Lugu sellest, kuidas Printsess mõnele lugejale pettumuse valmistas…

Mu eelmise postituse all hakkasid mõned inimesed kommentaariumis arvamust avaldama, et ma olen neile totaalse pettumuse valmistanud – nimelt nad olid vaimusilmas ette kujutanud, et minu näol on tegemist killerkontsades ning viimseni lihvitud tibinaga. Kui tuli välja, et tegelikult selline tiiutalutütrelik, siis leidsid nad, et neid on petetud, sest kuidas ometi saab selline neiu sellist elu elada, nagu mina elan? Et mis mõttes nagu? Keegi veel ütles, et kui te ei taha oma illusiooni minu suhtes rikkuda, siis ärge jumala eest välja uurige, milline ma tegelikult välja näen. Sest see pole ju aus ometigi, nii ei saa olla! Ta lihtsalt PEAB teistmoodi välja nägema, peab!

Kui märtsis 2013 esimest korda välja tuli, kes ma olen ning milline ma välja näen (kui Henry mu blogimaailmas paljastas), siis olid mõned kommentaarid ka sellised, et olid mind hoopis teistmoodi ette kujutanud. Mõni kommenteeris siis, et ma olen ju selline nunnu lillelaps, kes ei teeks kärbselegi liiga😀 (kuigi mis see siia puutub üldse?). Ja keegi kommenteeris, et kujutasid ette hoopis jõulisemat välimust ning karmimat natuuri.

Ilmselt ei ole need inimesed mu blogi päris algusest peale jälginud, sest kui ma ka täiesti anonüümne olin, siis mainisin, et kontsi ma ei kanna, meiki kannan väga harva (siis pigem üldse mitte) ja üldse olengi selline lihtne neiu – seda sõna otseses mõttes. Olen seda blogis ka alati maininud. Ja noh – kui ma olelsin see killerkontsades mimm olnud, siis poleks omal ajal Võrratu mind tuunida vist tahtnud, eksole. Siis ma oleksin tema jaoks täiuslik olnud.

Kui nüüd meestest rääkida, siis on mul ainult üks mees olnud, kes mind välimuselt muuta tahtis – ja selleks oligi ilueedist Võrratu. No vbl on keegi teine ka olnud, aga vähemalt pole nad midagi selles mõttes maininud😀 Egole ma kusjuures alguses välimuselt nii ei meeldinud, sest ta oli alati end ette kujutanud naisega, kes on kuskil 165 cm pikk. Kui aega mööda läks (aga kui me boonustega sõbrad veel siiski olime), siis ta mainis mulle, et nüüd vaatab ta tänaval pikkadele naistele järele ning see olevat minu pärast😀 Ja tema ei saanud mitu kuud arugi, et ma end üldse ei meigi, sest ta lihtsalt ei märganud neid asju. Teda ei huvitanud ka see.

Ja kui veel rääkida sellest, milliste meestega ma üldiselt suhtes olen olnud vms, siis on nad päris keskmise välimusega tõesti, kui alguses peale vaadata. Aga neis on olnud see MISKI, mis mulle on sümpatiseeriunud, vahel lausa kirjeldamatu miski, mida ei annagi sõnadesse panna. Päris ilueedid olidki Ego ja Võrratu, esimene siiski natuke vähem kui teine. Ja ilmselgelt ei klapi ma ilueedidega, aga noh – eks välimus pimestab kõiki alguses. Võrratuga ma ei klappinud ka sellepärast suurenesti, Egoga olid teatavasti muud jamad, miks me lõpuks siiski lahku läksime. Hurmuriga ma polnud suhtes, aga ta oli ka ilueedi. Ma mäletan, kui talle alati ütlesin, et no mille krdi pärast ma pean geelipead silitama, millepeale ta naerma hakkas ja ütles, et tema ilma geelita ei lähe poodi ka. Kuigi jah – siis oli aasta 2008, nüüd on see mood vast juba natuke ära vajunud, vähemalt eestlaste seas küll õnneks.

