Omapärased müsteeriumid, mida ma lahendada ei viitsi…

Sain eile öösel omapärase sõnumi oma moblale. Olin parasjagu saates, kui tuli selline sõnum: “Sa nagu ootaks oma ämblikmees/terminaatori kontakti võtmist, jälle suur armumine?” Kuna number oli minu jaoks tundmatu, siis ma ei teadnud, kes see olla võiks – ilmselt keegi, kes vaatab mu saadet, loeb mu blogi ning kelle number ei ole mul salvesatud – vbl kunagi oli, aga enam pole, mis on ka tegelikult imelik, sest ma pole aastaid enda telefonimälust mitte ühtegi numbrit kustutanud. Ka nende inimeste omasid mitte, kellega ma enam ei suhtle.

Kuna mul oli parasjagu eetris kõne, siis ma sõnumile vastata ei saanud. Umbes tunni pärast kirjutasin vastu: “Hmm… Kes sa oled?” Sellele aga vastust ei järgenud. Kuna mul oli pärast saadet bussini natuke aega, siis üritasin numbri järgi välja uurida, kellega tegu, aga ilmselt pole see avalik. Mingi suvaline töll ei saanud minu puhul samuti olla, sest ka minu number pole niisama lihtsalt kättesaadav.

Natuke aega tagasi tuli samalt numbrilt uus sõnum: “Tuttav.” Ja sellele sõnumile saatsin vastuse: “Ja pead nii salatsema? Ilmselt ei saada sa sõnumit oma õigelt numbriltki, sest mul oleks see salvestatud.”

Ja sellele sõnumile vastas ta niimoodi: “:) las ta jääda. Elame mõlemad rahulikumalt😉 Tahtsin lihtsalt öelda, et sa paistad kuidagi liiga hajevil olevat.”

Ja mina vastasin omakorda sellele sõnumile: “Paistab valesti, aga mulle meeldiks teada, kellega tegu siiski. Müsteeriumid pole minu jaoks.”

Ja nagu hopsti vastas ta sellise sõnumiga: “Saad äkitse hea teema mida oma blogis kajastada.”

Hmm… Esimene, kes mulle kohe pähe lõi, oli Henry. Aga pole tema stiil niimoodi sõnumeid saata, pealegi ka tema kirjutamine on teistmoodi. Ma sellele sõnumile enam ei vastanud, sest mulle tegelikult ka ei meeldi müsteeriumid. Kunagi isegi meeldisid, aga enam ei paku huvi. Ja ma ei viitsi nendega tegeleda.

Kui nüüd sõnumite sisust rääkida, siis puha mööda. Hajevil olen ma suht tihti (ma olengi selline inimene :D) ning saates ma loomulikult midagi Terminaatorist ei räägi, nii et ma ei saa aru, kust ta selle asja võttis. Ma vahel küll räägin oma isiklikust elust seal, aga väga üldiselt – ja pigem minevikust. Olevikust ma ei räägi.

Imelik värk, ma ütlen teile.

Ja kui keegi hakkab arvama, et äkki Terminaator ise trikitab, siis ka see variant pole võimalik, sest kuna olen temaga päris palju Facebookis suhelnud ja sõnumeid vahetanud, siis ta kirjutab hoopis teistsuguse stiiliga, ikka hoopis erinevalt. Pealegi sel ajal magab ta nädala keskel õndsat und, kuna peab vara ärkama. Ning teda teades ta ei viitsiks mingit ekstra numbrit otsida ja minuga lolli mängida – ta küsiks otse minu käest: “Jaanika, mis sa pullid? Miks sa nii hajevil oled?”😀

Vot tak.

Ja kuna see sõnumite saatja loeb mu blogi, siis kahju, et sa ei julge mulle öelda, kes sa tegelikult oled. Kuigi jah – eks ma alati kahtlustan sellistes asjades Henryt, aga… Ma sel korral tõesti usun, et ta on süüst puhas😀

Eile õhtul rääksime Terminaatoriga telefonis ja ta mainiski mulle, et see tema hull naaber ongi peast soe natuke – ehk siis usklik. Veel ütles ta, et kunagi käis see naaber tal ukse taga jumalast rääkimas, aga Terminaator ütles, et ta ei usu jumalat. Millalgi aga purjus peaga, kui ta oma viimase eksiga tülitses, siis läks ta öösel selle tüübi ukse taha, lasi uksekella ja kui mees vastu tuli, küsis Terminaator temalt: “Nii, räägime nüüd asjast. Mida see jumal sulle andnud on?”😀

Tüüp jahus väga pikalt sellest ja lõpuks olid nad rääkima hoopis sellest hakanud, et kus Terminaator naistega tuttavaks saab, sest mehele hakkas huvi pakkuma😀 Kuna ta on terve elu oma emaga elanud, siis talle ei mahtunud pähe, kuidas üldse saab naistega tutvuda. Terminaator siis seletaski, et internetis, klubis, pubis – kas või tänaval. Ma ei tea, kas ta seda lugu “jumalale” rääis, aga mulle mainis Terminaator millalgi, et kunagi ammusel ajal oli tänaval üks neiu temalt suitsu küsima tulnud ning hiljem nad lõpetasid voodis😀 Nii et jah – ka tänaval võib tutvuda.

