Vahel oleme me kõik pealiskaudsed, pealiskaudsed… /Väga heasüdamlikud mehed on Printsessi jaoks kas liiga igavad või on Printsess nende jaoks liiga suur pidutseja/ Mehed ja naised, kes on ainult seksiks mõeldud, ei peaks liigselt lootma hakkama!

Olin eile Terminaatori juures. Tal oli endiselt mu kiri veel elutoa laual (kus ma tänasin teda eelmisel korral toreda õhtu eest). Kuna ma teadsin, et laupäeval ehk täna tuleb üks laps tema juurde nädalavahetuseks, siis ma ütlesin Terminaatorile, et parem oleks, kui ta selle kirja vist ära paneb, sest seitsmeaastased oskavad lugeda, kellel seda jama veel vaja on, et sellist asja seletama hakata😀 Terminaator ütles, et ta polnud sellele mõelnudki, aga eks mul vist õigus ole jah😀 Ma ütlesin talle ka, et pole ju vaja vaja küsimusi stiilis: “Issi, kes see Jaanika Paanika veel on?”😀 (sest just selle nime ma panin kirja alla). Terminaator ütles, et mul on ikka suht varasejalad, aga tal on täiega õigus, sest mul ongi kohutav käekiri, kuigi ma kirjutasin trükitähtedega😀 Ta kinnitas mulle, et tal on ilus käekiri, aga ma ei uskunud teda. Siis ta kirjutas midagi paberile ning krt… tal oli õigus – oligi väga ilus käekiri!😀 Ta tihti ütleb mulle, et ma peaks mõnesid asju ikka uskuma ka, mida ta räägib.

Õhtul me siis sõime, vaatasime telekat ja aeg lendas megakiiresti. Kuna Terminaator pidi täna väga vara oma lapsele järele minema, siis eeldasime, et lähme päris vara magama, aga kus sa sellega😀 Kõigepealt vaatasime mingit filmi, aga reklaamipausi ajal unustasime selle tegevuse sootuks ning hakkasime hoopis seksima. Umbes kella 02.00 ajal ütles ta, et ta jääb nüüd tuttu, aga kuna mul veel und polnud, siis vaatasin telekat. Aga siis hakkasime hoopis maast ning ilmast rääkima, ma panin teleka üldse kinni ning rääkisime hommikul kella 05.30ni vist. Sel korral tegin talle nii-öelda tagasi selle, kui ta siis mulle oma filosoofilisi arutelusid pidas, kui mina omadega suht läbi olin😀

Kui kell hommikul tirises, siis olime mõlemad suht väsinud, aga mina teadsin, et ma saan varsti jälle magada😀 Terminaator ütles mulle, et ma olen ikka paha inimene, aga tal ka enam hiljem und polnud, seega mis seal ikka😀

Ja nüüd hommikul ta tõigi mu koju ära ning siis hiljem läks lapsele järgi.

Ja jällegi oli meil eile üks omapärane vestlus.

Terminaator: Vaata, ma ütlesin sellele naabrile, sellele “jumalale”, et mida kurat see jumal sulle andnud on😀 Sina blogis kirjutasid teistmoodi😀

Printsess: Mis vahet seal on? Ma kirjutasin lihtsalt, et mida see jumal sulle andnud on😀

Terminaator: Jah, aga see kurat oli seal oluline, et noh… vastuolulisus välja tuleks!😀 Kui sa kunagi raamatu lõpuks kirjutad ja ma seal kajastatud olen, siis ma pean enne ikka üle vaatama, et mida sa täpselt ikka valmis vorpisid seal minust!😀

Printsess: Sind ja sinu asju😀

Kui nüüd Terminaatorist veel rääkida, siis tegemist on endast küllaltki heal arvamusel oleva mehega, kes on üldiselt ka väga domineeriv. Pealtnäha selline parajalt karm, aga kui teda rohkem tundma õppida, siis näeb seda, et tegelikult on see hellem pool  ka olemas, mida ta nii väga just välja näitama ei kipu. Väga otsekohene, seda kindlasti. Ta on maininud ka, et mõned inimesed, kes teda piisavalt ei tea, lähevad ta otsekohesuse peale närvi, aga selline ta on – ta ei saa sinna midagi parata.

