Varahommikune monoloog

Kui Terminaator eile hellas, siis mainis ta kohe alguses, et võiksin tema juures olla, sest tal on pitsat, krõpsu ja veel palju head kraami, haha😀 Kuna ta teab, et süüa ma armastan (eriti magusat küll), siis ta teab ka, millega mind võluda😀 No diil oli nagunii, et kolmapäeval näeme, sest siis on mul vaba öö ja lisaks on mul neljapäeva hommik ka vaba, mis tähendab seda, et ma saan talle tagasi teha selle, kui ta vahel mulle midagi rääkima hakkab, aga ma pean mingil põhjusel varsti ärkama. Ja kuna ma saan ta varuvõtmed jälle, siis ma saan neljapäeval kaua põõnata, aga ta peab tööle minema. Terminaator mainis, et minu kätte oleksidki need võtmed võinud üldse jääda.

Terminaator: preili Perekonnanimi (minu oma siis, seda ka teatakse, aga ma ei ole oma blogis seda ise maininud, seega las olla :D), sinuga on hea koos olla, tegelt ka.

Printsess: Härra Perekonnanimi (Terminaatori oma siis), sinuga ka muideks.

Terminaator: Elu on muidu hea ikka – on pitsat, on krõpsu, vajadusel ka õlut, ainult sina oled puudu ju😀

Printsess: No vot siis, vat kui vähe õnneks vaja on😀

Rääkisime veel niisama juttu ja mingi asja peale mainis Terminaator naljaga, et ma olen ülbeks kätte läinud, ma siis ütlesin, et need pididki ju tema mõjud olema, haha😀 Tüüp ajas naljaga ikka oma kleidi teemat ja ma ütlesin talle, et asi on juba põhimõttes, et ma ei saa lasta tal saada, mida ta tahab, sest ta on sellega nagunii harjunud juba. Terminaator ütles, et ta hetkel jätab mulje, et andis alla, aga… aga tegelikult ikka ei andnud küll😀

Ja niimoodi rääkisime jälle 1,5 tundi telefonis, vahel ma mõtlen, et millest me ometi nii kaua vestleme, aga enamasti suht tühjast-tähjast, kui mõned elulised mõttekäigud välja arvata.

Ja täna saates olles keegi soovis Terminaatori Juulikuu lund (Terminaator on ka minu üks eesti lemmikbändidest vist. Võinoh, see meeldib mulle igal juhul piisavalt palju). Saatsingi Terminaatorile siis sõnumi:

“Hah, sooviti, Termika juulikuu lund. Meenusid sina, herr Terminaator (tema eesnimi ja perekonnanimi). Ma igatsen su kaissu, kas tead…”

Romantik hakkas eile Facebookis rääkima, alguses küsis niisama, kuidas mul läheb ja rääkis, kuidas tal ülikooli ja tööga asjad. Siis hakkas oma korea neiust rääkima (see, kellega peol suudles), kes varsti oma kodumaale tagasi läheb, sest Erasmus saab läbi. Ma ütlesin, et mul päris kiirelt, sest viimasel ajal on palju saateid olnud. Ja eks ma mainisin ka, et ma väga tihti kodus polegi olnud, sest olen kas stuudios või mujal. Ja lõpuks siis ütlesin ka, et Terminaatori juures olen olnud (ei kutsu teda Terminaatoriks, vaid lihtsalt eesti meheks, kui talle teda üldse mainima peaksin, ta tema nime ei tea). Romantik mainis, et tal on hea meel, et mul hästi läheb ja ta loodab, et see tüüp pole mingi tõbras. Et ma peaksin sellistest nagu see soomlane mul oli ometi eemale hoidma, et ka niisama suhtlemise puhul pole sellised toredad. Ma ütlesin talle, et tõprast on asi kaugel. Ta rääkis veel, et see korea naine on päris armukade ja suht kontrolliv kõige suhtes, et nad on nagu paar, aga nagunii ta läheb varsti minema. Ma ütlesin talle, et tore, et ta on eluga edasi liikunud, et mina olen seda ka teinud ning olen hetkel õnnelik just niimoodi, nagu ma olen.

Siis ma pidin Facebookist ära minema ning rohkem me ei suhelnud. Ja kusjuures mulle ei mõjunud see korea neiu uudis mitte karvavõrdki. Mitte mingit armukadedust, mitte midagi. Selles mõttes ma soovin Romantikule alati head, mingit vimma vms ei kanna. Et ma näengi teda vist samamoodi, nagu ma teda meie suhtluse alguses nägin – sõbrana. Olgu, mitte nüüd nii hea sõbrana ka, kellele kõike räägiks, seda kindlasti mitte, aga inimesena, kes on tore ja kellega võib vahel suhelda, aga muud mitte. Et halba talle ei soovi ega midagi sellist, armukade ka ei ole. Et leidku oma tee siin elus, oma õige naine jne. Ma ei arva, et ta oleks halb mees, seda sugugi mitte.

Nüüd peaks vist unemaale ka kobima😀

6 thoughts on “Varahommikune monoloog

  1. Ma ei ole selgeltnägija ning ma ei tunne Terminaatorit, aga ma võin vabalt selle blogi pōhjal ette ennustada mis juhtuma hakkab.
    Printsess armub selle kuu jooksul või veidi hiljem. Suvi veedetakse koos. Põhitähelepanu on seksil. Terminaator ostab pika värvilise suvekleidi. Printsess valab pisaraid, sest Termikas ei mõista teda Printsessi arvates. Sügise lähenedes juhtub midagi…

    • “Sügise lähenedes juhtub midagi” on ma arvan kõige täpsem osa sellest ennustusest. Kusjuures ei ole öeldud, kas see, mis juhtub, on rõõmus või kurb sündmus, oluline või väheoluline, lihtsalt, et juhtub…🙂

  2. Soovitan sul endale mõni arukas hobi või tegevus otsida, mida aeg-ajalt rakendada, nt jooga või mingi spordiala.

    • Huvitav, ma soovitasin mõned postitused tagasi sedasama. Aga ei, ma olen ju imelik ka, lisaks kõigwle sellele milleks/kelleks mind siin nimetatud on🙂 ilusat nädalalõppu!

Lisa kommentaar