Ma küll usun, et pooled mu lugejad vist sulgesid selle blogi, kui said teada, et tegemist on liigagi lihtsa ning vbl välimuselt igava neiuga, aga noh – mis seal ikka siis🙂

Nii et kui te siiani pole veel välja uurinud, milline ma välja näen, siis ärge jumala pärast seda tehke, sest pilt ning blogi ei lähe omavahel kokku!😀

14 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Printsess mõnele lugejale pettumuse valmistas…

  1. Tead, mina olen selline inimene, kellele meeldib blogisi lugeda nii, et ma tean, milline isik selle tag a seisab. Ka siis, kui ma hakkasin pooljuhuslikult sinu blogi lugema, siis ma uurisin puhtast uudishimust kohe välja, kes ja milline sa oled. Loodan, et see mõjub sulle toetavalt – minu jaoks ei muutunud midagi, kui nägin sinu pilte. Esimene mõte oli pigem: ” Oo selline hipilik lillelaps.” Heas mõttes ikka. Mõnes inimeses lihtsalt on see “xfaktor”, mis ühelt poolt inimesi (sinu puhul enamasti mehi) magnetina ligi tõmbab, ning teiselt poolt jälle kedagi eemale tõukab. Fakt on aga see, et tähelepanu koguneb mõlema juhtumi puhul.🙂 Minu jutu mõte on aga see, et ole ka edaspidi see, kes sa tõeliselt oled, ning ära lase kellegi sõnadel ennast mõjutada (nii palju, kui sinu blogi lugenud olen, siis ilmselt sa nagunii ei lasegi🙂.

    • Julia, sul on absoluutselt õigus – ma ei lasegi kellegi sõnadel end mõjutada. Pole kunagi lasknud ega tee ka seda tulevikus, sest alati tuleb käituda oma äranägemise järgi🙂

      Jah, hipilik lillelaps on mulle ka varem mainitud, selline, kes looduses kuskil ringi jookseb😀 Ma küll looduses ringi ei jookse, aga selle esimese poolega nõustun, sest minus on seda hipilikku algpõhja, mitte nüüd nii palju, aga natuke siiski🙂

  2. Ma ka mingi moment üllatusin, et sa selline välja näed.
    Blogis tundub, et sul on päris kõrge enesehinnang ja ma ausalt öeldes eeldasin siis, et järelikult sa oled ilus, aga kergelt öeldes päris nii ma ei ütleks..
    Nüüd ma loengi su juttu veidi kahtlevalt, et näiteks kui sina ütled, et mees on ilus, siis ma ei usu seda eriti😀

  3. Ilu ei ole absoluutne mõiste. Mõnigi väga ilusaks peetav inimene on mu silmale lausa eemaletõukav ja vastupidi ka – need, keda mina ilusaks arvan, ei pruugi teistelt sellist hinnangut saada. Ilu ja sära ja muu sihuke värk – kas ei ole läbi blogi, ilma inimesega isiklikult kohtumata, pisut palju hakata kõrgelennulisi või hoopis raskeid hinnanguid andma?

    Ilus või kole või tavaline? Aga mis vahet seal on, peaasi, et blogi jälle tagasi lugema kutsub🙂

    Igatahes oled minu jaoks imetlusväärne eelkõige selle tõttu, kuidas Sa suudad mitte lasta ennast trollidest ja muiduhaukujatest mitte häirida. Jätka samas vaimus!

    • Aitäh meeldivate sõnade eest!🙂 Ja selle iluga on tõesti omamoodi lugu, mis ühe jaoks on ilus, ei pruugi seda teise jaoks olla, vastupidi muidugi ka.