Terminaator rääkis täna varahommikul ka, et ta ei suudaks väga paksu naisega mitte kunagi koos olla (mida ma ka juba tegelikult teadsin, sest ta oli seda varem ka maininud). Ja ma olen kindel, et minu nägemus väga paksust naisest ja tema nägemus väga paksust naisest on piisavalt erinev😀 Noh… Mendi/Armu-Anna on meie mõlema arvates ikka päris paks naine, aga ma olen kindel, et mõne lihtsalt vormikama naise kohta arvaks tema endiselt, et ta on paks. Ja ma ütlesin talle ka, et küll karma talle tagasi teeb, et tulevikus armubki mõnda tüsedamasse naisesse, küll ta siis oma sõnad tagasi võtab. Ta ütles, et ta ei armuks, sest ta lihtsalt ei vaatagi selliseid naisi. Et jah – ta on nendega küll minevikus seksinud, aga… suhteks ta neid ei taha. Ja kuna ta ise on väga heas vormis ning ta teeb trenni ka, siis ta leiab, et tal poleks selle paksu naisega ka suurt midagi ühist. Samas ta ei eelda naise puhul, et ta peaks trenni tegema, sest mõnedel on lihtsalt niisama ilus keha, ilma midagi tegematagi.

Jah, väga suur pealiskaudsus, aga samas ma saan temast aru. Minu jaoks oli väga pikalt meeste pikkus ülioluline, nüüd ma olen sellest küll natuke välja kasvanud ning see pole prioriteet, aga jah… Ja mul endal pole kusjuures üldse kogemust paksu mehega, isegi niisama seksi mitte. Olgu, Esimene oli omal ajal natuke tüse, aga mind see ei häirinud – teda ennast aga küll. Ja ta oli sel ajal veendunud, et minusugune neiu vääriks ilusamat meest kui tema (olime siis vanuses 16-18). Rääkisin Terminaatorile ka, et alguses võid ju mehe ego upitada, aga lõpmatuseni ei jõua, kui ta on veendunud, et ta on nagunii paks ja kole, mida ta minu jaoks absoluutselt ei olnud. See ebakindlus oli see, mis mind tol ajal juba häirima hakkas, sest no kaua sa kuulad seda jama (aga ma ikka kuulasin, sest ta oli minu jaoks väga oluline mees). Tavaliselt teevad naised seda viga meestega, et hakkavad neile rääkima, et appi, ma olen nii kole jne, lootes siis komplimente saada. Ja kui mehed vbl enne neid iluvigu ei märganud, siis neile kogu aeg tähelepanu juhtides hakkavad nad neid märkama. Ja lõpuks lasevad jalga, sest naine, kes kogu aeg ainult jahub, et ta on ikka nii kole (mida mees vbl sugugi ei arva), on väga ebakindel. Eks alguses me tahame ju kõigi enesekindlust tõsta, aga lõpmatuseni lihtsalt ei jõua.

