Kui mõni inimene näeb veidraid unenägusid… / Vahel teen ka mina teatuid asju viimasel minutil (näiteks seksin!)

Nägin eile Terminaatorit. Tüüp oli vahepeal juuksuris käinud ning nägi teistmoodi välja. Natuke nooremaks tegi see lühem lõikus teda, ma ütlesin ka talle, et ta näeb nagu murumuna nüüd välja, haha😀

Rääkisin talle ka seda, et laupäeva öösel helistasid mu endised kursaõed mulle, kes tahtsid teada, kas ma olen öösel tööl. Ütlesin, et olen küll, nad siis kahtlesidki, et kas mulle hellata, sest vbl ma ei võta vastu, sest äkki veedan aega Terminaatoriga😀 Kuna ma pole nendega pikalt suhelnud, aga tean, et nad loevad mu blogi, siis ka nemad kutsuvad Terminaatorit Terminaatoriks, sest nad ei tea ta õiget nime. See oli nii naljakas lihtsalt, et mainitakse, et me eeldasime, et sa võid Terminaatoriga olla😀

Terminaator rääkis mulle, et oli mind unes näinud. Et unenägu oli selline kahtlane, sest mingi noormees flirtis minuga ja ma flirtisin täiega vastu, aga Terminaator oli marunärvi läinud sellepeale, et oli aknaklaasi tooliga sisse visanud vms. Ja ta ütleski, et naljakas oli see, et isegi unes ta sai aru, et tal pole mingit põhjust ega ka õigust armukade olla. Ma siis ütlesingi talle, et ta ilmselt veedab minuga viimasel ajal lihtsalt palju aega koos – ehk sellepärast olen ka ta väga veidratesse unenägudesse tikkunud😀

Kuna ma olin öösel tööl olnud, siis päeval ma magasin – hommikul veel seksisime, aga siis sai uni meist mõlemast võitu. Terminaator ärkas varem üles, pahteldas seal ühes toas, kus ta remonti teeb ja ma magasin õndsat und edasi. Kui ma ka lõpuks ärkasin, siis sõime ja vaatasime telekat.

Lõpuks hakkas tema õlut jooma ja ma hakkasin veini libistama – ja siis hakkas Terminaator väga palju rääkima. Ta räägib muidu ka, aga kainena on ta selline konkreetsem ja natuke vähem filosofeeriv😀 Ega ta siis ka väga purju ei jäänud, aga natuke vindine oli küll. Ta mainis mulle, et vahel ta mõtleb, et miks minuga seoses seda vanaema oma moospurkidega pole tulnud (kes ei tea, siis see nii-öelda naljaga pooleks ettekääne, mida ta teatud naiste puhul kasutanud on, et neist lahti saada). Ja ma ütlesin, et ega mina ka ei tea. Samuti ta ütles, et ma olen kõige hoitum naine pärast tema viimast eksi, kellest ta lahku läks – sellest on nüüd paar aastat möödas. Ta ütleski, et teda ennastki üllatas see, kui ta mulle eelmisel esmaspäeval pärast tööd hellas ning pärast meie nädalavahetust mulle ütles, et ta mind igatseb, et tahaks kaisus olla (ja siis me polnud veel seksinud ka). Et ta pole tavaliselt selline mees üldse. No me mõlemad mainisime eile, et meil on koos hea olla, me naudime teineteise seltskonda ning see ongi kõige olulisem. Muule mõtlema ei pea.

Aga noh – me läksime natuke vaidlema ka😀 Terminaator hakkas ajama, et ta on mõelnud, milline ma pikas suvekleidis välja näeksin ja mina ütlesin, et ma ei kanna pikki suvekleite, sest see pole mu stiil. Ta siis ütles, et ega talle ei anna ikka rahu see, et ta nii tahaks näha, aga ma jäin endale kindlaks, sest mulle ei meeldi, kui mulle mingite asjadega peale käiakse. Ja nagu Terminaator mind vahel kutsub preili (mu perekonnanimi), siis ta ütleski, et krt, ma olen ka ikka kangekaelne naine ja ma ütlesin talle vastuseks härra (tema perekonnanimi), et ega ainult tema siis ei saa kangekaelne olla. Ma ütlesingi, et selle tuunimise värgi ma juba elasin läbi – ja seda ei kavatse ma enam kunagi kogeda. Tähendab, ma ei elanud, aga mind üritati muuta (Võrratu siis). Terminaator siis ütleski, et ega ta ei taha tuunida, et kui üks mölakas kunagi nii jobu oli, siis see ei tähenda, et teised seda on.

Tegelikult on Terminaator ka natuke selline mees, kes paneb rõhku sellele, kuidas ta välja näeb. Mitte küll nii kohutavas vormis, nagu Võrratu või Ego seda tegid (sest nemad pakkusid minu jaoks üle). Aga siiski mingil määral küll. Tal on ikka kreeme ja värke vannitoas küll, keskmise mehe kohta ehk liiga palju.