Ahjaa, eile oli meil temaga ka telefonis üks omamoodi vestlus.

Printsess: Kle, ma pean sulle midagi ütlema, aga veits imelik on nagu…

Terminaator: Nii. Ma kuulan. Olen üks suur kõrv.

Printsess: Seda on raske seletada tegelikult…

Terminaator: Aga ürita. Kui sa juba alustasid, siis pead lõpetama ka.

Printsess: No vaata, kuna ma kirjutasin seda blogis ka, aga sa veel lugenud pole ilmselt, siis parem vist, kui ma ise ütlen. Igal juhul – noh… Kui ma eile päeval mõtlesin sellele, et ma sind õhtul näen, siis ma teadsin, et asi läheb ilmselt seksini. Ja mis minu puhul ongi imelik, et ma olin nagu suht närvis või nii. Ma ei tea, miks. Tavaliselt ma enne uue mehega seksimist selline pole, vähemalt aastaid pole olnud. Aga sinu puhul… Ma olen sellele mõelnud ja leidnud, et vbl su vanus ja eluküpsus natuke hirmutavad mind, ma ei oska seda seletada. Ma ei tea, kas sa saad aru, aga… keeruline seletada ka.

Terminaator: Saan ikka. Ja ära põe, tegelt ka. Mulle meeldib, et sa minuga aus oled, sa tead seda. Ja alati, kui nii tunned, siis ütle mulle. Ma tegelikult olen päris mõistev inimene, kuigi ma vahel selline ei tundu😀 Nii et alati maini mulle selliseid asju, avameelsus on üks suhtlemise võti ka.

Printsess: Ma tean seda.

10 thoughts on “Omapärased müsteeriumid, mida ma lahendada ei viitsi…

  1. Oi, jälle mina hambus, hakka või ennast eriliseks pidama. Jaanika, ma su saadet ei vaata. No eluga on targematki teha. Ja kuna mina su numbrit tean ja sa minu oma samuti, siis ma ei näe erilist vajadust veel omale numbreid hankida. Samuti tead sa, et ma võin saata sulle sõnumi ükskõik mis numbrilt (sinu numbrilt saatsin) aga sa ei saa mulle siis ju vastata. Anyway, sa peaksid ka omale mõne hobi hankima ja seda hästi tegema hakkama, nagu ma oma fotograafia asjaga. Üleval on link olemas, vaata pilte, ela oma elu ja leia omale huvitavaid tegevusi. Ma mõtlen päris tegevusi mitte pastakast/klaviatuurist välja imetud tegevusi.

    • Ma ju räägingi, et sina polnud. Ma tean sind kahjuks selleks piisavalt palju ja tean ka seda, et sul on asjade ajamiseks teised viisid.

      Ma hakkan oma raamatu kirjutamisega tegelema, siis saab enne 30-ndat valmis ka😀

  2. Ütlesid küll jah aga minu nimi tuli ikkagi esimesena meelde. Ja läks lausa teemasse kirja ka, küllap olen ma siis sulle mingitmoodi muljet avaldanud nii et ma võin ennast eriliseks pidada😀

    “You are not retarded, you are special”🙂🙂🙂

    • Eriliseks võid end nii palju jah pidada, et pärast sind ma tean, et ükskõik millise inimesega ma tulevikus kokku puutun, siis kõige hullemaga olen ma juba kohtunud, seega üldiselt on maailm siiski sõbralik🙂

  3. Eh… Ma olen ka sõbralik aga inimestega kes on minuga sõbralikud. Kes minu asjadesse ennast segavad ja veel minu seljataga… No las nad teevad siis seda, nende koht ongi seal seljataga aga isikliku rünnakuna võtan ma seda siiski. Aga ehk magad öösel rahulikumalt kui ma ütlen sulle, et ma sain mis ma tahtsin ja mul pole põhjust vähemalt hetkel kuidagi sinu vastu ennast üles keerata. Minupoolest oleme tasa😉

  4. Tere, vabandage palun, kas hr. Henri Watson on ka teie nimekirjas, preili Printsess? Millises peatükis temast lugeda saab?
    Tänuga, proua Kalamajast.

Lisa kommentaar