Kui nüüd üldiselt meestest rääkida, siis minu sõbrannad on arvamusel, et vahel on mul nende suhtes väga kummaline maitse. Esimene ja Omakasupüüdmatu ei olnud pealtnäha üldse sellised mehed, keda ma reaalselt vaadata võiksin, aga neil oli see miski, mis mind nende juures võlus. Ego ja Võrratu olid välimuselt just sellised noormehed, keda ma vaadata võiksin, sest ka mina olen oma elus ikka päris pealiskaudne bitch olnud (eks ma endiselt natuke olen). Romantik polnud ka välimuselt üldse selline mees, keda ma tavaliselt vaataksin. Naljakas ongi see, et need mitte tüüpilised (ehk siis need, kes polnud ilueedid) on südamelt just palju paremad olnud. Aga mul on kahjuks see värk, et väga heasüdamlike noormeestega läheb mul alati kõik pekki, sest nad on minu jaoks kas igavad või mina olen nende jaoks liiga suur pidutseja. Ma arvan, et parim mees südamelt oli Omakasupüüdmatu, ta oleks mulle omal ajal kuu ja tähed taevast alla toonud, aga siis 20-aastaselt tahtsin ma pidutseda ja erinevate meestega keppida. Ja kui ta siis 32-aastaselt hakkas rääkima (tema oligi 32 ja ma olin 20, kui suhtes olime), et lõpetan oma eriala ning siis võib juba vaikselt lapsi planeerima hakkama, siis see oli minu jaoks väga suur ohumärk. Ja kui ta veel vaikselt vihjas, et plaanib mulle oma vanaema reliikviast pärit oleva kihlasõrmuse kinkida, siis ma teadsin, et pean põgenema. Ja nii kiiresti, kui jalad võtavad!

Tegelikult ma vaagisin Omkasupüüdmatust seda lahkuminekut natuke aega, sest ma teadsin, et jätan maha väga hea mehe. Ma läksin isegi nii kaugele, et kui ta üks kord magas, siis ma sorisin ta msnivestlustes, et äkki leida ometi midagi, mis teda nii heaks meheks ei teeks. Aga ta tunnistas oma parimale sõbrale seal, kui väga ta mind armastab ja kui väga ta minuga ühist tulevikku tahab. Ja siis ma teadsin, et nii see jätkuda ei saa, sest ma oleksin lihtsalt teda petma hakanud – pealegi tahtsin mina möllu panna, temale meeldis selline vaiksem eluviis, kuigi eks ta suure surmaga tuli ka välja, kui ma teda vedasin, aga talle ei meeldinud see tegelikult.

Ja ma usun, et see lahkuminek oli minu jaoks emotsionaalselt üks raskemaid, sest ta nii veel küsis, et äkki ta saab midagi enda juures muuta, et rohkem väljas käia jne. Ma ütlesingi, et keegi ei pea end nii palju muutma ning ta vajab teistsugust naist. Ta valas pisaraid, kui ta maha jätsin ning mina nutsin samuti, sest mulle ei meeldi inimestele niimoodi haiget teha, aga mis sa teed – see oli kõige parem lahendus. Ma polnud valmis nii tõsiseks suhteks. Ja noh… teine kord tuleb oma sõnu süüa, sest ma ütlesin pärast Omakasupüüdmatut, et nüüd tahan ma oma ellu actionit ja adrenaliini… Ja kaks nädalat pärast Omakasupüüdmatu maha jätmist tutvusin ma Egoga. Ja seda kõike sain ma rohkem kui rubla eest, nagu me kõik teame. Draama, adrenaliin, action… Siis tuli jälle teine äärmus. Oma soovidega tuleb seega alati ettevaatlik olla!