  4. Ma ei tea kas ma olen üks vähestest aga mind sinu välimus ei üllata. Käisin praegu otsimas pilte ja pigem ootasingi sellist välimust, kui et mingit mukitud piffi. Ja absoluutselt ei üllata ka see, et ikkagi niiviisi mehi skoorid. Tean juba omast käest, et mehi tõmbab ligi mingi nähtamatu faktor.
    Ma ei ole ise ka väga “beibelik”. Kui sättida, siis pean ennast ilusaks küll aga niiviisi tavaelus mitte. Samas ei saa öelda, et mul meeste tähelepanust kunagi puudust oleks olnud. Pigem vastupidi. Enda jaoks viimane näide oli, kui läksin kaheks kuuks praktikabaasi ning oi-oi, mul pole varem sellist praktikat olnudki. Oleks siis kuidagi neid mehi võrgutanud. Ei. Absoluutselt mitte midagi ütlev praktikavorm, pigem lohvakas; ilma meigi või soenguta. Mingit minupoolset flirti või väljakutsuvat käitumist ka ei olnud. Lihtsalt olin mina ise – lõbus, naeratav ja seltsiv. Ning pakkumisi ja külgelöömisi hakkas tulema.
    Ma ei ole kunagi enda puhul sellest meelitavast faktorist aru saanud aga ju siis miskit on. Seega olengi aru saanud, et “tavaline” olla on parem.

    Nii et ole sina ka “tavaline” või mõne jaoks pettumust valmistav edasi, ikka sina ise🙂

  5. no ma hoidsin ikka peast kinni, kui su välimust nägin, jutt ja pilt ei lähe ikka üldse kokku😀

  6. Pidasin siis oma kommentaari lisamise kõige mõistlikumaks selle postituse alla. Leidsin täiesti puhtjuhuslikult su blogi ühe teise blogi kaudu, vaatasin, et ahahh seksiblogi, täitsa huvitav. vaatame, nii lugesin, lugesin…ja kui mõtlesin et kui vana võiks olla see tüdruk(naine??), sest lihtsalt mõte kiskus sinna 17 aastase kanti, mingi pubekas, kuna see sinu kirjutatud tekst ja kogu see dialoog sinu ja su meeste vahel, kuidas sa seda tsiteerid siia jne jne, kohe lõi ette pilt mingist tänapäeva praalivast pubekast, kuna kirjutamisstiil lihtsalt on kohutav. Ei teadnud veel veidike aega kellega tegu on, siis hakkas tänu kommentaaridele selgeks saama, et night chati Jaanika ja pilt sai kohe selgeks.Absoluutselt ei kritiseeri sinu elustiili ja ringi tõmbamist, iga inimese oma asi, kuna olen isegi ikka paras nümfomaan ja meesteõgija. Aga olen suutnud selle juures alati kuidagi stiilseks ja elegantseks jääda, minu arust(lihtsalt on minu arvamus) on sinu puhul see enda seksuaalsuse ja meeste õgimise kujutamine kuidagi labane, ei ole mingit klassi ja päris ausalt, ei kujuta ette milline normaalne mees suudaks lugeda kuidas tema suhet (vahet pole millist, kas siis seksisõbrad või mis iganes suhet) detailselt lahatakse läbi blogis kust kõik seda lugeda võivad… Ja no selle meestemagnetiks olemisega on nüüd küll selline teema, et sina seda küll ei ole, nagu ma siia maani aru olen saanud, siis teed algatuse sina päris tihti, flirdid, vaatad silma pikalt, teed mehele selgeks, et tahad teda, usu mind, selleks ei pea olema meestemagnet, ma võin sellise käitumisega tutvuda õhtu jooksul 10 mehega, pole probleemi, nagu sa ütlesid, meestega tutvumine ongi imelihtne, lausa maagiliselt lihtne. Omaalgatusliku flirtimisega saavad enamus naisi endale mehi , nimelt meestemagnet on see kes ei pea neile isegi otsa vaatama, mehed lihtsalt tahavad neid ja jooksevad neil järgi, ilma et naine lillegi liigutaks, tean omast käest seda🙂 Ja nüüd nii sina kui ka paljud teised mõtlevad, et milleks siis minult selline kriitika, ja nimelt selle pärast, et hämmastas sinu enesekindlus ja et oled endast tõeliselt heal arvamusel, kuigi mulle tundub, et haritust sul just väga palju pole ja olen jälginud mõnda saadet, kus oled olnud. Samas ma nagu ei mõista, et miks sa oled nii stereotüüpne ja üldistad naisi ja inimesi õldse hästi palju, kuigi sinu elustiil ei ole omane stereotüüpsele naisele. Sinu blogides mind just see vist kõige rohkem häiribki, et sa üldistad naisi liiga palju ja üldistad ka mehi, et naised on sellised, ütlevad seda ja teevad suhtes olles seda.

