteist nautida ja edaspidi vaadata, mis elu toob või ei too. See püsisuhte vajadus, oskamatus üksi olla ja iseenda seltskonda nautida on natukene kurb ja teeb inimesi hoopis õnnetuks. Aga sina ela nii nagu oskad ja tahad ja teised elagu enda elu.

    • Like su kommentaarile. Naljakas ongi mu blogi puhul see, et kui ma nii-öelda sildistatud ametlikult suhtes olen, siis need kritiseerijad kaovad nagu natukeseks ära, aga niipea, kui ma vallaline olen, siis tulevad tagasi ja loevad mulle sellise epistli, sest usuvad, et ma peaksin oma pattude eest põrgus põlema. Eks ma siis põlen ka, mis seal ikka😀

      Mina elan alati nii, nagu ma tahan🙂

  5. mis teha, jaanika isegi ei leia endale päris tööd, vaid töötab kuskil vallatutes tissides vms. Naljakas, ja ta tunneb isegi uhkust selle üle. Otsi endale korralik töö ja arene! Kas sul häbi pole endast? Aaa ei ole, sest seks on niii tähtis sulle, et sa ei suuda selleta elada. Ja enese arendamine v.a seksi on mõttetu ajaraisk

    • Naljakas, et sa mu blogi endiselt loed, kui ma sinu jaoks nii mõttetu inimene olen. Mul on sulle üks hea soovitus, mis tundub küll ilmselt väga keeruline, aga palun ära loe mu blogi, kui sulle see ei meeldi või kui mina sulle ei meeldi🙂 Lihtne ja loogiline ju? Aga nagu ma ka tean, siis sa ei kuula seda nõuannet, tuled endiselt siia tagasi🙂

      Ja kus sa siis töötad, et sul nii korralik töö on? Tahaks ka teada. Kui ma oleksin tahtnud, siis ma oleksin ammu teise töö otsinud, aga mulle meeldib see, mida ma teen🙂 Järelikult pole mul vajadust olnud ka teist tööd otsida. Ja kui see sinu nimekirjas ei lähe normaalse töö alla, siis mul on sellest sügavalt kama, kas tead🙂

  6. Tegelt võiks vahel häbi küll olla! Eriti ise endale kommentaare kirjutades, võõra nime all muidugi!
    Mina isiklikult vaatan siia uudishimust, et teada saada kas sügavalt haige inimene on juba ravi saama hakanud 😀

    • Jaa, ma sajaga kirjutan endale need kõik kommentaarid, absoluutselt kõik olen ise kirjutanud. Loomulikult, mis seal ikka😀 Mul muudkui oma eluga teha kui iseendale kommentaare kirjutada, aga noh – las sulle jääb su arvamus siis🙂

      Ja mulle tundub, et see sügavalt haige inimene oled siin vist sina, et mu elu sind nii kotib, aga ju siis sul endal on igav see eluke vist🙂

    • Kui sa mõtled neid kommentaare, mis mina enne kirjutasin, siis päris tõsiselt ei ole ma Printsess😀

      Muidugi ei näe ka põhjust, et sinusugustele midagi üldse tõestama peaks😀

    • Hakkasid mind igatsema, kulla fänn?😀 Ma mõtlesingi, et millal sa mu blogis oma esimesed sõnad julged öelda, vähemalt saan nüüd teada, kes mind nii väga armastab… Vähemalt kus piirkonnas see sarisõimaja elab🙂 Tänud, et asja nii lihtsaks teed😀

Lisa kommentaar