Kunagi rääkisime ka Terminaatoriga sellest, et mis teda oma suhetes närvi ajas oligi see, et kui ta naisega välja läks, siis tahtsid nemad juba kell 00.00 tagasi kodus olla, tema jaoks alles siis pidu algab. Ka Terminaator on pigem selline inimene, kes välja minnes ikka vähemalt 02.00-03.00ni, vahel isegi 05.00-06.00ni pidutseb, aga naised on tal rahulikumad olnud. Minu puhul jällegi vastupidi – mina olen see naine, kes võiks palju pidutseda, aga mu eksid on päris rahulikud noormehed olnud (kui Ego välja arvata, kes võis ka lõpmatult pidutseda). Esimese ajal ma ei käinud temaga üldse kuskil väljas, sest ta vihkas pidutsemist. Nojah, niisama väljas söömised jah, aga pidusid mitte kunagi. Ja tema puhul ei õnnestunud mul teda ka veenda, et ta tuleks, sest talle ei pakkunud see üldse huvi. Ja just nende mu pidude pärast ta mu 2008-nda aasta suvel pekki saatiski. Ja siis hakkasin mina meestega kassi ja hiirt mängima, sest tahtsin vist kogu maailmale kätte maksta, et üks mees mu maha jätnud oli. Aga nagu sellistel puhkudel ikka – pill tuleb pika ilu peale – minul tuli siis Hurmur, kellesse ma ära armusin, aga kellel minust täiega pohhui oli. Olen sellest kunagi ka kirjutanud, seega hetkel sellesse teemasse süveneda ei viitsi. Aga tol suvel ripsustasin tiiba Vanaga (kes siis oli 32 ja ma olin 18), Machoga (oli siis vist 27) jne. Mõlemad olid siis elukogenud mehed ja mulle meeldis see, kuidas nad mu järel jooksid, lootes keppi saada, mida nad kunagi reaalselt ei saanudki. Kuidas Vana mul tööl järel käis, kui ma talle vaid helistasin jne. Ja kuidas ma talle valetasin, et mu vanemad ei luba mul nii vana mehega matkama (või oli see hoopis telkima? appi, ei mäleta enam :D) minna, kuigi ma polnud küsinudki, ma lihtsalt ei tahtnud😀 Kui ma oleks ikka matkama tahtnud minna, siis ma oleksin nagunii läinud, mul on alati vabakasvatus olnud. Tegelikult sain ma hoopis teise tüübiga kokku, kes mulle palju ahvatlevam tundus😀 Mu tolleaegne suvi nägigi välja umbes selline: “Oot, kui ma nüüd Vanaga välja lähen, aga näiteks Macho või mingi teine tüüp pärast kutsub, siis ma pean kuidagi end välja vingerdama, eriti selle superkompu noormehe puhul.” Ma olin ikka eriline strateeg 18-aastaselt, mul oli kõik läbimõeldud😀

Nüüd olen ma selles mõttes ka vallalisena ikka palju vaiksemaks jäänud. Ma ei viitsiks enam niimoodi. Flirticusse ma tagasi kobinud pole näiteks. Eks ta oli omamoodi huvitavam ka siis, sest ma olin ju 16-18-aastaselt suhtes olnud, seega oli vallaline päris tore üle pika aja olla, eriti veel nii noorena. Nüüd olen ma ilmselt nii tihti vallaline, et see pole minu jaoks enam mingi uus asi😀 Mis aga ei tähenda seda, et kui ma näiteks peol olen (mida juhtub kusjuures päris harva), et ma siis näiteks mõne noormehega ei flirdiks vms. Vallalisena on see asi mul veres. Meestega on ülimalt lihtne tutvuda. Täiesti pekki, kui lihtne. Kõik, kes räägivad, et see on raske – ma tahaks ainult sellepeale naerda. Aga jah, tutvumine tutvumiseks, hoopis keerulisem asi on suhtes olemine ning tegelikult ka selle nimel pingutamine. See on asi, millest mina suurt midagi ei tea.

Aga Terminaatorit on naiste puhul närvi ajanud ka see, kui nad liiga kiiresti teda omada tahavad. Või mis liiga kiiresti – pigem üldse teda omada tahavad, aga just mõned detailid ajavad teda eriti närvi. Ta on viimased paar aastat vallaline olnud ja eks ikka naistega sebinud, seksinud jne. Umbes aasta tagasi tõi üks naine päris kiiresti oma hambaharja tema juurde, mis tema peas võrdub ka juba ohumärgiga. Nagu Terminaator ka ütles, et mõned naised ongi ainult seksiks, et muul ajal sa ei suhtle nendega üldse, ei pea mingeid vestlusi, ei helista, mitte midagi. Ja tema arvates kurb on see, et just need naised hakkavad midagi eeldama.