    • Kusjuures täiesti vale, mina teen esimese sammu väga harva, mees teeb enamasti. Kui see on sinu meelest esimene samm, et ma pead ära ei keera, kui meeldiv noormees mulle otsa vaatab, no siis jah – aga mehed tulevad ise minuga rääkima, olen väga harva esimesena seda teinud. Ja vahel ei pea otsagi vaatama, ikka tulevad🙂 Nii et kõik oleneb.

      No vot siis, ju ma siis ei suhtlegi normaalsete meestega, et nad mu blogiga suudavad leppida, aga kuna ma nüüd olen selles mõttes kohe aus (pärast seda, kui välja tuli, kes ma olen, olen ma meestele peaaegu alati oma blogi maininud, vähemalt nende puhul küll, kellega rohkem suheldud) ja kui nad sellega ei lepi, siis pole minuga suhtlemisel ka asja – nii lihtne see ongi🙂 Kui ma kunagi ka peaksin blogi kinni panema, siis teen seda kindlasti sellepärast, et ise tahan, mitte keegi ei saa mind selles mõttes mõjutada. Kui see neile ei sobi, siis ongi kööga. Ju siis leiavad, et las olla see blogi siis😀

      Tunnistan, et üldistan palju, see on tõesti minu üks suur viga, aga keegi meist pole täiuslik🙂

      • Ja sinu kommentaari põhjal ei saa ka just öelda, et maailma parima grammatikaga inimene selle kirjutanud on – nii et ei maksa rääkida, kes meist siin haritud või harimatu on🙂

    • Ega väga hull tegelikult asi polegi, lihtsalt sõnade kes, milleta, kelleta, kellega ette käib koma, aga (Omaalgatusliku flirtimisega saavad enamus naisi endale mehi, nimelt meestemagnet on see (koma koht, sul puudus), kes ei pea neile isegi otsa vaatama, mehed lihtsalt tahavad neid ja jooksevad neil järgi, ilma et naine lillegi liigutaks, tean omast käest seda) üldiselt on okei. Veel üks naide: Ei teadnud veel, kellega on tegu (sul
      puudus seal koma).

      Paar viga jäi veel silma, aga see selleks, ei hakka neid siin praegu lahkama.

      Ma ei kritiseeri sind üldse, aga leian, et meil mõlemal on suhteliselt sarnane probleem – meie laused on pikad ning lohisevad. Ma tunnistan, et see on minu probleem, aga võrrelda mu kirjutamistiili päris 17-aastase neiuga on küll kohatu, eriti arvestades seda, et mu lõpukirjandi punktid olid päris arvestatavad – grammatika kusjuures maksimum lausa. Nii et harimatusest ei saa siin küll juttu olla, eriti arvestades seda, mis puutub kirjutamisse.

      Ma pole kunagi öelnud, et mu grammatika oleks täiesti perfektne, tean isegi, et mul on vigu, kuid kui seda kritiseerima tulla, siis peaks arvestama ka sellega, et sul endal see täiesti korras oleks🙂

      Nii et pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad🙂 Ma mõtlen just kirjutamisstiili poolest, sest tunnistan, et mu laused on pikad ning lohisevad, aga ma pole nõus sellega, et seda 17-aastase neiuga võrrelda saaks.

  7. Palun leia siis minu kommentaarist üks kirjaviga, ise ei leidnud, ehk jäi kahe silma vahele! Ja sinu blogis ma mõtlesin kirjutamisstiili mitte grammatikat.

  8. Ega sa Heidy ise ka kirjastiililt ei hiilga. Ja ma leidsin ka koma ning kokkulahku kirjutamise vigu. Üleüldse ei tasu klaasmajas elades teisi kividega pilduda.

Lisa kommentaar

