Miks ma oma blogis loosimisi ei tee, odavat hiina kräppi ei tutvusta ega endast pilte ei lisa?

Seoses blogiga on mulle vahel teatuid küsimusi esitatud, millele ma olen vist ka millalgi kommentaarides/niisama vestlustes vastanud, aga nüüd toon kolm kõige põhilisemat küsimust ja vastust välja. Puust ja punaseks ikka, ega muud üle ju ei jää.

1) Miks sa oma blogis loosimisi ei tee? Võiksid ju oma lugejatele ka mõelda, neil oleks siis palju huvitavam. 

Sorri, aga mul on jumala kama sellest, kas mu lugejad saavad endale kolm huuleläiget ja neli ripsmetušši või vastupidi. Jah, nüüd hakkaksid paljud ütlema, et ah, nagunii keegi pole sulle koostööd ka pakkunud, sellepärast sa seda nänni ei jagagi. Ei ole jah, aga ma ei jagaks seda ka sellisel juhul, kui pakutakse. Ja pealegi on firmad vist intelligentsed ning saavad aru, et minu blogi ei ole mitte kunagi sellel eesmärgil olnud – ega saa ka kunagi olema. Ja kui nii võtta, siis mul ongi oma lugejatest kama, sest mind tõesti ei koti see, kuidas nad endale erinevat kraami kokku võiksid ajada. Minu blogi kaudu seda juhtuma ei hakka. Kogu lugu.

2) Miks sa endale koostööpartnereid firmade hulgast ei hangi, näiteks see Sheinside või midagi muud. Saaksid ju tasuta kraami, mida peaksid küll lugejatele tutvustama, aga vähemalt oleks kasu sees. 

Mind ei huvita tasuta kraam, olgu selleks hiina kräpp või mingi firma, millel on tõesti korralikud hilbud. Ma isegi ei osta netist riideid, sest ma pean selleks neid alati enne katsuma saada, olen nõus sellest ka rohkem maksma. Ja isegi tasuta saamise puhul ma ei viitsiks neid netist välja valida – mind lihtsalt ei koti see. Pealegi olen ma liiga laisk, et neid siis naeratus näol selga toppida ning kogu blogimaailmale näidata. Pole minu teema lihtsalt. Mind jätavad sellised asjad surmavalt külmaks. Kui ma teiste blogides neid näen, siis ma vbl korraks viskan pilgu peale, aga see on ka kõik.

3) Miks sa endast blogisse pilte ei lisa, nüüd ju võid seda teha, sest sa pole enam anonüümne – kõik ju nagunii teavad, kes sa oled!

Sest mu blogi ei ole pildiblogi – nii lihtne see ongi. Ma tean, et olen minevikus ka ühe lolli vea teinud ning siia ühe teise inimese pildi pannud, aga see selleks – mis tehtud, see tehtud. Enam ma niimoodi ei toimiks. Miks ma aga endast pilte ei pane, sest nagu ma ütlesin – mu blogi ei ole pildiblogi, pilte lisan ma endast Facebooki (ja seal on mul neid endast megapalju, nii et olen ka parajalt edev, aga mitte blogis).

Ja selle küsimuse selline alaküsimus on veel see, et miks ma ei viitsi postitustele kas või netist mingeid pilte lisada, meeme vms. No kui mind sellised asjad ei koti, siis ma ei viitsi end ka nende otsimistega vaevata. Nagu näete, siis ma olen üks eriline laiskloom – muud ma ei tee, kui ainult kirjutan. Ei lisa pilte, ei tee loosimisi, ei näita teile hilpe – mitte midagi. Kui ma kunagi peaksin mälu kaotama näiteks, siis ma loodan, et mu lugejad tuletavad mulle meelde, et mu blogi ei ole nende asjade jaoks, millest ma ennist siin kirjutasin😀

6 thoughts on “Miks ma oma blogis loosimisi ei tee, odavat hiina kräppi ei tutvusta ega endast pilte ei lisa?

  1. Näha jah, et oled eriline laiskloom! Varsti jaanid käes, aga sa pole viitsinud isegi jõuluteemat ära muuta. Venita veel natuke ja siis ei olegi enam mõtet. Uued jõulud juba tulemas.

    • Kusjuures ma ise ei märganudki alguses, et see selline jõuluteemaline taust on, üks lugeja üks kord mainis, siis hakkasin alles vaatama😀 Vot selline pimekana olen veel lisaks😀

  2. No kui sa ennast nii suureks seksiguruks pead, siis seksmänguasju võiksid ikka jagada ju.

  3. Bollocks! Pistke reklaam omale *********! Siin räägitakse tõsistest asjadest. Kõik muu on üleliigne. Respect!

    ********* postkasti

  4. Kusjuures täiesti nõus sinuga, Printsess. Varasematel aastatel, sinna alguse kanti, lisasin minagi palju pilte blogipostitustesse, kuid elu on näidanud, et seda teha on viga. Ja nüüd juba aastaid ei ole blogis näha minust ühtki uuemat pilti. Läksin sama rada pidi, mida sina, ja olen neid lisanud ainult FB-sse.

    Mis puudutab tasuta Hiina või Jaapani või mistahes riigi nänni jagama, siis sellega nõustun samuti. Kui inimene ehk siis lugeja tuleb blogisse ainult tasuta kraami saama, siis ei ole ju blogipidamisel ka mingit mõtet. Blogipidamise peamine eesmärk reeglina peaks olema avalikult või suletuna, enamasti siiski avalikult oma arvamuse välja ütlemine, olenemata sellest, missugune see arvamus siis ka ei oleks. Olgu see kas hea või läbinisti negatiivne. Ära jaga tasuta nänni ja saad teada, kes on su tegelikud lugejad ja kes tõega su arvamusest mistahes teemal, kuigi sul on selleks enamasti seks, drugs & rock’n’roll, ka huvitatud on.
    Pea püsti ja lase sama auruga edasi, nagu on seda teinud väike auruvedur Toomas. Kujuta, et sa oled Toomase noorem õde, väike auruvedur Printsess🙂

Lisa kommentaar