Jah, eks täpselt samamoodi on ka meestega tegelikult. Mõned mehed on ka ainult seksiks. Ma mõtlen just selles mõttes, et eks kellegi jaoks on need mehed ka suhteks, aga mitte minu jaoks vms. Ja täpselt samamoodi ka nende naistega, et kellegi jaoks on nad ka suhteks, aga mitte Terminaatori jaoks.

Olen jälle mingi romaani valmis kirjutanud, lähen vist burksi sööma (küll putka oma, mitte Hesburger või McDonalds, need mulle eriti ei meeldi). Ning jah – üle-eelmise postituse jätkuks võin öelda, et üldiselt ma toitungi väga ebatervislikult. Ja makarone ning purgisuppe vahel ikka teen, aga käin tihti ka väljas söömas. Kohutav, ma tean. Ma nüüd põlen veits põrgus, haha😀

Ahjaa, eile hakkas Terminaatori hobusejalgadega naaber jälle öösel tangot tantsima, see oli päris hull. Ma soovitasin tal selle uskliku naabri tema juurde saata, et äkki koos saavad normaalseteks inimesteks😀 Kui ma Terminaatorit vist madrasilt välja tahtsin tõugata (elutuppa viime madratsi ja ööbime seal, vähemalt oleme nii teinud), siis ta ütles, et mida ma ometi teen😀 Ma ütlesin, et pöördugu “jumala” poole oma palvega ja Terminaator mainis, et jah, las see naaber tuleb, võttis minult teki pealt ja ütles, et seda keha näeb, siis ilastab terve korteri tal täis, seda jama veel vaja😀 Ja seda ka, et Terminaator mainis, et alati, kui ma püsti seisan, siis talle meenub, et ma olen nii pikk😀 Ta tegi eile nalja, et ta on 181 cm, aga ma ütlesin talle, et lootku ainult, nii pikk ta küll pole, sest ma olen 182 cm😀 Ta on kuskil 176 cm umbes, mida ma juba ka teadsin varasemast ajast.

Burksile ja siis tuttu ära, ma olen umbes täpselt kaks tundi maganud vist. Jah.

Romantikuga suhelnud pole, viimati vist oligi siis, kui ta mulle tunnistas Facebookis, et korea naisega suudles. Mingi teisipäeval vist? Mina ise ka ei hakka, nüüd olengi vist täiesti üle saanud sellest.

24 thoughts on “Vahel oleme me kõik pealiskaudsed, pealiskaudsed… /Väga heasüdamlikud mehed on Printsessi jaoks kas liiga igavad või on Printsess nende jaoks liiga suur pidutseja/ Mehed ja naised, kes on ainult seksiks mõeldud, ei peaks liigselt lootma hakkama!

  1. OT: Aga mul on alati olnud suur huvi selle vastu, milline EGO välja nägi😀 Kas sa nt tema nime ei sooviks jagada? Feissi kontot? Ühte pilti?
    😀

    • Haha, kahjuks ei saa ma seda teha, sest nagu ma alati öelnud olen, siis meeste pilte ma siia ei lisa (jah, tean, et olen erandi teinud, aga see oli lollus)🙂 Samuti ei jaga ma nende Facebooke. Ma ei lisa endastki, veel vähem meestest.

      Aga võin öelda, et Ego on kuskil 187 cm pikk noormees, kes näeb päris kena välja, nüüd ilmselt küll suurema õllekõhuga (olen sõbranna Facebooki kaudu kunagi ta uusi pilte näinud). Lisaks on tal sinised silmad, selline päris nunnu nägu, mis naistele üldiselt peale läheb. Ja eks ta omamoodi eneseimetleja ka on – välja minnes vahtis ikka enne seda mitu tundi peegli ees, mida selga panna jne. Ei näe välimuselt soomlane välja, sest minu meelest on soome mehed ikka väga koledad. Kui ma temaga tutvusin ja alguses paar lauset vahetanud olime, eeldasin millegipärast, et ta on sakslane😀 Armastas oma riietusega eksperimenteerida ja kandis vahel lausa punaseid teksaseid, mille tõttu mõned teda geiks pidasid.