No lõpuks ma ütlesin ka talle, et mind ajab vahel see närvi, et ta nii domineeriv kõiges olla tahab, millepeale Terminaator ütles, et just selle põhjuse pärast ta vallaline ongi – mitte ükski naine ei suuda seda pikalt taluda. Ma ütlesin, et üks ju suutis kaheksa aastat. Vahel, kui ma kuulen, kuidas Terminaator need kaheksa aastat selles suhtes kogu aeg üle aisa hüppas, hakkab mul ta eksist lausa kahju. Noh, eks naised hoiavad ikka teiste naiste poole ju😀 Samas… on asjal alati kaks poolt, nagu me teame. Ma ei kiida heaks seda, et suhtes petetakse, absoluutselt mitte, aga alati võib naine ka mingil määral seda soodustada, ilma enesele teadmatagi. Samas mainib Terminaator mulle alati, et oma viimases kolmeaastases suhtes ei petnud ta kordagi. Ilmselt ta ei viitsinud enam mööda klubisid käia ning naisi otsida😀 Või siis ei olnud neid juhuseid enam nii palju, kui nooremana neid oli.

Tegelikult pidin ma juba siis taksot kutsuma hakkama, et tööle jõuda, aga muidugi hakkasime me veel enne seksima😀 Kui 30 minutit oli saate alguseni aega, hakkasin ma ruttu riideid selga ajama ning Terminaator kutsus samal ajal mulle takso😀 Arvasin, et jään esimest korda elus saatesse hiljaks ning inimesed peavad natuke sinist ekraani vaatama, aga jõudsin üheksa minutit varem kohale isegi (ütlesin taksojuhile, et siva, sest elu ja surma küsimus :D). Tavaliselt olen ma ikka kõvasti varem kohal, sest mulle meeldib – pealegi kodust lähen ma viimase bussiga minema või veel varem isegi.

Saatesse saatis Terminaator oma sooviloo ning samuti mainis sõnumis, et ta arvab, et pikk suvekleit sobiks mulle, haha😀 Oh teda ja tema asju😀 Ta veel enne tema juures mainis, et kas ta kogu meie tutvuse jooksul on kunagi üldse eksinud milleski… Ma siis ütlesin, et ma ei tea teda selleks piisavalt kaua, aga tema arvates ajasin ma jama, sest tean teda detsembrist tegelikult. Nojah, aga siis me ei suhelnud nii palju.

Nagu ma olen ka maininud, on ta parajalt vastuoluline inimene – küllaltki ülbe, aga samas on temas ka mingi selline… natuke pehmem pool olemas? Väga keeruline isiksus, seda kindlasti. Ja ma ei saa eitada, et mulle meeldib ta seltskond. Jah, mulle meeldib ka temaga seksida, aga tema seltskond meeldib samuti. Ja kuigi ta ajab vahel mind natuke närvi oma domineerimisega, siis tegelikult on ta tore inimene. Ja hooliv ka. Kuigi nüüd me oleme juba seksinud, siis ta endiselt tunneb muret, et ega mul külm pole vms, et kas ma ikka magada saan, kui ta teises toas pahteldab või lärmi teeb (kuigi uks on vahepeal kinni)😀 Ta viskas küll nalja, et paneb minu pahteldama, aga ma ütlesin, et kui ta tahab, et remont ikka korralikult tehtud saaks, siis ma ei soovita seda küll teha😀

Ta ütles, et ta vist varsti jätab mu blogi lugemise, sest iga kord pärast postitust tekib tal see analüüsimise tunne. Et miks preili Printsess ikka mõnesid asju niimoodi näeb, nagu ta näeb😀

Muideks, täna olen ma täpselt kuu aega vallaline olnud, sest 2.mail läksin ma Romantikust lahku. Tundub isegi kauem, sest vahepeal on kuidagi nii palju asju juhtunud.

Ja appikene, kas tõesti on juunikuu käes või? Ilma järgi tundub, et jumala september ju. Õnneks nädalalõpuks lubas ilusamaid ilmu. Aga kuhu see aeg ometi kaob??? Kui aeg samamoodi edasi lendab, siis varsti olen 75, vot tak.

4 thoughts on “Kui mõni inimene näeb veidraid unenägusid… / Vahel teen ka mina teatuid asju viimasel minutil (näiteks seksin!)

  1. Ega see, kui keegi sulle teistmoodi riietust soovitab, ei tähenda kohe meelevaldset tuunimist. Astu vahest oma mullist välja ja võid üllatuda mis kõik sulle sobida võib🙂 Nagu sa ise ka tunnistad, siis oled selline lihtne tüdruk ning see paistab ka su riietusest välja (üldse mitte paha pärast). St mina põline Tallinlane saan kohe aru, et sa oled kuskilt mujalt. Hea stiilitunnetusega inimesi tasub alati kuulata, sest nad tahavad ainult head. Pikast suvekleidist on pikk tee tuunitud megabeibeni, milleks Võrratu tahtis sind muuta🙂

  2. Olen Anniga nõus. Ütled, et pikk kleit pole su stiil.. tahaks sellele vastata, et sul pole ju üldse stiili.. Iseloomult oled pigem huvitav kui igav inimene, aga riietuselt oled paraku väga igav ja stiilitu (et mitte öelda kole). Aga noh, see on minu otsekohene arvamus lihtsalt🙂

  3. Ma olen absoluutselt eelnevatega nõus.
    Sinus välimuses on suurepärast toormaterjali, veidi kurb, et see kasutamata on. Sära ja efektsuse lisamiseks on tänapäeval ju nii palju erinevaid võimalusi.
    Ma ütlen sulle ausalt, kui sind tegijate stilistide kätte korraks anda, siis tulemus oleks…vapustav:) Heas mõttes, vapustav:)

Lisa kommentaar