  2. Naljakas, kuidas sa pead ennast mingiks ilgeks peoloomaks, seksmaniakiks ja meestemagnetiks.
    Tean oma tutvuste kaudu inimesi, kes panevad kolmapäevast pühapäevani pidu, tõmbavad alkost kooma, narkost pilve. Ülejäänud aeg on taastumiseks.
    Seksitakse erinevate inimestega, erinevat moodi, erinevates kohtades, lastakse erinevatesse aukudesse panna, räägitakse seltskonnas avalikult seksist ja oma kogemustest, tehakse rämedaid orgiapidusid ja grupikaid. Samal ajal kui sinu kõige ekstreemsem kogemus on ehk kuskil riietuskabiinis suhu võtmine ja hiljem selle üle naermine. (irw nagu)
    Meestemagnetitel jooksevad mehe PÄRISELT järgi, ootavad VÄHEMALT 12h kortermaja akna all autoga, saadetakse kalleid kingitusi erinevate meeste poolt, sõidutatakse kallitele reisidele, valatakse muude väga kallite kingitustega naist üle.

    Ma koguaeg mõtlen, et mis kuradi peoloom, seksmaniakk ja meestemagnetiks sa end pead? Oled sa ikka kursis, mis need terminid päriselt tähendavad? Ära kujuta endale ette olematut. Jeezas kraist, tõesti nagu.

    • Hah, no sinu kirjelduse järgi ma meestemagnet tõesti pole. Ja ega ma reaalselt ka ilmselt pole, ju mulle meeldib nii mõelda siis😀 Igal inimesel oma lõbud!😀 Ei, tegelikult ma ei pea end nüüd meestemagnetiks ka, vbl olen seda mõnes oma postituses maininud, aga see on olnud ka pigem sellepärast, et näitena tuua, et nende meestega on lihtne tutvuda. Muud midagi. Sinu jutu järgi on meestemagnet pigem see, kellele mõnes mõttes sponsor ollakse – jah, ka nii võib loomulikult. Ja nüüd tuleks ilmselt see kommentaar: “Ah, ära kujuta ette, sulle lihtsalt ei taheta kalleid kingitusi teha!” Nojah, ju siis tõesti😀 Kuigi ma olen alati suhelnud suhteliselt keskmiste meestega ja väga rikastega kokkupuuted puuduvad. Nii et jah – kellele kuidas. Aga ma selles mõttes meestemagnet tõesti pole, nagu sa kirjeldasid🙂

      Mis pidudesse ja seksi puutub, siis loomulikult ma tean, et on selliseid inimesi olemas. Mina pole kunagi olnud, seda ka tean. Seksmaniakiks end ei pea, pole sellest sõltuvuses ega midagi. Täiesti tavaline naine selles mõttes – jällegi oleneb, kellega võrrelda🙂 Aga see selleks. Ja pidudel ma ka tõesti enam nii palju ei käi, kunagi käisin rohkem, aga niimoodi pole kunagi olnud, et kolmapäevast pühapäevani täis. Samuti pole ma kunagi narkootikume proovinud ega teeks ka seda – mind sellised asjad ei tõmba.

      Nii et jah – keskmine eesti neiu lihtsalt🙂 Mis seal muud ikka. Lihtsalt liiga heal arvamusel endast, mis vahel on jamasid kaasa toonud, aga vahel jällegi just päris kasuks tulnud. Ja kui sinu arvates põhjendamatult, siis mis seal ikka – saan ka sinu vaatepunktist aru🙂

      • Annnaaaaabi – su arusaam meestemagnetist on küll kummaline. Et meestemagnet tõmbab ligi siis ainult rikkaid mehi, kes ei soovigi naist võrgutada vaid neid ära osta ja psühhopaate (no milline peast normaalne inimene istub 12h kellegi akna alla?)?? Et kui neid ei ole, siis pole meestemaget? Pigem on meestemagneti probleem ikka selles, et ta tõmbab külge igasuguseid.

        Teiseks – on alkohoolikud ja on peoloomad. Eks mõtle ise, kes need sinu sõbrad on…

      • Mul on ka sõbranna meestemagnet, no tõeliselt. Mehed lähevad tema pärast arust ära ja aastaid ootavad vaid tema kutset nagu kutsikad. Välimuselt tavaline kena neiu🙂 Tean hordides megabeibesid, kes võivad kuude kaupa klubis ringi hõõruda ja ei midagi. Mõnes ilmselgelt on lihtsalt seda miskit, Printsessis sealhulgas🙂

  3. Vaatasin FB sinu pilte ja pidin perseli kukkuma🙂 Kas see hall hiireke oledki sina??? Täiesti tavalise välimusega, täiesti tavaline naine. Stiil on igav. Lipupunane sind paremaks ei tee, pigem vanemaks (loe eidelikumaks)
    Kui meik sinu näos on sinu enda tehtud, siis, vabanda, aga veidi on mööda pandud.
    Ma ei näe sära. Ma ei näe efekte. Ei mingit minupoolset reaktsiooni “Vau, kus on alles naine !!”
    Figuuriga seoses on märgatavlt ilus talje, aga see ei päästa🙂
    Minu ainuke järeldus on, et need pildid on petlikud.
    Lihtsalt kenasid ja armsaid naisi on ümgerringi sadu, mis on siis sinu eriline võlu ja ligitõmbavus peale selle, et sa oled vabameelne (vanasti nimetati neid litsakateks) ja lahtiimemise spetsialist.
    Mõni sinu partner võiks siin rääkida.
    Vabandust sõnakasutuse pärast, kui see kedagi riivama peaks…

    • Ma olen alati öelnud, et just mu armsus on see, mis meestele meeldib – pole kunagi väitnud, et ma mingi femme fatale välimusega oleksin🙂 Ja seda peaksid meestelt küsima, miks see neile sobib – mina seda öelda ei oska. Ju siis midagi ikka on🙂 Mulle on öeldud ka, et midagi on, mis tõmbab, aga paljud mehed ei oska seda seletada. Ja ei räägi siin lahtiimemisest, sest ma pole ka öelnud, et selle ekspert oleksin😀 Ma mõtlen just siis nende meeste puhul, kes minusse armunud vms on olnud🙂

      Nagu on ka mehi, kes pealtnäha sellist vau-efekti ei tekita (piltide poolest), siis päriselus võib hoopis teine teema olla. Ju ma olen siis üks sellistest naistest. Ja ma tean, et sa pole ainuke, kes nii arvanud on – paljud on loonud eelduse, et ma olengi mingi femme fatale välimusega naine. Ei ole, aga vbl mu sisemusest õhkab lisaks ka seda sära, mis mõnedele meestele nii meeldib🙂 Mehed on mulle öelnud, et lisaks välimusele, mis neile meeldib, on minus see energia, mis neid ka nakatab🙂

    • Hah, täpselt sama siin. Arvasin ka mina, et selle Printsessi karakteri taga on peidus viimse piisani üles löödud naisega. Nägu kenasti ära viimistletud meigiga, sirged blondid juuksed, kõrged kontsad all jne.
      Aga pidin ausaltöeldes pettuma, avastasin hoopis halli hiirekese, kes näeb ausaltöeldes igav välja.
      Selle blogi lugejana tekkis illusioon, milline võiks blogi autor välja näha ja lõpuks enda uudishimust purustasin selle illusiooni ja pettusin selles sügavalt. Seega, kui te ei taha oma ettekujutust blogi autorist rikkuda, siis parem ärge uurige välja, milline ta tegelikult välja näeb.

  4. Miks sa tihti nii meeletult pikad pealkirjad oma postitustele paned? Mäletan, et kui sa kunagi mingi blogidraamaga (Malluka ja Lipsukese teema oli vist) seoses blogimisest posti tegid, siis kirjutasid ka, et õige pealkiri on see, mis inimesed lugema toob. Muidu on kõik igati vinksvonks, aga ma ei mõista, miks nii pikad pealkirjad, lühike ja tabav sobiks ju ka?
    Muidugi sinu blogi ja teed nagu tahad🙂

    • Kui ma mitmel erineval teemal räägin, siis tavaliselt panen ka pikad pealkirjad – minu selline kiiks, mis vbl pole kõige parem, aga mulle meeldib😀

  5. Tegelikult, see sinu fenomen on väga mōtlemapanev. Siin blogis ju kõik kordub, kordub ja kordub. Ja ma ei saa mitte essugi aru, mida sa tegelikult tahad…Lihtsalt seiklusteotsija hüppaks pea ees korduvalt tulle ja saaks oma õppetunni ning vajalikud kogemused. Stabiilsuseotsija võtaks konkreetse suuna ja pingutaks selle nimel, et leida omale see sobiv õige inimene ja koos temaga jätkata “seiklust”. Sinu puhul näib, et mitte midagi ei muutu…

  6. Printsessi välimuse fenomen seisneb selles, et tema mehed on olnud väga tavalised, nö teise Eesti tüübid, keda mingid femme fataled või tibinad iial ei vaataks.

  7. Aga, miks Printsess, kui tegelikult ei ole printsess? See on ju petmine, kui pildilt vaatab vastu hoopis Tiiutalutütrekene, mitte Printsess.
    Sellest on vähe, kui lihtsalt tahetakse olla tegelikkusest parem. Parem olemine nõuab millegi nimel pingutamist.

    • No sorri, härra Timo, kui lootsid killerkontsadega mimmut minu asemel näha – kahju, et pidin pettumuse valmistama. Vbl on mõtteainet nüüd selleks, et alati ei olegi ainult sellised naised need, kes meeste tähelepanu köidavad🙂 Ja ma ei peagi olema kellestki/millestki parem, ma tean niigi, et olen hea🙂 Vbl sellepärast ma ka meeste tähelepanu saan, et ma ise olen veendunud, et ma olengi Printsess🙂

  8. Tean Jaanikat isikikult. Ei ole temaga maganud aga võin öelda et just tema see tiiutalutütrelik ja lapselikkus/siirus oli see mis mulle tema juures meeldis. Ta teab täpselt kuidas seda enda huvides ära kasutada, kui vajadus peaks tekkima. Kahjuks läksid meie eluteed mingil kummalisel põhjusel lahku aga äkki kunagi kohtume jälle?😉 Eesti on väike.
    Ei hakka vihjama kes ma olen. Ma usun et õige vastuseni sa ei jõuaks.

    • No nii on mul tõesti päris võimatu pakkuda, kes sa oled, sest ma olen oma elus nii paljude meestega suhelnud – seega see fakt, et me pole maganud isegi raskendab seda olukorda😀 Aga mingil kummalisel põhjusel läksid eluteed lahku? Vot siinkohal paneb küll mõtlema… Ja sul on õigus – hetkel ma küll selle õige vastuseni ei jõua. Aga uudishimu jääb närima, nüüd raudselt terve päev lappan mehi enda peas läbi, et kellega ma mingil kummalisel põhjusel enam edasi ei suhelnud või miks selline suhtlus katkes😀

  9. Vale nime valik (Printsess) on vabandatav sellega, et blogi autoril puudub igasugune loomingulisus.
    Purgisupi ja burksi vahele suhteliselt suvaliste meeste ihumahlasid neelav printsess?
    Mis on pildil valesti?

Lisa kommentaar

